Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

25 berichten • Pagina 2 van 2

Gebruikersavatar
barthof
Snackventer Snackventer
Berichten:
92
Lid geworden op:
di 22 mei 2012, 19:17

Re: Het grote 'Ja ik heb SimCity' topic

Na 4 weken lag 'ie dan afgelopen woensdag dan eindelijk in de brievenbus :D
Bestelling was geannuleerd nadat ik had gebeld om te vragen waar hij bleef, hij werd blijkbaar niet meer geleverd... Een week later stond Simcity weer op de website! Ik gebeld en dit keer bleek hij dus op voorraad te zijn en zou het binnen 2 dagen (koninginnedag zat ertussen :p) geleverd worden.
Ik snel besteld en heb hem ook keurig op tijd ontvangen. :)

Geld kreeg ik terug maar ik wacht nog wel op de airmiles die ik terug zou moeten krijgen (dan kreeg je korting) :wachten maar dat komt nog wel...
Gebruikersavatar
SimGandr
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
411
Lid geworden op:
vr 17 dec 2010, 23:49

Re: Het grote 'Ja ik heb SimCity' topic

Ik heb hem vorige week donderdag aangeschaft. Na een heeeeele lange onderbreking maar weer eens spelen. En man man man wat hebben ze er een werk van gemaakt! Hij is wel heel leuk geworden al zeg ik het zelf. Ik moet nog ergens een simcity 3000 hebben liggen en een simcity van ervoor... maar... Ik kan die even niet terugvinden in mijn boxen. Vandaar dat ik deze maar aangeschaft heb. Ik heb gisteren een "Let's play..." opgenomen ermee en dat is echt... heel leuk om te doen met simcity. Ik weet alleen niet of het spel me toestaat daar veel afleveringen van te maken. We zien wel even. Maar ik vind het dus echt een tof spel, zelfs na al die jaren...

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie