Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

Geloof jij dat Tina de stalker is van Leyla?

Ja!
3
33%
Ik heb geen idee...
0
Geen stemmen
Nee, het moet iemand anders zijn.
6
67%
Totaal aantal stemmen: 9

765 berichten • Pagina 2 van 39

Gebruikersavatar
lam6
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1074
Lid geworden op:
za 17 okt 2009, 15:45

Re: Zoete Lippen Zure Rimpels.

Dankjewel voor de reacties, Kyta en Simsfreak. :D

Het beloofd heel wat te worden de komende tijd...Over een paar updates komt de cliffhanger van seizoen 3 eraan en zullen alle verhaallijnen erin in een dubbel update tot een hoogtepunt komen.
Ik verklap nog niets, wat ik wel alvast mag zeggen is dat het op de dag van de bruiloft gebeurd. :cool:
Gebruikersavatar
lam6
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1074
Lid geworden op:
za 17 okt 2009, 15:45

Re: Zoete Lippen Zure Rimpels.

Nieuwe update

Afbeelding
Jessica voelde zich erg vies en ging langzaam opstaan. Gordy sliep nog rustig door...
Jessica liep langzaam naar het raam om naar buiten te kijken.

Afbeelding
"Oh mijn god, ik ben ook in een andere huis. Ik heb echt teveel gedronken gisteren." zei Jessica in haar zelf.
Ze zocht haar kleren op om aan te kleden.

Afbeelding
Even later werd Gordy wakker.
"Waar ga je heen?" vroeg hij.
"Ik ga naar huis, en het is uit tussen ons!" zei Jessica boos. Opeens besefte Gordy wat ze hadden gedaan.
"JESSICA, wacht even! Ik moet je iets vertellen!" riep Gordy. Maar Jessica was het zat en ging niet meer luisteren. Met een harde klap deed ze de deur achter haar dicht.

Afbeelding
In de middag kwam Leyla David ophalen.
"Hoi Gina, ik en David gaan even shoppen. We moeten leuke kleding uitzoeken, want binnenkort gaat Mariska trouwen en wij komen ook op de bruiloft."
"Kijken jullie wel goed uit?" vroeg Gina.
"Ja mam, komop wij zijn geen kleuters meer." zei David die zich een beetje schaamde voor zijn moeder's opmerking.

Afbeelding
Toen Leyla en David naar buiten gingen, stond Arlega op een afstandje te kijken...

Afbeelding
Later in de middag kwam Jessica eindelijk thuis.
Eric en Shanna waren boos.
"Waar ben jij vannacht geweest? Wij waren doodongerust de hele ochtend!" zei Eric.
Jessica wou liefst niets vertellen over wat ze vannacht had gedaan met Gordy, ze schaamde zich dood ervoor.

Afbeelding
"Pap, ik ben zelf oud genoeg om te bepalen wat ik doe!" zei Jessica.
"Dat doet de deur dicht! Jij hebt huisarrest!" zei Eric kwaad.

Afbeelding
Ondertussen waren Julia en John aan het zoenen bij de baby kamer van Mike.
"Hou je een beetje in, straks kijkt mijn broertje naar ons." zei Julia.
"Ach, als hij ouder word weet hij hier toch niets meer van." zei John die door ging met kussen.

Afbeelding
Arlega zag dat Hans en Gina alleen thuis waren met de baby.
Ze ging langzaam naar de achterdeur van de keuken...

Afbeelding
"Als ik nou hier iets laat aanbranden, dan komen Gina en Hans hier naar toe en kan ik mijn kans grijpen om mijn zoon mee te nemen."

Afbeelding
Arlega pakte een vruchtenbak.
"Juist ja, mijn moeder zei altijd: "Nooit een vruchtenbak laten aanbranden...Want dan komt er brand." En dat is precies wat ik nu van plan ben."

Afbeelding
Arlega ging de oven op zijn hoogste stand zetten, en ging er toen vandoor.
"Let the game begin..." zei Arlega op een gemene toon.

Afbeelding
Even later begon het aan te branden...

--------------------
Volgende keer meer Zoete Lippen Zure Rimpels :D
Gebruikersavatar
lam6
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1074
Lid geworden op:
za 17 okt 2009, 15:45

Re: Zoete Lippen Zure Rimpels.

Nieuwe update

Afbeelding
Gina rook opeens brand lucht in de gang. Het leek wel alsof iets in brand stond...

Afbeelding
Terwijl ze Hans ging vragen waar de brandlucht vandaan kwam, ging Arlega via een andere deur naar binnen sluipen. Gina en Hans hadden niet door dat ze in huis was.

Afbeelding
Opeens ging het fornuis in brand...

Afbeelding
Arlega was al boven gekomen en ging naar de baby kamer.
"Nu maar hopen dat de brand hun gaat afleiden beneden." zei Arlega.

Afbeelding
Gina liep de keuken in en zag dat er brand was...

Afbeelding
"HANS, BEL DE BRANDWEER! ER IS BRAND IN DE KEUKEN!" schreeuwde Gina.

Afbeelding
"Hallo schatje, heb je mama gemist? Ik jou ook hoor, en nu neem ik je mee..."
Opeens hoorde Arlega de brandweer komen, ze keek naar buiten en zag de brandweer aankomen rijden.
"Verdomme, ze hebben nu al gebeld! Ik moet hier nu weg!"

Afbeelding
De brand werd nog op tijd geblust.
Gina was opgelucht, maar ze vond het wel raar.
Hoe is dat fornuis nou in brand gekomen?

Afbeelding
Arlega deed Alex snel terug in zijn wieg en ging er snel vandoor, niemand heeft haar gezien...
"Ik kom terug lieverd, dat beloof ik je." zei Arlega.

Afbeelding
In de avond kwam Mariska haar zus Louise opzoeken die ze al een tijdje niet meer had gezien.
"Zo, jij laat ook niets van jezelf horen." zei Louise.
"Ja, sorry...Ik had het zo druk de laatste tijd. Ik wou vragen of je ook op mijn bruiloft komt over een week..." vertelde Mariska.
Louise stond te twijfelen, ze stelde voor om even in de tuin te gaan lopen.

Afbeelding
Samen liepen ze de grote tuin in.
"Wat gaat de tijd toch hard, dit word je derde huwelijk al?" vroeg Louise.
"Ja, maar ik mis Henk en vooral Stan nog steeds. Henk en ik woonde samen in dat huis waar Gina nu woont. En waar jij nu in woont woonde Stan en ik samen." zei Mariska een beetje down.
"En nu woon je in één van de grootste villa's van Droomzicht. Marco gaat jou heus wel gelukkig maken." zei Louise om haar zus op te vrolijken.

Afbeelding
"Kijk, daar hebben Stan en ik altijd elke avond gezeten vroeger." zei Mariska terwijl ze naar de bankjes keek.
"Dat ziet er best romantisch uit. Ik kom op je bruiloft, nu ik zie hoe moeilijk je het nog hebt. Ik zal je steunen."

Afbeelding
Mariska en Louise gingen elkaar omhelzen.
"Bedankt zus!" zei Mariska.

Afbeelding
In die zelfde avond deed Kim haar zoontje Rik in de wieg.
Ze moest naar Marco even komen omdat hij dringend met haar wou spreken over Rik.

Afbeelding
Marco vertelde aan Kim dat Wax uit is om zijn kleinzoon te krijgen.
"Wat? Hij krijgt mijn zoontje niet hoor, die blijft mooi bij mij!" vertelde Kim.
"Pas nou maar op voor Wax, onderschat hem niet. Ik geloof nog steeds dat hij de moordenaar is van je moeder." zei Marco.
Kim moest toen zuchten.
"Pap, Wax is misschien een beetje gestoord maar een moord?" Opeens kwam Sheila uit bed en zei dat ze een nachtmerrie had. Daardoor werd het gesprek onderbroken van Kim en Marco over Wax.

Afbeelding
Kim ging haar troosten.
"Lieverd, monsters bestaan toch helemaal niet?" zei ze tegen Sheila.
"Nou, er is wel één monster dat echt bestaat en dat is Wax Veldhuizen!" dacht Marco.

Afbeelding
De volgende dag ging Julia haar zus Jessica wakker maken.
"Opstaan, we gaan vandaag sporten!" zei Julia.

Afbeelding
"Moet dat nou? Ik voel me niet zo lekker..." zei Jessica.
Maar Julia luisterde helemaal niet naar haar zus en ging haar oude speelgoed kapot maken.
"Wat moet je nog met deze oude poppenhuis? Nu ben je een tiener en dan heb je spellen zoals de sims 2 enzo! Dat is veel leuker!" zei Julia.

Afbeelding
Een uurtje later waren ze bij de sportschool. John en Leyla gingen ook mee. Ze gingen op de loopband.

Afbeelding
Jessica had er totaal geen zin in en dat kon David goed merken bij haar.
"Gaat het wel?" vroeg David.
"Het gaat best...denk ik." zei Jessica.

Afbeelding
Leyla en John hielden het niet meer vol op de loopband.
"Dit is echt zwaar! Waarom doen we dit?" zei Leyla.
"Het is goed voor je, komop mensen, door lopen!" zei Julia die melig begon te worden.

Afbeelding
Jessica ging opstaan om drinken te halen, maar ze voelde zich helemaal niet goed. Ze begon te trillen en te zweten en kreeg het erg benauwd.

Afbeelding
Opeens werd het zwart om maar heen...en viel ze op de grond.


---------------------
Volgende keer meer Zoete Lippen Zure Rimpels :D
Gebruikersavatar
lam6
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1074
Lid geworden op:
za 17 okt 2009, 15:45

Re: Zoete Lippen Zure Rimpels.

Mini update vandaag (wegens huiswerk)

Afbeelding
Jessica kwam na een paar seconden weer bij, ze zag eerst wazig en merkte daarna pas dat iedereen om haar heen stond.
"Gaat het echt wel goed met jou? Heb je wel goed gegeten?" vroeg John.
"Het lijkt me verstandig dat jij naar huis gaat en in bed blijft." zei Julia. Dat vond Jessica helemaal niet erg om te doen, liever dat dan sporten.

Afbeelding
Tina, de dochter van Merel en Wax is opgegroeid tot een tiener, ze is een mode tutje geworden.
Ze haalt veel onvoldoendes op school, maar is een ster in het maken van nieuwe kleding en ze heeft een berg verstand van mode. Als er maar ook iemand rondloopt met de verkeerde schoenen of al is het zelfs een te kleine ring, dan wees Tina er altijd op dat het niet mooi stond.
"Van alleen al een verkeerde ketting aan verpest je hele lijf met kop en al." was haar spreekzin altijd.

Afbeelding
Ondertussen waren Priya en Wax buiten aan het zoenen.
"Ik wil dat we nu Merel uit de weg ruimen. Ik wil nu echt bij je in komen trekken." zei Priya.
"Je hebt er inderdaad lang voor moeten wachten, omdat je zoveel geduld met mij had zal ik je vanavond belonen." zei Wax.

Afbeelding
Paar minuten later kregen Merel en Tina ruzie.
"Ik wil dat jij je meer best gaat doen op school, wat komt er nou van je terecht als je zo doorgaat?" zei Merel die bezorgd was om haar dochter.
Tina was het zat en ging naar haar kamer. Ze keek haar moeder niet meer aan.
"Tina, ik praat tegen je! Kom terug!" riep Merel. Maar Tina negeerde haar en liep door.
"TINA!"
Maar wat Merel ook deed, Tina had een sterke wil en luisterde niet meer naar haar moeder.

Afbeelding
Even later kwamen Priya en Wax naar binnen. Merel schrok zich dood door Priya die zomaar binnen kwam.
"Wax, wie is zij?" vroeg Merel.

Afbeelding
Wax besloot er niet meer om heen te draaien en vertelde Merel de waarheid.
Merel kreeg tranen in haar ogen toen ze dat hoorde, ze wilde het niet geloven.
"En Merel, aangezien ik heel zeker wil zijn dat jij onze geluk niet meer verstoord, breng ik jou naar een "mooi" plekje waar je nooit meer vandaan komt." zei Wax gemeen.
"Wax doet namelijk aan vrouwenhandel, en jij bent zijn kanidaat geworden! Hahahaha!" lachte Priya.
Merel werd door Wax meegenomen vastgebonden in de auto, en de auto verdween uit Droomzicht...

----------------------------
Volgende keer meer Zoete Lippen Zure Rimpels.
Gebruikersavatar
lam6
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1074
Lid geworden op:
za 17 okt 2009, 15:45

Re: Zoete Lippen Zure Rimpels.

Dankjewel :D

Er komt nog één update en dan daarna komt de cliffhanger van seizoen 3.
Het beloofd heel wat te worden, in de dubbele update cliffhanger komt alles tot een hoogtepunt.
Ik ga proberen zondag nog de ene laatste update te maken, en vrijdag proberen de cliffhanger de updaten, maar het kan uitlopen.
Na de cliffhanger komt er even een tijdje rust en moet ik me even meer gaan richten op mijn schoolwerk, tot de kerstvakantie, dan ga ik door met seizoen 4 en zie je het vervolg.

Naja voordat ik de nieuwe update plaats morgen, kan ik misschien jullie hiermee even vermaken:
Wie is jouw favoriete personage uit deze dagboek? En waarom? :)
De mijne is Mariska, omdat zij al veel heeft meegemaakt.
Gebruikersavatar
lam6
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1074
Lid geworden op:
za 17 okt 2009, 15:45

Re: Zoete Lippen Zure Rimpels.

Vanwege een foutje met inloggen kan er vanavond geen update komen.
Ik was net met één bezig. En toen ik er eindelijk klaar mee was, wou ik het bevestigen, kon het niet omdat er een foutje was met ingelogd zijn ofzo :s
Ik hoop dat dit niet vaker gaat voorkomen want ben er best ziek van. Hele update voor niks geschreven.
Naja andere keer dan maar.
Gebruikersavatar
lam6
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1074
Lid geworden op:
za 17 okt 2009, 15:45

Re: Zoete Lippen Zure Rimpels.

Nieuwe update

Afbeelding
Gina en Hans keken naar Alex. Hans gaf hem aan Gina.
"Lieverd, morgen is de dag dat Mariska en Marco gaan trouwen. Ik wil weer een oppas regelen voor Alex morgen." zei Gina.
Hans vond dat geen probleem.

Afbeelding
Even later werd Arlega gebeld door Gina of ze weer wou gaan oppassen morgen.
Arlega deed haar stem anders zodat Gina het niet zou herkennen.
"Ja hoor, ik doe het graag voor die kleintje." zei ze met een zacht en lief stemmetje.

Afbeelding
Toen Arlega ging ophangen, trok haar gezicht in woede.
"Wacht maar, morgen zul je spijt krijgen. Gina!"

Afbeelding
Tina was op bezoek bij haar grote broer Jackson.
"Jij laat ook niets meer van je horen sinds je gescheiden bent met Kim. Je kijkt niet eens naar je eigen zoon om." zei Tina.
"Ja, sorry...Ik had tijd voor mezelf nodig. Ik weet niet eens waar Kim nu is met Rik." zei Jackson met een diep zucht.
"Kim woont weer bij haar vader, de sukkel die morgen gaat trouwen."

Afbeelding
"Onze vader doet er alles aan om Rik daar vandaan te halen en bij ons te krijgen. En wat doet de vader van Rik? Die kruipt gewoon stil weg in een hoekje! Laat zien dat je een echte Veldhuizen bent en vecht voor je recht! Rik is beter af bij ons! En hij kan een hoop leren ook van zijn tante Tina."
Jackson werd een beetje moe door Tina's gezeur. Hij wist niet wat hij moest doen.

Afbeelding
Ondertussen waren Mariska en Marco thuis. Ze deden niet meer aan vrijgezellenfeestjes. Voor Marco word dit zijn tweede huwelijk, en voor Mariska word dit haar derde huwelijk al.

Afbeelding
Ze liepen samen naar het balkon.
"Nog even lieverd, en morgen rond deze tijd zitten we allebei met een ring om ons vinger." zei Mariska.

Afbeelding
Ze gingen met elkaar zoenen. Niet lang daarna gingen ze richting naar bed al. Morgen word een grote en lange dag!

Afbeelding
"Ja, ik kijk wel wat ik morgen ga aantrekken. Ja, ik kom wel op het feest!" zei Leyla die aan het telefoneren was met Julia.

Afbeelding
Paar minuten later kwam Julia bij haar zus zitten in de keuken. Ze vroeg of ze nog naar de dokter was geweest.
"Ik krijg morgen de uitslag, ik kan dus wat later zijn op de bruiloft." zei Jessica.
"Je hebt vast niets ergs. Misschien was je gewoon onwel geworden door te weinig adem halen." zei Julia om haar zus op te vrolijken.

Afbeelding
Intussen bracht Shanna haar kindje Mike naar bed.
"Wat lijk je toch veel op je vader." zei ze tegen Mike die bijna in slaap viel.

Afbeelding
Tina kwam thuis en zag haar vader zoenen met Priya.
"Pap, kon je niet even melden dat je een nieuwe schat had? Waar is mam?" vroeg ze.
"Jouw moeder is weg, en ik ben voortaan jouw nieuwe "moeder"." zei Priya tegen Tina.
"Mocht je willen!" zei Tina op een strenge toon en verliet de kamer.
"Ze moet er nog aan wennen, geef haar de tijd." zei Wax.

Afbeelding
Priya wou weten of Wax nog iets zou doen om Rik te krijgen. Maar Wax ging erover zwijgen. Even later toen ze naar bed gingen sliep Priya meteen, Wax bleef nog wakker met een plan dat hij morgen gaat doen tijdens de bruiloft: Rik ontvoeren.
"Geniet nog maar even van je kleinzoon, Marco."

Afbeelding
Isabel had een besluit genomen. Ze besloot uit de stad te vluchten en liet een briefje achter bij de tafel voor Leyla.
Wax mag niet te weten komen over de zwangerschap.

Afbeelding
Met tranen vertrok ze weg in de taxi.
"Het spijt me, Leyla..." dacht ze.

-------------------------------------
Volgende update is de cliffhanger van dit seizoen!
Gebruikersavatar
lam6
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1074
Lid geworden op:
za 17 okt 2009, 15:45

Re: Zoete Lippen Zure Rimpels.

Cliffhanger seizoen 3 eerste deel!

Afbeelding
Vandaag is de grote dag, Mariska en Marco gaan trouwen!

Afbeelding
Alleen Mariska zat de hele ochtend in haar kamer te huilen. Kim kwam kijken wat er aan de hand was.
"Mariska, gaat alles wel goed?"

Afbeelding
"Je hebt je trouwjurk niet aan!" zei Kim die verbaasd was.
"Die kan ik niet meer aan, ik ben zwanger namelijk...En deze boerenjurk is nog de enige dat past. Ik zie er niet uit, Marco zou zich vast dood schrikken!" zei Mariska met lopende tranen.

Afbeelding
Kim ging haar troosten.
"Mariska, je moet één ding onthouden. Mijn vader houdt van je om wie je bent. Niet hoe je in een jurk eruit ziet. Ik ga nu je kapsel even doen en dan gaan we samen naar beneden, oke?" zei Kim.

Afbeelding
Aan de andere kant van de villa zaten John en Marco met elkaar te praten.
"Ik moest eraan wennen om hier te wonen en u als stiefvader te zien. Maar ik geloof nu wel dat jij en mijn moeder bij elkaar horen...haha..." zei John zenuwachtig.

Afbeelding
"John, ik zal goed voor jou en je moeder zorgen. Ik ben je ook gaan zien als me eigen kind, samen met Sheila." zei Marco om hem gerust te stellen.

Afbeelding
Ondertussen zaten Shanna en Julia op Jessica te wachten die nog terug moest komen van de dokter.

Afbeelding
"Komt pap niet mee?" vroeg Julia.
"Nee, hij moet werken vandaag." zei Shanna die een beetje moest zuchten.
Op dat moment kwam Jessica thuis.
"Hoe was het bij de dokter? Kom je ook gelijk met ons mee naar de bruiloft?" vroeg Shanna gelijk.
Jessica had er helemaal geen zin in.
"Nee, ik blijf thuis. Gaan jullie maar!" zei ze op een harde toon en liep boos naar de kamer. Shanna en Julia vroegen zich af wat er met Jessica aan de hand was...

Afbeelding
Leyla stond ook op het punt om te gaan. Maar ze kon haar moeder nergens vinden, ze was ook niet in haar slaapkamer.
"Mam, waar ben je toch."

Afbeelding
Opeens vond ze het briefje op tafel en ging hem lezen:

"Lieve Leyla,

Mijn lieve dochter, jij bent het mooiste wat ooit in mijn leven was gekomen. Ik zie hoe groot je bent geworden en zoveel vrienden hebt gemaakt in deze stadje. Helaas is dit voor mij heel anders uitgelopen dan ik dacht...Het is beter dat ik weg ga voor een lange tijd. Dit heeft niks met jou te maken, ik heb gewoon tijd voor mezelf nodig. Beloof me dat je op jezelf zult passen en...Blijf uit de buurt van Wax!

Dag, mijn lieve...

Mam."
Leyla begon te huilen.

Afbeelding
Leyla bleef de hele tijd huilen...Ze was helemaal vergeten dat ze naar het feest zou gaan.

Afbeelding
Hans en Gina gingen zich ook klaar maken voor het feest.
"Gaan jullie maar alvast, ik blijf even thuis wachten tot dat de oppasser er is. Ze kan elk moment komen." zei Gina.
David gaf aan dat hij eerst even langs Leyla zou gaan. Hans vond dat goed.

Afbeelding
Even later was Arlega aangekomen. Gina had nog steeds niet in de gaten dat zij het was en bracht haar naar de slaapkamer van Alex.
"Wacht even, Gina." zei Arlega met haar normale stem. Gina herkende die stem...

Afbeelding
Gina draaide zich om en keek toe hoe Arlega haar blonde pruik af deed...
"Arlega...JIJ?"

Afbeelding
"Ja Gina, en volgens mij heb jij nog iets dat van mij is! En ik zeg het je alvast, probeer niet te vluchten. Anders heb je een hele zware probleem met mij."

-----------------------
Volgende keer deel twee van de cliffhanger!

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie