Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

27 berichten • Pagina 1 van 2

Gebruikersavatar
siepie
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager
Berichten:
868
Lid geworden op:
wo 01 feb 2012, 19:40

Dalia's kindjes / 10 baby challenge

Ik lees vaak dagboeken op deze site, ook van uitdagingen enzo. Ik vond het super leuk en besloot daarom zelf een dagboek van een uitdaging te beginnen. Het is een soort 100 baby challenge, alleen probeer ik het maar met 10.

Dit is de weebly van het dagboek:
https://daliaskindjes.weebly.com/proloog.html

Ik schrijf alle stukken op deze site dus, zodra er een nieuw hoofdstuk komt zal ik het hier vertellen en dan daar op zetten.

Dit dagboek is gestopt, je kan het nog wel lezen maar er komen geen nieuwe hoofdstukken meer bij!

Laatst gewijzigd door siepie op do 26 apr 2012, 19:45, 1 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding
Gebruikersavatar
FranSor
Beheerder Beheerder
Berichten:
8891
Lid geworden op:
do 09 jul 2009, 19:48

Re: Dalia's kindjes / 10 baby challenge

Persoonlijk kijk ik werkelijk nooit op weebly sites en volg ik alleen dingen die op SimsNieuws zelf worden gepost. Maar ik vind het wel slim van je dat je ipv 100 babies gaat voor 10 babies! Dat is tenminste vol te houden. xD

Misschien is het iets om in je eerste post op weebly ook de babies bij te houden? En veel reclame maken op verschillende sites zodat mensen naar je weebly gaan. :) En volhouden! Dat is echt de sleutel.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Dalia's kindjes / 10 baby challenge

Ik heb eigenlijk nog niet gereageerd, maar ik lees het wel. Het is erg leuk en orgineel omdat je niet gaat voor de 100 baby's maar voor 10. Al vind ik dat zelf ook wel een uitdaging. Ik vind het wel een beetje onwerkelijk dat Dalia zo snel zwanger is. Maar het is jou verhaal en je moet het doen zoals jij het wilt ;)
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Gebruikersavatar
siepie
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager
Berichten:
868
Lid geworden op:
wo 01 feb 2012, 19:40

Re: Dalia's kindjes / 10 baby challenge

ja, het was inderdaad een beetje snel, maar ik weet van mezelf dat ik het meestal niet lang volhoud met een dagboek, en het dus een beetje snel moet gaan. Maar inderdaad 10 baby's ja, want 100 gaat me niet lukken, dat weet ik zeker! Maar bedankt dat jullie het leuk vinden.

Vanavond komt er waarschijnlijk een up
Afbeelding
Gebruikersavatar
Simsfreak
Gekke geleerde Gekke geleerde
Berichten:
10304
Lid geworden op:
di 26 okt 2010, 17:18

Re: Dalia's kindjes / 10 baby challenge

Nou, gisteren dus even een deel van je verhaal gelezen, super leuk! Haha, Dalia heeft echt een geweldig karakter, en ik denk ook wel dat ze die 10 kinderen gaat krijgen! :D
Welcome to the inner workings of my mind, so dark and foul I can't disguise. Nights like this I become afraid of the darkness in my heart.
Gebruikersavatar
siepie
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager
Berichten:
868
Lid geworden op:
wo 01 feb 2012, 19:40

Re: Dalia's kindjes / 10 baby challenge

@Simsfreak. Dank je, het werd iets minder maar dat lees je dan wel bij hoofdstuk 4. Maar het verhaal van Gwen heeft me wel gemotiveerd ervoor :-).

Vandaag was ik nog steeds ziek en heb dus nog een hoofdstuk gemaakt. :-)
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie