Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

51 berichten • Pagina 1 van 3

Gebruikersavatar
simsverslaaft
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager
Berichten:
862
Lid geworden op:
za 07 mei 2011, 09:40

Dagboek Familie Heethart

Afbeelding

Familie Heethart:
Was het niet meer dan toeval dat de gezusters Heethart ten tonele verschenen op hetzelfde ogenblik dat Cora verdween? En ligt hun interesse in Christiaan op het fysieke vlak, of het fiscale?

Laatst gewijzigd door simsverslaaft op vr 20 jul 2012, 15:51, 2 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
simsverslaaft
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager
Berichten:
862
Lid geworden op:
za 07 mei 2011, 09:40

Re: Dagboek Familie Heethart

Welkom bij de familie Heethart. Voor diegene die ons nog niet kennen, zullen wij ons even voorstellen.

Ik ben Nina Heethart. Ik heb een romantiekwens, om precies te zijn zal ik nooit gelukkiger worden dan als ik 20 liefjes tegelijkertijd heb. Stefano Bigoli heb ik al gestrikt, nog 19 te gaan. Verder hou ik van bruin haar en als ze atletisch zijn, maar ze moeten niet gespierd zijn. Mijn grootste hobby is sporten en ik hou van alle mediteraanse dingen.
Afbeelding
Ik ben Dina Heethart, de tweelingzus van Nina. Ik heb een rijkdomswens. Vroeger was ik getrouwd, maar mijn man, Vincent Vrijevogel, is pas overleden. Van hem heb ik een flinke erfenis gekregen. Zelf ben ik nu verliefd op Christiaan van Kerkhof en Stefano Bigoli. Ik hou van zwat haar en als ze charismatisch zijn, en ik haat het als ze artistiek zijn Nu is mijn wens om magnaat te worden. Sommige mensen zeggen dat ik koppig ben, maar daar ben ik het helemaal niet mee eens! Verder hou ik van chocolade en droom ik ervan om succesvol te zijn.
Afbeelding

ps> ik begin volgende week echt met spelen aangezien ik deze week de laatste schoolweek is
Gebruikersavatar
simsverslaaft
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager
Berichten:
862
Lid geworden op:
za 07 mei 2011, 09:40

Re: Dagboek Familie Heethart

Rondleiding
Ik zal jullie een rondleiding geven door ons huis.

Afbeelding
Dit hier is de keuken. We vonden het rood wel mooi en ook niet zo standaard. Maar het was vooral Nina's keuze...

Afbeelding
Dit is mijn slaapkamer. Ik heb voor blauw gekozen omdat ik dat lekker rustig vond. Cool bed hè?

Afbeelding
Dit is Nina's slaapkamer. Die heeft natuurlijk weer een tweepesoons bed nodig... Nu snap je ook waar al dat rood vandaan komt.

Afbeelding
Dit is de badkamer. We hebben niet genoeg ruimte voor een douche dus hebben we voor een bad gekozen. Want zo'n bad/douche combinatie, daar moet je toch niet aan denken!

Afbeelding
En dit is ons dakterras. Ahhh wat een lekker zonnetje. Weet je wat, Nina maakt de ronleiding maar af. Ik ga lekker zonnebaden. "Nina!"

Ja ja, ik kom al. Oke, wat hebben jullie nog niet gezien? Volgens mij alleen de woonkaer en de 'tuin'. Nou, dan laat ik jullie die toch even zien.

Afbeelding
Dit is onze woonkamer. Zodra we meer geld hebben zullen we het iets persoonlijker proberen te maken, maar dan moeten we eerst maar eens een baan vinden...

Afbeelding
En dit is onze tuin, of wat er dan ook voor door mag gaan. Dina en ik houden allebei niet zo van tuinieren dus hebben we maar een paar boompjes in een pot een wat bloemenstruiken neer gezet, zodat het teminste ergens op lijkt.

Nu, en dit is ons huis. Het is niet heel bijzonder, maar het is genoeg.

p.s. ik zal het de volgende keer anders doen met die foto's maar ik moet even kijken wat het handigste is.
Afbeelding
Gebruikersavatar
simsverslaaft
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager
Berichten:
862
Lid geworden op:
za 07 mei 2011, 09:40

Re: Dagboek Familie Heethart

Afbeelding
De telefoon ging.
"Nina! Neem jij de telefoon eens op!" riep Dina vanaf boven "Ik zit in bad!"
"Jaja, ik ga al" zei Nina geïrriteerd
"Hallo, met Nina Heethart...Maar natuurlijk Stefano, we komen graag met je mee naar de stadsbuurt."
Afbeelding
Nina: "Kom Dina, we gaan vanavond eens lekker uit met Stefano"
"Ik kom!" riep Dina vol enthousiasme en ze stapten in de taxi naar de Stadsbuurt
Afbeelding
Nina En Dina kwamen uit de taxi geklauterd, nadat ze een avond helemaal los waren gegaan.
"Jemig, misschien had ik dat laatste drankje toch maar moeten laten staan" zei dina met een dubbele tong.
Nina lachte: "Zeg mij wat, je bent straalbezopen!"
Afbeelding
Nadat ze net binnen kwamen, hoorden ze iets. "Wat is dat?" vroeg Dina, "geen idee, ik kijk wel even" zei Nina
"Snel bel de politie, het is een inbreker!" Schreeuwde Nina, en ze rende naar buiten. Dina ging snel de politie bellen terwijl de inbreker naar boven liep. De politie kwam, maar de agent bleek te slap te zijn voor de inbreker en de inbreker onsnapte. "Sorry" zei de agent "maar hij heeft tenminste niks meer kunnen stelen.
Maar Dina was hier band van geworden en ze schafte meteen een alarmsysteem aan.
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie