Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

51 berichten • Pagina 3 van 3

Gebruikersavatar
simsverslaaft
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager
Berichten:
862
Lid geworden op:
za 07 mei 2011, 09:40

Re: Dagboek Familie Heethart

Opdracht 6: De dijkdoorbraak

O nee, de dijken zijn doorgebroken en alles wat op de eerste verdieping stond is kapot! Dat kan er ook nog wel bij. Gelukkig hebben we net het geld binnen van Christiaan's erfenis, zo hebben we nog meer te besteden. Tevens is het ook een mooi moment om de begane grond te vernieuwen. Misschien doe ik later ook nog wel de bovenverdieping...

foto bovenaanzicht voor dijkdoorbraak:
Afbeelding

Foto's na renovering:
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding


p.s. ik hoop dat alles er goed duidelijk op staat, ik ben niet zo goed in foto's nemen van het interieur.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Miss_S
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
102
Lid geworden op:
do 09 jun 2011, 19:05

Re: Dagboek Familie Heethart

simsverslaaft schreef:ik zal waarschijnlijk met dit dagboek doorgaan als de uitdaging al is gestopt. Al zak ik dan niet zo vaak posten i.v.m. school
ok ik denk dat iedereen dat wel begrijpt. school gaat voor he.
Gebruikersavatar
simsverslaaft
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager
Berichten:
862
Lid geworden op:
za 07 mei 2011, 09:40

Re: Dagboek Familie Heethart

Laatste update, laatste opdracht

Alexander

Ik ben nu al een tijdje tiener, en ik denk dat het tijd wordt dat ik naar de universiteit ga.
Dat zou mijn vader gewild hebben, en ik wil het zelf ook. Ik bedoel maar, zonder goede opleiding
krijg ik ook geen goede baan.
Afbeelding
"Het ga je goed, Alexander. Ik ben trots op je dat je besloten hebt dat je naar de universiteit gaat,
en dat zou je vader ook geweest zijn." zei Dina, terwijl ze Chris in haar armen had.
Chris stak zijn handjes uit. Alexander zou Chris echt missen, hij was echt van zijn broertje gaan houden
en zorgde voor hem als Diana naar haar werk ging.
"Ik zal je missen, kleine deugniet." zei Alexander, en gaf hem een aai over zijn bol.
"Dag Dina, ik denk dat je een geweldige moeder zult worden." en hij stapte in de Taxi en reed weg.
Afbeelding

Zo bleven Chris en Dina alleen over, in het grote luxe huis. Alle oorspronkelijke bewoners waren weg, alleen de graven lagen er nog. De nieuwe generatie staat klaar om het over te nemen...

Einde(?)

Laatst gewijzigd door simsverslaaft op zo 30 sep 2012, 12:14, 2 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie