Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

Wie kies jij?

Jarrod Lyle
3
9%
Dann Michels
26
81%
Iemand anders ^-^
3
9%
Totaal aantal stemmen: 32

191 berichten • Pagina 8 van 10

Gebruikersavatar
nonnieven1
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1078
Lid geworden op:
zo 05 dec 2010, 20:51

Re: The Perfect Girl - Hoofdstuk 19. Een druk leven

Aanstaande

Afbeelding

Alyssa's hart klopte in haar keel terwijl ze Jarrod de eetkamer in leidde. Haar ouders, Brian en Emma zaten al aan tafel. Er waren geen aanwijzingen dat Rosanne er ook bij was, dus Alyssa nam aan dat zij geweigerd had aan tafel te komen. Ze had aan Brian en Emma al verteld wat ze vandaag aan haar ouders zou vertellen, dus ze hoopte dat die haar konden helpen.

Afbeelding

"Welkom in ons huis, Jarrod," zei Mark toen ze amper goed en wel aan tafel zaten.
"Dank u, meneer." Ondanks dat Jarrod hier wel vaker geweest was, had hij Alyssa's vader nooit ontmoet.
"Noem me maar Mark, hoor," glimlachte Mark. Jarrod grijnsde naar hem.

Afbeelding

"Nou, wat is er aan de hand?" vervolgde hij zonder omwegen.
"Wil je het nu al vertellen?" vroeg Jarrod zacht aan Alyssa.
"Waarom niet?" Alyssa haalde haar schouders op, hoewel ze heel veel redenen kon bedenken waarom niet.

Afbeelding

"Nou, ehmm..." Alyssa keek uit haar ooghoeken naar haar vader, wat haar alleen maar zenuwachtiger maakte.
"Ik- ehm - wij- en- nou ja- want-" stotterde ze.

Afbeelding

Jarrod pakte haar hand vast. "Ik wil het wel zeggen, als je dat wilt?" vroeg hij zacht.
Alyssa glimlachte en knikte kort.

Afbeelding

"Ik weet wel dat Alyssa en ik nog heel jong zijn, maar ik hou van haar en ik weet zeker dat ik voor altijd bij haar wil zijn," vertelde Jarrod zelfverzekerd. "Daarom heb ik haar ten huwelijk gevraagd, en zij heeft geaccepteerd." Hij klonk zo triomfantelijk dat Alyssa even zenuwachtig giechelde.

Afbeelding

Ayla keek verbijsterd van haar dochter naar haar aanstaande schoonzoon. "Getrouwd?" vroeg ze verbaasd. Alyssa knikte.
"Jullie zijn nog wel heel jong..." Mark klonk wat twijfelend. "Waarom wachten jullie niet nog even?"

Afbeelding

Omdat, dacht Jarrod, ze anders nog kans heeft om er vandoor te gaan met mijn concurrent.
"Ik weet zeker dat ik bij haar wil blijven, waarom zouden we wachten?" Hij glimlachte naar zijn verloofde en Ayla bestudeerde zijn blik. Ze kon wel zien dat hij erg van haar hield, daar twijfelde ze niet aan. Maar haar dochter..

Afbeelding

Alyssa keek strak voor zich uit, dus Ayla kon niet echt bepalen of ze gelukkig was of niet. Ze glimlachte wel, maar ze wist dat haar dochter een goede actrice was.

Afbeelding

"Alyssa, lieverd, is dit wat je wil?" vroeg Ayla zacht aan Alyssa.

Afbeelding

"Ja, mam. Ik hou van Jarrod. Ik weet zeker dat er nooit in mijn leven iemand zal zijn die beter voor me zal zijn dan hij."
Alyssa keek naar haar vader, om te weten wat zijn mening was.

Afbeelding

Mark zuchtte diep. "Nou, van mij zul je geen weerstand ondervinden. Máár," waarschuwde hij, "ik wil níet dat jullie trouwen voor jullie volwassen zijn. Wacht eerst nog maar 'ns even."

Afbeelding

"O, maar dat hebben we al geregeld. We doen allebei dit jaar al eindexamen, daar zijn we slim genoeg voor," lachte Jarrod. "En dan kunnen we daarna meteen opgroeien. Ik ben al bezig met een leuk huisje te vinden, maar we kunnen ook zelf iets laten bouwen, daar zijn we nog niet helemaal over uit."

Afbeelding

Mark en Ayla waren even stil, maar Mark herstelde zich snel. "Nou, dat is wel een toast waart, denk ik zo." Hij haalde glazen uit de keuken en schonk champagne in.
"Op het aanstaande bruidspaar!"

Afbeelding

"Op het bruidspaar," herhaalde Ayla vrolijk.

Afbeelding

Alyssa haalde voor het eerst sinds die hele dag opgelucht adem; het was beter verlopen dan ze had gedacht.

----------------------------------------

Superbedankt voor alle reactie's ^-^ Ik heb wel even jullie advies nodig, want over een paar dagen gaat deze computer naar de vuilnisbelt en dan krijg ik die van beneden, waar wél sims 3 op kan. Nu is mijn vraag aan jullie; zal ik sims 2 nog installeren alleen maar voor de laatste paar update's, of zal ik die dan maar gewoon op sims 3 maken?
Afbeelding Afbeelding
Noem me Manon =)
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: The Perfect Girl - Hoofdstuk 20. Aanstaande

Ik zou zeggen de laatste paar updates in de Sims 2 ;)
Want daar ben je ook mee begonnen c:
Iig, leuk!
Ik weet wel dat er een addertje onder het gras zit ;o
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Gebruikersavatar
nonnieven1
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1078
Lid geworden op:
zo 05 dec 2010, 20:51

Re: The Perfect Girl - Hoofdstuk 20. Aanstaande

Hallucinaties

Afbeelding

'Vluchten vandaag' tikte Dann in op de zoekmachine van de luchthaven. Er kwamen 4 optie's uit, waarvan één naar de bestemming waar hij naartoe wilde. "Acht uur," mompelde hij zacht. Hij zocht elke dag uit hoelaat het vliegtuig naar Simcity ging, zodat hij, mocht het hem teveel worden, er altijd vandoor kon gaan. Sylvia had hem dan wel doen beloven in ieder geval de vakantie te blijven, als het niet zou gaan, zou hij op het vliegtuig springen en vertrekken.

Afbeelding

School was voorbij, hij had zijn examen gehaald. Het was makkelijker geweest dan hij had gedacht. Hij moest nog even wennen aan het feit dat hij nu echt volwassen was.
Dann had gehoord dat Alyssa ook eindexamen deed, en dat zij het ook gehaald had. Net als Jarrod, haar verloofde...

Afbeelding

Hij vloekte even zacht en bonkte met zijn hoofd op zijn laptop. Het was hem wéér niet gelukt, hij dacht weer aan Alyssa. Een week geleden was Sylvia naar boven gekomen en had hem de kaart laten zien waarin ze allemaal werden uitgenodigd voor de bruiloft.
Hij klapte zijn laptop met een knal dicht en stond op.

Afbeelding

Dit was niet normaal meer, begreep hij terwijl hij zijn kamer uit liep. Hij dacht alleen maar aan haar, elke dag, elk uur. Hij zag haar zelfs overal staan, in omhelzing met haar geliefde, altijd een gelukkige glimlach op haar gezicht.

Afbeelding

Ze waren allebei ook volwassen geworden, Alyssa en Jarrod. Alyssa's haar zat mooier dan het ooit had gezeten en hij beooordeelde haar kleding als perfect. Jarrod had zijn domme haar verruild voor nog dommer haar, en hij had zijn domme baardje nogsteeds niet afgeschoren.

Afbeelding

Onderaan de trap sloot Dann zijn ogen even. Dat deed hij soms. Wanneer hij ze weer opendeed, waren de hallucinaties verdwenen. Meestal, dan. Hij vroeg zich even af of dit misschien een slechte grap was van Alyssa en Jarrod. Misschien wilden ze hem wel pesten. Maar die gedachte vergooide hij snel; Alyssa was beter dan dat.

Afbeelding

Maar toen hij zijn ogen opendeed, stonden ze vlak voor zijn neus. Het werd erger, sowieso erger.

Afbeelding

Mismoedig liet hij zijn hoofd zakken. Dit ging zo niet langer. Hij wist nog hoe laat het vliegtuig ging; acht uur. Sylvia had maar pech, hij kon niet een vakantie wachten. Hij zou weg zijn voor Alyssa ging trouwen vandaag...

Afbeelding

Even later stond hij met drie grote koffers met daarin al zijn persoonlijke spullen te wachten op de taxi die hem naar het vliegveld zou brengen.

Afbeelding

De taxi reed weg, en Dann keek strak voor zich uit, vastbesloten deze stad, dit huis en dat meisje achter zich te laten.

---------------------------------------------

Sorry, een korte update. Maar iets is beter dan niets, nietwaar? [a]
Alle foto's zijn gemaakt, dus als de nieuwe computer komt hoef ik ze alleen maar op een stickje te zetten en een verhaaltje te schrijven en klaaar =D
Naar mijn berekeningen komen hierna nog 2 update's, dus het einde is in zicht ^-^
Afbeelding Afbeelding
Noem me Manon =)

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie