Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

26 berichten • Pagina 1 van 2

Gebruikersavatar
amandasims4ever
Kruidenverdeler Kruidenverdeler
Berichten:
36
Lid geworden op:
vr 11 mar 2011, 19:57

Dagboek Familie Plezant

Afbeelding

Familie Plezant:
Zo op het eerste gezicht lijken Patrick en Marie-Louise Plezant het goed voor elkaar te hebben, maar is hun liefde slechts een flinterdunne schijnvertoning? En kunnen Angela en Lotte de juiste keuzes maken in de liefde?
Afbeelding
Gebruikersavatar
amandasims4ever
Kruidenverdeler Kruidenverdeler
Berichten:
36
Lid geworden op:
vr 11 mar 2011, 19:57

Re: Dagboek Familie Plezant

Donderdag om 11:00:

Patrick:
Het was een rustige middag, mijn vrouw was naar haar werk en de kinderen naar school.
Ik zat een beetje rustig TV te kijken.
Afbeelding
De schoonmaakster liep een beetje rond de laatste beetjes schoon te maken, veel werk was er vandaag niet. Ze heette Katherine Langerak, en ik had haar een keer gekust. Ik weet dat het fout was maar… laat ik het zo zeggen, als ik het opnieuw mocht doen had ik hetzelfde gedaan. Ik stond voor mij uit te staren, en ik besefte nu pas dat ik eigenlijk niet eens TV aan het kijken was. Ik weet niet wat het is, maar ik kan op dit moment alleen aan haar denken. Ze zou zo gaan vertrekken, dat wist ik zeker. Ik wilde haar laten blijven, met achterliggende gedachten. Maar ik kon het niet, aan de ene kant niet. De andere kant van mij zei dat ze(mijn vrouw) er de vorige keer ook niet achter kwam. Ze zei tot morgen, en liet mij zo uit mijn gedachte ontwaken. Ik wist niet hoe het kon maar het kwam er opeens uit: “waarom blijf je niet even, wij met z’n tweetjes… gezellig toch?”.
Ze liep naar mij toe en stond voor mij stil en zei: “ik dacht dat jij een vrouw had? En dat we het bij die ene keer zouden laten.”
Afbeelding
Ik stond op en zei om mezelf uit deze situatie te redden: “Met z’n tweetjes gezellig TV kijken, wat is daar nu verkeerd aan?” Ze zoende me, ik wilde dit zo graag en blijkbaar zij ook.
Afbeelding
Maar toch wist ik dat ik verkeerd bezig was.

Donderdag om 13:00:

Angela:
De bus stopte voor ons huis, ik had vandaag een 10 gehaald en Lotte een 4,5. Wat zal ze wel niet denken, dat alles haar wel zal komen aanwaaien. Aan haar gezicht kon je duidelijk zien dat het ze niet boeide, en mij keek ze aan alsof… alsof het ze absoluut niets deed dat ik een 10 had en zij een 4,5. Soms snap ik haar gewoon niet, nou ja soms. Eigenlijk hebben we elke dag wel ruzie over van alles en nog wat.
Afbeelding

Het klinkt misschien wel raar een tweeling die het absoluut niet met elkaar kan vinden en elke dag elkaar wel loopt te beledigen, maar wat moet je dan doen. Ik bedoel als je iemand gewoon niet kan uitstaan kun je niet gaan doen alsof je haar mag.

Donderdag om 17:21:

Marie-Louise:
Rustig even koken, gewoon simpel macaroni met kaas.
Afbeelding

Even rust was wel nodig na wat er vandaag was gebeurt, het liep vandaag een dagje even niet lekker op werk. Maar nu ben ik wel gedegradeerd. Campagnemedewerker, niet slecht maar wel een lagere functie. Verder was de dag wel redelijk, een gewone normale standaard dag.

Donderdag om 19:00:

Lotte:
We zaten te eten, en zoals verwacht begon Angela te praten over onze punten: Angela: ”We hebben vandaag weer onze punten gehad.”
Afbeelding
Marie-Louise: “En, is het wat?”En dan Lotte weer: “Ik had een 10 maar Lotte daar en tegen…”En daar begon de preek, kan die zus van mij zich er niet eens een keer niet mee bemoeien. Als ik niet wil leren, mijn huiswerk wil verwaarlozen en in de klas wil chillen moet ik dat lekker zelf weten. Ik kan die opscheppende uitslover echt niet uitstaan, en dat komt goed uit want zij mag mij duidelijk ook niet.

Laatst gewijzigd door amandasims4ever op ma 02 jul 2012, 22:57, 1 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding
Gebruikersavatar
amandasims4ever
Kruidenverdeler Kruidenverdeler
Berichten:
36
Lid geworden op:
vr 11 mar 2011, 19:57

Re: Dagboek Familie Plezant

Vrijdag om 14:05:

Patrick:
Ik kwam terug van mijn werk. Katherine was er nog, dat wist ik zeker want haar wagen stond er. Ik dacht aan gisteren, ze kwam de hal in.
Afbeelding
Ze keek me aan met een lieve, kleine glimlach, de kinderen waren thuis. Maar die blik zei mij genoeg, ze wilde stiekem hetzelfde als ik. Ermee doorgaan, ik dacht weer aan gisteren. Bij haar voelde ik me vrij, even ertussen uit. Ik hoopte dat de volgende keer snel zou komen, alleen wil ik niet dat mijn vrouw erachter komt. Dat zou alles verpesten, ze zou woedend zijn. Ik zou het dan wel begrijpen, maar zoals het nu is … zo is het gewoon goed. Beter dan gewoon goed zelfs, het was geweldig.

Vrijdag om 18:00:

Marie-Louise:
Ik kwam thuis van het werk, het was weer net als vroeger.
Afbeelding
Waarom moest ik nou zo nodig degraderen? Minder inkomen, vervelender werk en ook nog eens meer werkuren. Ik keek naar ons huis, en zei tegen mezelf: “toch heb ik het nog niet zo slecht”. Ik mag dan wel gedegradeerd zijn, maar ik heb een groot huis en een geweldig gezin(als Lotte en Angela een keer niet ruziën). Laat ik maar eens even door het huis en de tuin lopen en genieten van wat ik allemaal wel heb bereikt. Nou dan beginnen we meteen hier, bij de voortuin.
Afbeelding
Het is niet iets heel aparts, een boom, een paar struiken en planten. Wij wilde ook niet iets aparts, dit kijkt tenminste lekker rustig. Laat ik nou dan maar meteen naar de achtertuin gaan.
Afbeelding
Een eigen zwembad, een paar planten, bomen en struiken, een schommel en een paar stoelen. Gewoon weer lekker rustig ingericht. Het is hier buiten eigenlijk wel koud, laat ik maar naar binnen gaan.
Afbeelding
Een normale keuken en eettafel, van mij hoeft het niet echt apart te zijn. Gewoon een paar leuke maskers en een schilderij aan de muur is genoeg voor mij. Laat ik nu maar eens naar de woonkamer gaan, daar ben ik zelf namelijk het meest trots op.
Afbeelding
Deze kamer is pas echt helemaal ingericht in mijn stijl, al zijn Lotte en Angela er echt absoluut niet mee eens. Laat ik dan nu maar eens even naar mijn kamer gaan.
Afbeelding
Mijn slaapkamer, deze kamer vind ik bijna net zo mooi als de woonkamer. Het heeft een bed, open haard, spiegel, wat decoraties en het belangrijkste een deur naar de badkamer van alleen mij en Patrick. Patrick, ik had me zeker weten geen betere man kunnen wensen. Maar goed nu ik het over mijn privé badkamer heb wil ik die ook nog wel eens een keer goed bekijken.
Afbeelding
Niet echt iets geweldigs, maar ja in de badkamer ben je toch maar even gedurende de dag. Vergeleken met de woonkamer, keuken en hal ben je er echt heel kort. Over de hal gesproken die had ik daar net gewoon voorbij gelopen zonder er maar eventjes bij na te denken dat ik die beter ook maar goed kan bekijken. Laat ik er maar zo snel mogelijk heen gaan.
Afbeelding
Tja veel valt er niet te vertellen over de hal, er staat alleen maar een TV, een trainingsapparaat van mijn man en een stereo om de hoek. Laat ik dan nu maar eens naar de laatste kamer beneden gaan, de wc. Als ik dan nu toch bezig ben, kan ik het maar beter even afmaken.
Afbeelding
Deze kamer is als een van de weinige volledig ingericht door Patrick, best goed gedaan. Al is het alleen de wc, deze kamer is toch best belangrijk. Zo, dat was de laatste kamer beneden dan ga ik nu naar boven.
Afbeelding
Deze kamer, noemen we meestal niet eens een kamer. Maar ondanks dat is deze wel sfeervol ingericht, door mij natuurlijk. En dan nu naar Lotte haar kamer.
Afbeelding
Lotte haar kamer, ik blijf de inrichting niet mooi vinden. Al vind ik de inrichting van Angela’s kamer ook niet mooi. Maar ja, ze hebben het zelf ingericht dus wat kan ik eraan doen het is hun stijl. Zo zie je maar weer, niet iedereen heeft mijn smaak. Op naar Angela haar kamer.
Afbeelding
Angela haar kamer, ik blijf bij mijn mening: “ dit is niet mijn smaak”. Ik ga maar snel naar hun badkamer, Het word namelijk al laat.
Afbeelding
Als laatste de badkamer van Angela en Lotte, hij is helemaal ingericht door Patrick. Al is hij heel anders dan de wc van net. Nu ik alles heb bekeken zal ik maar gaan koken, want als ik het niet doe doet niemand het.
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie