Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

51 berichten • Pagina 2 van 3

Gebruikersavatar
simsverslaaft
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager
Berichten:
862
Lid geworden op:
za 07 mei 2011, 09:40

Re: Dagboek Familie Heethart

Update: Verandering

"Ik heb er genoeg van!" schreeuwde Nina "Ik wil de hele tijd met mannen flikflooien, maar niemand is hier beschikbaar! Stefano is getrouwd, jij hebt je zinnen gezet op Christiaan en de rest is ook niet veel soeps. Ik gooi mijn leven gewoon compleet om. Voortaan kies ik voor vrienden in plaats van die veradelijke mannen!" en ze voegde meteen de daad bij het wordt, kocht een breinbol en veranderde haar wens in een vriedschapswens.
Afbeelding
"Ahh, veel beter" zei ze.
Afbeelding
Gebruikersavatar
simsverslaaft
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager
Berichten:
862
Lid geworden op:
za 07 mei 2011, 09:40

Re: Dagboek Familie Heethart

Opdracht 2: waar zie jij jezelf over 5 jaar?

Dina

Afbeelding
Over 5 jaar zie ik mezelf getrouwd met Christiaan, wonend in een heel groot huis en steenrijk zijn. Verder zou ik ook de top van de carrière commercie willen bereiken, niks zou me gelukkiger maken.
En als ik dan toch getrouwd ben, wie weet, misschien wel een erfgenaam...

Nina

Als ik denk aan wat ik over 5 jaar zou willen hebben, dan is mijn eerste antwoord een grote groep vrienden, met in ieder geval één EBV. Ik zou mediamagnaat willen worden, en een leuk vriendje zoeken. Kinderen zijn denk ik niks voor mij, je moet er veel te veel voor zorgen. Maar ik zou wel graag een eigen huis willen hebben, zonder Dina de hele tijd om me heen.
Afbeelding
Deetui
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
6010
Lid geworden op:
za 06 aug 2011, 21:40

Re: Dagboek Familie Heethart

Ik snap de eerste screen niet, knuffelt ze met iemand? Maar leuke: Waar zie ik mij over 5 jara!

v ooh een hoofdloze christiaan

Laatst gewijzigd door Deetui op vr 20 jul 2012, 14:46, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
simsverslaaft
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager
Berichten:
862
Lid geworden op:
za 07 mei 2011, 09:40

Re: Dagboek Familie Heethart

Opdracht 3: Vakantie

Nina

Afbeelding
"Hey Dina, zullen wij eens op vakantie gaan?" stelde ik voor aan mijn zus.
"Ja!" riep Dina enthousiast "daar zijn we wel aan toe."
"Zullen we naar Twikkii eiland gaan? Ik heb wel zin om wat te zonnen, hier regent het alleen maar." zei ik
"Vind ik een goed idee, maar is dat niet veelste duur? Ik bedoel, we hebben niet zoveel geld meer." zei Dina met een frons op haar gezicht.
"Ach zusje, dan houden we dat toch goed in de gaten, we gaan er heus niet overheen." zei ik terwijl ik me nou niet echt zorgen maakte. Ik bedoel, hoe moeilijk kan het zijn om je financiën een beetje op orde te houden? We hebben die vakantie toch echt verdient.
Ik liep naar de telefoon.
Afbeelding
"Ja ik wil graag een reis naar Twikkii eiland boeken......Ja voor 3 dagen en 2 nachten......Ja we willen nu gelijk vertrekken.....Waar we verblijven? Geen idee, dat kijken we dan wel.....Oke, tot zo."
Ik hing op. Ik had nou al helemaal zin in deze trip. En dat geld komt ook vast wel goed.

Dina

Afbeelding
"Dina, de shuttle is er!" riep Nina vanaf beneden. Snel gooide ik nog de laaste dingen in mijn koffer en ik liep naar beneden om de shuttle te halen.
Ik had helemaal zin in deze reis. Wat een goed idee van Nina om er eens een paar daagjes tussenuit te gaan naar Twikkii eiland. Maar ik maakte me wel zorgen over de kosten. Zoveel hadden we niet meer. En ik zou niet willen dat de deurwaarder op de stoep zou komen te staan. Nou ja, deze angst zou toch wel snel wegzijn, als ik eenmaal met Christiaan getrouwd ben. Maar zover is het nog niet.

Nina

Afbeelding
Hehe, eindelijk zijn we bij het hotel. Die reis was wel lang. Nu gauw even inchekken voor alle kamers volzitten.
Afbeelding
"Ja ik wil graag de tweepersoonskamer op de begane grond" zei ik tegen de receptioniste
"Oke, dat is dan §440" zei hij tegen mij.
Oeps, dacht ik. Dan kunnen we nooit 3 dagen blijven. Dan kunnen we maar 1 nacht betalen als het meezit. Nou ja, dat vertel ik Dina morgenochtend wel,dan zit ze zo in die vakantiesfeer dat ze vast niet boos blijft.
Nu ga ik eerst aan iemand vragen wat er hier te doen is. Die excursieleider voor het hotel ziet er wel goed uit...
Afbeelding
"Hoi, weet jij nog iets leuks te doen hier in de buurt?" vroeg ik de man met een flirterige stem.
"Ehhh...Je zou naar het warmwater wellness resort kunnen gaan?" zei hij stotterig
"oke, bedankt voor de tip" zei ik tegen hem en gaf hem een knipoog.

Dina

Ik was net om me heen aan het kijken om de omgevingte bewonderen toen Nina aan kwam lopen.
"Ik vroeg net aan iemand wat er te doen was in de buurt, en hij zij dat we het beste naar het wellness centrum kunnen gaan" zei Nina tegen me.
"Oke, lijkt me een goed idee. Kunnen we nog beter ontspannen" zei ik enthousiast tegen haar.
Ik liep al naar de telefoon om een taxi te bellen, toen Nina opeens zei: "Ik heb eigenlijk wel zin om erheen te lopen, het is zo mooi weer hier. Zullen we eens een keer met de voet gaan?"
"Ehh, oke als jij dat wilt." zei ik tegen haar. Ik snapte dit niet, Nina háát lopen, waarom wil ze het nu opeens wel? Volgens mij verbergt ze wat...

Afbeelding
Eenmaal aangekomen in het wellness center was ik mijn zorgen al gauw vergeten. DIT was pas vakantie. Sauna's, massages, heetwaterbronnen en zelfs een eettentje. Ik liep meteen naar de sauna toe.
Afbeelding

Nina

Ow wat een goed idee was dit van die excursieleider. ik liep meteen naar de massagetafel toe. Nou en geld, dit was het meer dan waard.
Afbeelding

Dina

Afbeelding
Na uit de sauna gekomen te zijn, ging ik eerst maar eens wat eten.
"Een ananasverassing alsjeblieft" zei ik tegen de kok
"Oke, komt eraan" riep hij terug.
Afbeelding
"Alstublieft, een ananasverassing" zei de kok terwijl hij het voor me neerzette.
"Dankjewel" zei ik terwijl ik op mijn eten aanviel.
Na lekker te hebben gegeten, besloot ik in een heetwaterbron te gaan.
Afbeelding

Nina

Afbeelding
Na een lekkere massage te hebben gehad, besloot ik in een hangmat e gaan liggen lezen. Lekker ontspannen in het zonnetje. Ik hoorde Dina nog roepen dat ze deze vakantie het geld meer dan waard vind. Nou ja, daar zal ze nog wel achterkomen als we moeten betalen en ze erachter komt dat we maar een nacht kunnen blijven.

Dina

Een nadeel aan dit wellness center is dat ze er geen strand hebben. Dus riep ik Nina om te zeggen dat ik naar het stand wou om te zonnen. Dat vond ze een goed idee. Helaas ging ook als snel de zon onder.
Afbeelding

Nina

Teruggekomen in het hotel na een dagje relaxen en een uurtje zonnen kreeg ik toch eigenlijk best wel honger. Ach wat, dacht ik, we hebben nu toch al te veel uitgegeven dus die roomservice kan er ook wel bij. Ik bestel gewoon macaronie.
Afbeelding
Na lekker te hebben gegeten samen met Dina besloten we naar bed te gaan. Morgen zou ik toch echt moeten vertellen dat we teveel hadden uitgegeven en dat we naar huis moesten. *zucht*
Afbeelding

Dina

Ik werd met een kreun wakker. terwijl ik probeerde mijn hooft helder te krijgen, zag ik Nina schuldbewust aan de tafel zitten. Wat had ze nou weer gedaan? Zou het iets te maken kunnen hebben met dat lopen van gisteren? Ik stapte uit bed.
"Ehh, Dina ik moet je iets vertellen." zei Nina verontschulidgend
"Wat is er?" vroeg ik argwanend
"we hadden eigenlijk helemaal niet genoeg geld om op vakantie te gaan. Ik heb het nagevraagt en de rekening van het hotel is meer dan dat wij zelf hebben." zei ze terwijl ze nerveurs naar haar handen keek.
Zucht. Dat vreesde ik al. Maar toch kon ik niet boos op haar worden. Ik had net zo graag op vakantie gewild als zij, dus het was ook mijn fout.
"Dat is jammer, maar we lossen het wel weer op." zei ik tegen Nina
Ze keek me opgelucht aan.
"Ik ga nu even uitchecken en uitleggen dat we niet genoeg geld hebben om de rekening te betalen. Er is vast wel een oplossing"
en ik liep richting de receptie
Afbeelding

Nina

Gelukkig, Dina was niet boos geworden, zoals ik al gehoopt had. Ze had heel kalm gereageerd dat we wel een oplossing zouden vinden.
Nadat ze terugkwam van het uitchecken zei ze dat we een rekening opgestuurd zouden krijgen. Ik ging naar de telefoon buiten het hotel om de shuttle te vragen om een vervroegde vlucht, wat gelukkig mogelijk was. Helaas, onze vakantie zat er al weer op.
Afbeelding
Afbeelding
Gebruikersavatar
simsverslaaft
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager
Berichten:
862
Lid geworden op:
za 07 mei 2011, 09:40

Re: Dagboek Familie Heethart

Verlieft

Dina

We zijn weer terug van de vakantie. O, wat was het leuk geweest. Helaas zitten we nu nog met de rekening. Maar daar heb ik mijn oplossing voor: Missie Verover Christiaans Hart kortweg MVCH. Ik denk dat ik hem er nu wel overtuigd heb dat Cora echt niet meer terugkomt, en dat hij verder moet gaan met zijn leven. Ook heeft Alexander een moederfiguur nodig. Niet dat ik daar nou zo geschikt voor ben, maar ja je moet er wat voor over hebben om rijk te worden.
Dus belde ik Christiaan of hij zin had om te komen. Hij zei enthousiast ja. Eenmaal aangekomen gaf ik hem gelijkt een dikke zoen. Daar leek hij verrast maar erg blij mee te zijn. Fase 1 was gelukt.
Afbeelding

"Christiaan" zei ik "we hebben beiden iemand kwijtgeraakt in de liefde. Jij Cora en ik Vincent. Maar we moeten allebei verder, en ik denk dat we dat het beste kunnen doen met elkaar. Wil je verkering met me?"
"Ehh, wat?" zei hij "Sorry maar ik denk niet dat ik daar klaar voor ben. Verder weet ik niet of je wel genoeg van me houdt."
Afbeelding
Shit, dus nou moest ik eerst bewijzen dat ik van hem hield. Nou ja, het is al wel vaker bewezen, de Heetharts zijn niet te weerstaan in bed. Dus begin ik met plan B. en voor ik het wist...
Afbeelding
Toen we weer uit bed kwamen, zei ik tegen Christiaan: "Geloof je nu dat ik van je hou? Zou iemand die niet van je houdt zoveel lief kunnen hebben?"
"Ik geloof je schat. Mijn antwoord is ja, ik wil verkering met je" zei Christiaan liefdevol.
O, wat is hij toch lekker naïef, dacht ik. Maar Fase 1 én 2 zijn gelukt. Op naar fase 3: de verloving...
Afbeelding
Afbeelding
Gebruikersavatar
simsverslaaft
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager
Berichten:
862
Lid geworden op:
za 07 mei 2011, 09:40

Re: Dagboek Familie Heethart

Aangezien mijn idee was om Dina bij de kerkhofs te laten intrekken als ze met christiaan trouwde, moest ik voor deze "aflevering" met Christiaan spelen, anders zou Christiaan bij Dina komen te wonen, wat absoluut niet logisch zou zijn aangezien Dina ervan droomt om in het grote, dure huis van de van kerkhofs te gaan wonen.Hiervoor heb ik ook toestemming gevraagt, wat ik heb gekregen.

Trouwplannen

Christiaan

Ik ben verlieft. Zo simpel is het. Ik had gedacht dat ik nooit meer verlieft kon worden nadat ik Cora had kwijtgeraakt, maar uiteindelijk, na al die jaren heb ik de stap gemaakt en ben ik verder gegaan met mijn leven. Ik ben verlieft geworden op Dina Heethart. En zij houdt ook van mij! Eerst twijfelde ik daaraan nog, maar nu niet meer. O, ik hou zoveel van haar, ik wil met 'r trouwen. En niet 3 jaar wachten, maar gewoon nu! Ik bel haar meteen. "Natuurlijk wil ik komen!" zei Dina door de telefoon "Ik ben er over een paar minuutjes."
Afbeelding
Toen ze er was ging ik er meteen voor: "Dina, ik dacht dat ik nooit meer verlieft kon worden, maar ik ben toch voor jou gevallen. Zelfs al zou Cora terug komen, dan hoef ik haar niet meer, want ik heb jou. En ik zal nooit iemand anders willen. Wil je met me trouwen?"
Afbeelding

Dina

".....En ik zal nooit meer iemand anders willen. Wil je met me trouwen?" zei Christiaan, zijn ogen vol liefde. "Ja!" zei ik "Ja, ja en nog eens ja. Ik wil dolgraag met je trouwen Christiaan. Ik ben de gelukkigste vrouw op aarde!" en met die woorden nam ik zijn ring aan.
Afbeelding
Niet te geloven dat alles zou goed zou gaan. Ik had nooit verwacht dat Christiaan mij zelf ten huwelijk zou vragen. Maar hij is uiteindelijk toch zijn hart aan mij verloren... En ik, ik denk dat ik ook verlieft op hem aan het worden ben. O, ik ben zo gelukkig!

Christiaan

"Schat," zei ik "ik ben zo verlieft op je, en ik ben natuurlijk niet de jongste meer. Ik wil geen dag meer verspillen zonder jou. Laten we morgen trouwen!"
"Weet je, dat lijkt me een heel goed idee van je. Hou Alexander dan maar een dag thuis, dat kan ook geen kwaad. Ik wil natuurlijk wel dat mijn nieuwe stiefzoon bij ons huwelijk aanwezig is." zei ze
"Maar natuurlijk, ik wil ook dat Alexander erbij is! En het is dat Alexandra op zakenreis is, anders had ik haar ook uitgenodigd. Vertel jij Alexander dat we gaan trouwen? Dat zal hij wel leuk vinden, als jij het hem vertelt." zei ik en terwijl zij naar Alexander ging om het te regelen, ging ik naar de telefoon om onze huwelijksreis te regelen. Mijn geheime cadeautje voor haar.
Afbeelding

Dina

"Alexander, ik wil je wat vertellen." riep ik tegen hem.
"Ja wat is er Dina?" zei hij tegen mij
"Ik wordt je nieuwe moeder. Je vader en ik gaan trouwen. Ik snap het als je het er niet mee eens bent, maar ik zou graag willen dat je mij wel zou accepteren als de nieuwe vrouw van je vader." zei ik rustig tegen hem.
"Maar natuurlijk zal ik je accepteren. Ik snap allang dat mama waarschijnlijk toch niet meer terug komt. En al zou ze terugkomen, dan moet ze wel een hele goede reden hebben om zo lang weggeweest te blijven!" zei Alexander en ik zag dat de kwestie van zijn verdwenen moeder hem echt dwars zat.
"Het zal allemaal wel goed komen."zei ik tegen hem, waarmee ons gesprek was afgelopen
Afbeelding
Afbeelding
Gebruikersavatar
simsverslaaft
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager
Berichten:
862
Lid geworden op:
za 07 mei 2011, 09:40

Re: Dagboek Familie Heethart

Bruiloft

De dag van de bruiloft was aangebroken.
Alle gasten waren er al. Zo onder andere Nina en Stefano.
Terwijl zij gingen zitten, stond Christiaan al bij het altaar te wachten op zijn mooie bruid.
Afbeelding
Toen Dina aan kwam lopen, was zij het mooiste wat Christiaan in dagen had gezien.
De ceremonie begon.
Afbeelding
"Neemt gij, Christiaan van Kerkhof, Dina Heethart tot uw wettige echtgenoot?"
Afbeelding
"Ja" zei Christiaan vol trots
"En neemt gij, Dina Heethart, Christiaan van Kerkhof tot uw wettige echtgenoot?"
Afbeelding
"Ja" zei Dina vol liefde
"Dan mogen jullie nu jullie ringen uitwisselen."
Afbeelding
Afbeelding
"Dan verklaar ik jullie nu tot man en vrouw, u mag de bruid kussen"
"Dat hoef je maar één keer te zeggen" zei Christiaan enthousiast
Afbeelding
En zo waren Christiaan en Dina getrouwd.

De volgende keer: De huwelijksreis naar Twikii Eiland!
Afbeelding
Gebruikersavatar
simsverslaaft
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager
Berichten:
862
Lid geworden op:
za 07 mei 2011, 09:40

Re: Dagboek Familie Heethart

Nadat de bruiloft was afgelopen, kwam al snel de shuttle naar Twikii Eiland.
Afbeelding

Eenmaal aangekomen koos Christiaan het duurste hotel uit voor zijn kersverse bruid.

Dina

Afbeelding
Nou, we zijn aangekomen in ons prachtige, luxe hotel. Laat ik maar meteen even inchecken voordat de beste kamers vol zijn.

"Schat, wat zullen we gaan doen?" vroeg Christiaan aan mij
"Ik heb eigenlijk wel trek gekregen, laten we wat gaan eten in het restaurant" zei ik.
"Dat lijkt me een heel goed idee" zei Christiaan.
Afbeelding

Na het eten gingen we naar een strandtent. Ik kocht nieuwe kleren voor mezelf en Christiaan, want die kleren konden echt niet meer. Op het strand kregen we opeens een romantische bui...
Afbeelding

Daarna gingen we weer terug naar ons hotel. We gingen slapen en de volgende 2 dagen gingen we ook nog allemaal dingen bekijken. Helaas kwam ook aan deze reis weer een einde en was het weer tijd om naar huis te gaan.
Afbeelding
Afbeelding
Gebruikersavatar
simsverslaaft
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager
Berichten:
862
Lid geworden op:
za 07 mei 2011, 09:40

Re: Dagboek Familie Heethart

Het leven gaat verder...

Alexander

Alles gaat goed op dit moment van mijn leven. Ik heb goede punten op school, Alexandra is gelukkig en Pa is ook weer helemaal verlieft en blij met zijn nieuwe vrouw, Dina. Ik schrok eerst wel een beetje, toen ik het hoorde dat ze gingen trouwen. Maar ik snap ook wel at Pa verder wil, nadat mam verdween. Ook al vertrouw ik Dina niet helemaal, zolang Pa gelukkig is, is het goed.

Vandaag is het mijn verjaardag. Pa en Dina zijn gisteren teruggekomen van hun huwelijksreis.
Precies op tijd zodat ze bij mijn verjaardag zijn.

Christiaan

"Lang zal hij leven, lang zal hij leven in de gloria, in de gloria. Hieperdepiep, Hoera!" zongen we, terwijl Alexander de kaarsjes uitblies. Alweer een tiener, wat gaat het leven toch snel.
Afbeelding
En ik wordt ook steeds ouder. Maar mijn leven is nu gelukkig wel mooi en geregeld. Mocht mijn leven snel beeindigt worden, dan is tenminste alles geregeld. Dina kan voor Alexander zorgen, dus daar zit ik dan ten minste ook niet meer mee in mijn maag.

Dina

O, wat voel ik me toch misselijk vanochtend. Ik was nog niet wakker of ik moest al naar de wc rennen. Ik zal toch niet...
Afbeelding

een dag later...

Ik ben zwanger! O, ik ben zo blij. Ik had nooit gedacht dat ik een kind zou willen, maar nu ik dan toch zwanger ben wil ik het dolgraag houden. Samen met Christiaan een kind opvoeden lijkt me geweldig. Het kind zal alles krijgen wat zijn hartje begeert! O, ik ben zo blij!
Afbeelding

Christiaan

Ik krijg nog een kind. Samen met Dina! Ik had nooit gedacht dat ik nog een kind op de wereld zou zetten, maar dit lijkt nou toch het geval. Ik ben blij, want dit kind is de bevestiging van de liefde van Dina en mij, alleen dan in vlees en bloed. Zal het een jongen of een meisje zijn?
Afbeelding

Ik ging even naar buiten om door de telescoop naar de mooie, nachtelijke hemel te kijken. Tot mijn schrik zie ik opeens een UFO. Het zal toch niet...
Afbeelding

Dina

Ik heb me op alles voorbereid op de komst van de baby. Ik heb een boek over opvoeden gelezen en de wieg staat er ook al.
Afbeelding

"De baby komt, de baby komt!" riep ik terwijl ik de weeën voelden.
Afbeelding
"O, wat ben je mooi" zei Christiaan tegen onze pasgeboren zoon en hij zakte in elkaar op de grond. "Christiaan, nee!" schreeuwde ik. Maar er was niks meer aan te doen. Hij was gestorven...
Afbeelding
En ik wist hoe ik onze zoon zou noemen; Chris, naar zijn vader.
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie