Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

5 berichten • Pagina 1 van 1

Gebruikersavatar
AnsjJ2
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
12551
Lid geworden op:
do 25 feb 2010, 12:35

Katy Perry Pakt Uit: Video Chat verslag

Afbeelding

Sinds de aankondiging van het nieuwe accessoires pakket voor De Sims 3: Katy Perry Pakt Uit, ben ik niet zo dol enthousiast als normaal. Normaal stuiter ik door de woonkamer en spring een gat in de lucht. Maar bij dit accessoires pakket dacht ik eerder: Waarom EA? Waarom?

Op donderdag 12 april werd er speciaal voor dit accessoires pakket een video chat gehouden. Of de video chat mijn mening heeft veranderd, zal je hier onder in de tekst samen met alle informatie over het pakket, kunnen lezen.

Afbeelding

Zoals gewoonlijk was King Choi weer de presentator van de live chat en had hij weer een producer aan zijn zij. Dit keer was Jennifer Lane, de producer van Katy Perry Pakt Uit, er bij om te praten over het nieuwe accessoires pakket. King Choi introduceerde Jennifer Lane kort, kondigde een win actie en vervolgens de trailer die we allemaal al hadden gezien vandaag op de site.

Haar

Er zijn vijf verschillende kapsels, hierover valt er nog niet meer over te vertellen dan de kapsels die we al hebben gezien op de foto’s, meer wou Jennifer Lane nog niet laten zien. Later in de chat maakte Jennifer Lane bekent dat er één kapsel in zit dat er uit ziet als een pruik. Deze hebben we echter niet gezien.

Kleding

Afbeelding

Veel verschillende kleding, vooral jurken met patronen er op. Ook hebben ze aantal jurken “leeg” gelaten zodat je daar jouw eigen print op kan zetten. Een jurk die ik erg stoer vond was een jurk die gemaakt was uit LP’s, voor de gene die niet weten wat platen zijn, dit is de grote versie van de CD die je in een aparte platenspeler moet stoppen.

Maar terug naar het chat verhaal: Het jurkje heeft Katy Perry gedragen op de rode loper, en hebben ze speciaal helemaal nagemaakt. De kwaliteit van de outfits, door het zien van de video, vind ik een beetje lijken op de stijl van de foute badpak uit De Sims 3 Showtime. De foute badpak deed mij denken aan een foute download, maar niets is minder waar: het zijn geen downloads.

De jurk met cupcakes en ijsjes bijvoorbeeld vond ik er op de chat uitzien als een download jurk. Niet echt mijn stijl, maar wanneer ik mijn kopie van Katy Perry Pakt Uit heb, zal ik hier toch gelijk naar kijken of het echt die kwaliteit ook is. Sommige alledaagse kleding is ook bruikbaar als zwemkleding, dus als je een zwemmende cupcake ziet: niet schrikken!

Voor mannen is er ook een set met kleding, een set kleding die de dansers van Katy Perry tijdens haar tour ook aan hadden. Deze set is niet spetterend mooi zoals we gewend zijn. En dit zal waarschijnlijk ook de enige outfit voor mannen zijn, erg jammer! Ik had mijn mannelijke Sim graag willen zien in een cupcake-bikini-topje.


Kavel, koop en bouw

Afbeelding

Afbeelding

Wanneer je Katy Perry Pakt Uit koopt, krijg je ook één of twee nieuwe kavels. Een daarvan is het zwembad die we in de trailer zien van het accessoires pakket, en ziet er hartstikke schattig en lief uit. Wanneer je de kavel plaatst in je stad, en wanneer je er heen gaat zul je al snel zien dat er een Freezer Bunny fontein is, met hartvormige lampen. Deze fontein is echt hartstikke schattig en werkt daadwerkelijk ook als fontein. Eindelijk hebben we een Freezer Bunny in het spel!

Het pakket bied ook een hele boel nieuwe voorwerpen, nieuwe bogen, verschillende lampen, snoep potten, een nieuwe bar, een picknick tafel, een nieuwe water slide, nieuwe spiegels, een redding boeg accessoire en nog meer om op te noemen.


Afbeelding

Afbeelding

Ook is er nu een vuurwerk set te koop, hiervan hebben we nu ook de eerste beelden gezien. Ook is er nog een snoep-fiets, wanneer je sim gaat fietsen draait het snoepgoed wat op het wiel zit ook mee. In dit pakket zitten er meer spullen dan normaal, het exacte aantal kan Jennifer Lane niet zeggen, maar sowieso meer dan alle eerdere pakketten. Zo ver ik nu kan zien is hier in alles netjes afgewerkt en hebben ze het ook erg schattig gemaakt.

Afbeelding

Mijn mening tot nu toe:

Het Katy Perry: Pakt uit, is niet echt iets voor mij, mijn Sims leiden meer het alledaagse gezin leven en hebben hierdoor geen gekke voorwerpen in hun huis. Misschien in de speel kamer of slaapkamer van de kinderen dat ik de spullen zou gebruiken, of in mijn legacy (En vele andere Rainbowcy legacies). Maar verder ook niet, het zal alleen bij mij een aankoop worden om mijn collectie compleet te houden. De spullen in het pakket zijn wel erg schattig, maar of dat het geld waard is?


De Sims 3 Katy Perry Pakt Uit, is verkrijgbaar op 7 juni 2012, en hiervoor heb je alleen het BASIS SPEL nodig. Het pakket is iets duurder dan normaal, en waarom? Puur omdat er meer spullen in het pakket zitten. Als ik het goed heb gehoord is er 24/25 mei een nieuwe chat waar ze alle content in laten zien, dat is een paar dagen voor de release van het spel.

Als je de video chat terug wil kijken klik dan hier
Bas
Supergeheim onderzoeker Supergeheim onderzoeker
Berichten:
2692
Lid geworden op:
vr 13 apr 2012, 20:09

Re: Katy Perry Pakt Uit: Video Chat verslag

Jammer dat het duurder is. Hier zaten niet echt veel mensen op te wachten, maar als ze het nou gewoon 25 euro (is dat de normale prijs van een accesoirespakket, ik weet dit niet precies ;p) hadden gemaakt, was er meer kans dat mensen 'm zouden kopen…
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Katy Perry Pakt Uit: Video Chat verslag

20 euro is de normale prijs voor een accessoires pakket.
Niet veel mensen zaten hier op te wachten, dus dat duurder maken.. Tja... Daar hebben ze zichzelf eigenlijk mee. Ik denk niet dat erg veel mensen 'm gaan kopen eerlijk gezegd. Tot nu toe vind ik alleen de objecten echt leuk, maar ze hadden er beter iets van de Store van kunnen maken, een Store Set dus.
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
solitaryground
Snackventer Snackventer
Berichten:
54
Lid geworden op:
do 10 dec 2009, 20:59

Re: Katy Perry Pakt Uit: Video Chat verslag

Ik heb tot nu alle uitbreidingspakketten van de Sims. Dit is de eerste keer dat ik overweeg om een accessoirespakket maar een keer over te slaan. Het thema trekt me niet, en de prijs vind ik belachelijk hoog voor alleen maar objecten. Soms vraag ik een accessoirespakket waar ik liever geen geld uit geef voor mijn verjaardag, de prijs is echter te hoog om cadeau te vragen.

Weergave- en sorteeropties