Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

19 berichten • Pagina 1 van 1

Gebruikersavatar
Monstermummie
Oplichter Oplichter
Berichten:
1480
Lid geworden op:
do 11 nov 2010, 16:34

The Deadly House (13+) - EINDE online!

Hoi medewezens op simsnieuws,
Hier is dan een mini-verhaal van mij, als soort ‘apology’, omdat mijn vorige verhaal stopte. (Ik heb de save weggegooid, toen ik mijn saves opruimde >.<) Het is een soort ‘horrorverhaal’, niet extreem eng ofzo, maar wel bloederig en het kan wel eng overkomen, dus lezen blijft op eigen risico. De leeftijdscategorie ‘13+’, vind ik zelf wel geschikt, ik zal het natuurlijk aanpassen als het te laag blijkt te zijn. Waarschuwing: Als je niet tegen bloed kan, moet je het niet gaan lezen! Het is trouwens wel een heel kort verhaal, eerst was het bedoeld als een soort 'tijdverdrijf', maar toen stuurde ik het naar Linsey en zij vond het wel leuk, dus besloot ik het te posten!

Hopelijk vinden jullie het leuk. C:

Updates:
07/04/12: Hoofdstuk 1
23/04/12: Hoofdstuk 2
06/05/12: Hoofdstuk 3
08/05/12: Hoofdstuk 4
13/05/12: Hoofdstuk 5

Laatst gewijzigd door Monstermummie op zo 13 mei 2012, 18:45, 6 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Monstermummie
Oplichter Oplichter
Berichten:
1480
Lid geworden op:
do 11 nov 2010, 16:34

Re: The Deadly House (13+) - Hoofdstuk 1 online!

Hoofdstuk 1: De eerste moord

Afbeelding
Het was een onrustige nacht voor Louise McCarter, ze kon maar niet in slaap komen. Misschien was dat 'vroeg gaan slapen' idee van haar man - James McCarter - niet zo slim geweest. De wind waaide hard en plotseling hoorde Louise een schel geluid.

Afbeelding
Beneden speelde een vrouw, zo wit als een lijk, met de schmink van een clown, viool. Het klonk vreselijk. De valsheid deed pijn aan je oren.

Afbeelding
Toen veranderde het beeld ineens. James draaide de kraan open, maar de badkuip was kapot. "Nee hè..." James draaide de kraan weer dicht en draaide zich om.

Afbeelding
De enge vrouw was ondertussen de badkamer ingeslopen. Ze droeg een lange, zwart/rode jurk. "Hallo James..." Haar stem klonk schel en gemeen.

Afbeelding
"W-wie ben jij?" stotterde James. De vrouw lachte en duwde James in de badkuip, terwijl ze hem met een mes verwondde. Bloed stroomde over zijn gezicht, overal zaten wonden en blauwe plekken. Om de haverklap voelde hij pijnlijke steken in zijn buik en benen, soms zelfs in zijn gezicht. Af en toe sloeg ze hem of krabde zijn huid open, waardoor zijn hele gezicht en nek onder het bloed zat. Het mes was helemaal rood van zijn bloed. "Sorry lieverd..." Ze keek hem duivels aan. James schreeuwde en huilde, maar het was al te laat.

Afbeelding
Afbeelding
Louise schrok. Was dat, was dat een droom? Het leek zo echt...
Ze sprong van haar bed en rende naar de badkamer. "James? James!" schreeuwde ze, bijna verlamd van angst.

Afbeelding
Louise gooide de deur open en rende naar de badkuip. Daar verstijfde ze.

Afbeelding
Afbeelding
Daar lag hij, James, op de badkuip, zijn gezicht vol littekens en wonden. Dood.

Afbeelding
Afbeelding
"Oh mijn god, James!" Schreeuwde Louise. Ze keek angstig in het rond. Wat was dit? Straks sloop de moordenaar hier nog rond, om iedereen uit te moorden.
Gebruikersavatar
Monstermummie
Oplichter Oplichter
Berichten:
1480
Lid geworden op:
do 11 nov 2010, 16:34

Re: The Deadly House (13+) - Hoofdstuk 1 online!

Hoofdstuk 2: Realiteit?

Afbeelding
"Mam, wat is er?" Nathalie, hun dochter, kwam de badkamer binnen. Toen zag ze was er was. “W-wat is er g-gebeurd?”

Afbeelding
"I-is papa nu d-dood?" vroeg ze verschrikt. Louise knikte langzaam. "Ja lieverd." Ook hun andere dochter - Emily ondertussen binnengekomen, door al het rumoer dat ze boven hoorde.

Afbeelding
Ze begonnen te huilen, alle drie. Waarom? Waarom was hun man en vader nu dood? Waarom? Louise suste haar kinderen, zodat ze gingen slapen. Morgen zou alles wel beter zijn.


Afbeelding
Een maand later
"Hey lieverdje, ga jij lekker slapen?" vroeg Louise liefkozend aan haar zoontje, Rick. Hij gaapte vermoeid. "Ja hè? Ga maar lekker slapen liefje."

Afbeelding
Ze legde hem in de wieg en liep de kamer uit. "Lekker slapen, liefje."

Afbeelding
Louise besloot om weer eens aan haar oude hobby te gaan, piano spelen, nu vooral om tot rust te komen. Ze was zo geschrokken van wat er de laatste tijd gebeurde. Toen verstijfde ze. Een soort koud gevoel bekroop haar.

Afbeelding
Ze had weer zo'n visioen, net als bij de dood van James. Louise zag duidelijk voor zich hoe een vrouw haar zoontje’s kamer binnenkwam, hem oppakte, Rick stak met een vlijmscherp mes en hem daarna terug in het wiegje smeet.

Afbeelding
Louise rende meteen naar Rick's kamer om te kijken of hij nog leefde, of ze dit gewoon verbeeldde, omdat Louise zo bang was na de dood van James. Maar nee, het was geen verbeelding.

Afbeelding
In het wiegje lag haar zoontje, dood, vol met littekens. "Nee! Nee!" schreeuwde Louise angstig.

Afbeelding
"Ik wil mijn zoontje terug! Niet Rick! Alsjeblieft niet Rick! Please!" Achter haar hoorde ze dezelfde duivelse lach als ervoor. Louise draaide zich om.

Afbeelding
"Wees maar niet bang, schatje, er zullen nog veel meer dierbaren doodgaan. Tja, je eigen schuld hè? Dit is MIJN huis, niet de jouwe, liefje..."

Afbeelding
Toen verdween de vrouw. Een stofwolk en een plasje water waren het enige bewijs dat hier ooit een vrouw met een bloedend mes had gestaan. Het was dezelfde vrouw als uit haar visioenen. Verbeeldde ze dit of was het waar?
Gebruikersavatar
Monstermummie
Oplichter Oplichter
Berichten:
1480
Lid geworden op:
do 11 nov 2010, 16:34

Re: The Deadly House (13+) - Hoofdstuk 2 online!

Hoofdstuk 3: Alles wordt teveel

Afbeelding
"Ik wil niet meer, ik wil het niet meer!" Louise was wanhopig en vooral bang, nog elke dag, elke nacht, spookten de woorden van de vrouw door haar hoofd.

Afbeelding
"Wat moet ik doen!" schreeuwde Louise. Ze wist niet wat ze moest doen. Kon ze eigenlijk wel wat doen?

Afbeelding
"Liefje, je kan niks doen, dit is je lot. Je eigen schuld, liefje, je eigen schuld. Ook jij bent straks aan de beurt..."

Afbeelding
Louise deed haar handen voor haar ogen. "Nee! Nee! Nee! Jij bent er niet! Dit gebeurt niet! Iedereen leeft nog! Nee!"

Afbeelding
Verstijfd kroop Louise in bed. Ze werd geleidelijk gek van deze situatie. Verbeeldde ze dit of was het echt? Was die vrouw de reden dat haar gezin langzaam uitgemoord werd en ze het detail voor detail voor zich zag, zodat ze zou lijden en uiteindelijk zelf aan de beurt was?
Gebruikersavatar
Monstermummie
Oplichter Oplichter
Berichten:
1480
Lid geworden op:
do 11 nov 2010, 16:34

Re: The Deadly House (13+) - Hoofdstuk 3 online!

^ Gelukkig niet, maar ik vond het wel eng om te maken soms xD
--------------------------------------------------------------

Hoofdstuk 4: De vierde moord

Afbeelding
"Welterusten mam!" Geen antwoord. Waarschijnlijk sliep Louise al.

Afbeelding
Nathalie deed haar pyjama aan. Ze vroeg zich af of het wel goed ging met haar moeder. Ze leek wel gek te worden, wat vrij logisch was, nu er al twee familieleden op mysterieuze wijze gestorven waren.

Afbeelding
"Zo, en nu tanden poetsen.." mompelde Nathalie. Ze wilde weglopen, maar toen zag ze de vrouw op haar bed. Nathalie verstijfde van angst. "Wie ben jij?"

Afbeelding
"Sorry schatje, liet ik je schrikken?" De vrouw begon vals te lachen. "Dat was niet mijn bedoeling hoor...ha ha ha ha!" Ze kroop langzaam van het bed af en kwam op Nathalie aflopen. "Wat doe je?" Een glimmend mes kwam tevoorschijn. "Hou je van scherpe dingen, liefje?" vroeg de vrouw. Toen was ze bij Nathalie. Ze stak het mes tussen haar ribben, meerdere malen. Nathalie schreeuwde het uit van de pijn. De vrouw sloeg haar en verwondde haar ernstig. "Heb je veel pijn liefje? Nee? Oh, dan kan deze er ook wel bij..." De vrouw stak het mes in Nathalie's hart, die op de grond zakte. "Zo, en nu even opruimen. Welterusten, Nathalie."

Afbeelding
Louise duwde de deken van haar af. "Wat was dat nou weer voor een droom?" Ze wreef de slaap van haar ogen. Weer de vrouw, weer dat mes, weer dezelfde technieken. En weer leek het echt, te echt.

Afbeelding
Louise zuchtte. Misschien was het toch beter om te kijken of alles goed ging met Nathalie.

Afbeelding
Zachtjes liep ze Nathalie's kamer binnen. "Nathalie? Alles oké?" Geen antwoord. "Nathalie?"

Afbeelding
Afbeelding
Daar lag Nathalie, bebloed op haar bed, vol met wonden op haar gezicht.

Afbeelding
Louise deinsde achteruit. Ze keek geschrokken naar het lijk van haar dochter, gisteren nog zo levendig, maar nu dood en verwond. Alles wat Louise zag was waar. Maar waarom? Waarom deed die vrouw dit?

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
"Ik wil dit niet meer, stop het, stop het, alsjeblieft! Ik hou van mijn gezin! Laat dit een nachtmerrie zijn, laat me ontwaken, alsjeblieft..."
Gebruikersavatar
Monstermummie
Oplichter Oplichter
Berichten:
1480
Lid geworden op:
do 11 nov 2010, 16:34

Re: The Deadly House (13+) - Hoofdstuk 4 online!

^ Ze is overal gewond geraakt, maar die twee zijn alleen uitgelicht. :3
---------------------------------------------------------------------------------------------------------
Hoofdstuk 5: Bye bye Louise

Afbeelding
Louise rende weg, weg van huis, weg van dit leven. Dit zou de enige oplossing zijn, wegrennen. Ze wilde terug, terug naar de stad, voordat dit alles begon. Het lag gewoon aan het huis.

Afbeelding
Louise gilde. Daar stond die vrouw weer. "Nee schatje, je kan er niet aan ontkomen. Helaas moet ik je straffen, je mag niet weglopen liefje. Ga maar kijken in de kast bij de bibliotheek. Er wacht een verrassing op je. Je vindt het vast wel leuk, ha ha ha ha ha!"

Afbeelding
Louise haastte zich naar de kast. Ze hoopte, diep van binnen, dat ze haar man en kinderen opgesloten zag zitten en dat het allemaal een nachtmerrie was. Dan zouden ze hier weggaan en nooit, maar dan ook nooit meer terugkeren.

Afbeelding
Maar helaas, dat vond Louise niet. Ze vond een kast vol met kleding, bebloede muren en het rechtopstaande lijk van haar dochter Emily.

--
Afbeelding
Afbeelding
"Nu is het jouw beurt, Louise...nu is het jouw beurt..." De vrouw glimlachte duivels. Louise wist dat haar einde was aangebroken.

Afbeelding
Afbeelding
De vrouw mishandelde Louise, heftiger dan dat ze deed bij haar vorige slachtoffers. Louise werd geduwd en keihard geslagen. Ze gilde, maar niemand zou haar horen. Helemaal niemand.

Afbeelding
Het mes kwam nu ook tevoorschijn. De vrouw stak Louise een aantal keer. Ze kromp ineen van de pijn. "Eigen schuld..."

Afbeelding
"Je had van mijn huis af moeten blijven, jij trut, jij, jij, kreng! Dit is MIJN huis! Dit is je eigen schuld!" schreeuwde de vrouw. Louise deinsde achteruit.

Afbeelding
De muren - waar Emily's bloed ook al op zat -, werden steeds roder. Het donkerrode bloed spatte op de muren en het gegil werd steeds harder.

Afbeelding
"Hou op, alsjeblieft, hou op! Ik smeek het je..." Schreeuwde Louise. "Nee schatje, dit is je lot, dit is je eigen fout..."

Afbeelding
De vrouw stak haar weer met het mes, krabde haar en sloeg haar. Het bloed stroomde over Louise's gezicht en ze werd steeds zwakker. Het gegil stopte en ging over naar huilen, maar het zou toch niet helpen.

Afbeelding
Afbeelding
Louise zakte langzaam in elkaar, op de grond, naast het lijk van haar dochter. Ze was dood. Morsdood. Net als de rest van haar familie.

Afbeelding
"Yes! Mijn plan is gelukt! Dit is je verdiende loon, lieve Louise, je verdiende loon..."

Afbeelding
De vrouw juichte. Alles was perfect gegaan. Nu was het wachten op de volgende idioten, die dachten dat ze hier wel mooi konden wonen.

Afbeelding
Tevreden verliet ze de kamer, de lijken zou ze later wel opruimen.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------
Dit was het einde al weer! Ik hoop dat jullie ervan genoten hebben, ik in ieder geval wel om te schrijven en te maken! :D

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie