Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

36 berichten • Pagina 1 van 2

Gebruikersavatar
AnsjJ2
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
12551
Lid geworden op:
do 25 feb 2010, 12:35

Problemen, vragen en Bugs - SimCity

Hier kun je al je vragen, bugs en problemen kwijt die met SimCity te maken hebben!


Ik heb al iets onder vonden: Ik kom het spel in, selecteer alles in het menu maar mag totaal geen stukje land claimen. Iemand anders hier een oplossing voor? :?
solitaryground
Snackventer Snackventer
Berichten:
54
Lid geworden op:
do 10 dec 2009, 20:59

Re: Problemen, vragen en Bugs - SimCity

Ik baal echt onwijs van de servers. EA heeft duidelijk het aantal spelers onderschat. Op dit moment is meer dan de helft te druk om in te loggen. Vooral de server waar ik eerder op heb gespeeld. Nu ben ik eindelijk ingelogd op een andere server, moet ik helemaal opnieuw beginnen :S
Gebruikersavatar
Ireen1990
Kruidenverdeler Kruidenverdeler
Berichten:
40
Lid geworden op:
ma 25 jul 2011, 13:01

Re: Problemen, vragen en Bugs - SimCity

Elke keer als ik Simcity ga spelen kom ik weer aan het begin en moet steeds die (*******) tutorial door. Heeft iemand ook dit probleem,want ik zit er niet op te wachten dat ik voordat ik ga spelen steeds weer moet 'leren' hoe het spel moet, want dat is nu wel duidelijk....
Afbeelding
Gebruikersavatar
Ireen1990
Kruidenverdeler Kruidenverdeler
Berichten:
40
Lid geworden op:
ma 25 jul 2011, 13:01

Re: Problemen, vragen en Bugs - SimCity

Ik heb ontdekt waarom ik steeds die tutorial moest doen. Alleen op de servers waar je eerder op hebt gespeeld kan je verder en hoef je die tutorial niet te doen... Beetje jammer dat ze het niet gewoon zo hebben gemaakt dat die tutorial los van servers staat. Maarja je moet goed onthouden in welke server je speelt en gewoon weer later in diezelfde server verder gaan... Ook wel weer logisch...
Afbeelding
minermb
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1170
Lid geworden op:
zo 15 jul 2012, 08:41

Re: Problemen, vragen en Bugs - SimCity

Haha ik heb mijn stad laten verwoesten door een reuzenhagedis die je krijgt als je 100 kilo vuilnis verbrand hebt
Weet iemand hoe je de andere rampen kan unlocken?
Afbeelding
klik op mijn banner om de avonturen van Bennie en Bloem in de toekomst te lezen

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie