Let wel op, het gaat hier niet om de problemen met de patch. Die staan los van WA (meeste problemen dan).
Mijn lijstje:
- Kever bug, zoals ik in mijn review al beschreven had. De 2e kever die ik ving telde niet mee, en er waren geen andere kevers meer te vinden. Ik kon mijn opdracht dus niet voltooien.
- Terein verf werkt niet goed, het blijft soms namelijk nogsteeds dezelfde kleur ook al selecteer je een andere kleur en ga je naar een andere categorie.
- Belichting (op muren) klopt niet helemaal meer. Is veelte donker en weerspiegeld op een rare manier wat verkleuring tot gevolg heeft. Een rode muur is nu bijna zwart. (zou ook door de patch kunnen komen, weet ik niet)
- Er schijnt licht door op de grond onder een fundering, terwijl er toch echt nergens gaten zitten in die fundering. De aannemer heeft het net nieuw gebouwd :blink
- Als NPC Sims op een openbare kavel komen, en er staat daar een auto geparkeerd dan zullen ze er niet omheen lopen, maar gewoon doorheen. Die auto zal dan tijdelijk verdwijnen en komt weer terug als de Sim er doorheen gelopen is. Wellicht is dit ook zo op woonkavels, maar nog niet uitgeprobeerd.
- Ik weet niet of ik dit onder de bugs mag rekenen, maar doe het nu toch maar want ik vind het erg vervelend en jammer (kan ook weer door patch komen..). Alle textures en objecten laden enorm traag in. Het duurt soms wel 5 tot 8 sec ofzo voordat er kleuren op een geparkeerde auto komen midden in de stad. Terwijl voorheen, de kleuren er eigenlijk meteen opzaten. Het is dus niet alleen met auto's, maar met alles wat geladen wordt als ik op een nieuw punt inzoom vanuit stadsoverzicht. Ook Create A Style is vele malen trager dan voorheen.