Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

93 berichten • Pagina 3 van 5

Gebruikersavatar
britje
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
130
Lid geworden op:
di 31 mei 2011, 16:12

Re: Opdrachtentopic voor GS-SS: Stemmen Opdracht twee

FranSor schreef:De uitslag!:

britje - van de Kerkhof [ 12 ]
Dave. - Rimpelbil [ 4 ]
Ddeemm - Alleenstaande Moeders [ 2 ]
Frozenland - Bunch [ 1 ]
xJonn - Alto [ 0 ]
Jerzy Fincher - Frio [ 0 ]

Wow ik ben vereerd haha :D Bedankt iedereen die op me gestemd heeft :knuffel
Afbeelding
Dave.
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5666
Lid geworden op:
za 13 aug 2011, 16:14

Re: Opdrachtentopic voor GS-SS: Uitslag en Opdracht 3!

FranSor schreef:We zijn deze week iets later met de stem topics, als je heel snel bent kan je dus nog mee doen! De stemtopics zullen hoogstwaarschijnlijk vanavond online komen.
Zoals je al gezien hebt, heb ik de opdracht niet af, dit omdat mijn spel gewoon te vaak vast loopt. Ik wil nog wel een stuk van het verhaal vertellen wat ik in mijn hoofd had, en dat ga ik nog doen, daarna stop ik met mijn dagboek.
Gebruikersavatar
FranSor
Beheerder Beheerder
Berichten:
8891
Lid geworden op:
do 09 jul 2009, 19:48

Re: Opdrachtentopic voor GS-SS: Stemmen opdracht 3!

Je kan nu niet meer stemmen!

Uitslag:
britje: 10
Frozenland: 1
Ddeemm: 1

Scorelijst:
1. britje (24)
2. Dave. (7)
3. abctje (6)
4. Frozenland (4)
4. Ddeemm (4)
5. Alan Stanley (1)
5. Lisaav (1)
5. xJonn (1)
5. Jeffrey (1)
6. Lasco (0)
6. Shevens (0)
6. Jerzy Fincher (0)
Afbeelding
Gebruikersavatar
FranSor
Beheerder Beheerder
Berichten:
8891
Lid geworden op:
do 09 jul 2009, 19:48

Re: Opdrachtentopic voor GS-SS: Stemmen opdracht één!

Afbeelding

Opdracht vier

Snel, ga op het puntje van je dak zitten, er is namelijk iets verschrikkelijks gebeurd! De dijken zijn doorgebroken en de begaande grond hebben dagen onder water gestaan, zelfs bij de huizen met fundering! Het resultaat? Alles is kapot en verrot, alles moet vervangen worden en anders wordt je huis onbewoonbaar. Maar wees wel snel, want op 11 september gaan we stemmen wie het beste zijn leven weer heeft opgepakt.

Het is bij deze opdracht de bedoeling dat je ALLES van je eerste verdieping (zelfs als je een fundering hebt) weg haalt. Zorg er wel voor dat je eerst kijkt hoeveel geld je huishouden op dit moment heeft. Nadat je alles hebt weggegooid typ je de volgende code in: 'testingcheatsenabled true [ENTER] Familyfunds NAAM FAMILIE' Hoeveelheid geld en voer je als bedrag de hoeveelheid Simdollars in dat je huishouden had voor je alles begon te verwijderen.
Voorbeeld: 'testingcheatsenabled true', enter en open cheatbalk opnieuw. 'Familyfunds HEUVEL 300'.

Je hebt tot 12 september om te laten zien hoe jij je bestaan weer opnieuw opbouwd. Succes!
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie