Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

Wie kies jij?

Jarrod Lyle
3
9%
Dann Michels
26
81%
Iemand anders ^-^
3
9%
Totaal aantal stemmen: 32

191 berichten • Pagina 9 van 10

Gebruikersavatar
nonnieven1
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1078
Lid geworden op:
zo 05 dec 2010, 20:51

Re: The Perfect Girl - Hoofdstuk 21. Hallucinaties

Geschokt

Afbeelding

"Ooo, lieverd, je ziet er zo mooi uit!" riep Ayla ontroerd.
"Echt wel," was Emma het met haar eens. "Ik moet Brian goed in de gaten houden vandaag, anders zou hij nog wel eens kunnen gaan denken aan incest," giechelde ze.

Afbeelding

Alyssa grinnikte. "Yeah, right." Ze hadden de afgelopen week continu gezocht naar een mooie jurk, en dit was de uitkomst. Hij was wit en fluffig en pluizig en ze wist zeker dat Jarrod hem mooi zou vinden vanavond.
Vanavond...

Afbeelding

"Wat doen jullie aan?" vroeg ze aan Ayla en Emma om haar gedachten van vanavond af te wenden.
Ayla liep naar de kapstok naast de spiegel en haalde daar twee jurken vanaf. "Dit," zei ze vrolijk. Ze had plezier gehad in het organiseren van Alyssa's bruiloft, tot Alyssa's verbazing. Het zou niet massaal groot worden, hoewel Jarrod voorstelde de koningin uit te nodigen.

Afbeelding

Even later stonden ze alledrie klaar. Het was pas zeven uur, en de bruiloft zou rond negen uur plaatsvinden. Dat vonden we sfeervol, zo 's avonds.

Afbeelding

"TADAAA!" riep Nao Alyssa uit haar gedachten. "Dit is mijn jurk, vind je hem niet prachtig? Ik heb hem tweedehands bij één of ander oud vrouwtje gehaald, en moet hem morgen weer terugbrengen, maar dan heb ik ook wat, toch?" kwetterde ze. "Oo, Alyssa, wat zie je er prachtig uit!" riep ze toen geschokt.

Afbeelding

"Nou, nou," grinnikte Alyssa, terwijl ze haar vriendin omhelsde. "Is dat nou zo schokkend? Ik vind je jurk geweldig."
"Dank je, dank je!" Nao leek bijna even zenuwachtig voor vanavond als Alyssa, vreemd genoeg.

Afbeelding

"O, ik moet je nog wat vertellen," vervolgde ze zonder pauze. "Jarrod belde, hij is nu onderweg hiernaartoe!"
"Wat?!" riep Emma geschrokken. "Hij mag je niet zien in je jurk, Alyssa!"
"Rustig, rustig, ik heb hem zo uit."

Afbeelding

10 minuutjes later stond Jarrod in de deuropening. "Klop klop," grijnsde hij.
Emma wierp een boze blik op hem, omdat hij bijna Alyssa's jurk had gezien.
"Relax, Emma, ik heb hem allang uit," mompelde Alyssa sussend.

Afbeelding

"Hmpft." mompelde Emma en ze liep weg.
"Wij gaan ook wel," glimlachte Nao. Zij en Ayla volgden Emma de deur uit.

Afbeelding

"Hey, liefje." mompelde Jarrod terwijl hij Alyssa in zijn armen trok.
"Hmm." Alyssa drukte snel een kusje op zijn lippen en trok zich weer los. Ze was niet in de stemming voor kleffigheid, wat er wel aan zou komen.

Afbeelding

"Wat is er?" vroeg Jarrod bezorgd.
"Niets," Alyssa droeg zichzelf op te glimlachen. "Ik ben gewoon een beetje zenuwachtig voor vanavond. Hè, ik ehm... ga even naar... Sylvia!"
"Nu nog?" hij keek geschokt.

Afbeelding

"Er is nog tijd genoeg." Ze kuste Jarrod even snel op zijn verbaasde lippen. "Ik ben optijd terug om mijn jurk aan te doen en je te ontmoeten aan het altaar. Belooft."

Afbeelding

Daarna trok ze zich los en rende weg, een bezorgde Jarrod achterlatend.

Afbeelding

Jarrod liet verdrietig zijn hoofd hangen. Hij hoopte dat ze na hun trouwen hem niet meer telkens het gevoel gaf dat hij haar ieder moment kwijt kon raken.

Afbeelding

Alyssa rende zo snel ze kon - en dat was erg snel - naar Sylvia's huis. Ze voelde de wind in haar haren en dat gaf haar energie.
Sylvia was bezig in de tuin toen Alyssa plotseling aan kwam zoeven. "Alyssa!" riep ze verbaasd. "Ik dacht dat jij al bezig zou zijn met je klaarmaken enzo." Ze gaf haar een knuffel.
"Kom binnen, lieve, kom binnen."

Afbeelding

Sylvia ging Alyssa voor naar de woonkamer, waar Joey rustig aan het spelen was met een teddybeer.
Het gesprek ging eigenlijk nergens over, en Alyssa probeerde in te schatten wanneer een goed moment zou zijn om heel gewoon iets over Dann te vragen.

Afbeelding

Het moment kwam maar niet, dus uiteindelijk vroeg ze het gewoon.
"Waar is Dann eigenlijk?" ze probeerde haar stem normaal te laten klinken, maar zelfs zij hoorde de spanning erin. Sylvia keek haar even onbeweeglijk aan.
"Die is weg," zei ze toen met spijt in haar stem.

Afbeelding

"Weg?" herhaalde Alyssa geschokt.

-----------------------------------------------------

Superbedankt voor alle reactie's <3
Ik heb een miscalculatie gemaakt, hierna nog 2 update's :p
En ik ben blij dat Jarrod in ieder geval 2 fans heeft, anders is het ook zo zielig voor hem x'D
Afbeelding Afbeelding
Noem me Manon =)
Gebruikersavatar
nonnieven1
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1078
Lid geworden op:
zo 05 dec 2010, 20:51

Re: The Perfect Girl - Hoofdstuk 22. Geschokt

Ontwaken

Afbeelding

Plotseling knapte er iets. "NEE!" gilde Alyssa, en ze sprong op. "Nee, nee, hij kan niet weg zijn! Hij zou me meenemen! HIJ IS NIET WEG! Ik moet nog mee!"

Afbeelding

Sylvia sprong ook op, niet helemaal verrast door deze uitbarsting. Ze wachtte geduldig tot Alyssa was uitgetierd.

Afbeelding

Na een tijdje ging het geschreeuw over in gehuil. "H-hij z-zou m-m-me meenemen," snikte ze.
"Nou ja, lieve, wat had je dan verwacht? Je gaat vanavond trouwen, hij had zo'n idee dat die belofte niet zoveel meer waard was."

Afbeelding

"I-ik weet het." Alyssa veegde haar tranen weg. "Sorry, ik weet niet wat me bezielde."

Afbeelding

"Ach, meisje toch." Sylvia liep om de tafel heen naar haar toe en sloeg haar armen troostend om Alyssa heen. "Shh.." suste ze toen Alyssa nog wat nasnikte.

Afbeelding

"Sorry," mompelde Alyssa weer. Sylvia keek haar even onderzoekend aan.
"Zijn vliegtuig gaat over een half uur," glimlachte ze toen. Alyssa's ogen sperden zich verrast en hoopvol open.

Afbeelding

Voor Sylvia nog iets kon zeggen was ze al weg.
"Woesj," mompelde Sylvia haar droogjes achterna.

Afbeelding

Dann zuchtte even en keek op zijn horloge. Nog een kwartier voor zijn vliegtuig - hopelijk - zou vertrekken. Een man liep door het poortje en het licht werd rood. Dann zuchtte weer; als dit zo door zou gaan zou hij hier nooit wegkomen.

Afbeelding

Nu hij zo dicht bij het einde van zijn leven hier was, wist hij eindelijk wat Sylvia had bedoeld toen ze zo lang geleden had verteld dat er geen keuze kan zijn als je geen keuze krijgt. Alyssa had alleen maar iemand zoals haar willen ontmoeten, en hij had haar sindsdien genegeerd. Hij had haar geen keuze gegeven. Er prikte een traan in zijn ogen en hij keek naar het vliegtuig buiten om afgeleid te zijn. Het was niet groot, er gingen dan ook maar 10 mensen mee op deze vlucht.

Afbeelding

"Dann?" klonk een zachte stem achter hem. Hij draaide zich in een ruk om en daar stond ze - zonder Jarrod, dus geen hallucinatie - schuw op een paar meter afstand. Alsof ze bang was dichterbij te komen.
"Alyssa?" vroeg hij verbaasd. "Wat doe jij hier?"

Afbeelding

Ze kwam iets dichterbij en hij zag dat ze had gehuild. "Wat doe je hier?" vroeg hij nog een keer toen ze niet direct antwoord gaf.
"Ik hoorde van Sylvia dat je weg was."

Afbeelding

Ze zuchtte en begon toen te praten. "Ik wil je iets vertellen. Ik weet dat je niet met me wilt praten en dat je vliegtuig zo gaat, maar ik wil het je toch vertellen en ik vraag je of je alsjeblieft wil luisteren." Ze klonk smekend.
Dann kon niet praten van hoop dat het goed zou komen en knikte dus alleen maar. Alyssa trok hem mee naar de bankjes aan de andere kant van de hal.

Afbeelding

"Oke, wat is er?" vroeg Dann toen ze zaten en hij weer kon praten.
Alyssa keek hem niet aan en wachtte even met antwoorden.

Afbeelding

Ze keek verlegen naar beneden terwijl ze sprak. "Er was een tijd.. dat jij me mee wilde nemen naar.. waar je nu naartoe gaat. En zelfs ook al wil je dat nu niet meer, toch wil ik met je mee, waar je ook naartoe gaat."

Afbeelding

"Je hebt eens gezegd dat je van me hield," vervolgde ze na een adempauze, "en ik denk niet dat je dat nu nog doet, maar toch wil ik met je mee."

Afbeelding

"En Jarrod dan?" vroeg Dann verward. "Ik dacht dat je bij hem wilde zijn?"
"Ik hou niet van Jarrod, ik hou van jou. Ik heb altijd van jou gehouden en ik zal altijd van jou blijven houden. Ik weet alleen niet waarom jij niet meer van mij houdt.."

Afbeelding

"Je houdt nog steeds van me?" riep Dann verrast uit. Hij stond op en trok Alyssa in zijn armen. "O, Alyssa, mijn Alyssa.." Hij leunde achterover om haar in de ogen te kunnen kijken, en eindelijk zag ze de liefde in zijn ogen.

Afbeelding

Ze drukte haar lippen op de zijne en voelde zich thuis. Zonder dat ze het gemerkt had waren er plotseling tranen over haar wangen gaan stromen.

Afbeelding

"Je huilt, Alyssa," glimlachte Dann toen hij haar even losliet.
"Alleen omdat ik van je hou. Het heeft zo lang geduurd en ik hou van je," huilde ze.
"Ben jij dit echt, Alyssa? Ik kan niet geloven dat het opeens weer goed komt. Ik heb altijd van je gehouden, dat weet je toch wel? Ik ben nooit gestopt, hoewel ik me kan voorstellen dat jij dat wel dacht."

Afbeelding

Alyssa knikte alleen maar en hij vervolgde zijn verhaal. "En ik wil ook bij jou zijn, voor altijd. Ik zou je zelfs wel met Jarrod willen delen, als dat van de wet zou mogen." Hij glimlachte.
"Zou je dat echt willen?" vroeg Alyssa zacht.

Afbeelding

Dann dacht weer aan Sylvia's woorden. Misschien moest hij haar vertellen wat hij het liefst wilde en haar laten kiezen.
Hij zakte op één knie en Alyssa hapte naar adem. "Lieve Alyssa. Ik wil voor altijd bij jou zijn, wat dat ook zou mogen betekenen. Wil je bij je ouders in deze stad blijven? Zou ik goed vinden. Maar het liefst bouw ik samen met jou een toekomst op in een nieuwe stad. Wil je met me meegaan, met me trouwen en misschien wat kinderen krijgen?" grijnsde hij.

Afbeelding

"Ja!" riep Alyssa snel. "Ja op al die vragen." Ze nam een kleine aanloop en sprong zo in Danns armen, hopend dat hij nog steeds zoveel trainde als hij eerst deed.
Daarna zakte haar goede humeur weer een beetje. Hoe in godsnaam zou ze dit aan Jarrod moeten vertellen?

-------------------------------------------

Lalaalaaa, happy ending x'D Sorry voor alle Jarrod-fans, maar ik hou zelf ook van Dann ^-^
Hope you like, volgende update is de allerlaatste :cry
Afbeelding Afbeelding
Noem me Manon =)
Gebruikersavatar
nonnieven1
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1078
Lid geworden op:
zo 05 dec 2010, 20:51

Re: The Perfect Girl - Hoofdstuk 23. Ontwaken

Er komt - waarschijnlijk - geen vervolgverhaal =) Zoals ik al had gezegd, ik heb geen zin om sims 2 weer op mn nieuwe pc te installeren, en anders zouden Alyssa, Dann en iedereen meer naar de sims 3 moeten verhuizen. Dus als ik sims 3 heb ga ik weer een compleet nieuw dagboek maken waar ik de opzet al van heb bedacht ^-^

Superbedankt voor de reactie's trouwens <3 Nooit gedacht dat ik zoveel lezers zou krijgen :$
Afbeelding Afbeelding
Noem me Manon =)

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie