Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

93 berichten • Pagina 2 van 5

Dave.
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5666
Lid geworden op:
za 13 aug 2011, 16:14

Re: Opdrachtentopic voor GS-SS: Opdracht twee

Sorry voor de powerpost. Ik ga het net op tijd redden, want ik heb nu de screens af, alleen grote kans dat nog niemand de update van mij gezien hebben. Zetten jullie weer de links van de dagboeken er bij? Want kunnen jullie dan de link doen van de opdracht zelf?
Gebruikersavatar
FranSor
Beheerder Beheerder
Berichten:
8891
Lid geworden op:
do 09 jul 2009, 19:48

Re: Opdrachtentopic voor GS-SS: Opdracht twee

Voor opdracht 2 moesten de deelnemers een nieuwe foto maken van hun huidige huishouden. Welke vind jij het leukst/passend? Stemmen kan in de poll. Hieronder nog even een lijstje met de families op alfabetische volgorde van de deelnemers die de opdracht hebben ingeleverd. Stemmen kan tot 18 augustus, aankomende zaterdag dus, tot ongeveer 20:00.

Afbeelding
Ddeemm - Familie Alleenstaande moeders

Afbeelding
xJonn - Familie Alto

Afbeelding
Frozenland - Familie Bunch

Afbeelding
Jerzy Fincher - Familie Frio

Afbeelding
britje - Familie van de Kerkhof

Afbeelding
Dave. - Familie Rimpelbil
Afbeelding
Gebruikersavatar
FranSor
Beheerder Beheerder
Berichten:
8891
Lid geworden op:
do 09 jul 2009, 19:48

Re: Opdrachtentopic voor GS-SS: Stemmen Opdracht twee

deetui schreef:Het is maar een ideetje, maar is het niet leuker als de foto boven de link staat, want dan hoef je niet steeds elke link aan te klikken... Ik herriner ze nog allemaal, maar misschien toch wel een goed ideetje?
Wat meer werk maar wel een goed idee! :D Bedankt!
Afbeelding
Gebruikersavatar
FranSor
Beheerder Beheerder
Berichten:
8891
Lid geworden op:
do 09 jul 2009, 19:48

Re: Opdrachtentopic voor GS-SS: Stemmen opdracht één!

Afbeelding

Opdracht drie

Amor, Love, Amour, Liefde. We houden er allemaal van! En daarom willen we zien wat jouw Sim verstaat onder een date! Ga op date met je liefje en laat zien hoe het was! Heb je niemand op het oog? Dan is dit de kans om te fantaseren over de date, wat is de perfecte date volgens jou? Wees wel snel! Want je hebt tot 28 augustus om in deze romantische stemming te zijn.
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie