Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

41 berichten • Pagina 1 van 3

Gebruikersavatar
FranSor
Beheerder Beheerder
Berichten:
8891
Lid geworden op:
do 09 jul 2009, 19:48

Dagboek Familie Blut

Afbeelding

Famile Blut:
Wendy Blut staat helemaal alleen voor de opvoeding van haar twee zoontjes na het verdachte ongeluk dat haar echtgenoot had met een zwembadtrappetje. Kan Wendy Bastiaan leren de juiste beslissingen in het leven te nemen nu Douwe alle aandacht voor zichzelf opeist?
Afbeelding
Gebruikersavatar
FranSor
Beheerder Beheerder
Berichten:
8891
Lid geworden op:
do 09 jul 2009, 19:48

Re: Dagboek Familie Blut

Wendy
Afbeelding

Vanmorgen is Douwe weer nog voor het licht werd weggegaan. Wat doet hij toch steeds? Snapt hij niet dat ik zijn hulp goed kan gebruiken nu Bastiaan een peutertje is? Zeker sinds het overlijden van hun vader kan ik alle hulp gebruiken, Ik kan en wil het niet alleen doen.

Afbeelding

'Waar was je vanmorgen? En waarom was je zo vroeg weg?! De directeur heeft me zelfs gebeld om te zeggen dat je vaak de eerste uren van school mist!' Ik kon me niet inhouden, ik was zo boos dat ik al tegen hem stond te schreeuwen voor zijn vriendinnetje binnen was en voor de bus weg was. Het enige wat hij deed was me aankijken en wachten tot ik klaar was.

Afbeelding
'O, ga je je broer achterna? Ga jij ook al niet meer mee werken met mama?' Nou goed dan, ik heb er geen zin meer in vandaag. Ik stop Bastiaan in bed. En loop naar de badkamer om mijn tranen te vermengen met badwater.

Afbeelding

Douwe
Ik kon niks anders dan maar gewoon luisteren naar mijn moeder tot ze klaar was. Zag ze nou niet in dat ik dit allemaal deed om er voor te zorgen dat onze toekomst beter werd? En zodat we weg konden uit dit hol en ver weg bij die zwembad waardoor mijn vader is overleden?

Afbeelding
Eenmaal binnen kuste ik Angela en knuffelde ik haar om troost te zoeken. Ik was veel liever gewoon naar school gegaan zodat ik haar gelijk kon zien. Ooit hoop ik een normale ban te vinden zonder bang te moeten zijn dat ik opgepakt zou worden. En dan zouden we op een boerderijtje wonen en veel kinderen krijgen.

Afbeelding
Maarja, om een baan te krijgen moet je studeren en met deze cijfers gaat dat niet lukken.

Zucht, ik mis mijn vader.
Afbeelding
Gebruikersavatar
FranSor
Beheerder Beheerder
Berichten:
8891
Lid geworden op:
do 09 jul 2009, 19:48

Re: Dagboek Familie Blut

Wendy

Afbeelding
Het gaat de laatste tijd echt niet goed met me. Ik kom 's nachts amper in slaap omdat ik me ontzettend veel zorgen maar om mijn kinderen, en overdag lig ik alleen maar te slapen! Ik word wel even wakker als Douwe naar school gaat, dan geef ik Sebastiaan een flesje in bed en daarna ga ik weer slapen. Meestal word ik pas weer wakker wanneer Douwe bijna thuiskomt.

Afbeelding
Er is nog een reden waarom ik zo slecht slaap. Ik ben zwanger. Ik ben zo bang voor Douwe zijn reactie wanneer hij erachter komt dat ik zwanger ben van zijn overleden vader! En hij heeft het daar al zo moeilijk mee!

Afbeelding
Ik ben zo weinig tijd echt wakker dat de kleine jongen nog steeds niet goed kan praten, lopen of zindelijk is! Ik voel me een verschrikkelijke moeder, want Sebastiaan is bijna jarig en hij kan nog niks. Ik ben zo blij wanneer hij lacht, want dan weet ik dat het misschien toch nog goed komt.

Douwe
Afbeelding
Ik kan het aan haar zien. Ik merk het aan alles, mijn moeder is zwanger. Ze doet precies zoals ze deed toen ze zwanger was van Sebas. Hoe moeten we dit nou doen? Dit kan toch niet? Ik heb maar aan mijn baas gevraagd of ik meer kan werken, dan gaat het maar slecht op school en ga ik niet naar de universiteit. Familie heeft voorrang.

Wendy

Afbeelding
Vandaag was weer zo'n dag dat ik de hele tijd heb geslapen, tot de telefoon ging. De belasting dienst, ik moest foto's maken van mijn huis aangezien ik nog een kind had opgegeven voor kinderbijslag. Ze wilden met eigen ogen zien hoe de situatie was. Alsof ik het verzin dat ik nog meer financiële hulp nodig heb! De TV is kapot, het hele huis is vies en we hebben maar twee slaapkamers en binnenkort met vier! Ik heb een wonder nodig, en wel snel.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie