Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

Wie kies jij?

Jarrod Lyle
3
9%
Dann Michels
26
81%
Iemand anders ^-^
3
9%
Totaal aantal stemmen: 32

191 berichten • Pagina 5 van 10

Gebruikersavatar
nonnieven1
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1078
Lid geworden op:
zo 05 dec 2010, 20:51

Re: The Perfect Girl - Hoofdstuk 12. Een andere richting

pipapanda13 schreef:Tuurlijk is dat lekkerder :D

Maar nu over de up: Ik wil Jarrods hoofd opeten >:3
Ik vind het zo zielig voor Dann :(

V :twisted
Nonnieven, waar woont hij? :fluit
In mijn computer en verbeelding :p
Mijn computer mag je trouwens wel opeten, want dan krijgen we een nieuwe en is hij niet te oud meer voor sims 3 x'D Maar mijn verbeelding wil ik wel houden, als je het niet erg vindt :p

Bedankt voor de reactie's <3

Ben er net trouwens achter gekomen dat Jarrods haar ook in sims 3 is: Peggyzone
Dus voor degenen die zijn haar leuk vinden *kuch*annika*kuch* daar is het downloadbaar
Afbeelding Afbeelding
Noem me Manon =)
Gebruikersavatar
nonnieven1
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1078
Lid geworden op:
zo 05 dec 2010, 20:51

Re: The Perfect Girl - Hoofdstuk 12. Een andere richting

Een nieuw leven

Afbeelding

Afbeelding

Dann staarde emotieloos naar de voorpagina van een roddelblad dat in de krant zat. "Alyssa Auel vindt liefde," schreeuwde de kop naar hem. Even overwoog hij door te bladeren naar het interview, maar dat zou hem alleen maar pijn doen. In plaats daarvan legde hij de krant weg - voorkant naar beneden - en liep hij naar de slaapkamer van Sylvia en zijn vader.

Afbeelding

Toen hij op de trap stond hoorde hij stemmen.
"Maar als jij het zelf niet leuk vindt, waarom deed je het dan?" vroeg Sylvia's stem.
"Och, ik deed het voor Jarrod. Hij zei het niet, maar ik weet van hem dat hij het leuk vindt. En waarom ook niet? Het is maar een interview.." Dann was zeker dat hij zich die stem verbeelde.

Afbeelding

Hij liep de kamer binnen en zag haar inderdaad zitten. Hij stond geruisloos in de deuropening.
"Ah, zo," zei Sylvia begrijpend. "Hij klinkt erg aardig, lieve."
"Hij is aardig." Alyssa glimlachte. "Maar-"

Afbeelding

Op dat moment merkte ze Dann op, en onderbrak zichzelf in het midden van haar zin. "Dann!" riep ze verbaast, en Danns hart maakte een sprongetje door de manier waarop zij zijn naam uitsprak. "Ik zag je niet," zei ze toen, weer emotieloos pratend.

Afbeelding

"Wat doe jij hier?" Het klonk vijandiger dan hij bedoelde, maar daar was niets aan te doen. Sylvia keek hem even waarschuwend aan, maar hij keek niet naar haar.

Afbeelding

Alyssa stond op. "Ik kwam op kraamvisite, maar ik ga nu weer. Gefeliciteerd met je broertje."
"Bedankt. Laat je niet door mij wegjagen, ik kwam alleen maar even kijken hoe het ging."

Afbeelding

"Het is goed. Ik heb afgesproken met... een vriend. Ik ben al wat laat, dus ik moet nu echt weg."
Aan de manier waarop ze 'vriend' uitsprak merkte Dann dat ze Jarrod bedoelde, en hij voelde een steek in zijn maag.

Afbeelding

Ze glimlachte naar Sylvia. "Doei, Sylvia. Ik kom nog wel eens langs."
"Oké, lieve. Als ik een oppas nodig heb, bel ik je."

Afbeelding

"Tot ziens, Dann..." fluisterde ze terwijl ze langs me liep. Ik bleef staan, me bewust van het feit dat dit zo ongeveer de eerste keer was sinds weken dat ze tegen me gepraat had.
Op de gang bleef Alyssa ook even staan, met precies dezelfde gedachte als Dann.

Afbeelding

Op dat moment begon een baby te huilen. "Daniel, lieve, pak jij Joey even?"
Dann liep naar een wiegje dat in de hoek stond en tilde zijn broertje eruit. Het jongetje had dezelfde groene ogen als zijn oudere broer, maar zijn moeders rode haar. Toen hij stopte met huilen legde Dann hem weer weg.

Afbeelding

"Kom eens?" Sylvia klopte op het dekbed naast haar. Dann aaide Joey even over zijn haartjes en ging toen wat onwillig naast Sylvia liggen. Hij wist dat ze met hem wilde praten en dat wilde hij niet.
"Hoe gaat het met je, lieve?" vroeg ze zacht."
"Goed."

Afbeelding

Sylvia keek naar hem. "Ik weet hoe je je voelt, maar je moet één ding weten. Je kunt geen keuze maken als je maar één keuze hebt."
Dann keek voor zich uit, niet precies begrijpend wat ze bedoelde. "Um, oké," mompelde hij.

Afbeelding

Ondertussen was Alyssa bij haar nieuwe vriend. Een relalie met Jarrod was heel anders dan met Dann, merkte ze vrijwel meteen. Dann en zij waren nooit zo lichamelijk, maar Jarrod was dat wel. Elk moment dat ze bij elkaar waren knuffelden of zoenden ze elkaar. Alyssa kon niet vertellen welke versie van een relatie beter was.

Afbeelding

Jarrod was een romanticus. Soms zette hij plotseling muziek op en stond erop dat Alyssa met hem ging dansen. Alyssa werd meestal wat verlegen als ze in zijn ogen keek, omdat er altijd zoveel emotie in lag.

Afbeelding

Jarrod was nooit bang om emotie te tonen, of bang om afgewezen te worden. Hij was vrijwel altijd optimistisch en geloofde heilig dat Alyssa net zo veel van hem hield als hij van haar. Zo kwam het dat hij haar uiteindelijk vroeg of ze de nacht bij hem door wilde brengen.

Afbeelding

Na weer wat twijfels zei Alyssa uiteindelijk 'ja'. Jarrods kamer maakte haar een beetje bang; het was bijna middeleeuws, maar dat was de gehele stijl van het huis. Er was zelfs een openhaard in de hoek, die vrolijk brandde.

Afbeelding

Vanaf die nacht vroeg Jarrod bijna elke dag of ze bij hem kwam slapen. Soms accepteerde ze, maar meestal zei ze dat ze ruimte voor zichzelf nodig had.

Afbeelding

Jarrod vond een afwijzing nooit leuk, maar hij wist wel dat ze tijd nodig had. En hij hield van haar, dus als zij tijd wilde, kon ze tijd krijgen. Hij kwam schreef zich zelfs in bij haar op school, zodat ze vaker bij elkaar zouden zijn. Dit tot ongenoegen van Dann, maar hij had er niets meer over te zeggen. En zo ging het leven verder.
Afbeelding Afbeelding
Noem me Manon =)
Gebruikersavatar
nonnieven1
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1078
Lid geworden op:
zo 05 dec 2010, 20:51

Re: The Perfect Girl - Hoofdstuk 13. Een nieuw leven

Bedankt iedereen <3

Het spijt me dat jullie Jarrod niet mogen x'D Ik verraad niet teveel, maar hij gaat in ieder geval nog lang niet weg :p
En wat mijn bodemloze fantasie betreft; eerlijk gezegd neem ik de verhaallijnen van verschillende boeken en voeg die samen 8-)
En wat Jarrod betreft; Om hem echt te vermoorden zul je eerst naar Australië moeten. De echte Jarrod Lyle is namelijk een Australische golfer. Jaikhebzijnnaamgestolen :$
Afbeelding Afbeelding
Noem me Manon =)

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie