Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

91 berichten • Pagina 2 van 5

LindaV
Latrine schoonmaker Latrine schoonmaker
Berichten:
14
Lid geworden op:
za 10 mar 2012, 13:29

Re: Antartica

Ziet er goed uit hoor! Ik ben nog lang niet zo ver in dat spel. Bij mij komen net de eerste appartementen uit de grond :) Zal vanavond eens kijken hoe ver ik vandaag kom.
Going4Quests
Mest analist Mest analist
Berichten:
593
Lid geworden op:
za 22 okt 2011, 19:40

Re: Antartica

Mijn stad is nu vol, ik kan enkel werken aan de dichtheid. We hebben alle overheidsdiensten en ik ben bezig met nu een paar zakelijke overheidskantoren voor nog meer diensten bij jullie. :)

Kan iemand als jullie nog plek hebben een vliegveldje bouwen? Dat zou echt handig zijn voor het gebied. Ook kan het handig zijn als we werken aan de luchtvervuiling. :P
Gebruikersavatar
AnsjJ2
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
12551
Lid geworden op:
do 25 feb 2010, 12:35

Re: Antartica

@Going4quest: Hoe krijg je de gebouwen zo hoog? De mijne (in mijn stad) gaan nooit verder dan een appartementen complex!

Ik heb ondertussen ook een stukje land! Ik hoop dit weekend weer vollop te spelen
Going4Quests
Mest analist Mest analist
Berichten:
593
Lid geworden op:
za 22 okt 2011, 19:40

Re: Antartica

Geduld, veel geduld. :P

Ik heb lang op een paar honderd man gezeten dat ze niet wouden upgraden, dan kreeg ik melding van eerste penthouses enzo en werd de 5k op volle snelheid behaald. Hierna ging het redelijk snel en bouwden het stilletjes op naar de 100K. :)

Afbeelding

Soon..
minermb
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1170
Lid geworden op:
zo 15 jul 2012, 08:41

Re: Antartica

En toen had ik een aardbeving... Maar gelukkig had ik daarvoor net een rockconcert
Afbeelding
klik op mijn banner om de avonturen van Bennie en Bloem in de toekomst te lezen
minermb
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1170
Lid geworden op:
zo 15 jul 2012, 08:41

Re: Antartica

Gewoon uit het niets. Maar die aardbeving heeft me eigenlijk wel geholpen want nu heb ik opeens 10.000 mensen meer
Afbeelding
klik op mijn banner om de avonturen van Bennie en Bloem in de toekomst te lezen

Weergave- en sorteeropties