Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

14 berichten • Pagina 1 van 1

Gebruikersavatar
hiki
Grafschrift schrijver Grafschrift schrijver
Berichten:
23090
Lid geworden op:
wo 24 jun 2009, 19:11

Welkom op ons SimCity forum

Maxis heeft de afgelopen week aangekondigd dat Sim City eraan komt. De release datum is pas in 2013.

Als Sims Nieuws hebben we besloten om ook aan deze game aandacht te gaan besteden.

Jimmy en Xelles zullen jullie op onze homepage en op dit forum op de hoogte houden van het laatste nieuws en de lekkerste screens en video's.

De aankomende dagen zal Jimmy alle informatie - die er tot nu toe is - langzaam maar zeker op onze homepage en op dit forum gaan zetten.

:D
Afbeelding
Gebruikersavatar
hiki
Grafschrift schrijver Grafschrift schrijver
Berichten:
23090
Lid geworden op:
wo 24 jun 2009, 19:11

Re: Welkom op ons Sim City forum

Ik heb het lang geleden gespeeld maar vond het best ingewikkeld zo een stad managen.

Maar het was altijd wel erg leuk dus ik denk wel dat ik het ga spelen. Erg leuk om een stad te zien groeien van klein dorp tot metropool.

:swing
Afbeelding
Gebruikersavatar
Evelien
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
100
Lid geworden op:
wo 27 jan 2010, 15:10

Re: Welkom op ons Sim City forum

Ik het van de week op internet en dacht wauw!!!!!!!! :drool
ik hoop alleen dat het irritante waterleidingsysteem wat makkelijk wordt en niet om de haverklap gaat lekken, dat was eigenlijk de voornaamste reden dat ik met het spel gestopt ben
.
Een dag zonder Sims is.....
Gebruikersavatar
britje
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
130
Lid geworden op:
di 31 mei 2011, 16:12

Re: Welkom op ons Sim City forum

Hier kijk ik wel naar uit, ik heb als klein meisje nog Simcity 3000 en later Simcity 4 gespeeld :)
Met Simcity 4 kon je toen buurten maken voor Sims 2, wat ik heel hip vond. Societies was een beetje
een flop voor mij want Simcity 4 was heel complex en Societies kon je niet eens in verliezen, maar hopelijk word deze nieuwe een stuk beter :D
Afbeelding
Gebruikersavatar
Froos
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3758
Lid geworden op:
di 01 jun 2010, 23:13

Re: Welkom op ons Sim City forum

Heb alle 4 simcity delen met plezier gespeeld. Ben benieuwd naar deel 5 (simcity societies niet meegerekend, kon je ook niet echt tot de voorgaande simcityreeks rekenen) En inderdaad wat Britje zegt. Met Simcity4 kon je buurten maken voor Sims2. Misschien krijgt simcity dit ook weer terug maar dan voor Sims3 :woot Geen gedoe met CAW meer, wat ik moeilijk vind :?
alexie
Oplichter Oplichter
Berichten:
1276
Lid geworden op:
wo 16 dec 2009, 19:52

Re: Welkom op ons Sim City forum

ik heb me 80 euro al klaar liggen voor de SimCity™ Deluxe Edition :D
staat alleen nog op origin maar zal ook best wel in winkel verschijnen :D



v dat zou stevig balen zijn als dat zo is :cry

Laatst gewijzigd door alexie op zo 11 mar 2012, 19:25, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Snateraar
Aartsschurk Aartsschurk
Berichten:
4044
Lid geworden op:
vr 07 aug 2009, 16:34

Re: Welkom op ons Sim City forum

alexie schreef:ik heb me 80 euro al klaar liggen voor de SimCity™ Deluxe Edition :D
staat alleen nog op origin maar zal ook best wel in winkel verschijnen :D
Nope... Helaas zal de Deluxe-editie alleen op Origin verkrijgbaar zijn. (Tenminste, dat wordt nu gezegd door de ontwikkelaars. Kan natuurlijk nog veranderen.)
Niets zo charmant als een spreuk aan de wand.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Anna
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3793
Lid geworden op:
do 01 okt 2009, 16:50

Re: Welkom op ons Sim City forum

Ik heb nog nooit Sim City gespeeld, maar ben wel erg benieuwd. Als ik zo reacties lees over waterleidingen, etc. Lijkt het me op zich wel lastig. Maar dat went wel, denk ik.

Ik wacht eerst de reacties af, zodra het uit is. (Dat duurt nog wel even..)
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties