Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

Wie kies jij?

Jarrod Lyle
3
9%
Dann Michels
26
81%
Iemand anders ^-^
3
9%
Totaal aantal stemmen: 32

191 berichten • Pagina 7 van 10

Gebruikersavatar
nonnieven1
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1078
Lid geworden op:
zo 05 dec 2010, 20:51

Re: The Perfect Girl - Hoofdstuk 16. Happy Ending?

Een nieuw plan

Afbeelding

De volgende ochtend besloot Jarrod zijn plan ten uitvoer te brengen. Het was midden in de zomer, en het was 30 graden warm toen hij bij Alyssa's huis aankwam. Het duurde even voordat iemand open deed, maar dit verbaasde of verontrustte Jarrod niet.

Afbeelding

Uiteindelijk deed Ayla open, en haar gezicht betrok lichtelijk toen ze de bezoeker zag. Ze trok het meteen weer in plooi, maar niet voor Jarrod het gezien had. Ach, hij was eraan gewend dat mensen hem niet mochten.

Afbeelding

"Goedemorgen, mevrouw Auel," begroette Jarrod haar beleefd. "Ik ben op zoek naar Alyssa, is ze er?"
Er verscheen een vreemd soort verdriet of bezorgdheid in Ayla's ogen. "Ach," zuchtte ze. "Ze zit in de tuin, tekenend. Ik hoopte eigenlijk al dat je zou komen, want ik heb zo'n idee dat het niet goed met haar gaat. Ze is vanochtend om 6 uur opgestaan en heeft haar hele kamer geneutraliseerd. Alles is nu wit en saai, niets voor haar."

Afbeelding

Jarrod fronste bezorgd. "Hm.. Ik hoop dat er niets ergs met haar is."
"Tja," glimlachte Ayla. "Ik hoop dat je het kunt oplossen. Ze wil niet met me praten."
"Ik doe mijn best," beloofde Jarrod.

Afbeelding

Hij rende om het huis heen en trof Alyssa aan in de tuin, zoals Ayla gezegd had. Hij rende het trappetje af en bleef daar even staan om de situatie in zich op te nemen. Waarschijnlijk had hij een betere dag moeten kiezen voor zijn plan, maar er was nu geen weg terug meer.
"Lyss!" riep hij naar haar. Ze gaf geen antwoord en deed zelfs alsof ze hem niet zag.

Afbeelding

Hij kwam dichterbij en zag dat ze huilde. "Alyssa," zei hij zacht. Nog zei ze niets. "Je moeder is bezorgd om je," probeerde hij. Het werkte; hij zag haar hoofd een fractie naar zijn kant draaien. "Ik ben bezorgd om je," zei hij zacht. "Wil je me niet vertellen wat er is?"

Afbeelding

Ze liet een zachte snik horen en legde toen haar potlood neer. Jarrod hielp haar met zachte hand van de stoel en omhelsde haar. "Shh," suste hij. "Kom, mee naar binnen, anders verbrand je nog." Hij zorgde ervoor dat zijn stem zacht klonk.

Afbeelding

Even later zaten ze samen in de woonkamer. Alyssa keek niet naar Jarrod; hij herinnerde haar aan Dann. Zoals alles dat deed.
"Alyssa.." Zijn stem klonk zo zacht. Ze wist dat hij wilde praten, maar dat was juist wat zij niet wilde. Ze wilde warmte, en liefde. En ze ging het krijgen ook.

Afbeelding

Zonder een woord te zeggen schoof ze zich dichter naar hem toe. Even keek Jarrod haar wantrouwend aan, maar dat verdween meteen toen ze met haar vingertoppen over zijn kaak streek. Het was niet moeilijk om Jarrod over te halen haar te zoenen, en zodra haar lippen de zijne raakten, was hij overtuigd.

Afbeelding

En daarna was het niet moeilijk om haar gedachten te laten zwijgen en Jarrod het werk te laten doen. "Boven," mompelde Alyssa tijdens een korte adempauze.

Afbeelding

Het allermakkelijkste was nog wel Jarrod haar bed in praten terwijl hij eigenlijk hier was gekomen om iets anders, nog onbekends, te doen. Het gebeurde al zelden dat Alyssa zich liet verleiden door hem, en nooit dat zijzelf initiatief nam. Daar kon hij niets tegen beginnen.

Afbeelding

Een tijdje later stapte Alyssa weer uit het nieuwe bed. Haar nieuwe bed, verbeterde ze zichzelf. Ze hield niet van haar nieuwe kamer, maar haar oude deed haar aan Dann denken. Zoals alles dat deed. Ze voelde dat Jarrod naast haar ook opstond, en kleedde zich koeltjes aan.

Afbeelding

"Alyssa," fluisterde Jarrod voor de zoveelste keer. Hij stond plotseling voor haar en streek met de rug van zijn hand over haar wang. "Ik wilde je iets vragen, maar je leidde me af." Hij lachte hees, wat verraadde dat hij zenuwachtig was. Alyssa deed haar best terug te glimlachen.

Afbeelding

Hij trok haar dichter tegen zich aan, en kuste haar in haar nek. "Ik weet wat er aan de hand is. Je houdt van Dann Michels," fluisterde hij koeltjes. Alyssa schrok en wilde zich lostrekken, maar hij liet het niet toe. "Maar je houdt ook van mij, toch? En ik hou meer van jou dan iemand van iemand anders houdt in het hele universum, en ik wil altijd bij je zijn." Dit gesprek ging voor Alyssa de verkeerde kant op.

Afbeelding

Hij liet haar los en zakte op één knie. Alyssa hapte naar adem en staarde hem ongelovig aan. "Wat.. wat doe je?" fluisterde ze. Jarrod glimlachte hoopvol en haalde een klein zwart doosje uit zijn zak.

Afbeelding

"Alyssa Auel, ik hou meer van je dan van wie dan ook," herhaalde hij, maar nu nog formeler. "En ik wil voor altijd bij je zijn. Wil je met me trouwen?"

-----------------------------------------------

Een nieuw plan :)

Wat denken jullie dat Alyssa zegt? Ja? Nee? Rot op? Volgende update morgen online! :D
Afbeelding Afbeelding
Noem me Manon =)
Gebruikersavatar
nonnieven1
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1078
Lid geworden op:
zo 05 dec 2010, 20:51

Re: The Perfect Girl - Hoofdstuk 17. Een nieuw plan

Permanent

Afbeelding

Alyssa staarde ongelovig naar Jarrod, die hoopvol glimlachte. Hoopvol! Hij was hoopvol! Was er überhaupt hoop? Ze kón geen ja zeggen. En trouwens, ze was nog minderjarig, niet oud genoeg om te gaan trouwen. Was er niet een soort wet daartegen?

Afbeelding

Ze pakte Jarrods hand en trok hem overeind. "Ik weet het niet, Jarrod," zei ze om hem niet te kwetsen.
Jarrod liet zijn hand uit de hare glijden, en er trok even een vlaag van verdriet over zijn gezicht, die hij snel weer onder controle kreeg. Hij glimlachte. "Ik blijf wachten tot je er klaar voor bent," beloofde hij haar. "Je zult nooit iemand vinden die beter is voor jou, of iemand die meer van je houdt, dat weet je."

Afbeelding

Alyssa antwoordde niet, maar gaf hem in haar gedachten gelijk. Jarrod was de perfecte man voor haar, en hij hield van haar. Er was niemand anders die dat deed. Voor een moment aarzelde ze over haar antwoord. Jarrod glimlachte liefdevol, en streek weer over haar wang. Alyssa legde haar hand op zijn arm om hem te laten weten dat ze wel van hem hield.

Afbeelding

"Ik hou van je," fluisterde Jarrod.
"Ik hou ook van jou." Na die woorden liet hij haar los en zuchtte diep voor hij de deur uit liep.
Alyssa besteedde de hele week aan het bedenken van een aardige manier om hem af te wijzen. Er waren momenten dat ze eraan dacht om hem níet af te wijzen; het zou makkelijker zijn. Meestal wierp ze dat idee van zich af, tot er op zaterdag een grote gedachteverandering plaatsvond.

Afbeelding

"Daniel, lieve, Alyssa is hier om op Joey te passen terwijl jij leert," zei Sylvia tegen haar zoon. "Hij leert al de hele week voor zijn eindexamen, de arme jongen. Soms heb ik het idee dat hij zelfs niet slaapt. Hij wil natuurlijk aangenomen worden op een goede universiteit," mijmerde Sylvia tegen Alyssa.

Afbeelding

Dann gaf geen antwoord. Hij vertrok zijn mond een klein beetje, maar verder gaf niets aan hem aan dat hij merkte dat Sylvia gesproken had. Hij wilde zichzelf wel slaan, toen hij zijn moeder had verteld dat hij niet op Joey kon passen vanwege zijn eindexamens. Hij had moeten weten dat Alyssa de eerste was aan wie zijn moeder zou denken.

Afbeelding

Joey, daarentegen, was gek van Alyssa. Meteen toen hij haar zag kroop hij op haar af. "Issa, Issa!" brabbelde hij.
Sylvia lachte en legde haar arm op Alyssa's schouder. "Ik ga maar eens, lieve. Ik ben over een paar uur weer terug. Leg hem maar rond zeven uur in bed, en.. Nou ja, je weet het allemaal wel. Dag, lief!" riep ze naar Dann, die nog steeds niet antwoordde.

Afbeelding

Joey stak zijn armpjes smekend naar Alyssa uit. "Issa! Issa speje!"
Alyssa keek naar hem, naar zijn groene ogen die zo op die van Dann leken. Dann had deze hele week al niet met haar gepraat, zou hij het hier volhouden? Uit haar ooghoeken wierp ze een steelse blik op hem, maar hij zat nors naar zijn boek te staren.

Afbeelding

"Issa SPEJE!" riep Joey, duidelijk geirriteerd.
"Alyssa spelen?" vroeg ze hem glimlachend. Ze zakte op haar hurken en streek over zijn rode krulletjes. "Wat dacht je van kiekeboe?"

Afbeelding

Ze sloeg haar handen voor haar gezicht. "Kiekeboe!" riep ze naar de peuter. Joey kraaide van plezier.
Dann sloeg demonstratief zijn boek dicht en maakte aangestalten om op te staan.

Afbeelding

Joey sloeg zijn handjes voor zijn gezicht om het ook te proberen en Alyssa lachte, proberend ervoor te zorgen dat ze niet liet merken dat ze Danns voetstappen achter zich hoorde. Hij kon het niet eens staan om samen met haar in één kamer te zijn.. Toen hij weg was hield ze zich niet meer in en er liep een traan over haar wang. "Issa dlietig?" vroeg Joey, de traan ziend.

Afbeelding

"Nee hoor, Joey. Ik ben niet verdrietig." Ze pakte het jongetje op en hield hem in haar armen. Joey pakte één van haar vlechten en trok er zachtjes aan. "Auw, Joey, niet doen," zei Alyssa glimlachend.

Afbeelding

En daar, kijkend in Danns groene ogen en luisterend naar Joey's gebrabbel, maakte ze de keuze die haar leven zou bepalen.

Afbeelding

Het was al laat toen ze aankwam bij Jarrods huis, en pikdonker. Maar Alyssa had de zwarte band judo, en was dus niet bang voor tasjesdieven, of wat er dan ook rondliep in het duister van de nacht. Toch bonkte haar hart in haar keel toen ze aanklopte, bang voor het onbekende. Jarrods butler wiens naam ze niet wist deed open. "Hallo," glimlachte ze vriendelijk. "Ik.. kom voor Jarrod." De butler boog zonder iets te zeggen en ging haar voor het huis in.

Afbeelding

De binnenkant van Jarrods huis was donker, en eigenlijk best angstaanjagend. Plotseling leek het op het huis van een vampier. Een doodskist zou hier niet ongepast zijn. De butler hield de deur van de woonkamer voor haar open, en ze stapte naar binnen.

Afbeelding

Jarrod zat op de bank met zijn blik naar voren gewend. Hij had haar hier duidelijk nog niet zien staan. Alyssa zag het verdriet op zijn gezicht dat hij altijd verborg als hij bij haar was, en ze voelde een steek in haar hart. Hij hield meer van haar dan goed was. Hij hield meer van haar dan zij van hem. Misschien..

Afbeelding

Maar toen zag hij haar, en zijn verdriet verdween als sneeuw voor de zon. "Alyssa!" riep hij, al bijna net zo blij als Joey was geweest. Het was onmogelijk niet op zo'n enthousiasme te reageren, dus Alyssa lachte naar hem.

Afbeelding

Jarrod liep meteen op haar af, natuurlijk. Alyssa zag hoop in zijn ogen, maar het was zwak. Wat hij ook dacht over haar komst hier, hij verwachtte niet echt wat ze wilde. Ze glimlachte zenuwachtig, niet wetend hoe te beginnen.

Afbeelding

"Hai, Jarrod. Ik.. ehm.. was dichtbij, en ik dacht; goh, laat ik 'ns langsgaan..." Ze hoorde zelf al hoe onwaarschijnlijk dat klonk. Jarrod trok zijn wenkbrauwen op.
"Juist ja," mompelde ze, zich schamend. "Nu.. Ik was vanmiddag aan het denken.. over jouw... vraag."

Afbeelding

"Mijn vraag." Jarrod klonk wat sarcastisch, wat Alyssa kon begrijpen. "Of je me wilt trouwen, bedoel je?" Hij keek gekwetst. "Mijn áánzoek, zul je bedoelen."
"Ja, ja, natuurlijk bedoel ik dat."
"Als je-"
"Ga je me nog laten uitpraten?!" onderbrak ze hem geirriteerd. "Ik probeer hier een aanzoek aan te nemen, gaat meneer-" mompelde ze zacht.

Afbeelding

"Ho, ho, wacht even. Je doet het? Je trouwt met me?" Hij klonk opgewonden, en Alyssa kon niet anders dan lachen. Nog voor ze kon antwoorden trok hij haar in een omhelzing.
"Moet ik niet nog officieel accepteren?" protesteerde Alyssa toen ze geen adem meer kreeg.

Afbeelding

"Ja, ja, natuurlijk." Jarrods blijheid was aanstekelijk, en voor een moment voelde Alyssa zich compleet gelukkig.
"Alyssa Auel," grijnsde hij toen hij weer op één knie zat. Voor de tweede keer. "Wil je met me trouwen?" Hij haalde de ring tevoorschijn. Míjn ring, dacht Alyssa.
"Ja." Jarrod pakte haar hand en schoof de ring eromheen. Alyssa hield haar hand voor zich zoals alle verloofde meisjes dat doen, om haar ring te bewonderen.

Afbeelding

Daarna viel ze in zijn armen. Het ging gewoon automatisch, een volkomen instinctieve reactie op het feit dat er iemand is die voor altijd bij je wil zijn. En ze voelde zich ook blij. Ik ga Dann vergeten, vertelde ze zichzelf. "Ik hou van je," fluisterde ze.

Afbeelding

"Ik hou ook van jou." Jarrod zette haar neer en pakte haar hand. "Voor altijd."
Hij kuste de ring die nu permanent rond Alyssa's vinger zou zitten.

------------------------------------------------

Tja, een beetje een teleurstelling voor de Nee-eisers? ^-^
Afbeelding Afbeelding
Noem me Manon =)
Gebruikersavatar
nonnieven1
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1078
Lid geworden op:
zo 05 dec 2010, 20:51

Re: The Perfect Girl - Hoofdstuk 18. Permanent

Een druk leven
Vanuit Ayla Auel

Afbeelding

"Ayla Auel?"
"Nee, dat is mijn man, ik ben mevrouw Auel."

Afbeelding

"Nee, sorry, mijn man is op het moment heel druk." Ayla gaapte.
"Of ik gaapte? Nee, natuurlijk gaapte ik niet, mevrouw Bernards. Dat was gewoon onze.. kat..."
"Ik snap dat u meneer Auel dringend moet spreken, maar hij heeft echt even geen tijd. Kan ik misschien een boodschap aannemen?"

Afbeelding

"Wacht een momentje, ik pak even een briefje. Spelt u uw naam nog eens?"
"B-E-R-N-A-R-D-S. Oké, ik heb het. Weet hij wie u bent?"

Afbeelding

"O, jullie zaten samen op de peuterspeelzaal? Wat toevallig." Ayla deed haar best haar stem geïnteresseerd te laten klinken, en bestudeerde ondertussen haar nagels.

Afbeelding

"O, u heeft hem op het nieuws gezien? Ja, dat is wel mogelijk. Wat interessant dat u hem nog herkent na zoveel jaren."
"Ja, dat klopt, hij heeft heel herkenbare ogen," lachte Ayla.

Afbeelding

"Luister-"
"Oké, mevrouw. Maar luister, ik zal hem zeggen dat u gebeld heeft, en dan belt hij u zo snel mogelijk terug. Ja, ik heb uw naam genoteerd."

Afbeelding

"Ik moet nu echt ophangen, mevrouw Berbers, het was leuk met u gepraat te hebben. O, ja, Bernards, natuurlijk. Ja, ik heb het echt genoteerd. Tot ziens!" Ayla hing snel op en zuchtte.
"Patricia, kun jij even tegen Mark zeggen dat mevrouw Bernards gebeld heeft. Het is niet zo dringend, dus wacht maar gewoon tot hij niets meer te doen heeft."
"Dat kan nog wel even duren," glimlachte Patricia Nielsson.

Afbeelding

Ayla zuchtte. "Ja, ik weet het. Wacht maar gewoon tot hij klaar is met.. waar hij nu mee bezig is." Ze zette koffie voor zichzelf. "O, en herinner hem eraan dat vanavond een diner is met een groot zakenman en zijn vrouw."
"Natuurlijk."
"Waar is Rosanne? Ze moet haar kamer opruimen."
"Volgens mij is ze buiten."
Ayla nam snel een slok koffie en liep richting de achterdeur. "Dank je!" riep ze nog over haar schouder.

Afbeelding

Haastig liep ze door de gang. Ze keek even op haar horloge en kreunde. Zoveel werk, zo weinig tijd. Het liep al tegen vijf uur aan. Over een kwartier komt de kunstbezichtiger, herinnerde ze zichzelf. Dat kon wel even gaan duren. Ze moest nog naar de winkel om een outfit voor vanavond te halen, en om half zeven zou de zakenman komen. O, ze moest Alyssa nog vragen of ze voor live muziek wilde zorgen.

Afbeelding

Ze liep naar buiten door de bijkeuken, waar ze haar laatste slok koffie dronk en een plekje zocht om haar kopje tijdelijk te dumpen. Dat moest ze nog een keer opruimen, herinnerde ze zichzelf voor de zoveelste keer, toen ze de rommel zag die hier lag opgestapeld.

Afbeelding

Ze stapte door de deur de zomerhitte in, en kneep haar ogen samen tegen het licht. Ergens door de bomen heen zag ze Rosanne op een stoel liggen.

Afbeelding

"Rosanne!" riep ze naar haar oudste dochter.
"WAT?" riep ze ze terug.
"Kom eens hier?"

Afbeelding

Ayla hoorde Rosanne zuchten, maar ze kwam wel naar haar toe.
"Wat?" vroeg ze geïrriteerd. Ayla zuchtte; Rosanne was een klassiek voorbeeld van 'puber'

Afbeelding

"Je moet je kamer even opruimen, liefje." Rosanne ging meteen in de verdediging en begon te schreeuwen dat het oneerlijk was, dat ze het vorige week al had gedaan en dat Alyssa het niet hoefde te doen. Ayla wachtte rustig af tot ze was uitgeraasd.
"Ga het nou maar doen, het is niet zoveel werk. Weet jij waar je broer is?"
Rosanne keek nog steeds boos. "In de woonkamer."
"Dank je, lieverd."

Afbeelding

Ayla liep weer naar binnen en opende de woonkamerdeur. Brian zat languit op de bank naar één of andere sportwedstrijd op tv te kijken.
"Brian, kun jij iets voor me doen?" Hij keek om en deed de tv uit.
"Hey, mam."

Afbeelding

Hij stond op en liep naar Ayla toe.
"Luister, vanavond komt een heel belangrijk iemand eten met papa en mij, en ik heb nog niets om aan te trekken. Ik heb echt geen tijd om zelf iets te kopen, want er komt over 10 minuten een kunstbezichtiger. Kun jij dat voor me doen?"
Brian keek haar aan alsof ze gek was. "Ik ben niet echt een modebewust persoon, mam."

Afbeelding

"Maakt niet uit. Neem Emma anders maar mee." Ze stopte haar zoon wat geld toe. "En koop ook wat leuks voor haar, of zoiets."
"Tuurlijk mam, geen probleem." Hij schonk haar een brede grijns. Ze glimlachte vluchtig terug en liep weer weg. Na 3 seconden draaide ze zich weer om.
"Weet je wat, ik bel de winkels even en zeg ze dat je even een jurk komt halen, zij kiezen wel een mooie."

Afbeelding

Daarna liep ze haastig richting de keuken en nam de telefoon.
"Hallo, u spreekt met Ayla Auel. Hee, lieverd, hoe gaat het met je?"

Afbeelding

"Luister eens, mijn zoon komt zo naar de winkel om een jurk te halen voor een etentje vanavond."
"O, nee, niets bijzonders, gewoon een zakelijk diner met een zakenpartner van mijn man. Kun jij iets nets klaarleggen?"

Afbeelding

"Hé, hoe gaat het trouwens met de kinderen? Kleine Evie ging al naar de basisschool, hoorde ik? Wat gaat de tijd toch snel hè? We worden oud." Ayla lachte en gebaarde naar Nao dat ze even moest wachten.
"Ja, doe maar gewoon iets netjes. O, nee, lieverd, je hoeft me geen korting te geven."
"O, nou, ja, als je erop staat. Groetjes aan je man. Doei!" Ze hing op.

Afbeelding

Nao was ondertussen verder gegaan met de vaatwasser uitruimen.
"Nao, weet jij waar Alyssa is? Ze moet vanavond pianiste spelen, maar ik kan haar nergens vinden."
"Volgens mij ging ze naar de stad met een vriendin. Ze zei iets over oriënteren voor een belangrijke gebeurtenis."
"Hmm. Nou ja, als je haar ziet, wil je haar dan zeggen dat ik haar zoek?"
"Natuurlijk."

Afbeelding

De bel ging. "O, dat zal mevrouw Ramawaswhikawawoer.. de kunstbezichtiger zijn." Ayla liep snel naar buiten.
"Hallo, mevrouw Ramawasaki?" gokte ze op goed geluk.
"Mevrouw Auel," begroette de vrouw, en Ayla zuchtte opgelucht.
"Komt u verder."

Afbeelding

Een uur later stonden ze weer buiten. "Heel erg bedankt, mevrouw Auel."
"U ook, ik hoop dat u tevreden bent met uw aankoop."
"O, heel erg. Fijne avond verder."
"Tot ziens!"
De vrouw liep weg.

Afbeelding

Ayla's mobiel trilde in haar broekzak. Ze pakte hem en keek naar de nummerherkenning voor ze opnam. "Mark, wat is er?"
"Ja, de vrouw is weg. Ze kocht één van Alyssa's schilderijen, een hele dure." Ayla glimlachte.
"Ik weet dat ze zo komen, ik zal proberen snel klaar te zijn. Tot zo."
Plotseling hoorde ze achter zich voetstappen.

Afbeelding

"Alyssa!" riep ze haar dochter na, die weer terug liep naar haar.
"Hey, mam."
"Heb je het leuk gehad in de stad?" Alyssa leek het niet vreemd te vinden dat haar moeder wist wat ze gedaan had.
"Ja, tuurlijk."

Afbeelding

"Mooi zo. Straks komt een zakenpartner van je vader eten, dus kun jij pianiste zijn?"
Alyssa zuchtte. Ayla wist dat haar dochter het vreselijk vond om een pruik te dragen, maar voor zulke dingen was het wel handig. "Oké," mompelde ze. "Ik heb niets om aan te doen."
"Leen iets van Rosanne." Alyssa trok haar neus op.
"Ik loop nog liever in een vuilniszak dan dat ik Rosanne om kleding vraag. Ik neem wel iets ouds."

Afbeelding

Alyssa wilde weglopen, maar leek zich iets te herinneren. "O, mam, kan Jarrod hier morgen komen eten?" Ze wat keek onzeker en ongemakkelijk.
"Je vriendje? Waarom?" vroeg Ayla verbaasd.
"Um.. Ik dacht dat jullie het misschien leuk vonden om hem beter te leren kennen."
"Nou, oké, dan."

Afbeelding

"Dank je mam, tot straks!" Ze rende weg.
Ayla keek haar dochter wat verwonderd na, zich afvragend waarom zij Jarrod beter moesten leren kennen..

Afbeelding

"Hey, mam," riep Brian's stem haar uit haar gedachten. "Ik heb je jurk gevonden."
Emma stond schuin achter hem verlegen naar Ayla te kijken.

Afbeelding

"Super, lieverd. Bedankt." Er sprong een idee in Ayla's gedachten. "Hee, Jarrod komt hier morgen eten, dus waarom nodig jij Emma niet ook uit?"
Brian leek plotseling ongemakkelijk, wat Ayla's vermoedens dat er iets met Jarrod was bevestigde.

Afbeelding

"Um. Tuurlijk, mam, lijkt me... leuk." Zei hij toch maar, met een valse glimlacht op zijn gezicht. Ayla keek hem bezorgd aan, zich heel erg afvragend wat er met haar dochters vriendje aan de hand was...

---------------------------------------------------------------------------------

Lange update ^-^
Afbeelding Afbeelding
Noem me Manon =)
Gebruikersavatar
Amberr_M
Snackventer Snackventer
Berichten:
97
Lid geworden op:
do 23 jun 2011, 21:32

Re: The Perfect Girl - Hoofdstuk 19. Een druk leven

Ik heb net alle 14 pagina's gelezen.. en wat een super leuk verhaal! :D
Kan nu al niet wachten tot een volgende update! Het is echt spannend!
En ik mag Jarrod echt niet :x haha

EDIT: V Neeee :( Allysa en Dann moeten bij elkaar zijn, en niet Allysa en Jarrod :(

Laatst gewijzigd door Amberr_M op za 27 aug 2011, 18:26, 1 keer totaal gewijzigd.

Be different
Gebruikersavatar
nonnieven1
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1078
Lid geworden op:
zo 05 dec 2010, 20:51

Re: The Perfect Girl - Hoofdstuk 19. Een druk leven

^ Haha, niemand mag Jarrod xD

Heel erg bedankt, iedereen <3 Het einde van dit dagboek is helaas *ucheuche* alweer in zicht :p Nadat Dann zijn schoolexamens heeft gehaald, vertrekt hij namelijk naar een afgelegen universiteit en is het verhaal voorbij ;o
Maaarr.. er komen nog wel een paar update's ^-^
Afbeelding Afbeelding
Noem me Manon =)

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie