Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

Wie kies jij?

Jarrod Lyle
3
9%
Dann Michels
26
81%
Iemand anders ^-^
3
9%
Totaal aantal stemmen: 32

191 berichten • Pagina 2 van 10

Gebruikersavatar
nonnieven1
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1078
Lid geworden op:
zo 05 dec 2010, 20:51

Re: The Perfect Girl - Hoofdstuk 1

SunShineMimi schreef:Echt heel leuk:D moest meteen denken aan Meneer (Mvr) Nielson (pipi langkous):P Super.. haha Ben beniewd naar meer;)
O god. Ik wist dat ik die naam ergens van kende xD

Bedankt iedereen! :D
@ Zinooo; gedownload 8-)
Afbeelding Afbeelding
Noem me Manon =)
Gebruikersavatar
nonnieven1
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1078
Lid geworden op:
zo 05 dec 2010, 20:51

Re: The Perfect Girl - Hoofdstuk 1

Afbeelding

"Wat is er, lyss?" vroeg Brian aan me. Ik toverde snel een neppe lach op mijn gezicht.
"Niets, hoor."
Brian rolde met zijn ogen, ik kon het voelen. "Oké, oké" gaf ik me over, wetend dat mijn tweelingbroer alles uit me zou kunnen krijgen. "Ik.. ben gewoon bang voor straks, dat is alles."

Afbeelding

"Alles komt wel goed," suste Brian. Hij gaf me een knuffel.
Ik glimlachte naar hem, maar was nog steeds niet gerustgesteld. We waren op weg naar school, de aller eerste keer dat ik zonder vermomming naar school ging.. Het maakte me doodsbang.
Wat moest ik nou zeggen? 'Hoi, ik ben Alyssa Auel. Ik heb wit haar en paarse ogen en ben Brian's tweelingzus. En oh, ja. Ik kan alles beter dan elk van jullie.' Ze zouden me uitlachen..

Afbeelding

Uiteindelijk kwamen we aan bij de school. Het was niet ver, maar toch had Rosanne erop gestaan om de auto mee te nemen. Brian mocht met haar mee, maar ze wilde niet met mij gezien worden, dus moest ik lopen. En Brian liep zoals gewoonlijk met me mee.
Het was al in de middag, omdat het schoolhoofd gepland had dat we ons 's middags zouden voorstellen, en de dag erop meteen mee zouden gaan met onze nieuwe klas.

Afbeelding

Het schoolhoofd stond in de hal van de school op ons te wachten.
"Aah, Alyssa en Brian Auel. Welkom op mijn school!" Ik merkte dat hij vooral tegen míj praatte. Natuurlijk, ik was het wonderkind, en Brian de normale tweelingbroer.
"Ik zal jullie begeleiden naar jullie lokaal. Jullie zus is al naar haar klas gebracht. Ik knikte maar.

Afbeelding

Het schoolhoofd, die zich voorstelde als Meneer Ferdinands, begeleidde ons naar het lokaal. Ondertussen hield hij een heel verhaal over hoe oud de school wel niet was - welgeteld 20 jaar - en hij wees ieder lokaal aan. "Dat is het praktijk-scheikundelokaal, daar zit de decaan, daar zijn de kluisjes, en aahh.. Hier moeten jullie zijn."

Afbeelding

Het schoolhoofd gaf me een hand en liep toen weg. Brian liep voor mij door de deur, waar ik hem dankbaar voor was. Het was een vrij luide klas, wat te wijten kon zijn aan de docent, die er niet echt ordehoudend uit zag. Één donkere jongen merkte mij op achter mijn broer, en keek me verwonderd aan. "Kijk," fluisterde hij tegen zijn buurvrouw, "een albino." Ik rolde met mijn ogen; dat dachten ze wel vaker.

Afbeelding

De leraar merkte ons op. "Klas, wees even stil voor een momentje, zodat we de nieuwkomers kunnen verwelkomen." Hij glimlachte bemoedigend. "Hallo, ik ben meneer Huisman." Ik merkte dat hij naar mij keek, niet naar Brian. Hij had waarschijnlijk al over me gehoord, en was verbaasd dat het echt zo was. "Waarom stellen jullie jezelf niet voor?"

Afbeelding

Brian ging als eerste, terwijl ik naast hem stond en probeerde de glimlach op mijn gezicht te houden terwijl de hele klas me aangaapte.
"Hallo, ik ben Brian Auel en dit is mijn tweelingzus Alyssa. We zijn allebei 16 jaar, maar ik ben de oudste." Hij keek even naar mij. "En nu gaat mijn tweelingzus wat vertellen."

Afbeelding

"Ga niet weg," fluisterde ik zacht. Hij keek me bemoedigend aan toen meneer Huisman hem naar zijn plaats stuurde. Ik zuchtte diep, terwijl mijn spreken-in-openbaar-kwaliteiten boven kwamen.
"Hallo, ik ben dus Alyssa Auel," sprak ik zonder een spoortje van verlegenheid. "Zoals mijn oudere broer daarnet al zei, ben ik 16 jaar oud. Ik heb wit haar en paarse ogen, en ik hou van dieren," zei ik tussen neus en lippen door. Iedereen lachte, aangezien ze wel merkten wat het belangrijkste van die dingen was. "De dokters denken dat ik een bepaalde soort van albinisme heb."

Afbeelding

"Ik wist het, ze is gemuteerd." zei een meisje achterin tegen haar vriendin, niet al te zacht pratend. De hele klas lachte en ik werd een beetje rood.
"Maar ik ben niet echt een normale albino, want ik was pas zo toen ik 3 maanden oud was. De dokters wisten niet wat er aan de hand was, en dat weten ze nogsteeds niet.."

Afbeelding

Ondanks dat ze me vreemd vonden, zaten ze toch geïnteresseerd naar mijn verhaal te luisteren. Ik wist dat ik een fijne stem had om naar te luisteren, en dat ik mensen gemakkelijk meesleepte in een verhaal. "En dat was het dus."
De leraar begon te klappen. "Gewéldig." complimenteerde hij me. "Jij zou wel in mijn plaats les kunnen geven, misschien luisteren ze dan een keer," grapte hij. Niemand lachte.

Afbeelding

Ik werd een beetje rood toen ik ging zitten en beantwoordde de glimlach van de leraar. Het zou niet zo lang duren tot hij erachter kwam dat ik béter zou zijn als ik op zijn plaats zou staan.
De meisjes achter me die me een mutant hadden genoemd, lachten en keken verwonderd naar mijn witte haar. "Hoe krijgt ze het zo glanzend?" vroeg de één zich af.
"Geen idee, misschien hoort dat bij haar mutatie." ze lachten.

--------------------------------------------------------------------------------------

v hoe doe ik dat? :$

Laatst gewijzigd door nonnieven1 op do 02 jun 2011, 11:41, 1 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding Afbeelding
Noem me Manon =)
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: The Perfect Girl - Hoofdstuk 2

Leuk ;D

Mss is het handiger om in je eerste post links te zetten naar de hoofdstukken, iig dat vind ik wat makkelijker :$ ik weet niet hoe het met de andere zit :$
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Gebruikersavatar
nonnieven1
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1078
Lid geworden op:
zo 05 dec 2010, 20:51

Re: The Perfect Girl - Hoofdstuk 2

Afbeelding

Na onze allereerste les, waarin de leraar vanalles vertelde dat ik allang wist, bleven Brian en ik nog eventjes in het lokaal zitten om te praten met de leraar. Toen we uiteindelijk naar buiten liepen, werden we opgewacht door een drietal meisjes in cheerleaderuniform, met één meisje voorop die duidelijk de baas van de andere twee was.

Afbeelding

Toen ze ons het lokaal uit zagen komen, liep de voorste recht op mij af, trouw gevolgd door de anderen. Ik zag dat één van de meisjes bij mij in de klas zat, de linkse, die een dommige glimlach op haar gezicht had staan.
"Hallo," begon het voorste meisje arrogant. "Ik weet niet of je mij al kent, maar ik ben Chléo, hoofdcheerleader. Aangenaam kennis met je te maken." Ze sprak alsof ze me niet aardig vond, maar daar was ik al aan gewend.

Afbeelding

"Hallo." zei ik rustig, zonder aangestalten te maken om me voor te stellen.
"Juist ja." Chléo had de belediging opgemerkt. "Het gerucht gaat dat jij het perfecte kind bent, of whatever, maar ik wil jou toch maar even duidelijk maken dat ík een perfecter leven leidt dan jij."
"En mag ik je vragen hoe je dat weet?" Ik bleef rustig.
"Nou. Bijvoorbeeld, ik ben niet kletsnat." Chléo pakte een glas met water aan van één van de meiden achter haar, en gooide het in mijn gezicht. Ze begonnen allemaal te lachen.

Afbeelding

Ik werd kwaad, en hield Brian tegen die op het punt stond het voor me op te nemen. "Wie denk jij wel niet dat je bent?!" riep ik boos. "Iemand het leven zuur maken omdat hij of zij toevallig ergens goed in is, nou, brávo!"

Afbeelding

"Chléo? Wat is er aan de hand?" Een jongen kwam aanlopen. "Wie is dat?"
Ik keek naar de jongen. Hij had donkerblond krulletjes haar en felgroene ogen. Plus, hij was zo ongeveer de knapste jongen die ik ooit had gezien. Ik kon hem eerlijk gezegd alleen maar aanstaren.
Chléo merkte het en er speelde een lachje om haar lippen.

Afbeelding

"Oh - Dann!" Riep ze uit, en ze fakete een zielig gezicht. Ze stak haar armen uit alsof ze een knuffel wilde, die de jongen haar ook gaf. Ik moest toegeven, Chléo was een goede actrice.
Terwijl ze hem weer losliet, drukte ze een kus op zijn lippen, en fluisterde iets in zijn oor. Hij knikte en ze liep weg met haar troep. "Ik zie je vanavond nog wel, Chléo!" riep hij haar na.

Afbeelding

"Hallo, volgens mij kennen wij elkaar nog niet. Ik ben Daniel Michels - noem me maar Dann. Jij moet Allysa Auel zijn, volgens mij zit je zus bij me in de klas."
"Dat zou wel eens kunnen kloppen. Rosanne is een jaar ouder dan ik en mijn broer."
Dann knikte. "Volgens mijn vriendin heb je haar zwaar beledigd, maar aan je natte haar en uitgelopen make-up te zien overdrijft ze een beetje. Sorry voor dat." Hij grijnsde naar me.

Afbeelding

Toen draaide Dann zich naar Brian, tot mijn verbazing - weinig mensen deden dat - maar ik was hem er dankbaar voor.
"En jij bent dan Brian Auel?" vroeg hij zich af. Brian knikte. "Leuk je te ontmoeten." Hij stak zijn hand uit, die Brian aanpakte.

Afbeelding

"Nou, eh. Ik moet maar weer eens gaan, volgens mij. Ik zie jullie nog wel eens!"
Dann draaide zich om en liep weg. Toen hij uit zicht was sloeg Brian zijn arm om mijn schouders, en we liepen samen naar huis. Al met al... een vrij aparte eerste schooldag.

Laatst gewijzigd door nonnieven1 op vr 10 jun 2011, 22:58, 1 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding Afbeelding
Noem me Manon =)
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: The Perfect Girl - Hoofdstuk 3

Leuk :D
Neej, super leuk ;)


Gewoon een vraagje hoor;
Waarom speel je eigenlijk op zo'n beetje de laagste kwaliteit ;$
Niet gemeen bedoeld ofzo, maar het valt op (schouders & handen) ;s
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Gebruikersavatar
nonnieven1
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1078
Lid geworden op:
zo 05 dec 2010, 20:51

Re: The Perfect Girl - Hoofdstuk 3

Afbeelding

Niet huilen, niet huilen... bleef ik mezelf toefluisteren. Mijn vingers vlogen over het keyboard, waar een verdrietige melodie uitkwam. Dit was de ergste eerste schooldag die ik ooit had gehad, maar dat was al van tevoren duidelijk geweest.

Afbeelding

"Alyssa!" riep mijn moeder plotseling. Ze trok de koptelefoon van mijn hoofd en keek me verwijtend aan, wat me deed denken dat ze al een paar keer had geroepen. "Hoi mam," fluisterde ik, hopend dat ze niet zag dat ik gehuild had.

Afbeelding

Ik stond op en we stonden even in stilte tegenover elkaar. "Zijn al je cursisten al weg?" vroeg ik toen maar om de stilte te doorbreken.
Mam knikte. "Hoe was het op school?" Vroeg ze toen.
"Het was wel leuk." Ik was een goede actrice, dus meestal geloofde ze me.

Afbeelding

"Brian heeft het verteld." meldde ze toen.
Een traan rolde over mijn wang. "Het was vreselijk," fluisterde ik. Ze sloeg haar armen om me heen en probeerde me te troosten. "Shh.. Alles komt goed, ga maar gewoon lekker slapen." Ik knikte en ze liep weg.

Afbeelding

De volgende dag besloot ik dat ik niet naar school ging. Ik vertikte het, ik ging gewoonweg niet. En aangezien ik de zwarte band judo had probeerde Brian me ook niet verder over te halen. Heel verstandig van hem.
Ik trok wat gemakkelijks aan en ging naast ons zwembad liggen.

Afbeelding

Blijkbaar was ik in slaap gevallen, want toen ik weer wakker werd merkte ik dat er iemand bij me was. Toen ik mijn ogen open deed, zag ik dat Dann daar zat. Hij zat voorover gebogen met zijn armen losjes op zijn broer rustend, een glimlach op zijn gezicht en zijn ogen geamuseerd. Ik bad dat ik niet had gesnurkt in mijn slaap.

Afbeelding

"Hallo." zei hij met een stem die net zo klonk als zijn ogen.
"Hoi," zei ik wat verlegen. Ik deed mijn zonnebril af en kwam overeind. "Wat doe jij hier?"
"Brian vertelde me dat je niet daar school kwam en waarom niet. Dus ik besloot hierheen te komen."

Afbeelding

Hij stond ook op en keek me verontschuldigend aan. "Het spijt me voor Chléo. Ze zei tegen me dat jij haar had uitgescholden of zo, maar je broer vertelde me wat er echt was gebeurd. Ik snap niet precies waarom ze zo deed, maar ik heb wel zo'n vermoeden."

Afbeelding

"In ieder geval moet je daarvoor niet wegblijven van school, nu gaan mensen roddelen." Hij fronste zijn wenkbrauwen. "En je zus helpt je eigenlijk ook niet echt. Maar ik weet wel dat veel mensen nieuwsgierig naar je zijn en je graag willen leren kennen, ondanks dat ze je wat vreemd vinden. En volgens mij ben je een hele leuke meid, dus ik wil je ook wel graag leren kennen." Ik staarde hem gewoon maar aan.

Afbeelding

"Dankje." fluisterde ik.
Hij grijnsde. "Graag gedaan. Dus.. Kom je morgen weer naar school?"
Ik knikte en hij grijnsde nog breder.
"Dank je, echt waar." zei ik nog eens.
"Graag gedaan, nog eens." Hij hield zijn armen uit om me een knuffel te geven, en daar zei ik geen nee tegen.
Afbeelding Afbeelding
Noem me Manon =)

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie