Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

Wie kies jij?

Jarrod Lyle
3
9%
Dann Michels
26
81%
Iemand anders ^-^
3
9%
Totaal aantal stemmen: 32

191 berichten • Pagina 6 van 10

Gebruikersavatar
Ceetje
Kruidenverdeler Kruidenverdeler
Berichten:
25
Lid geworden op:
ma 18 jul 2011, 10:54

Re: The Perfect Girl - Hoofdstuk 13. Een nieuw leven

nonnieven1 schreef:Bedankt iedereen <3

Het spijt me dat jullie Jarrod niet mogen x'D Ik verraad niet teveel, maar hij gaat in ieder geval nog lang niet weg :p
En wat mijn bodemloze fantasie betreft; eerlijk gezegd neem ik de verhaallijnen van verschillende boeken en voeg die samen 8-)
En wat Jarrod betreft; Om hem echt te vermoorden zul je eerst naar Australië moeten. De echte Jarrod Lyle is namelijk een Australische golfer. Jaikhebzijnnaamgestolen :$
ghehe ik geloof dat ik de enige ben die Jarrod wel boeiend vind, waarschijnlijk omdat ik wat ouder ben dan de rest v/d lezers (vermoed ik). wat betreft ideen uit boeken samenvoegen tot je eigen verhaal, das niet nieuw hoor. ik lees ook veel en dan wordt je tijdens het schrijven van een eigen verhaal toch wat beinvloed door al die boeken. maat t is WEL je eigen verhaal. en ook ik gebruik bestaande namen voor mn sims, zo heb ik een sim die lijkt op Kamijou Yuuji en ook zo heet EN nu ook een vampier is. :D
Gebruikersavatar
nonnieven1
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1078
Lid geworden op:
zo 05 dec 2010, 20:51

Re: The Perfect Girl - Hoofdstuk 13. Een nieuw leven

Bezorgd

Afbeelding

"Jaa, zo moet het, Alyssa!" riep de gymleraar. Alyssa's klasgenoten stonden in een slordig rijtje te wachten tot zij aan de beurt waren. "Nog één keer en dan mag je stoppen," klonk de zware stem weer.

Afbeelding

Alyssa stond op het punt terug naar het begin te rennen toen ze vanuit haar ooghoek iemand de gymzaal binnen zag glippen. Ze draaide haar hoofd en -ja hoor- daar zat hij. Waarom was hij er altijd? Wilde het heelal haar pijnigen? En waarom bonkte haar hart alsof het uit haar borstkas zou springen? Ze was met Jarrod..
"Alyssa?" riep de gymleraar.

Afbeelding

Ze rende snel terug naar het begin en begon weer opnieuw. Hop, hop, dacht ze in zichzelf terwijl ze over de hindernissen sprong. Ze probeerde zich te concentreren, maar het ging zo moeilijk. Nu buk- waarom is hij hier? O, wacht. Bukken. Het ging plotseling veel langzamer dit keer..

Afbeelding

Voordat ze ook maar op de schutting was geklommen wist ze al dat ze het niet zou halen. Ze was er met haar hoofd niet bij. En plotseling kwam de vloer dichterbij. En toen werd het zwart.
Niemand verwachtte Danns reactie. Zodra hij zag dat ze haar voeten niet hoog genoeg optilde, sprong hij uit zijn stoel. Nog voordat iemand ook maar gemerkt had dat Alyssa op de grond lag, was hij al bij haar.

Afbeelding

Het eerstvolgende dat Alyssa merkte was dat ze in Danns armen lag. "Droom ik?" vroeg ze verwilderd.
Dann keek opgelucht naar haar. "Je bent wakker," constateerde hij.

Afbeelding

Hij zette haar neer op een bankje, en hurkte om naar haar enkel te kijken. "Hm.. Misschien gekneust. Hoe voelt je hoofd? Je knalde vrij hard tegen de vloer.."
"Um.. Het doet een klein beetje pijn, valt wel mee.." Alyssa was nog steeds verbaasd.

Afbeelding

Hij kwam naast haar zitten. "Ik zag je vallen, maar ik kon het niet geloven.. Hoe kon je nou vallen?" Hij glimlachte, maar Alyssa kon in zijn ogen de oprechte bezorgdheid lezen. Bezorgd? Hij was bezorgd om haar.. Haar hart maakte een salto.

Afbeelding

"Ik.. lette niet echt op." De bezorgdheid verdween voor een groot deel uit zijn ogen, en maakte plaats voor een nog diepere emotie, die Alyssa verwarde. Waarom zou hij haar zo vol liefde aankijken? Hij wilde haar toch niet meer?

Afbeelding

Ze stond op het punt om het te vragen, toen ze een andere stem hoorde. "Alyssa!" riep Jarrod, terwijl hij van de trap af.. stuiterde. "Ik heb het net gehoord. Hoe kan dat nou? Heeft iemand een ambulance gebeld, misschien heb je een hersen- oh, die man doet dat."

Afbeelding

Jarrod trok haar overeind in een berenomhelzing. "Hoe gaat het?"
"Het gaat prima, relax." Ze glimlachte schaapachtig. Dit was de eerste keer dat ze Jarrods komst ongewenst vond. Dann keek weer strak voor zich uit, zich er weer van bewust dat dit zijn Alyssa niet meer was.

Afbeelding

Even later zat Alyssa weer thuis. Ze had een bezoekje gebracht aan het ziekenhuis en ze zat op de bank te lezen toen ze een zacht geklop hoorde. "Alyssa?" vroeg Emma zacht. "Mag ik binnen komen?"
"Emma! Natuurlijk." Alyssa hinkte naar de boekenkast en legde haar boek weg.

Afbeelding

Emma glimlachte en ging op de bank zitten. "Ik dacht; ik kom even op ziekenbezoek." Ze glimlachte weer. "Hoe gaat het met je?"

Afbeelding

"Ohh, met mij gaat het prima. Alleen mijn enkel verzwikt. Ik heb niet eens een hersenschudding. Waarschijnlijk heb ik een hard hoofd." Alyssa zuchtte.
Emma lachte. "Je zegt het alsof het iets ergs is."
Alyssa haalde haar schouders op.

Afbeelding

"Ik had eigenlijk verwacht dat Jarrod hier bij je was. Waar is hij?"
"Oh, hij is aan het werk."
"Ik wist niet dat hij werkte?" Emma rekte dit gesprek langer dan Alyssa wilde.
"Ja, soort van. Hij werkt voor de gemeente, wordt opgepiept als er iets aan de hand is. Over vriendjes gesproken, waar heb je Brian gelaten?"

Afbeelding

Emma keek plotseling verdrietig, en ik vreesde het ergste. "Hij is op zijn kamer, hij zei dat hij alleen wilde zijn. Ik kwam kijken wat er met hem was, want hij praatte op school niet tegen me, maar nu weet ik nog niets."

Afbeelding

"Gaan jullie samen naar het Girls Choice feest?" Alyssa keek haar bezorgd aan; dit was niets voor Brian.
"Nou.. Ik heb hem wel gevraagd, maar hij mompelde iets over dat hij geen zin had.."

Afbeelding

"Weet jij wat ik moet doen?" Emma's stem was niet meer dan een gefluister.
"Nee, ik heb geen idee." Alyssa dacht even na. "Ik ga wel met hem praten, en dan vertel ik jou morgen wat hij gezegd heeft."
"Wil je dat echt doen?" Emma's ogen lichtten op.
"Natuurlijk."

Afbeelding

Alyssa hinkte om de bank heen om haar een knuffel te geven. "Alles komt goed," suste ze.
"I-i-ik h-h-oop het," snikte ze.

Afbeelding

Die avond probeerde ze wat haarstijlen voor zichzelf uit, voor het feest. Voornamelijk om een reden te hebben met Brian te praten.
"Brian?" ze klopte op de deur en liep naar binnen. Hij lag op het bed naar het plafond te staren.

Afbeelding

"Wat wil je, Alyssa?" bromde hij nors. Jep, er was iets mis met hem.
"Ik heb een nieuw kapsel voor het schoolfeest en ik wil feedback." Alyssa glimlachte even vriendelijk.

Afbeelding

Hij zuchtte en kwam overeind. "Het is heel mooi," glimlachte hij.
"En ik wilde meteen even met je praten."
Brian zuchtte. "Was te verwachten." Hij liet zich op de grond zakken, en Alyssa ging voor hem zitten.

Afbeelding

"Ik sprak Emma vanmiddag-"
"Ik heb gewoon geen zin, oké!" riep hij meteen verdedigend.

Afbeelding

"Wat is er aan de hand, Brian?"
"Niets," mompelde hij.
"Ik ken je, ik weet dat er iets is. Ik ben je zus, toch?" Ze keek hem smekend aan.

Afbeelding

Hij keek haar niet aan terwijl hij sprak. "Ik was laatst in het winkelcentrum - ik moest een cadeautje voor iemand kopen, en toen kwam ik een meisje tegen. Heel knap meisje, maar dat is irrelevant. Nou ja, niet echt. Ik vond haar niet echt leuk, maar plotseling flirtte ze met me, en nou ja.. mijn hormonen namen het soort van over, denk ik." Hij keek beschaamd.

Afbeelding

"Juist ja," mompelde Alyssa.
"Ja, en toen raakte ik in de war. Emma is heel anders, en ik weet nu gewoon niet welke van de twee ik leuker vind. En toen vroeg Susanne me mee naar het feest, en ik zei gewoon 'ja' voor ik het door had.."

Afbeelding

"Ik heb er een zootje van gemaakt," mompelde Brian zacht.
"Ja, ja dat heb je." Alyssa raakte geïrriteerd. "Hoe kón je? Je bent met Emma!"
"Ja, maar ik weet niet of ik Emma nog leuk vind."

Afbeelding

"Alleen omdat Susanne knapper is?" vroeg Alyssa op hoge toon. "Pfft, mannen." Ze stond op.
Brian gaf geen antwoord op haar vraag, wat haar nog bozer maakte.
"Ugh!" riep ze kwaad, en ze liep weg.

Afbeelding

"Ik vind het echt heel rot, Emma," zei Alyssa zacht. Emma huilde alleen maar. Brian had die dag niet met haar gepraat, maar ze had hem met een ander meisje gezien.
"Weet je wat? Jij gaat naar dat feest, en dan gaan wij hem laten zien wat hij heeft verloren. Jij krijgt een make-over." Meisjes werden over het algemeen vrolijk van make-overs.
"Oke," fluisterde Emma. "Maar alleen als jij het ook doet." Alyssa knikte. "Deal. Kom mee."

Afbeelding

"Stap 1: Haar." Alyssa grijnsde toen Emma wat angstig naar de schaar keek. "Relax, ik weet wat ik doe." Ze dacht aan een paar verschillende kapsels, maar besloot toen het kapsel te doen dat zij gisteravond had gemaakt bij zichzelf.

Afbeelding

Na een paar dozen haarlak zat het eindelijk zoals het moest. "Wow," grijnsde Emma.
"Ja, je ziet er super uit. Ik wilde het eigenlijk bij mezelf doen, maar jou staat het beter."
"Nee, nee! Ik wil je haar niet stelen! Doe jij het ook! Samen?"
Alyssa grijnsde. "Oke. Samen. Nu stap 2: kleding."

-----------------------------------------------------------

Dit is waarschijnlijk de laatste update voor de vakantie. Tenzij ik dinsdag of woensdag nog ga updaten, maar ik verwacht het niet ^-^

Laatst gewijzigd door nonnieven1 op ma 25 jul 2011, 09:31, 1 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding Afbeelding
Noem me Manon =)
Gebruikersavatar
nonnieven1
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1078
Lid geworden op:
zo 05 dec 2010, 20:51

Re: The Perfect Girl - Hoofdstuk 14. Bezorgd

Make-overs

Afbeelding

"Ik weet het niet," mompelde Emma twijfelend terwijl ze naar haar spiegelbeeld keek. Zij en Alyssa stonden in Alyssa's kamer, die voor de gelegenheid volgestouwd was met rekken kleding en een grote spiegel. Emma tilde haar hand op en voelde aan haar nieuwe haar, alsof het niet echt was.
"O, kom op. Ik ben de enige die mag twijfelen, ik ben hier degene met de debiele vlechtjes. Twijfel je soms aan mijn vakmanschap?" Alyssa liet haar stem expres gekwetst klinken.

Afbeelding

"Nee, nee! Natuurlijk niet!" Emma reageerde precies zoals Alyssa het verwachtte. "Je bent geweldig, een genie met haren. En die vlechtjes zijn niet debiel, je ziet er prachtig uit, zoals altijd. Maar-"

Afbeelding

Alyssa gaf haar niet de kans uit te spreken. "Niets maar." Ze liep naar de spiegel, zogenaamd om haar make-up bij te werken, zodat Emma zou weten dat ze er niets meer over wilde horen. "Je hebt toegegeven dat je er prachtig uitziet - stop!" riep ze toen Emma wilde protesteren. "Oke, je hebt toegegeven dat ik je er prachtig uit heb laten zien, dat vind ik hetzelfde."

Afbeelding

Alyssa draaide zich naar haar vriendin om. "Maar je ziet er ook echt prachtig uit, niet alleen door mij, dus hou nou maar op met mekkeren."
Emma leek haar te geloven - of in ieder geval een beetje - want ze glimlachte.

Afbeelding

"Bedankt, maar dat was niet echt wat ik bedoelde." Haar gezicht vertrok zich in een onzekere grimas. "Jij zegt telkens dat ik naar het feest moet gaan en me vermaken, maar dat kán niet, want ik heb niemand om mee te gaan.."

Afbeelding

Alyssa begon te lachen. "Oohh, is dát hetgene dat je dwarszat!" Emma knikte, beledigd dat Alyssa het zo grappig vond.
"Maak je geen zorgen, ik heb een date voor je geregeld. Als je dat goed vindt, tenminste." Emma was sprakeloos, dus Alyssa praatte verder. "Hij heet Jack, en is een oude vriend van Jarrod. Hij is uit Australië overgevlogen om een week bij zijn vriend te logeren en ik vroeg of hij met je mee wilde naar het feest."

Afbeelding

Alyssa haalde een foto uit haar bureaula en liet hem aan Emma zien. "Dit is hem."
"Hij ziet er best leuk uit," piepte Emma zacht. "Maar waarom wilde hij met mij mee?"
"Hij doet het als gunst voor Jarrod, en die doet het als gunst voor mij."

Afbeelding

Alyssa borg de foto weer op. "Vind je het goed?"
"Of ik het goed vind? Natuurlijk vind ik het goed!" riep Emma. "Je bent de beste vriendin ter wereld," beloofde ze terwijl ze haar armen om Alyssa heen sloeg.
Alyssa grinnikte wrang. "'k zal eens ergens níet de beste in zijn," mompelde ze zacht.

Afbeelding

"Kom," zei Emma, vol enthousiasme, "laten we ons klaar gaan maken voor het feest."

Afbeelding

Een uur later stonden ze buiten te wachten op Jarrods auto die hen naar het feest zou brengen. Emma streek telkens zenuwachtig door haar haar en hield de achterdeur van het huis in de gaten.
"Ik heb je toch gezegd; Brian is al weg," zei Alyssa voor de zoveelste keer zacht. Emma knikte alleen maar blijft op de deur letten.

Afbeelding

"Ze doen er lang over," merkte Ayla, die naast hen stond, op.
"Jarrod heeft net nog gesmst dat ze onderweg zijn, ze zullen zo hier zijn."
"Jullie zien er prachtig uit," zei Alyssa's moeder weer. Alyssa rolde met haar ogen.

Afbeelding

"Daar zijn ze," merkte Emma op. Een seconde later draaide de gele vlam-auto de oprijlaan op. Jarrod stapte uit en glimlachte naar Ayla, die haar best deed terug te glimlachen. Ze had Jarrod nooit gemogen, maar uit respect voor haar dochter verborg ze het. Het gemilimeterde haar van Jack was aan de andere kant van de auto te zien.

Afbeelding

"Hey girls," grijnsde Jarrod. "Jullie zien er mooi uit." Jammer voor hem hadden de twee meisjes geen aandacht voor hem. Ze keken beiden naar zijn vriend, die met een brede grijns op hen af kwam. Jack droeg, in tegenstelling tot Jarrod, die formeel in pak was, een simpel zwart jasje over een wit t-shirt, maar hij zag er toch goed uit.

Afbeelding

Jack gaf Emma een hand en grapte meteen dat hij niet had verwacht zo'n knap meisje aan te treffen, waarom Emma giechelde. Alyssa wist dat ze een goede keuze had gemaakt. Ze wilde nog langer naar hen kijken om het zeker te weten, maar Jarrod claimde haar aandacht, en gaf haar een kus op haar hand. "Hey," fluisterde hij. "Je bent beeldschoon." Alyssa stuurde hem haar liefste glimlach om haar gebrek aan aandacht van een paar seconden geleden goed te maken.

Afbeelding

"Foto, fotoo!" piepte Ayla, bijna ontroerd door deze mijlpaal in haar dochters leven. Emma en Jack stonden op de voorgrond - een subtiel uitgevoerd idee van Alyssa. Jack poseerde vrolijk en Emma zwaaide verlegen naar de camera, terwijl Alyssa en Jarrod het prima vonden om gewoon met de armen over elkaar op de achtergrond te staan.

Afbeelding

Na de foto's - één was natuurlijk niet voldoende - werd het eindelijk tijd om weg te gaan.
"Doei, mam!" riep Alyssa naar Ayla toen ze instapte.
"Veel plezier!" riep Ayla na terwijl de auto wegreed. "En wees voorzichtig!"

----------------------------------------------------------------------------

Een lekkere korte update om er weer in te komen na de vakantie :p (En ik had geen zin om nu al de foto's van het feest te gaan maken omdat ik dan veeeel sims nodig heb.)
Afbeelding Afbeelding
Noem me Manon =)
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: The Perfect Girl - Hoofdstuk 15. Make-over

Super leuk!
Je kan ook een kleine gymzaal maken, dan lijken er automatisch veel sims ;P
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Gebruikersavatar
nonnieven1
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1078
Lid geworden op:
zo 05 dec 2010, 20:51

Re: The Perfect Girl - Hoofdstuk 15. Make-over

Bedankt iedereen <3

^ Het is al een kleine gymzaal, ik gebruik namelijk gewoon de gymzaal uit de vorige update, uit de school die ik gedownload heb. Het is sowieso een mini-school met 3 klaslokalen, dus heeel veel sims is niet nodig, maar ze zullen wel allemaal formeel aangekleed moeten zijn enzo en blablabla en ik heb er geen zin in x'D Maar ik ga er over een paar dagen aan beginnen

EDIT: En o, ja. Iedereen even een applausje voor Midas, die dit niet gaat lezen omdat hij op vakantie is maar dat maakt me niet uit, omdat hij me zo geduldig geholpen heeft alle 20 leuke outfits die ik had door te spitten op zoek naar de 2 besten voor Alyssa en Emma x'D
Afbeelding Afbeelding
Noem me Manon =)
Gebruikersavatar
nonnieven1
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1078
Lid geworden op:
zo 05 dec 2010, 20:51

Re: The Perfect Girl - Hoofdstuk 15. Make-over

Happy Ending?

Afbeelding

Toen ze aankwamen bij de school begon het met regenen. Alyssa kon zien dat Emma zenuwachtig was en probeerde haar moed in te praten terwijl ze door de regen naar de voordeur renden. Ze begroetten mompelend de directeur die bij de entree stond en begaven zich naar de gymzaal.

Afbeelding

Het was al vol in de gymzaal; ze waren laat. Jarrod keek naar Alyssa en grijnsde. "Niet anders dan in Australië," schreeuwde hij. Alyssa grijnsde terug, maar werd toen afgeleidt door Jack.
"You okay?" vroeg hij aan Emma, die bleek zag.

Afbeelding

Alyssa liep snel om Jack heen en ging naast Emma staan. "Em?" vroeg ze bezorgd.
"Daar is hij.." fluisterde ze zo zacht dat ze het 3 keer moest herhalen voor Alyssa het verstond.

Afbeelding

Alyssa volgde haar blik en zag als eerst Dann, hoewel hij niet degene was die Emma bedoelde, natuurlijk. Hij staarde haar aan, waarschijnlijk vanwege haar nieuwe haar, en verwaarloosde daardoor het meisje waarmee hij tot op dat moment aan het dansen was.

Afbeelding

En daarnaa zag ze haar broer, natuurlijk, die danste met een meisje met lang blond haar in een jurk die beter paste op de catwalk dan op een schoolfeest. Hij zag zijn tweelingzus als eerste, die hem een vuile blik toewierp, voor zijn blik doorschoof naar Emma.

Afbeelding

Alyssa zag zijn blik veranderen van ongeloof naar een soort emotie-loos iets. Emma keek al precies hetzelfde. Emotieloos. Zo stonden ze elkaar even aan te staren, tot er iets knapte in Brians blik.

Afbeelding

Hij zei iets onverstaanbaars tegen het meisje, die een gebaar maakte dat hij gek was. Aardig. Daarna liep Brian naar hen toe, wat ervoor zorgde dat ik Emma naast me voelde trillen.

Afbeelding

Alyssa kon niet horen wat ze tegen elkaar zeiden, maar het moet vast iets goeds zijn geweest, want ze glimlachten.

Afbeelding

Een tijdje later was alles weer goed tussen hen. Alyssa zag glimlachend aan hoe Brian Emma meetrok naar een rustig plekje, en haar glimlach werd breder toen ze hen zag dansen. Een happy ending.

Afbeelding

Op dat moment eiste Jarrod Alyssa's aandacht weer op en vroeg haar met een formele buiging om te dansen. Jack hielp het meisje in het geel ondertussen over haar liefdesverdriet heen. Alyssa glimlachte naar Jarrod en het uur daarop volgend danste ze alleen met hem.

Afbeelding

Afbeelding

Ondertussen probeerde ze Dann in de gaten te houden, gewoon om zichzelf te martelen zoals verliefde mensen dat zo leuk vinden. Hij danste veel, maar nooit met meerdere keren met hetzelfde meisje, wat haar blij maakte. Hij had nog geen vervanging voor haar gevonden.

Afbeelding

Ergens in een liedje trok Jarrod Alyssa dichter naar zich toe, wat niet ongezien ging bij Dann. Hij keek naar hen, hoewel het letterlijk pijn deed aan zijn ogen. Alyssa had al lang geleerd dat ze zoenen met Jarrod leuker vond als ze zich voorstelde dat het Dann was. Dat was ziek, ze wist het, maar ze deed het toch.

Afbeelding

Zwierend in Jarrods armen begon Alyssa een 3-stappenplan te maken. Stap 1; Jarrod afschudden, was geslaagd; hij ging buiten een luchtje scheppen. Ze danste vrolijk over de dansvloer tot ze tegen Dann aanbotste. Quasi-verrast dat ze hem hier aantrof vroeg ze hem om te dansen want 'Jarrod is weg en ik ben eenzaam'. Ze knipperde veel met mijn ogen zoals meisjes in films dat altijd doen, en blijkbaar lukte het. Dat was stap 2.

Afbeelding

Stap 3. vereiste vuurwerk, peruaanse buikdanseressen en 3 lama's, dus Alyssa besloot het te houden bij die 2 stappen, en gewoon erg haar best te doen op het dansen. Dann was ondertussen erg ontdaan over het feit dat hij met Alyssa danste, maar probeerde zijn fantasie niet de baas over hem te laten worden.

Afbeelding

Dann kon zich later niet herrinneren waarom hij precies in de fout ging. Waarschijnlijk op het moment dat Alyssa's been langs de zijne schuurde. In ieder geval, Dann kon zich niet meer beheersen en zoende haar, heftig en zelfs wat agressief. Niet dat Alyssa dat erg vond, alles wat zei dacht was; Yes, yes! Mijn happy ending!

Afbeelding

Plotseling realiseerde Dann zich wat hij aan het doen was. Mijn god, hij had haar tegen haar wil gekust! Hij liet haar meteen los met een verschrikte uitdrukking op zijn gezicht. Alyssa wilde glimlachen, maar haar gezicht bevroor toen ze zijn grimas zag.

Afbeelding

Danns gezichtsuitdrukking veranderde van verrassing naar afschuw. Afschuw voor zichzelf. Hoe kón hij? Hij had haar.. aangerand. "Het spijt me zo," fluisterde hij zacht. Voor Alyssa iets kon zeggen, rende hij weg.

Afbeelding

Alyssa keek hem na, tranen prikkend in haar ogen. "Toch geen happy ending," fluisterde ze in zichzelf.

Afbeelding

Toen Jarrod een paar seconden later terugkwam, gealarmeerd doordat Dann naar buiten was gestormd, zat zijn vriendin op een stoeltje naast de ingang, haar hoofd in haar handen. Ergens vreesde hij dat dit met Danns mysterieuze vlucht.

Afbeelding

"Lyssa?" Hij zakte voor haar neer. "Alles goed?"
Alyssa schudde haar hoofd, hem niet aankijkend. "Nee, ik wil naar huis."
Jarrod zweeg even en knikte toen. "Okey, ik breng je wel." Hij glimlachte lief naar haar.

Afbeelding

Alyssa beantwoordde het niet, ze zei zelfs niets, ze liep gewoon langs hem heen door de deur. Verrast liep Jarrod achter haar aan. "Liefje, wat is er?" vroeg hij toen ze elkaar weer goed konden horen.

Afbeelding

"Niets!" riep ze naar hem, en ze zette het op een rennen. "Ik loop wel naar huis!" gilde ze terwijl ze de trappen afsprong. Jarrod staarde haar verbaasd na. Het was erger dan hij had verwacht, en het had sowieso iets met Dann te maken. Hij zou iets moeten verzinnen om haar voor altijd van hem te maken, iets bindends. Hij wist al precies wat.
Afbeelding Afbeelding
Noem me Manon =)

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie