Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

Wie kies jij?

Jarrod Lyle
3
9%
Dann Michels
26
81%
Iemand anders ^-^
3
9%
Totaal aantal stemmen: 32

191 berichten • Pagina 10 van 10

Gebruikersavatar
nonnieven1
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1078
Lid geworden op:
zo 05 dec 2010, 20:51

Re: The Perfect Girl - Hoofdstuk 23. Ontwaken

The End

Afbeelding

Het was al pikdonker toen ik thuis aankwam. Dann had beloofd me over een half uur op te halen met een auto die hij ergens zou kopen, en dan zouden we gaan rijden naar waar we naartoe wilden. Maar eerst was er nog iemand wiens hart ik moest breken.
Iedereen stond al in de tuin op de plaats waar de plechtigheid zou gaan beginnen. Ik verwachtte dat de gasten over drie kwartier zouden arriveren, dus dat zou tijd genoeg zijn om af te bellen.

Afbeelding

Mijn familie keek me wat vreemd aan toen ik langs kwam lopen, zo nog helemaal niet klaargemaakt, maar ik negeerde hen en liep door naar Jarrod. Zijn blik stond op onweer.

Afbeelding

"Alyssa! WAAR WAS JE NOU!" onplofte hij voor ik ook maar iets kon zeggen. "Je had allang klaar moeten zijn, de gasten komen zo! Ik heb Sylvia gebeld, maar die mompelde iets over dat je net weg was, maar je KWAM NIET!"

Afbeelding

"Jarrod," onderbrak ik hem toen hij adem moest halen, "we moeten praten. Onder twee ogen."
"Daar hebben we geen TIJD voor!"

Afbeelding

"Jarrod." Ik beval mezelf rustig te praten. "Ik moet écht even met je praten." Ik keek hem indringend aan en hoopte dat hij het begreep.
Jarrods ogen werden wat kleiner maar hij knikte en ging me voor het huis in.

Afbeelding

We stopten in de woonkamer, waar het erg donker was, en Jarrod draaide zich boos naar me om. Hij sloeg zijn armen over elkaar en keek me aan. "Nou. Wat is nou zo belangrijk?"

Afbeelding

Ik trok langzaam de ring van mijn ringvinger en stak mijn hand uit. "Ik moet je deze teruggeven." Zijn ogen werden groot van verbazing. "Dat kun je niet teruggeven!" riep hij. "Dat is je verlovingsring!"

Afbeelding

"Ik ga weg," zei ik zacht.
"Wat?" Hij keek naar me alsof hij het nog niet helemaal besefte.
"Ik ga met Dann mee. Weg. We gaan vanavond."

Afbeelding

"WAT? Nee!" riep hij. "Je hebt het beloofd, Alyssa! Je gaat met me trouwen, dat heb je gezegd!"
"Ik weet het, en dat spijt me. Maar ik hou van Dann, dat heb ik altijd al gedaan. En ik dacht dat hij niet meer van me hield, maar dat doet hij toch. Het spijt me."

Afbeelding

Hij liet zijn hoofd hangen. "Dus ik was gewoon vervanging? Elke keer dat je bij mij was, wilde je dat het Dann was. Alles was gewoon een grapje?!"
"Nee, echt niet. Ik heb ook van jou gehouden, ik hou alleen meer van hem. Als hij er niet al was geweest, had ik van jou kunnen houden, echt waar."

Afbeelding

"Ik ben niet perfect genoeg voor je, is dat het?"
"Ik zocht nooit naar perfectie, Jarrod. Hij is perfect voor mij, dat is alles." Hij keek verdrietig.

Afbeelding

"Jarrod," probeerde ik hem op te vrolijken. "Jij redt het wel. Echt waar. Ik weet zeker dat je een geweldige vrouw zult ontmoeten en dan zul je je afvragen waarom je bij mij wilde zijn."

Afbeelding

Hij sloeg mijn hand weg. "Het boeit me niet, het kan me niet schelen. Ga maar, maakt mij niet uit."
"Jarrod..."
"WAT?!"
"Tot ziens.."

Afbeelding

"Hmpf." Hij draaide zijn rug naar me toe.
Ik keek even naar hem en liep toen de deur uit. Ik had ongeveer een kwartier om in te pakken.

Afbeelding

Een kwartier later stond ik met mijn koffers buiten om iedereen gedag te zeggen.
"Ik ga je missen, Alyssa," snikte Emma toen ik haar omhelsde.
"Ik jou ook. Let een beetje op Brian voor me, wil je?"
"Altijd."

Afbeelding

Mijn moeder was de volgende. "Doei, mam," mompelde ik. "Sorry dat de bruiloft niet door gaat.
"O, dat maakt niet uit, lieverd. We zullen vast wel nog een keer een andere bruiloft hebben, en tot dan zal ik mijn jurk bewaren." ze glimlachte naar me.

Afbeelding

"Wie moet er nou piano spelen tijdens mijn zakendineetjes?" grapte mijn vader laconiek.
"Vraag Rosanne, die heeft heel veel geoefend. Doei, pap."

Afbeelding

"O, Alyssa." zuchtte Nao. "Ik ben eigenlijk wel blij, ik vond die Jarrod altijd een beetje engig." Ik lachte.
"Beloof je dat je het uitmaakt met je vriend? Voor mij?"
"Nee." Nao glimlachte.

Afbeelding

Toen kwam ik langs mijn zus, wat een paar ongemakkelijke momenten opleverden. Ik lachte inwendig om de kleding die ze had aangetrokken, en die naar mijn mening meer thuishoorden in een discotheek dan op je zus' bruiloft. Rosanne streek haar haren achter haar oor en schraapte haar keel

Afbeelding

"Duss.." begon ze. "Nu jij weggaat, mag ik Jarrod?" Ik begon te lachen en ze staarde me beledigd aan.
"Je hebt mijn zege, zus," glimlachte ik naar haar. "Maak hem gelukkig."

Afbeelding

In een geheel onverwacht gebaar viel ze me om de hals. "Dag, zusje, ik zal je missen," fluisterde ze. "En als je iemand zegt dat ik dat gezegd heb, ontken ik alles."
Ik grinnikte. "Ik zal jou ook missen," loog ik. Leugentje om bestwil.

Afbeelding

Ik liep naar Brian en moest wat tranen uit mijn ogen vegen.
"Niet huilen, zusje. We mailen en bellen." Hij bleef altijd vrolijk, snapte ik.

Afbeelding

"Ik zal je missen," fluisterde ik in zijn oor.
"Ik jou ook."

Afbeelding

Even later stonden we allemaal beneden te wachten op Dann. Eigenlijk wilde ik nog afscheid nemen van Jarrod, of hem in ieder geval nog een laatste keer zien en hem plezier wensen met mijn zus, maar dat was waarschijnlijk teveel van het goede.

Afbeelding

"Alyssa?" Ik keek om en daar stond hij, niet mijn kant op kijkend. "Ik loog," mompelde hij. "Het kan me wel schelen."
"Ik weet het," glimlachte ik naar hem. "Tot ziens, Jarrod." Hij knikte even en rende toen weer naar binnen.

Afbeelding

Op dat moment kwam Dann aanrijden in een grote, zwarte pick-up truck. Ik grijnsde naar hem.
"Je kon niets beters vinden?" gokte ik. Hij schudde zijn hoofd.
"Alle andere auto's konden pas morgen geleverd worden."

Afbeelding

Hij sloot me in zijn armen en het was klaar. Ik had het gevoel dat mijn leven de laatste tijd een verhaal was geweest, met een 'en ze leven nog lang en gelukkig' die pas op het allerlaatste einde kon komen. Zoals nu gebeurd was. Eindelijk was het over, klaar, uit.

En ze leefden nog lang en gelukkig.


------------------------------------------------------------------------

Dat was dus het einde van dit dagboek :cry
Ik wil iedereen die dit gelezen heeft, en alle mensen die gereageerd hebben echt super bedanken <3 Als jullie er niet geweest waren, was ik waarschijnlijk na update 3 al afgehaakt x'D

Ik hoop dat jullie mijn nieuwe dagboek ook allemaal gaan lezen. Hij komt pas over een paar weken, omdat ik nog voorbereidingen moet treffen en poppetjes maken en zo, maar hij gaat in ieder geval heten; "Modern Gods" (ik heb iets met engelse namen)

@Monstermummie; Ik denk niet dat dat gaat lukken, want ik heb geen idee hoe het moet, & volgens mij is de sims 2 site in verbouw, of zoiets.. Sorry =)

Nogmaals superbedankt, dit was het leukste dagboek dat ik ooit gemaakt heb :wub :knuffel
Afbeelding Afbeelding
Noem me Manon =)

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie