Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

1 bericht • Pagina 1 van 1

olivier-1998
Orgaandonor Orgaandonor
Berichten:
9
Lid geworden op:
za 18 jun 2011, 09:00

SimCity heeft een paar - punten.

Hallo SN'ers,

Ik wilde even mijn mening geven over de SimCity.
Ik zelf had een jaar afgeteld tot ik de SimCity kon kopen en toen hij te koop was heb ik dat gelijk gedaan, maar er ontbraken veel dingen en over veel dingen ben ik het niet eens met hoe het nu is.
Bijvoorbeeld: De land grenzen. Je kan maar een vierkante stad maken en als ALLES vol zit beginnen ze te zeuren of je meer wijken wil bouwen, maar dat kan niet! Ook vind ik het niet mooi als je naar je regio overzicht gaat en je ziet allemaal vierkante steden...

Verder vind ik het jammer dat er niet voldoende uitleg wordt gegeven bij het exporteren van grondstoffen waaronder ruwe olie ect. Je bouwt dan een handel incl. en wat moet je daar dan mee doen? Geen idee...

Verder vind ik het jammer dat je niet de hoogte van het land kan veranderen. Je kunt geen bergen maken en zelfs ook geen rivieren. Dat vind ik ook echt een min punt.
De treinen gaan van de rails af als ze een bocht moeten maken. erg onrealistisch.
Ook gaan ze bij een station soms niet door rijden maar staan ze ineens op de andere kant van de rails om weer terug te rijden, terwijl de spoorlijn is door getrokken. Erg jammer dat ook.
Soms rijden auto's door elkaar heen en vooral door overstekende mensen.

Wat ik wel het meest vind tegen vallen van EA is dat je SimCity online MOET spelen. Anders kan je het niet spelen. Dat vind ik nou nergens op slaan... Nu moet je dus Wi-Fi hebben wil je dat spel spelen... :angry

Verder vind ik het wel leuk dat je nu een ''eigen'' modus hebt met de wegen bouwen. Alles is gedetailleerder en mooier. Dat vind ik wel echt een + punt.
Heb ik die ook nog ff weggegeven. Haha!

Nou, ben ik nog iets vergeten? Of vind jij zelf iets niet goed aan de SimCity?
Zet het dan in een reactie zodat andere SN'ers die dit lezen dat ook weten! :)

Met Vriendelijke Groeten,
Olivier Dadema

Ps. Vrolijk Pasen allemaal!
Actor | Singer | Musical Artist| Voice-Over Artist | Bobby en de Geesten Jagers | VRijland | Kruimeltje | Sound Of Music | Twitter: @OlivierDadema_ | Sims 3 | ASUS | Samsmung Galaxy S4 |