Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

Geloof jij dat Tina de stalker is van Leyla?

Ja!
3
33%
Ik heb geen idee...
0
Geen stemmen
Nee, het moet iemand anders zijn.
6
67%
Totaal aantal stemmen: 9

765 berichten • Pagina 34 van 39

Gebruikersavatar
lam6
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1074
Lid geworden op:
za 17 okt 2009, 15:45

Re: Zoete Lippen Zure Rimpels

@ Slimpie Roel, dankjewel! Nou, hun huwelijksreis gaat nogal tegenvallen maar dat lees je wel binnenkort. :)
@ Deetui, we zijn er nog niet haha. Duurt wel even voordat het verhaallijn van Arlega en Gina is afgelopen. :) Daarna nog een paar updates en dan zijn we weer waar we gebleven waren.
@ Big Mama, dankjewel! :D De jurk vond ik wel passen bij dr haha.
Gebruikersavatar
lam6
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1074
Lid geworden op:
za 17 okt 2009, 15:45

Re: Zoete Lippen Zure Rimpels

Afbeelding

Afbeelding
De volgende dag waren Samuel en Rudy aan het ontbijten. Roos was de deur al uit gegaan om naar haar werk te gaan.
"Ze heeft de afwas van gisteren niet gedaan," begon Samuel.
"Hoezo?" Vroeg Rudy. Samuel was verbaasd door Rudy's reactie.
"Hoezo? Nou, ze had de beurt deze week," zei Samuel boos. Rudy begreep hier uit dat Samuel zich ergerde aan Roos.
"Doet ze heus wel een keer," zei Rudy.

Afbeelding
Samuel stond boos op.
"Als het zo moet, hoeft het voor mij niet meer," zei Samuel. Rudy probeerde zijn vriendje te kalmeren.
"Samuel, rustig aan! Ik ga Roos hierover spreken. Het zijn inderdaad geen manieren wat ze aan het doen is, maar daarvoor moeten we toch geen ruzie maken?" Samuel realiseerde zich dat hij zich een beetje aanstelde. Dat Roos vervelend was moest ze zelf weten, maar Rudy kon daar niks aandoen en dat wist hij heel goed.

Afbeelding
De twee begonnen samen te komen. Rudy deed de radio aan en ze besloten om erop te dansen.
"Op deze manier begin je heel goed met je dag," zei Rudy.
"Haha, sorry dat ik zo deed. Ik ben een heethoofd soms," zei Samuel. Rudy wilde er niet meer over hebben.
"Het is al goed, laten we nu genieten van dit mooie moment!" Rudy en Samuel gingen samen verder romantisch dansen.

Afbeelding
In de middag kwam Arlega op bezoek bij Gina.
"De jongens zijn nog naar school?" Vroeg Arlega.
"Ja, dat heb je in één keer goed. Kun je nu weggaan?" Vroeg Gina ongeduldig. Arlega was niet van plan om weg te gaan en zichzelf zomaar aan de kant te zetten.
"Nee, Gina. Wij moeten praten en wel NU!"

Afbeelding
"Ik geloof niet dat jij hier in de positie bent om eisen te stellen in MIJN huis," zei Gina boos.
"Het spijt me, het spijt me, het spijt me...Hoe vaak moet ik je dat nog zeggen? Gina, een ezel stoot zich niet twee keer aan dezelfde steen. Ik heb geleerd van mijn fouten," vertelde Arlega.
"Maar je bent nog steeds een ezel, want je realiseert je niet dat Alex bij mij hoort," zei Gina. Arlega moest diep zuchten.
"Hij is MIJN zoon. En echt, ik ben je dankbaar dat je voor hem hebt klaar gestaan na al die tijd. Maar Alex heeft het recht om te weten wie zijn echte moeder is!"

Afbeelding
"Arlega, Hans is nog pas overleden. Hoe denk je dat het gaat worden als Alex erachter komt over jouw bestaan?" Vroeg Gina.
"Ik wéét dat! Gina, geef me nou alsjeblieft de kans om het goed te maken..." Gina wilde dat absoluut nog niet.
"Nee, en ga naar huis nu je verdoet je tijd hier," zei Gina. Arlega zag dat het geen zin had nog, ze ging maar weer weg.

Afbeelding
Ondertussen kwam Leyla thuis van haar werk. In haar postvak vond ze een romantische brief van een aanbidder. Opeens moest ze veel aan David denken, de avond dat ze naast elkaar zaten tijdens de bruiloft...

Afbeelding
Toen ze naar de voordeur liep kwam Casper al naar buiten.
"En?" Vroeg hij meteen. Leyla schrok zich rot, ze had Casper niet verwacht.
"Casper, je laat me schrikken," zei Leyla.
"Slecht geweten? Je hebt mijn brief nog niet eens open gemaakt?" Vroeg Casper. Leyla realiseerde toen dat de brief niet van David kwam, maar van Casper.

Afbeelding
"Ah, lieverd. Ik wilde het nog voor mezelf spannend houden. Ik ben heel erg blij met je brief," zei Leyla vluchtig. De twee begonnen te zoenen.
"Ik ben zo dolgelukkig met jou," zei Casper. Leyla bleef echter aan David denken...

Afbeelding
In de avond liep de spanning hoog op bij de familie van Leeuwen. Shanna had eindelijk verteld hoe het nou in elkaar zat, over de val van de trap en wat Shurlien daarmee te maken had. Shurlien gaf het uiteindelijk toe dat ze Shanna uit woede had geduwd.
"Ik was gewoon kwaad, dat kan iedereen overkomen!" Shurlien deed er alles aan om er nog onderuit te komen.
"Vervolgens beschuldigde je mijn vriend van aanranding en dat die mijn moeder wat wou aandoen. Wat ben jij een ziek mens," zei Julia kwaad.
"Jullie hebben mij NOOIT geaccepteerd in de familie. Daarom draaide ik even door! Gooi nou niet alle schuld bij mij neer," zei Shurlien boos. Eric was het met zijn vrouw en dochter eens: Shurlien was veel te ver gegaan dit keer.
"Shurlien, ik wil dat jij je spullen pakt en vanavond nog uit huis vertrekt," zei Eric boos.

Afbeelding
De familie kwam daarna bij elkaar om het Mike te vertellen dat Shurlien weg ging.
"Dus ze komt nooit meer terug?" Vroeg Mike.
"Nee, nooit meer. Die komt er niet meer in," zei Shanna. Julia en Shanna waren best opgelucht terwijl Eric er wel moeite mee had, want Shurlien was ook zijn dochter.

Afbeelding
Buiten in de kou deed Shurlien haar koffers in de taxi en stapte toen zelf in.
"Waar naar toe?" Vroeg de chaffeur.
"Goedkoopste hotel die Droomzicht kent," antwoordde Shurlien.

Afbeelding
Verdrietig, boos en teleurgesteld keek ze voor de laatste keer terug naar het huis. Ze zag door het raam dat iedereen steun bij elkaar ging vinden.
"Dit was mijn huis," zei Shurlien verdrietig.

Afbeelding
"Wacht maar, eens pak ik jullie terug..." Shurlien deed deur dicht en de taxi verdween in de duisternis van de nacht.

-------------
Binnenkort een nieuwe update :)
Gebruikersavatar
lam6
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1074
Lid geworden op:
za 17 okt 2009, 15:45

Re: Zoete Lippen Zure Rimpels

@ Gebroerders Slimpie, (xD) Ik hoop dat het de komende updates duidelijker mag worden. :D

Afbeelding

Afbeelding
Marco kon het niet meer aanzien hoe Mariska het nog steeds bleef geheim houden, over de dood van Stan tegenover Johan.
"Mariska, over een paar dagen zijn ze weg en heb je die kans nooit meer," zei Marco boos. Mariska deed net alsof het haar niet zoveel kon schelen. Maar uiteindelijk gaf ze het toe dat ze fout bezig was.
"Tja, eigenlijk heb je gelijk ook. Ik moet Johan en Meike we waarheid vertellen voordat ze weer terug gaan naar India," zei Mariska met een zucht.
"Kim en Jackson zijn al getrouwd, ze kwamen alleen terug voor dat huwelijk. Daarna zullen we ze niet zovaak meer zien als nu," vertelde Marco. Mariska begreep haar man.

Afbeelding
"Zou je me er in willen steunen?" Vroeg Mariska onzeker. Marco vond dat een rare vraag.
"Natuurlijk, ik zou altijd voor je klaar staan," antwoordde Marco. De twee begonnen te zoenen.
Op dat moment kwam Meike binnen en ze had de twee betrapt.
"O mijn god!" Meike schrok zich dood en rende de kamer uit. Marco zag zijn dochter weggaan en ging er direct achterna.
"Meike, wacht even!"

Afbeelding
Meike bleef staan toen Marco haar had ingehaald.
"Pap, je..je zoende gewoon met de vrouw van Stan!" Zei Meike boos. Marco probeerde zijn dochter te kalmeren.
"Rustig, ik ga het je allemaal uitleggen," zei Marco. Meike was nog steeds overstuur maar begon te luisteren.
"Jaren geleden toen jij en Johan trouwde, was er iets ergs gebeurd. Jullie waren in de tuin, maar Mariska en ik waren toen binnen. Het speelde al een tijd dat we iets voor elkaar voelde. We wisten niet dat Stan binnen was, hij had ons vermoedelijk gezien..." Meike begreep er niks van.
"Vermoedelijk? Hoe bedoel je?" Vroeg ze verward.
Marco ging door met zijn verhaal.
"Stan had ons betrapt, maar we hadden dit zelf niet door. We zijn de tuin in gegaan daarna en niemand wist waar Stan was. Toen jullie vertrokken waren, kwam Mariska erachter dat die in het huis was dood gegaan. Stan had een hartaanval..." Meike was in shock.
"Mijn god, Pap! En Johan en ik wisten al die tijd van niks?! Op onze trouwdag nog wel, hoe konden jullie!"
"Lieverd, probeer je alsjeblieft te beheersen," zei Marco. Meike trok een droevig gezicht...
"Ik ga mijn man halen, hij moet dit weten," zei Meike droevig.

Afbeelding
Kim en Jackson waren ondertussen aangekomen bij een tropisch paradijs...Tenminste, dat hadden ze verwacht. Het was enorm koud en niet het juiste seizoen.

Afbeelding
"Oké, dit huwelijksreis had ik me iets beter voorgesteld. We blijven toch niet alleen maar in deze hotelkamer hangen?" Vroeg Kim. Jackson had dit ook niet verwacht.
"Nee, maar we kunnen wel het beste ervan maken," zei Jackson.

Afbeelding
Kim liep het balkon op.
"Kijk dan hoe koud! En ik had me voorgenomen om lekker bruin te worden," zeikte Kim.
"Lieverd, ontspan je nou maar gewoon. We zullen het hier heerlijk krijgen," zei Jackson om zijn vrouw gerust te stellen.

Afbeelding
In de avond kwam Gina langs bij Uzlem om samen met Arlega te praten.

Afbeelding
"Ik laat jullie wel even alleen, ik hoop dat jullie eruit kunnen komen," zei Uzlem.
"Zal wel lukken," zei Gina kortaf.

Afbeelding
"Wat gaan we nu doen?" Vroeg Arlega.
"Nou, de vraag is echter: Wat verwacht JIJ?" Vroeg Gina. Arlega keek hier raar van op.
"Hoezo, het enige wat ik wil is een tweede kans en mijn zoon te leren kennen," vertelde Arlega.
"Hoe kan ik jou nou ooit vertrouwen na alles wat je hebt gedaan?" Gina had nog steeds geen vertrouwen in Arlega, ze kon het moeilijk vergeten.

Afbeelding
"We kunnen het verleden toch vergeten en opnieuw beginnen? Maar op deze manier gaat dat niet goed," zei Arlega.
"Nee, sinds jij er weer bent loopt alles weer mis," zei Gina bot. Arlega begon doodmoe te worden van Gina.
"Dat jij het verleden niet kan vergeten, prima. Maar laat Alex hier nou niet de dupe van worden," zei Arlega.

Afbeelding
"Moet jij zeggen. Jij hebt alles al verpest lang geleden, had je moeten bedenken voordat je mij wou vermoorden," zei Gina boos.
"Een mens kan toch veranderen? Jij bent degene die nu haatdragend is," zei Arlega die voor haar zelf op kwam. Gina realiseerde zich dat Arlega wel een beetje gelijk had. Het gaat tenslotte om Alex.
"Weet je wat, ik ga er een tijdje over na denken. Maar ik beloof je niks," zei Gina opeens. Arlega was verbaasd dat Gina opeens redelijk begon te worden.
"Echt waar? Dat zou fantastisch zijn," zei Arlega blij.
"Ik zou er alleen over na denken. We doen het op MIJN manier en ik laat wel weten wanneer ik eraan toe ben om Alex de waarheid te vertellen," zei Gina. Arlega ging ermee akkoord.

-----------------
Binnenkort nieuwe update :)
Gebruikersavatar
lam6
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1074
Lid geworden op:
za 17 okt 2009, 15:45

Re: Zoete Lippen Zure Rimpels

^Klopt dit zijn de herhalingen. :) Het is even balen geweest dat ik weer opnieuw moest, maar ik bijt me er door heen weer. :) Je kan ook van het eerste seizoen lezen als je daar behoefte aan hebt. Ik moet er tenminste erg om lachen. XD Heb een speciaal dagboek daarvoor gemaakt.
Gebruikersavatar
lam6
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1074
Lid geworden op:
za 17 okt 2009, 15:45

Re: Zoete Lippen Zure Rimpels

^Nee, je hebt het goed. :) Mariska's eerste man was Henk, toen hij overleed ging ze daarna met Stan trouwen. Die inmiddels ook overleden is.
Marco was toen met Sandra, die later vermoord werd door Wax. En toen besloot ik om Mariska en Marco bij elkaar te brengen. :)
Gebruikersavatar
lam6
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1074
Lid geworden op:
za 17 okt 2009, 15:45

Re: Zoete Lippen Zure Rimpels

Afbeelding

Afbeelding
"Tuurlijk mag je bij ons komen wonen," zei Tina die haar vriendin Shurlien ging omhelzen.
"Ze hebben mij gewoon eruit gegooid," zei Shurlien verdrietig. Tina vond het schandalig. Een vader die zijn eigen dochter op straat ging zetten.
"Ik vind dit echt niet kunnen," zei Tina verbaasd.

Afbeelding
Toen Priya binnen kwam gingen Shurlien en Tina alles aan haar vertellen. Priya vond het geen probleem dat Shurlien bij hun kwam intrekken.
"Wat voor vader heb jij? Zelfs als Lars later zoveel dingen misdaan heeft, zou ik hem NOOIT uit huis zetten," vertelde Priya.
"Helaas denkt de rest daar anders over. Shurlien, laat me helpen met je koffers," stelde Tina voor.

Afbeelding
"En je kan hier zolang blijven als je wilt," voegde Priya eraan toe. Shurlien was enorm dankbaar naar Tina en Priya.
"Echt, heel erg bedankt dat ik hier mag komen wonen. Ik had bijna geen geld meer voor het hotel," vertelde Shurlien. Tina gaf een schouderklopje aan haar vriendin.
"Daar zijn vriendinnen voor!"

Afbeelding
Ondertussen was Johan op de hoogte gebracht wat er nou echt was gebeurd met zijn vader. Hij kon zijn woede niet meer inhouden.
"Hoe kon je me dit verzwijgen?" Vroeg hij met een boze stem aan Mariska. Marco en Meike stonden erbij voordat het uit de hand liep.
"Ik wilde het je vertellen, echt waar! Maar, je kwam zo onverwachts terug en..." Mariska kon haar zin niet afmaken omdat Johan haar onderbrak.
"ONVERWACHTS?! Je had het me de dag daarna al moeten vertellen, liefst op de dag zelf!" Zei Johan kwaad. Hij was enorm teleurgesteld in Mariska.
"Je was zo'n goede stiefmoeder voor mij, hoe kon je!"

Afbeelding
"Johan ik vind het ook heel erg," zei Mariska. Johan kon zich eigen niet meer beheersen...
"IK ZAL JOU EENS LEREN WAT ERG IS. TRUT DAT JE BENT HOE KON JE DIT VERBORGEN HOUDEN!" Meike probeerde haar man tegen te houden.
"ZE HEEFT HEM VERMOORD, ZE IS NIET TROUW GEWEEST AAN MIJN VADER!" Schreeuwde Johan.

Afbeelding
Meike probeerde Johan te kalmeren.
"Johan, kalm aan! Het heeft geen zin om elkaar nu aan te vallen," zei Meike. Johan stortte helemaal in. Het idee dat hij nooit afscheid heeft kunnen nemen van zijn vader.
"Hoe kon ze...Mariska...IK HAAT JE!" Johan begon te huilen. Mariska moest ook gaan huilen. Ze besefte wat ze hem heeft aangedaan hiermee.
"Het...Het spijt me zo erg," zei Mariska toen ze begon te snikken. Marco keek verslagen toe hoe ze allebei begonnen te huilen...Dit komt nooit meer goed.

Afbeelding
In de avond kwam Leyla langs bij Roos om een rooster wijziging door te geven.
"Ik was toevallig in de buurt, dus ik dacht ik kom wel even langs inplaats van te bellen," zei Leyla.
"Rooster wijziging? Wat houdt dat in?" Vroeg Roos. Rudy die erbij stond probeerde het uit te leggen.
"Nou, je hebt andere werktijden," zei Rudy.
"Je hoeft alleen maar om 10 uur te beginnen inplaats om 9 uur," vertelde Leyla.

Afbeelding
Roos begreep er nog niks van.
"Maar, dan mis ik toch een uurtje?" Vroeg ze verward. Rudy draaide zich om en liep weg. Hij ergerde zich aan de stommiteiten van Roos.
"Je hoeft gewoon niet te werken in dat uurtje, begrijp je het nou?" Vroeg Leyla.
"Maar dan wordt ik toch ontslagen?" Vroeg Roos die blijkbaar niks gewend was van een rooster wijziging.
"Je werkt gewoon van tien tot zeven uur inplaats van negen tot zes," vertelde Leyla in de hoop dat het duidelijker werd.
"Maar dan werk ik een uurtje over?" Leyla gaf het op...

Afbeelding
Vermoeid kwam ze thuis daarna.
"Pff, die Roos kan me wat. Als ze maar op tijd is morgen," zei Leyla terwijl ze naar binnen liep.

Afbeelding
Toen ze naar haar slaapkamer ging trof ze Casper aan op haar bed. Die in zijn zwembroek op haar zat te wachten. Leyla schrok zich rot.
"Casper, wat doe je?" Casper moest lachen.
"Eindelijk ben je daar," zei hij.

Afbeelding
Casper stond op en kwam vlak voor Leyla te staan.
"Ik heb hier heel de avond naar uitgekeken," zei Casper verwachtingsvol. Leyla begreep er niks van.
"Casper, alsjeblieft ik heb geen zin in spelletjes nu. Roos heeft me al zo vermoeid gemaakt," zei Leyla.
"Maar dit ga je leuk vinden..." Leyla begreep niet wat Casper bedoelde.
"Waarom heb je alleen een zwembroek aan? Straks wordt je nog ziek," zei Leyla.

Afbeelding
Casper ging op zijn knieën.
"Het was altijd een jongensdroom van mij om het in mijn zwembroek te vragen..." Begon Casper. Leyla keek er raar van op.
"Eh, Casper?" Leyla begon het heel vreemd te vinden.

Afbeelding
Casper pakte de ring uit de zak van zijn zwembroek en liet het aan Leyla zien.
"Lieve Leyla, wil je met mij trouwen?" Leyla schrok zich rot en zag dit niet aankomen...Wat zal ze zeggen?

------------------------
Binnenkort nieuwe update :)
Gebruikersavatar
lam6
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1074
Lid geworden op:
za 17 okt 2009, 15:45

Re: Zoete Lippen Zure Rimpels

@ Slimpie Roel, dankje! :) Ben blij dat je het begint te snappen.
@ Slimpie Hugo, dan leg ik het even uit voor je. :)

Shurlien is een halfzus van Julia. Ze waren daardoor nooit erg dik aan. Julia is al heel lang samen met John. Shurlien werd verliefd op John en wilde hem voor haar zelf krijgen, dit lukte alleen niet. Shanna had haar hiermee betrapt. Zij mocht Shurlien ook nooit. Uit woede ging Shurlien haar van de trap afduwen. Toen Shanna weer bij kwam had ze dit dus verteld, en daarom moest Shurlien vertrekken. :)
Gebruikersavatar
lam6
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1074
Lid geworden op:
za 17 okt 2009, 15:45

Re: Zoete Lippen Zure Rimpels

Afbeelding

Afbeelding
"Nee...Nee...NEE," zei Leyla. Casper schrok van Leyla's heftige reactie. Hij begreep er niets van.
"Hoe bedoel je nee?" Vroeg Casper.
"Ik...Ik kan niet met je trouwen. Het gaat me iets te snel," zei Leyla. Casper had zo zijn twijfels daarover.
"Ik geloof je niet, je had me behandeld alsof ik de ware was en nu trek jij je opeens terug?" Casper begon boos te worden op Leyla. Leyla besefte dat ze maar beter de waarheid kan vertellen.
"Ik voel nog steeds iets voor David, ik kan er niets aandoen!"

Afbeelding
Casper ging zich snel omkleden en liep met een rood hoofd de deur uit. Leyla volgde hem naar buiten.
"Casper, ga nou niet weg," riep Leyla. Maar Casper wilde niks meer weten van Leyla en verdween teleurgesteld de nacht in.
Leyla voelde zich knap schuldig.

Afbeelding
De volgende morgen zag Eric dat Shanna bezig was met afwassen.
"Shanna, dat komt vanavond wel hoor," zei Eric. Shanna schrok zich dood.

Afbeelding
Eric probeerde haar te kalmeren.
"Lieverd, rustig maar. Ik ben het maar," zei Eric. Shanna had zich nog nooit zo erg geschrokken sinds tijden.
"Ik moest even aan Shurlien denken. Ik ben zo bang dat ze gewoon weer terug is zometeen," vertelde Shanna. Eric ging zijn vrouw verzekeren dat ze niet meer terug komt.
"Ze is je niet meer tot last..." Op dat moment ging de deurbel.

Afbeelding
Eric deed open en zag dat Tina voor de deur stond.
"Zo, kunnen we even praten?" Vroeg Tina. Eric begreep niet wat Tina kwam doen.
"Waarover wil je praten dan?" Vroeg Eric.
"Over jouw dochter, Shurlien. Waarom je haar uit huis hebt gezet," zei Tina grof.

Afbeelding
"Ik wil eerst met Shanna spreken als het kan," zei Tina. Eric was het hier niet mee eens maar Shanna was er niet te beroerd voor.
"Geeft niet, Eric. Ik kan haar wel aan," zei Shanna. Eric besloot de twee even alleen te laten.

Afbeelding
"Zo, dus mij kan jij wel aan maar Shurlien niet?" Vroeg Tina. Shanna begreep al waar dit heen ging.
"Laat me raden, heeft ze jou gestuurd? Typisch iets voor haar om haar problemen door iemand anders te laten oplossen," zei Shanna.
"Ik ben niet gestuurd ik ben zelf gekomen. Ik ben de enige goede vriendin die ze heeft hier," vertelde Tina. Shanna bleef bij haar mening dat Shurlien eruit moest gaan.
"Die vriendin van jou is erg irritant," zei Shanna. Tina was het daar niet mee eens.
"Ze woont anders wel bij mij, ze heeft echt een goede kant maar door jullie komt het slechtste naar boven. JULLIE zijn hiervoor verantwoordelijk!"

Afbeelding
Op dat moment kwam Eric terug lopen die vond dat het genoeg was geweest.
"Goed, je hebt je woordje gedaan. Wil je nu alsjeblieft weggaan?" Vroeg Eric. Tina keek hem kwaad aan.
"Jij bent een vader van niks. Ook al doet je kind de allerslechtste dingen. Je zet het nooit buiten de deur!" Eric moest lachen om de bemoeizucht van Tina.
"Dan hebben we een meningsverschil. Als je nu niet weg gaat bel ik de politie, jou de keus..." Het werd Tina nogal heet onder de voeten en besefte dat ze beter weg kon gaan.

Afbeelding
In de middag kwam Arlega via de achterdeur naar binnen bij Gina's huis. Gina was op dat moment bezig in de keuken.
"Gina, we moeten het nu vertellen aan Alex," begon Arlega.

Afbeelding
Gina schrok van Arlega's plotselinge verschijning.
"Hallo, we hadden afgesproken dat ik het zelf zou aangeven," zei Gina. Arlega wilde zich hier niet meer aan houden.
"Nee, als het aan jou ligt komt dat kans voor mij er nooit," zei Arlega. Gina werd er stil van, eigenlijk had Arlega gelijk. Stiekem hoopte ze dat het vanzelf over zou waaien. Maar Arlega bleef erbij dat ze haar zoon de waarheid wou vertellen.

Afbeelding
Met tegenzin ging Gina samen met Arlega aan een tafel zitten. Alex werd erbij geroepen om erbij te komen zitten.
"Alex, ga even zitten," zei Gina ernstig. Arlega zat zich groot te houden maar was net zo gespannen als Gina.
"Wat is er aan de hand?" Vroeg Alex.
"We moeten je iets vertellen..."

Afbeelding
Gina kon niet meer in haar woorden komen op dat moment. Arlega nam het van haar over.
"Alex, ik weet dat je me niet kent. Maar we hebben meer gemeen met elkaar dan je denkt," zei Arlega. Alex was stil, hij begreep er niets van.
"Waarom doe je zo raar, mam?" Vroeg Alex aan Gina. Gina wilde reageren, maar dit leek niet zo gepast op dit moment. Het bleef dus stil.
"Mam?" Vroeg Alex verward.

Afbeelding
"Ik ben je moeder," zei Arlega. Alex keek raar naar Arlega en schoot even in de lach.
"Haha, heel grappig. Vertel nou maar wat er echt aan de hand is," zei Alex. Gina moest beginnen met zachtjes huilen. Alex schrok daarvan...
"Het is waar, Alex. Ik ben je echte moeder. Gina is nooit jouw moeder geweest," zei Arlega.
Alex werd er stil van.
"Ik wil het je allemaal uitleggen...Alex?" Alex geloofde zijn oren niet.
"Nee, je neemt me in de maling...Toch?" Arlega schudde met haar hoofd. Ze meende het.
"Alex, Arlega is jouw moeder. Het is waar wat ze zegt," zei Gina met grote moeite.

-----------------
Binnenkort een nieuwe update :)
Gebruikersavatar
lam6
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1074
Lid geworden op:
za 17 okt 2009, 15:45

Re: Zoete Lippen Zure Rimpels

Dankjewel, Friesje. :D Moest er even door heen bijten maar heb zelfs plezier met de herhalingen. :P
(ik begin rond deze tijden de chat een beetje te missen haha).

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie