Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

Geloof jij dat Tina de stalker is van Leyla?

Ja!
3
33%
Ik heb geen idee...
0
Geen stemmen
Nee, het moet iemand anders zijn.
6
67%
Totaal aantal stemmen: 9

765 berichten • Pagina 4 van 39

Gebruikersavatar
lam6
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1074
Lid geworden op:
za 17 okt 2009, 15:45

Re: Zoete Lippen Zure Rimpels.

Heey
Ja sorry heb het eventjes druk gehad weer, maar ik ga proberen zo snel mogelijk een update te plaatsen weer.
Alvast een hint voor de paar komende updates: Er staat iets ergs te gebeuren voor Leyla.
Wat dat inhoudt zie je over een paar weken (of dagen als ik meer tijd heb) :P
Gebruikersavatar
lam6
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1074
Lid geworden op:
za 17 okt 2009, 15:45

Re: Zoete Lippen Zure Rimpels.

Nieuwe update

Afbeelding
Het werd avond en iedereen kwam thuis.
Shanna liep naar de slaapkamer en zag daar een vreemd meisje zitten. Eric stond bij de wieg.

Afbeelding
Shurlien stond op toen ze Shanna zag en wou naar haar toe gaan.
"Eric, ken jij deze meisje?" vroeg Shanna.
"Dat is Shurlien." zei Eric. Opeens wist Shanna wie zij was.
Shurlien wou zichzelf al voorstellen.

Afbeelding
Maar Shanna gaf haar de kans niet en reageerde overdreven heftig. Shurlien merkte dat Shanna helemaal niet blij was met haar opkomst. Shurlien wist al dat haar moeder Sofia dood was, en graag wilt ze weten wat er allemaal was gebeurd vroeger. Maar daar besloot ze maar even mee af te wachten.

Afbeelding
Ondertussen lag Gina in het ziekenhuis.
Hans kreeg een uur geleden een telefoontje van de politie dat Arlega was opgepakt vlak voor de grens bij Duitsland.
Maar Hans maakte zich nu meer zorgen om Gina, Alex was nu in veilige handen bij de politie en zou binnenkort weer gauw terug keren.

Afbeelding
David kwam de kamer binnen. Hij hoorde wat er was gebeurd en kwam zo snel mogelijk.

Afbeelding
David liep richting zijn vader en zag zijn moeder in bed liggen.
"Hoe heeft dit kunnen gebeuren? Ik zei toch dat Arlega niet spoorde, en je wou mij maar niet geloven!"

Afbeelding
Hans voelde zich ook schuldig. Hij had Arlega veel eerder moeten laten oppakken.
Marky die op de stoel zat begon opeens te huilen. Hij wilt niet dat Mamma zoveel pijn heeft.

---------------------
Volgende keer meer ZLZR, want ik heb even huiswerk te doen. :D
Gebruikersavatar
lam6
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1074
Lid geworden op:
za 17 okt 2009, 15:45

Re: Zoete Lippen Zure Rimpels.

Nieuwe update

Afbeelding
Priya kon in de nacht niet slapen door de spanning.
"Wax, ik wil weten wat je met je kleinkind hebt gedaan. Wat gaan we doen als de politie het ontdekt?"

Afbeelding
Priya ging haar pyama aandoen.
"Je moet je niet zo druk maken, ik heb alles onder controle." zei Wax.
"Dat hoop ik dan maar, want ik wil echt niet de gevangenis in!" zei Priya die bijna begon te trillen op haar benen.
"Wie zegt dat wij worden opgepakt? Ze hebben geen bewijs!"

Afbeelding
Wax liep naar haar toe en gaf haar een zoen.
Priya begon zich eindelijk te ontspannen. Eindelijk werd ze weer rustig.
Daarna gingen ze weer richting bed, door met zoenen.

Afbeelding
Uit de andere kamer waar Tina slaapt, werd ze wakker door geluiden uit de kamer van Wax.
"Jezus, zijn ze weer bezig?" dacht Tina.

Afbeelding
De volgende dag rond iets na twaalf uur in de middag ging Leyla naar haar werk toe.
Ze had vandaag sowieso vrij, woensdag was altijd een vrije dag voor haar. Maar ze moest met haar vriendin Julia praten.

Afbeelding
Bij de meisjes wc hoorde Julia het hele verhaal over Leyla's moeder Isabel die ervandoor was gegaan.
"Lieverd toch, je mag ook een tijdje bij mij komen wonen? Mijn ouders zullen dat vast niet erg vinden." zei Julia.
"Nee, dan ben ik alleen maar tot last. Ik ga proberen zelfstandig te worden..." zei Leyla.

Afbeelding
In de avond zat Kim te huilen.
Ze mist haar verdwenen kindje.
Sheila en John willen haar steunen maar het liefst wou Kim alleen zijn.
"Misschien kunnen we haar inderdaad even met rust laten." zei John tegen zijn halfzus Sheila.

Afbeelding
Marco was weer bijgekomen.
Mariska wou weten wat er was gebeurd op de dag dat ze zouden trouwen.
Marco wou het wel antwoorden, maar de klap die hij kreeg was zo hard dat hij niets meer weet van wat er gebeurd was. Volgens de dokter zou het een tijdje duren voordat hij zijn geheugen terug krijgt.
"Ik hoop dat jij je geheugen snel terug krijgt, dan krijgen we misschien te weten wie jouw kleinkind heeft ontvoerd." zei Mariska.
"Ik weet zeker dat Wax het is, maar ook al zou ik mijn geheugen terug krijgen, wij hebben alsnog geen bewijs..." zei Marco.
"Jawel, jij hebt voor niets die klap gekregen. En iemand moet het toch gezien hebben?" zei Mariska.

Afbeelding
Ondertussen ging Hans naar de gevangenis om Arlega op te zoeken.
De agent bracht haar naar de spreek kamer en bleef zelf in een hoekje staan om in de gaten te houden.
"Kun jij mij uitleggen, waarom jij zo dom kon zijn?" vroeg Hans.
"Hoezo dom?" vroeg Arlega.

Afbeelding
Hans kon haar niet eens meer normaal aankijken.
"Jij dacht toch niet dat je hiermee kon weg komen? Zomaar mijn vrouw iets aandoen en dan met MIJN kind ervandoor gaan?" zei Hans.
"JOUW KIND? Het is ook mijn kind, Hans! Ik ben de moeder. Niet Gina!" zei Arlega kwaad.

Afbeelding
"Zij hoort hier te zitten, niet ik! Ik heb alleen gevochten voor mijn zoon die ze van mijn afpakte samen met jou. Is dat niet rechtvaardig dan? Een moeder hoort recht te hebben op haar kind. Eigenlijk, sterker nog, Gina verdiende geen klap op haar hoofd. Ze verdiende een KOGEL naar haar hoofd!"
Hans nam gelijk het woord over.
"Kijk, ik zie al aan je blik dat jij nooit zult veranderen. Want jij wenst mijn vrouw ook dood, en dat gebeurd niet! En zeker niet door jou." zei Hans.

Afbeelding
Hans ging opstaan terwijl Arlega bijna begon te huilen.
"Je kunt haar zo weer mee nemen, agent. Ik ben klaar met haar." zei Hans.
"Hans, laat het mij uitleggen. IK BEN GEEN SLECHT MENS! Geef me alsjeblieft nog een kans, we kunnen toch een omgang regelen met Alex?" smeekte Arlega.

Afbeelding
Maar helaas voor Arlega, Hans luisterde niet en verliet de kamer zonder om te kijken.
Arlega bleef door huilen, tot dat de agent haar beet greep en naar haar cel bracht waar ze de komende zeer lange tijd in moet zitten.
Bye bye Arlega!

------------------------------------------------------------
Volgende keer meer ZLZR :D
Gebruikersavatar
lam6
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1074
Lid geworden op:
za 17 okt 2009, 15:45

Re: Zoete Lippen Zure Rimpels.

Nieuwe update (dubbel keer omdat ik lang afwezig was)
Afbeelding
Shanna en Eric hadden ruzie over Shurlien, die tijdelijk bij een hotel moest logeren in de buurt omdat Shanna het niet kon hebben dat ze was gekomen.
"Eric, ze mag dan wel je dochter zijn, maar vroeg of laat wilt ze toch wel weten hoe Sofia, haar moeder, dood is gegaan!"
Eric moest zuchten om Shanna's gezeur.
"Wat zeur jij nou, ze zou heus niet Sofia zijn die jou weer probeerd te vermoorden?"
"Nou, het zijn wel zo dochter zo moeder gevallen." zei Shanna.

Afbeelding
Terwijl Eric en Shanna door gingen met ruzie maken vroeg Jessica aan Julia of ze even met haar mee kon naar de slaapkamer.
Ze moest iets belangrijks vertellen.

Afbeelding
Jessica vertelde haar over de ziekte die ze heeft gehoord van de dokter. Julia vondt het wel een beetje vreemd verhaal.
"Jessica, je krijgt niet zo snel Aids, ik denk eerder dat de dokter bedoelde dat je HIV besmet bent. Maar ik vindt dit echt erg voor je." zei Julia en ging haar zus omhelzen.
"Wil je dat ik de volgende keer mee ga als je weer gaat? Ook moeten onze ouders dit te weten komen."
"Ja, je hebt gelijk...Ik kijk wel als ik er klaar voor ben." zei Jessica.

Afbeelding
Ondertussen was Wax nog laat op zijn kantoor, hij pleegte even een telefoontje met de ontvoerders dat ze snel hun geld zullen krijgen voor het ontvoeren van zijn kleinzoon.
Leyla was ook in het gebouw en kwam in Wax's kamer binnen zonder te kloppen. Wax schrok ervan en ging meteen ophangen.

Afbeelding
"Leyla, hoor jij niet allang thuis te zijn?" vroeg Wax.
"Ik heb geen thuis meer dankzij jou, ik had een thuis toen mijn moeder er nog was." zei Leyla met een boze stem.
"Ooh, Isabel is ervandoor gegaan? Hé, wat vervelend voor je." zei Wax om een beetje te slijmen.
"Het komt allemaal door JOU, Wax Veldhuizen! Jij hebt mijn moeder's hart gebroken." zei Leyla kwaad.
"Nou, Leyla, niet te hard van stapel lopen, heb je nooit eens gedacht dat het ook aan je moeder kon liggen? Een echte moeder laat sowieso NOOIT haar kind in de steek."

Afbeelding
Wax wou een glaasje water aanbieden aan Leyla, maar Leyla gooide het gelijk in zijn gezicht.
"Vieze klootzak! Je hoeft tegenover mij niet schijnheilig te doen, dat mijn moeder daar intrapte oke, maar ik niet!"

Afbeelding
Wax pikte dit niet en gooide ook water tegen Leyla aan. Leyla wou hem een dreun geven maar Wax duwde haar weg.

Afbeelding
Leyla werd bang voor hem.
"Leyla, weet je dat ik je altijd al stiekem een lekkerding hebt gevonden?" vroeg Wax.
"Ik...ik wil naar huis." zei Leyla.
"Ooh maar je hebt toch geen huis meer zei je net? Kom is wat dichterbij, je maakt mij al zo geil als je boos bent, maar nog geiler als je bang bent!"
Leyla probeerde te schreeuwen maar Wax greep haar beet en trok haar t-shirt uit...

Volgende update komt eraan, stay tune :D
Gebruikersavatar
lam6
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1074
Lid geworden op:
za 17 okt 2009, 15:45

Re: Zoete Lippen Zure Rimpels.

Tweede update
Afbeelding
De volgende dag was Leyla de hele dag thuis, verdrietig en ze voelde zich enorm vies. Ze trilde en was enorm bang.
Wax kwam aan het eind van middag bij haar langs.
"Leyla toch, waarom ben je ziek? Ben je niet naar je werk gekomen vandaag?"

Afbeelding
Leyla begon nu meer te huilen nu ze merkte dat Wax naast haar kwam zitten.
"Leyla toch, eerst je moeder weg, en nu ben je verkracht. Tja, dat komt ervan als lekkere meisjes te grote mond hebben." zei Wax.
Leyla durfte niets te zeggen en probeerde Wax niet aan te kijken...
"Leyla, één ding, waag het niet om de politie hierbij te betrekken anders heb je hele grote problemen met mij. Jij wilt niet weten tot hoe ver ik kan gaan, je moeder heeft de juiste beslissing genomen, en dat is uit mijn buurt blijven. Zou jij nu ook moeten doen, want als je doorgaat, ik kan je beloven dat het de volgende keer niet alleen bij verkrachten blijft." zei Wax op een boze toon.

Afbeelding
Toen Wax weg was ging Leyla zich omkleden en ging ze de hele tijd voor haar uitstaren. Ze was helemaal in shock.

Afbeelding
In de avond waren Sheila en John boven in de zitkamer.
John werd gebeld door Julia of hij vanavond kon komen naar haar, ze moest hem veel vertellen.
John vondt dat wel goed.
"Heb je trouwens iets van Leyla nog gehoord? Ik probeerde haar de hele dag te bereiken maar ze neemt niet op." zei Julia die bezorgd was.
"Achjoh, die duikt vast wel weer op. Je weet hoe Leyla is, waarschijnlijk is ze weer aan het daten met een leuke gozer die ze tegen is gekomen." zei John.
"Maar ze is vaak alleen nu haar moeder weg is, dus ze moet wel een beetje oppassen want Droomzicht is erg groot met veel gekken." zei Julia.
"Julia, je kijkt echt teveel naar horrorfilms, maar geen zorgen, ik kom je lekker verwennen, tot zo!"

Afbeelding
Sheila hoorde het gesprek en zag John weggaan.
"Hé wat is dat? Ga je me alleen laten?"
"Je kan makkelijk voor jezelf zorgen, zusje." zei John.
"John, niet zo lang geleden werd hier nog een baby ontvoerd, ik voel me totaal niet veilig!" zei Sheila.
"Mam en Marco en Kim zijn thuis, er gaat je heus niets gebeuren." zei John en ging snel de kamer uit.

Afbeelding
Onderweg naar buiten kwam John zijn moeder tegen.
"Wat ga jij doen?" vroeg Mariska.
"Ik ga even naar Julia want we zien elkaar zo weinig de laatste tijd." zei John.
"John, ik vind het best dat je naar je vriendin wilt gaan maar kijk alsjeblieft uit." zei Mariska.
"Mam, ik wordt heus niet ontvoerd ook, ze hebben het heus niet op mij gemunt." zei John die zich beetje irriteerde aan zijn moeder.
"John, misschien niet maar jij was ooit ook een keer ontvoerd geweest toen je een baby was, dat weet je toch nog wat Mary allemaal had gedaan? Ik begrijp nu heel goed wat Kim nu allemaal doormaakt zonder haar baby."

Afbeelding
En inderdaad, Kim zat de hele weken in een depressie en kwam niet meer naar buiten. Marco maakte zich zorgen om haar. Maar Kim was juist boos op hem, omdat hij die dag zijn kleinzoon niet kon beschermen.
"Lieverd, als ik weer mijn geheugen terug krijgt dan hebben we de dader zo te pakken, maar ik ben bijna zeker dat het Wax moet zijn geweest."
"WAAROM PAK JE HEM DAN NIET OP?!" zei Kim razend.

Afbeelding
Kim stond kwaad op en maakte ruzie.
"Jij altijd met je Wax Wax Wax, al sinds dat mam dood is hou jij je alleen maar bezig met die man. Er is NOOIT bewijs gevonden dat hij mam heeft vermoord, en hoe wil je dit dan oplossen? Ik denk eerder dat Jackson hier achter zit, die wilt natuurlijk wraak nemen omdat ik bij hem weg ging." vertelde Kim.

Afbeelding
"Het maakt mij niet uit wie dit heeft gedaan, die krijgt wel zijn straf...Als ik maar mijn kindje terug heb! Waarom moet ik boete hiervoor?" zei Kim droevig.

----------
Volgende keer meer ZLZR :D

Laatst gewijzigd door lam6 op za 27 feb 2010, 21:31, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
lam6
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1074
Lid geworden op:
za 17 okt 2009, 15:45

Re: Zoete Lippen Zure Rimpels.

Dankjewel voor de opmerking over de update :D

Over je eerste vraag, je hebt camera opties in je sims spel, die staan ergens beetje onderaan dan zie je zo camera toestel, daar op klikken, en dan moet je de formaat van je foto's op groot zetten.

En over je tweede vraag, dat door elkaar zitten met foto's kan inderdaad voorkomen, maar als je er één gaat uploaden moet je ergens boven klikken op "gewijzigd op.." klikken, dan komen ze op een rijtje te staan van welke foto's eerder gemaakt zijn (onder) en welke nieuwe zijn of die daarna kwamen gaan steeds naar boven.
Als gewijzigd op klikken niet lukt, druk dan nog een keer dan moet het wel gelukt zijn.
Succes!

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie