Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

2482 berichten • Pagina 101 van 125

Gebruikersavatar
abctje
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3515
Lid geworden op:
ma 27 sep 2010, 15:41

Re: ~Abctje's 365~

Hartstikke bedankt nog :knuffel

Het is wel duidelijk dat ik de afgelopen 3 dagen niet gepost heb :sweatdrop
Op de één of andere manier kwam en komt er altijd wat tussen, en als ik dan al speel, dan ben ik meer aan het prutsen met de nieuwe uitbreiding. Omdat ik daar nog niet echt tijd voor heb gehad, ik heb het duiken nog niet uitgeprobeerd en ook de woonboten heb ik nog niet gehad. Dat is dus eigenlijk een beetje mijn excuus, want ik wil eerst liever weten wat ik allemaal kan met de nieuwe wereld en opties, voordat ik mijn 365p. familie er middenin gooi.
Sorry dus voor het 'ongemak'. Maar met een beetje geluk haal ik alle vier dagen morgen (officieel vandaag) in. :)
Bas
Supergeheim onderzoeker Supergeheim onderzoeker
Berichten:
2692
Lid geworden op:
vr 13 apr 2012, 20:09

Re: ~Abctje's 365~

Maakt niet uit joh! ;)
Ik heb nog een paar dagen moeten inhalen, en die screens zien er erg goed uit! :laugh
Gebruikersavatar
abctje
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3515
Lid geworden op:
ma 27 sep 2010, 15:41

Re: ~Abctje's 365~

Meer dan een week niet gepost, sorry... Maar op de één of andere manier schijnt zowat iedereen hier in de buurt jarig te zijn in deze week. Dus drukte, drukte, drukte. Maar ik heb deze middag vrij (voordat ik vanavond wéér naar een feest moet). Ik haal alle dagen in, maar dat wordt dus een hele grote post. Wees gewaarschuwd!

@Dave, nog even terugkomend op je vraag op de vorige pagina. Hoe ik mijn familiebanden in stand heb gehouden nu de helft van de Springs in IP is en de andere in MV. Nou, dat is niet zo. Ik had de familie opgeslagen, en Alex als familie apart omdat het anders niet paste. Ze wonen nu al allemaal in Isla Paradiso. Maar ik heb Fay en haar kleine gezinnetje (plus Boomer) apart gesplitst en in een ander huis gezet. Toen heb ik Alex bij de overgeblevenen geplaatst en heb de relatie tussen haar en Liam weer snel even opgebouwd. Toen heb ik Sammy, Donnovan, Liam en Alex naar een resort gestuurd terwijl Liam en Nicoletta de hele tijd lekker thuis zitten. Zo is het zeg maar gegaan. :sweatdrop

Dag 302: 5-7-2013

Het is een rustige avond in het resort. Geen avonturen of speciale uitjes, nee, gewoon zitten en kletsen. ;)

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Dag 303: 6-7-2013

Eindelijk, na vertragingen her en der, zijn de rest van de Springs ook aangekomen. Fay, Jamie en kleine Lillith hebben meteen hun intrek genomen in hun nieuwe huisje. En ook Boomer is met hun meegekomen, omdat Lillith hem niet missen kon.

Afbeelding

Afbeelding

Ook voor het resort staan twee bekenden, die meteen inchecken.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

En dan is het tijd voor een emotionele hereniging met de rest. Liam en Nicoletta zijn dolblij om iedereen weer in hun armen te kunnen sluiten. :knuffel

Afbeelding

Afbeelding

Dag 304: 7-7-2013

Donnovan en Sammy zijn op pad in hun flitsende speedboot.

Afbeelding

Afbeelding

Donnovan let even niet op en vaart plots recht in een grote mistbank. Ze schrikken zich een ongeluk, tot de mist optrekt en er een prachtig, klein, tropisch eilandje verschijnt.

Afbeelding

Afbeelding

Ze gaan meteen aan land om de boel te verkennen. Donnovan krijgt opeen een briljante ingeving. "Laten we hier een resort bouwen, voor de volgende generatie. Als een soort afscheidscadeau van ons." stelt hij voor. Sammy staat er erg twijfelend tegenover en de twee beginnen te discussiëren.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Uiteindelijk is Sammy overgehaald, het is toch best wel een goed idee. Ze geeft haar echtgenoot een dikke knuffel. :laugh

Afbeelding

Ze gaan meteen aan de slag, en aan het eind van de dag zijn de eerste privé-suites al op hun plaats.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Dag 305: 8-7-2013

Bruce en Alex gaan op hun eerste duikavontuur, bij het rotsenrif.

Afbeelding

De onderwaterwereld is prachtig, en ze gaan meteen op verkenning. :wub

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Maar dan is het weer tijd om uit deze verbluffende wereld te vertrekken en naar het oppervlak te gaan.

Afbeelding

Afbeelding

Dag 306: 9-7-2013

Sammy en Donnovan hebben overuren gedraaid, maar het resort is klaar!
Het is dan nog wel klein, maar meer ruimte hebben ze momenteel niet. Misschien later, op een ander eiland. Maar eerst zullen ze het met dit kleine, knusse, familieresort moeten doen.
Er is een klein zwembad, maar wel met waterval, duikplank en waterglijbaan.

Afbeelding

Afbeelding

De receptie is lekker in de open lucht, met daarnaast natuurlijk nog de nodige sanitaire voorzieningen.

Afbeelding

Er zijn twee kant en klare bungalows geplaatst.

Afbeelding

Afbeelding

Langs de rotswand is een pad gemaakt, naar de eet'zaal' en de bar.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Aquamijn bank' Resort :swing

Afbeelding

Afbeelding

Dag 307: 10-7-2013

Sammy en Donnovan bekijken het resultaat, en zijn best een beetje trots op al het werk wat ze hier verzet hebben.

Afbeelding

En nu het klaar is, is het tijd om iedereen er bij te halen! De mobieltjes in de aanslag, iedereen krijgt een sms'je.

Afbeelding

Bruce en Alex komen eerst, ze kijken hun ogen uit in dit nieuwe resort!

Afbeelding

Afbeelding

Donnovan laat hun meteen zien hoe alles werkt enz. hij is apetrots.

Afbeelding

Ietsjes later komen ook Liam en Nicoletta, en ook zij kijken gefascineerd rond.

Afbeelding

Bruce is dolblij met 'zijn' resort. En hij valt zijn opa om de nek. "Dankjewel!" :knuffel

Afbeelding

Dag 308: 11-7-2013

De nieuwe receptioniste staat stralend achter de balie.

Afbeelding

Het eten is geserveerd.

Afbeelding

Afbeelding

De muziek staat aan.

Afbeelding

En ook de barvrouw heeft haar plaats gevonden.

Afbeelding

Het resort is ready to go! :swing

Afbeelding

Afbeelding

Tijd voor wat plezier dus!

Afbeelding

Afbeelding

Bruce probeert de waterglijbaan uit, maar hij vindt het toch wel erg... hoog?

Afbeelding

Afbeelding

Dat gaat niet goed... :P

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Liam trekt zich niets aan van de klunzigheid van zijn zoon en gaat lekker onder de waterval.

Afbeelding

De volgende morgen echter, komt al het plezier van gisteravond hen duur te staan. Het resort loopt niet goed, en de gasten blijven weg. Er moet keihard gewerkt worden om alles in orde te brengen.
Bruce is druk aan de poets maar gaat zo op in zijn werk, dat hij vergeet zich in te smeren. Het resultaat: Verbrand...

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Liam is de klusjesman van het resort, hij maakt de wc's in orde. Fixt de radio enz. Maar ook hij is al gauw zo rood als een kreeft..

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Sammy en Alex zitten samen aan de lunch. Ze bespreken een tactiek om het resort te verbeteren en klanten te trekken.

Afbeelding

Afbeelding

Dag 309: 12-7-2013

S'avonds gaat Alex op avontuur, ze heeft van de receptioniste gehoord van één of ander .... vluchteiland?

Afbeelding

Ze moet om verdere informatie vragen bij iemand. En laat die iemand nu net een bekende zijn. ;)

Afbeelding

Afbeelding

Het is Fay! De twee vriendinnen omhelzen elkaar. En daarna vraagt Alex meteen om de informatie.

Afbeelding

Afbeelding

Ze wordt doorgestuurd naar het lab, die haar wéér een nieuwe opdracht geeft.

Afbeelding

Ze moet een vuurloop heelhuids uitvoeren!
Gelukkig heeft ze goed opgelet bij Donnovan zijn loopje, en ze voert de proef perfect uit.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Terug naar het lab...

Afbeelding

Maar daar komt ze twijfelend weer uit, haar volgende uitdaging: Win een gevecht met een... haai!

Afbeelding

Ze besluit uiteindelijk om er voor te gaan, en vertrekt naar de supermarkt om rauw vlees in te slaan. Als dat maar goedkomt... 8-)

Afbeelding

-----------------------------------------------------------------------------------------------

Veel veranderingen in de afgelopen week bij de Fam. Springs. Het resort is niet groot. Maar ik dacht erover om de boel te verhuizen naar vluchteiland, als Alex die verkrijgt.
Het huis van de Springs is nog steeds in de maak, ik had wat problemen met de eetkamer. Maar inmiddels heb ik éindelijk de juiste kleuren gevonden. Dat zien jullie binnenkort wel verschijnen in mijn huizentopic.
Bas
Supergeheim onderzoeker Supergeheim onderzoeker
Berichten:
2692
Lid geworden op:
vr 13 apr 2012, 20:09

Re: ~Abctje's 365~ Alles weer ingehaald!

Dat zijn wel erg veel screens, maar ik vind het niet erg. ;)
Het resort vind ik heel erg leuk geworden, maar ik ben erg benieuwd naar het 'nieuwe' resort op Vluchteiland!
Kortom, leuke screens weer. :D

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie