Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

Geloof jij dat Tina de stalker is van Leyla?

Ja!
3
33%
Ik heb geen idee...
0
Geen stemmen
Nee, het moet iemand anders zijn.
6
67%
Totaal aantal stemmen: 9

765 berichten • Pagina 5 van 39

Gebruikersavatar
lam6
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1074
Lid geworden op:
za 17 okt 2009, 15:45

Re: Zoete Lippen Zure Rimpels.

Nieuwe update

Afbeelding
Het was in de avond en Mariska besloot even langs haar zus Louise te gaan die in Mariska's huis woonde dat vroeger van haar was.
Het viel Mariska meteen op dat ze iets had veranderd aan de tuin, er waren nu palmbomen neergezet met water erom heen.

Afbeelding
Mariska liep naar de voordeur en belde aan. Louise had haar al verwacht en ging naar de voordeur open doen.

Afbeelding
Mariska zag dat er een andere behang hing terwijl ze naar binnen werd gelaten.
"Wil je wat drinken zometeen?" vroeg Louise.
"Nee, ik ben er maar even. Maar wat heb jij met de hal gedaan? Het is een stuk anders!" zei Mariska.
"Dat is niet alles, ik doe even hier het licht aan." zei Louise verwachtingsvol.

Afbeelding
Toen zag Mariska dat alles was veranderd, niet alleen het behang maar ook de meubels.
"Jeetje, je hebt het wel erg mooi gemaakt. Ik weet dat Stan nog te lui was om iets aan te passen, maar dit is echt prachtig." zei Mariska verbaasd.

Afbeelding
De zussen gingen even rustig zitten om bij te praten. Ze hadden elkaar een tijdje niet gezien en hadden elkaar een hoop te vertellen.

Afbeelding
De volgende dag kwamen Julia en David naar Leyla's huis toe. Omdat ze al een tijdje niets meer van haar liet horen.
Julia zag dat de voorkant vies was en onverzorgd. Er was duidelijk echt iets mis...

Afbeelding
De deur zat op slot.
"Leyla, ben je thuis? LEYLA!" riep David.
"Trap die deur in!" zei Julia.
"Ben je gek? Misschien is ze wel op vakantie ofzo?" zei David.
"Nee, als ze op vakantie ging had ze dat heus wel verteld. Trap nou die deur in ik heb echt een slecht gevoel hierover."
------------------------
Volgende keer meer Zoete Lippen Zure Rimpels :)

Ik ben trouwens wel blij dat jullie dit een leuke dagboek vinden, aangezien jullie het leuk vinden is dit misschien ook leuk om te weten, korte feitjes over dit dagboek:

Wist je dat,

al nu precies 1300 foto's zijn gemaakt over 4 seizoenen van dit dagboek?
Dat Mariska, Marco, Kim, Shanna, en Eric de enige zijn die vanaf het allereerste update erin zitten?
Dat er een nieuwe personage op komst is?
Gebruikersavatar
lam6
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1074
Lid geworden op:
za 17 okt 2009, 15:45

Re: Zoete Lippen Zure Rimpels.

Nieuwe update

Afbeelding
David trapte toch de deur in, de deur ging met een harde klap open.
Julia en David liepen gelijk naar binnen, maar zagen niemand in de keuken of woonkamer.
"Leyla, ben je thuis?" riep Julia bezorgd.
"Laten we kijken naar de slaapkamers." stelde David voor.

Afbeelding
In de slaapkamer van Leyla's moeder Isabel vonden ze haar. Leyla zat nog steeds op de koude grond.
"Leyla, wat doe je? Waarom zit je op de grond en laat je niets meer van je horen?!" vroeg Julia.

Afbeelding
David en Julia gingen haar helpen met opstaan.
Leyla was nog steeds in shock en verdrietig, ze vertelde met veel moeite dat ze is verkracht door Wax.
David en Julia waren er stil van...Julia ging haar troosten.
Na ongeveer een uurtje te hebben gezeten in de woonkamer besloot David de hele dag bij Leyla te blijven, hij maakte zich zorgen. Julia moest helaas weer naar huis, maar ze beloofd nog wel langs te komen zo snel mogelijk.
Daarna werd Leyla naar bed gebracht door David.
"Probeer een beetje te slapen, volgens mij heb jij zeker een paar nachten gemist..." zei David.

Afbeelding
Met Gina gaat het de goede kant op, ze is ontslagen uit het ziekenhuis na een lange herstel. Ze zit weer thuis, en ze werd verwelkomt door Mariska en Shanna die langs kwamen.
"Jeetje, dat Arlega zo ver kon gaan. Ik had er gewoon meer voor je moeten zijn." zei Mariska.
"Mariska, we konden allemaal niet weten dat Arlega aan het stalken was. Zelfs Gina en Hans hadden geen idee." zei Shanna.
"Arlega zit nu opgesloten, en hopelijk voorgoed. Je hoeft echt geen last meer van haar te hebben!" zei Mariska om Gina op te vrolijken.

Afbeelding
Gina mocht dan geen pijn meer hebben aan haar lichaam, maar geestelijk was ze nog wel erg in de war.
"Ik durf gewoon het huis niet meer uit..." zei ze met een bange stem.
Shanna en Mariska maken zich zorgen om haar, ze zou toch geen trauma hebben? Mariska en Shanna besloten maar te gaan omdat Gina meer tijd nodig had om alles te verwerken.
"Als er iets is, je kunt ons altijd bellen, lieverd!" zei Shanna.

Afbeelding
Toen Shanna thuis kwam was er meteen weer ruzie: Shurlien was op bezoek.
Samen met Eric ging zij in de keuken ruzie maken. Shurlien probeerde af te luisteren maar opeens kwam Julia naar buiten.

Afbeelding
Shurlien besloot Julia beter te leren kennen, ze was tenslotte haar halfzus.
"Julia, wat ga jij doen?" vroeg Shurlien beleefd.
"Ik ga samen met Jessica even in de bubbelbad." antwoorde Julia.
"Gaaf, mag ik ook erbij?" vroeg Shurlien helemaal vrolijk.
"Nee, sorry! Liever niet!" zei Julia.

Afbeelding
Shurlien voelde zich gekwetst maar probeerde nog hoop te halen bij Jessica.
"Jessica, jij zult vast niet erg vinden als ik..." Shurlien kon haar zin niet af maken omdat Jessica haar onderbrak.
"Nee, Shurlien. Ik heb ook liever niet dat jij erbij komt." zei ze.
"Maar ik heb de nieuwste bikini gekocht gisteren, en jullie kunnen me blijven ontlopen, maar wij zijn half zussen!" riep Shurlien kwaad.
Julia en Jessica negeerde haar.

Afbeelding
Shurlien voelde zich niet lekker in haar vel, Shanna, Julia en Jessica die haar niet mogen. Alleen haar vader Eric geloofd wel wat goeds in haar.
"Waarom accepteren ze mij maar niet?" dacht ze...

-------------------------------------
Volgende keer meer ZLZR!
Gebruikersavatar
lam6
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1074
Lid geworden op:
za 17 okt 2009, 15:45

Re: Zoete Lippen Zure Rimpels.

Dankjewel voor de reacties. :biggrin

Essel, ik denk dat je Mariska bedoeld? :smile Ze gaat binnenkort bevallen alleen ik verleng soms zwangerschappen wat langer erin. :razz Daar heb ik een truc voor door op dezelfde dagen in de sims foto's te blijven maken en in het verhaal zijn dat misschien al 5 dagen later of weken.
Zo lijkt het even wat langer te duren. :laugh En ze worden niet zo snel oud...Zo werd Shanna onverwachts een bejaarde...Ik was vergeten Aging off te zetten want ik wou dr nog niet zo oud hebben.
Gebruikersavatar
lam6
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1074
Lid geworden op:
za 17 okt 2009, 15:45

Re: Zoete Lippen Zure Rimpels.

Nieuwe update

Afbeelding
Shanna en Eric kwamen de gang op en zagen Shurlien verdrietig staan.
"Ben jij nou nog hier? Ga mijn huis uit!" zei Shanna woedend.
Eric probeerde Shanna te kalmeren.
"Shanna, doe eens even rustig het is ook MIJN dochter, als ze met haar halfzussen wilt optrekken mag ze dat ook doen." zei Eric.

Afbeelding
Shanna liep voorbij Shurlien en keek Eric aan.
"Jij bent veelste soft, hoelang heb je haar al niet gezien? En je doet meteen alsof ze net zo waard is als Julia en Jessica." zei Shanna boos.
"Ik heb gehoord dat ik ook een broertje heb..." zei Shurlien.
"Waag het niet bij hem te komen, hij is nog geen twee jaar oud en jij komt meteen hier als een vervelende ongedierte naar binnen." zei Shanna die met een boze blik keek naar Shurlien.
"Nu ga jij echt te ver!" zei Eric kwaad.
"Pap, laat haar maar. Het is gewoon duidelijk dat Shanna en ik nooit vrienden zullen worden." zei Shurlien en liep met grote stappen het huis uit.

Afbeelding
De volgende dag wou Gina nog steeds niet naar buiten. Ze zat al dagenlang binnen. Hans maakt zich zorgen en heeft een afspraak gemaakt met de psychiater om binnenkort langs te komen.
"Ik ben zelf een psychiater geweest, denk je dat ik niet voor mezelf kan zorgen?" zei Gina die het allemaal raar vond.
"Schat, elke mens maakt weleens heftige dingen mee, dus jij ook." zei Hans.
Gina bleef erbij dat ze geen hulp nodig had maar hield haar mond dicht.

Afbeelding
In een café hadden Priya en Mariska met elkaar afgesproken.
Priya kwam als laatste binnen en ging bij Mariska aan tafel zitten.
"Wil je iets drinken?" vroeg Mariska op een slijmerig manier.
"Nee bedankt, ik wil graag weten waarom je mij wilt spreken." zei Priya die een beetje haast had.

Afbeelding
"Nou, je weet dat de kleinzoon van mijn man vermist wordt. Rik is al meer dan twee maanden zoek." zei Mariska.
"En ik weet dat jullie MIJN man verdenken, Wax. Maar dat geeft geen nut want er is geen bewijs." zei Priya.

Afbeelding
"Geen bewijs, dus je geeft toe dat..." Mariska kon haar zin niet afmaken omdat Priya haar meteen onderbrak.
"Ik wil niet zeggen dat hij echt ontvoerd is door Wax. Maar misschien moet jij eens meer op jezelf gaan letten nu je zwanger bent, Mariska. Het is ongezond om je neus in zaken te steken waar je niets van weet." zei Priya.
Priya stond op en leek alsof ze de rekening wou betalen.
"We hebben helemaal niets besteld?" zei Mariska.
"Nee, maar deze vijf euro heb je van mij. Kun je nog iets gezonds drinken hier, is goed voor de baby." zei Priya schijnheilig en liep weg.

Afbeelding
Toen Priya thuis kwam zag ze Wax praten met één van zijn mannen die medeplichtig was aan de ontvoering van Rik.
"Ik garandeer dat mijn kleinzoon daar veilig is, als je faalt weet je wat er gebeurd." zei Wax.
Priya zat af te luisteren, zij wist zelf ook niet waar Rik eigenlijk was gebleven...

Afbeelding
"Maakt u zich geen zorgen, meneer Veldhuizen. Rik is in goede handen en niemand zou er ooit achterkomen waar hij is."
"Mooizo, en mocht Marco er achter komen, of iemand anders in zijn familie. Schiet die ene dood zonder pardon." zei Wax.

Afbeelding
Ondertussen lag Leyla te slapen. David was elke dag bij haar om toe te kijken. Hij was erg boos op Wax wat hij heeft gedaan, maar hij wou het liefst zo lang mogelijk bij Leyla blijven.

Afbeelding
Leyla werd opeens wakker en begon op te staan.
"Ik heb je toch niet wakker gemaakt?" vroeg David.
"Nee, ik heb alleen zo dorst, maar ik kan bijna niet meer op mijn benen staan." zei Leyla.

Afbeelding
David greep haar stevig beet zodat ze niet zou vallen. Leyla steunde op hem.
"Ik heb trouwens goed nieuws, uit onderzoek is gebleken dat je niet zwanger bent van Wax." zei David. Leyla was helemaal opgelucht.
"Ik ben zo blij, David je bent zo enorme steun voor mij." zei Leyla.

Afbeelding
Het bleef even stil tussen de twee, ze keken elkaar recht aan.
Leyla en David begonnen toen te zoenen...

------------------
Volgende keer meer Zoete Lippen Zure Rimpels! ;-)

Laatst gewijzigd door lam6 op zo 21 mar 2010, 12:19, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
lam6
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1074
Lid geworden op:
za 17 okt 2009, 15:45

Re: Zoete Lippen Zure Rimpels.

Dankjewel Klaas en Essel :D

Het beloofd ook weer wat spannender te worden, en niet alleen met Wax/Marco
Maar ook met Julia, John, Leyla, Jessica, Shurlien, en nog meer.
Omdat iedereen nu beetje ellende heeft, wilt Julia voor iedereen iets doen om even te kunnen ontspannen...Maar uiteindelijk loopt het dramatisch af...Hoe en wat zul je de komende tijd zien! ;-) (H)
Gebruikersavatar
lam6
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1074
Lid geworden op:
za 17 okt 2009, 15:45

Re: Zoete Lippen Zure Rimpels.

Nieuwe update

Afbeelding
De psychiater van Gina was aangekomen in Droomzicht, Hans liet haar naar binnen.

Afbeelding
"Wat een mooie huis." de vrouw keerde zich ondertussen om naar Hans die achter haar stond.
"Laat ik mezelf voorstellen, ik ben Hans, de man van Gina." zei hij een beetje verlegen...

Afbeelding
"Aangenaam, Hans! Mijn naam is Uzlem Baci. Ik kom uit Turkije en ik woon nu bijna tien jaar in Nederland. En ik doe dit werk sinds twee jaar en met succes!" vertelde Uzlem. Hans werd verbaasd.
"Je nederlands is wel goed, de meeste hebben moeite ermee omdat het één van de moeilijkste talen is die er bestaat! Ben jij niet te jong om psychiater te zijn?" vroeg Hans.
Uzlem moest lachen.
"Haha, nee ik ben nu vijfentwintig jaar." antwoorde Uzlem.

Afbeelding
"Mag ik uw vrouw ontmoeten?" vroeg Uzlem.
Hans wou Gina roepen maar die zat met de deur op slot in de kamer, totaal niet in de stemming voor hulp.
"Ze zou zo wel beneden komen." zei Hans. Hij ging voor Uzlem een kopje thee maken.
Uiteindelijk kwam Gina niet naar beneden de hele middag....

Afbeelding
Jackson kwam in de middag langs om met Kim te praten, alleen Kim wou niet. Maar Jackson gaf het niet op en wist een manier om haar aandacht te krijgen: In het zwembad duiken!
Een uurtje later kwam hij weer terug met een zwembroek en wou een duik nemen in het zwembad, Kim zag dit gebeuren en rende naar beneden.
"Wat ben jij aan het doen? Blijf met je vieze voeten uit het zwembad!" schreeuwde Kim.

Afbeelding
Jackson liep gelijk naar Kim.
"Eindelijk heb ik je aandacht." zei hij opgelucht.
"WAT DACHT JIJ DAN?! Jij komt hier binnen om te zwemmen terwijl ons kind vermist wordt! En waarschijnlijk heeft zijn opa van JOUW kant dit allemaal gedaan." zei Kim kwaad.
Jackson kwam voor zijn vader op.
"Mijn vader is niet één van de aardigste, maar een moord of ontvoering zou hij NOOIT doen." zei Jackson.
"Wacht maar tot MIJN vader zijn geheugen terug krijgt van wat er is gebeurd die dag. Als hij weet dat Wax het was dan zou hij een zware straf krijgen!"

Afbeelding
Intussen waren Mariska, Marco en Sheila op bezoek bij Louise. Ze zaten te praten over Marco's kleinzoon Rik die nog steeds vermist werdt.
"Kan de politie dan echt niets doen?" vroeg Louise die voorbij kwam.
"Nee, er is geen bewijs dat Wax het was, tenzij ik weer me geheugen terug krijg dan weet ik het zeker." zei Marco.
"Maar ook al krijg jij je geheugen terug, dat wilt nog niet zeggen dat Wax de dader was. Een geheugen is niet genoeg bewijs!" zei Sheila.

Afbeelding
Mariska vertelde dat ze laatst met Priya probeerde te praten, daar werd Marco boos om.
"Waarom doe je dat nou? Je weet dat ze gevaarlijk zijn!" zei Marco kwaad. Hij stond op en liep de kamer uit.
"Het spijt me, lieverd!" riep Mariska.

Afbeelding
Mariska ging hem achterna en zag hem zitten in een andere kamer, waar hij zat te huilen.
"Waarom werd je nou boos op mij? Ik bedoelde het alleen maar goed." zei Mariska en kwam erbij zitten.

Afbeelding
"Ik wil gewoon niet dat jou iets overkomt..." zei Marco verdrietig en ging zijn tranen wegvegen.
"Sandra, mijn ex, was vroeger ontvoerd door Wax. We dachten allemaal dat ze dood was gegaan tijdens een val in de bergen. Maar ze leefde nog al die tijd, en ze wist te ontsnappen aan Wax. Maar nog geen maand later werd ze zonder enkele reden vermoord door iemand. En ik weet gewoon zeker dat Wax hiermee te maken had. Nu heeft hij ook mijn kleinzoon afgenomen en doet nu mijn dochter Kim pijn hiermee, en straks overkomt jou ook wat en dat wil ik niet!" vertelde Marco.
Mariska kende het verhaal maar was nog steeds in shock erdoor.
"Dat die man dit allemaal doet en nog ook ermee weg komt, hij moet echt gestraft worden! De politie geloofde nooit erin over het verhaal van Sandra, omdat er te weinig bewijs was." zei Mariska.

Afbeelding
Sheila en Louise zaten nog te praten aan tafel.
"Mag ik niet bij jou komen wonen? Ik voel me echt niet meer veilig thuis door dit." zei Sheila.
"Sheila, luister goed naar mij, heb vertrouwen in je moeder en stiefvader dat alles goed komt. En ik denk ook dat het geen goed idee is om hier weer te wonen. Want in dit huis was je echte vader overleden." zei Louise.
"Je hebt wel gelijk..." zei Sheila met een diepe zucht.

Afbeelding
In de avond gingen Julia en John samen uit.
Julia had een leuke plan in gedachten en wou dit met John bespreken.

Afbeelding
Samen hielden ze elkaar's hand vast op tafel.
"John, aangezien we allemaal geen leuke tijd hebben, Leyla die het moeilijk heeft door de verkrachting, Jessica die ziek is, en jouw zusje Sheila die bang is door de ontvoering van Rik, heb ik een leuke plan bedacht voor ons allemaal." zei Julia.
"Wat is je plan dan?" vroeg John.
"Nou, Ik ga een weekendje "tieneruitje" organiseren. Voor de tieners onder ons. Gezellig een weekendje naar het buitenland." zei Julia.
John vond dit een geweldig idee.
"Gaaf! Waarom neem je ook niet Shurlien mee? Dan kan ze je beter leren kennen." zei John.
Julia moest zuchten, daar had ze eigenlijk niet veel zin in...Maar John had wel gelijk, ze kende Shurlien nog niet zo goed en doet nu al rot tegen haar sinds ze in Droomzicht woont.

"Maargoed, ik zat eraan te denken om bij de grens van Duitsland een hotel te boeken, bij de grote rivier van de bergen." vertelde Julia.
John schrok en werd opeens wit.
"Weet je niet dat daar rare dingen gebeuren?" vroeg hij.

Afbeelding
Julia trok haar hand weg door boosheid.
"Begin jij nu ook al? Op internet staan er al veel verhalen over. Wat een onzin!" zei Julia.
"Nou, ik las op internet dat daar veel mensen zijn verdwenen in de afgelopen jaren. Sommige werden dood terug gevonden en andere zijn nooit meer terug gevonden." zei John.
"Blabla, allemaal onzin. Er wordt zelfs gezegd dat het spookt daar bij de bergen, wat een bijgeloof allemaal. Nee ik geloof daar niet in!" zei Julia.

--------------------------------------
Volgende keer meer Zoete Lippen Zure Rimpels (H)

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie