Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

Geloof jij dat Tina de stalker is van Leyla?

Ja!
3
33%
Ik heb geen idee...
0
Geen stemmen
Nee, het moet iemand anders zijn.
6
67%
Totaal aantal stemmen: 9

765 berichten • Pagina 3 van 39

Gebruikersavatar
lam6
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1074
Lid geworden op:
za 17 okt 2009, 15:45

Re: Zoete Lippen Zure Rimpels.

Hieronder rechts staan de pagina's.
Daar tussen zijn de updates van afgelopen tijd. :)
Zijn totaal 5 pagina's nu.
Leuk dat jullie het spannend vinden, en deel twee word nog heftiger! :D
Klaas
Mest analist Mest analist
Berichten:
616
Lid geworden op:
di 22 sep 2009, 16:42

Re: Zoete Lippen Zure Rimpels.

Mooizo, ik lees het eigenlijk pas vanaf dat die ene met dat ninja masker in de winkel die roodharige aan het bespieden was en ik vind het helemaal top. Het doet me een beetje denken aan GTST
Gebruikersavatar
lam6
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1074
Lid geworden op:
za 17 okt 2009, 15:45

Re: Zoete Lippen Zure Rimpels.

Cliffhanger deel twee.

Afbeelding
Gina probeerde gelijk naar de telefoon te rennen.
Maar Arlega ging haar achterna. Ze wist haar in te halen en ging voor de telefoon staan.

Afbeelding
"Wat zei ik nou, Gina? We gaan niemand bellen!" zei Arlega.
"Wat je ook doet, jij krijgt Alex niet. En ze horen jou op te sluiten achter de tralies waar jij hoort." zei Gina die recht naar Arlega keek.

Afbeelding
Ondertussen was de bruiloft van start gegaan zonder de bruidegom!
Marco moest er als eerste zijn, en hij was niet komen opdagen in de tuin. Mariska kwam al aangelopen en zag dat de gasten verward keken.

Afbeelding
"Weet iemand waar Marco blijft?" vroeg Mariska.
"Ik heb geen idee waar die is." zei Julia. Ook John en Shanna wisten van niets.

Afbeelding
"MIJ OPSLUITEN? Ze horen jou op te sluiten, jij pakt Alex van mij af!" zei Arlega die steeds gekker begon te worden.
"En wat jij allemaal hebt gedaan mag zeker wel? Eerst mijn man afpakken, dan probeer je mij te vermoorden, en nu wil je eigen zoon ontvoeren bij zijn vader!" Zei Gina die voor zichzelf ging opkomen.
"JIJ WEET NIET HOE HET IS OM MET PIJN TE LEVEN! Niemand die naar je kijkt of van je houdt. Hans was de enige die me zag staan. Hij gaf mij een kans hier te wonen, maar jij...Jij hebt alles verpest! Als jij gewoon uit ons leven was gegaan, dan was alles normaal." Arlega begon bijna te huilen erdoor.
"Pardon? Hans was en blijft mijn man hoor, jij moest zo nodig er tussen komen omdat je te zielig was om iemand te krijgen. Dus ging jij mij leven verzieken, je moet één ding onthouden: Ik laat me niet wegjagen, zeker niet door jou." zei Gina.

Afbeelding
"Jij mag nieuwe vrienden maken in de gevangenis." zei Gina en probeerde weer bij de telefoon te komen.
"NEE, Alex is nog de enige die ik heb. En ik laat hem niet afpakken door jou!" schreeuwde Arlega.
Ze greep Gina beet.
Gina probeerde los te komen van Arlega.
"Laat me los, help!"

Afbeelding
Tijdens het gevecht ging Arlega hard duwen tegen Gina.
Gina viel achterover met haar hoofd tegen de muur aan...

Afbeelding
Ondertussen was Marco nog steeds niet verschenen...Mariska begon zich zorgen te maken. Ook Hans begon zich zorgen te maken, Gina had er allang moeten zijn.

Afbeelding
Wax was binnengeslopen in de villa en droeg Rik bij zich.
Zijn aanhangers gingen kijken of er nog andere mensen waren in de kamers. Zodat ze niet gezien werden. Ze werden namelijk al gezien...

Afbeelding
...En dat was door Marco. Marco probeerde zijn kleinzoon te redden maar het was te laat. Het waren nu drie tegen één.
Wax wou dat Marco erbij bleef zodat hij niemand zou roepen om hulp.
"Ik zei het je, Rik hoort bij mij. Hij zal een echte Veldhuizen worden." zei Wax.
Marco moest erdoor huilen.
"Waarom doe je dit, dat je mij niet mag oké...Maar laat mijn dochter en mijn kleinzoon hier niet voor boeten. Zij is de moeder!" zei Marco.
Wax luisterde niet naar hem.

Afbeelding
Ondertussen zat Jessica thuis te huilen. Ze was bij de dokter geweest en kreeg vreselijk nieuws te horen.

Afbeelding
Jessica was laatst naar bed geweest met haar date. Hij was een patiënte bij haar dokter. Hij had Aids.
De kans dat Jessica dit ook nu had was groot, uit onderzoek is gebleken dat ze het inderdaad heeft...De jongen waar ze mee ging daten is sinds eergisteren eraan overleden.
De dokter ging haar aanraden om familie in te lichten hierover, daarna zou ze zich moeten laten opnemen voor verder onderzoeken.

Afbeelding
Ondertussen was het meisje weer gekomen die lang geprobeerd heeft contact op te nemen met Eric.
Eric vind haar erg bekend overkomen.

Afbeelding
"Oké, ik weet dat dit verward overkomt. Maar u bent mijn vader. Ik ben je verloren dochter. Shurlien!"
Eric wist niet wat hij hoorde...De dochter van Sofia?
*Sofia was een vrouw waar Eric een relatie mee had in seizoen 1 en 2, zij probeerde Eric af te pakken van Shanna. Uiteindelijk is ze om het leven gekomen en werd Shurlien naar een verpleeg gezin gezet.*

Afbeelding
Ondertussen was Marco bewusteloos geslagen door Wax's vriendjes. Ze gingen met Rik ervandoor...

Afbeelding
Bij Gina liep het helemaal uit de hand...
Door de klap op de muur had ze een wond op haar hoofd gekregen en begon gelijk te bloeden. Bloedsporen bleven achter op de muren en op de grond. Arlega liet haar liggen en ging meteen naar Alex toe.
Het kon haar niets schelen dat Gina begon dood te bloeden...

Afbeelding
"Hoi lieverd, heb je mamma gemist? Maak je geen zorgen, ik neem jou nu mee."

Afbeelding
De bruiloft ging niet meer door.
Marco kwam niet opdagen. Mariska ging huilen en kreeg steun van haar vriendinnen.
Niemand wist wat er was gebeurd en ze hadden Marco nog steeds niet gevonden...

--------------------------------
Dit was de cliffhanger van seizoen 3!
Hoe zal het verder gaan in seizoen 4 met:
- Gina, word zij nog op tijd gered samen met Alex?
- Wat gaat Wax doen met Rik?
- Hoe zal Eric met zijn dochter Shurlien omgaan? Zou hij haar accepteren?
- Moet Jessica het vertellen aan haar familie dat ze aids heeft?
- Gaan Mariska en Marco OOIT nog wel trouwen? En gaat Marco alles eraan doen om zijn kleinzoon terug te krijgen?
- Hoe gaat Leyla zich verder redden zonder haar moeder?

Seizoen 4 start ergens tussen 25 en 1 januari.
Gebruikersavatar
lam6
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1074
Lid geworden op:
za 17 okt 2009, 15:45

Re: Zoete Lippen Zure Rimpels.

Dat klopt, in de tijd dat Julia nog een kind was erin wou ik "Disney figuren" naar haar verjaardag brengen.
Maar dat ging dus niet door en Gina wou ik als personage hebben met opvallend rood haar, maar ik wou geen standaard kapsel.
Dus besloot ik haar de kapsel van Ariel te geven. Als je goed kijkt naar Hans erin, zie je dat hij ook iets van een Disney figuur heeft en het is een hele bekende.
Kijk maar goed naar hem. :smile
Gebruikersavatar
lam6
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1074
Lid geworden op:
za 17 okt 2009, 15:45

Re: Zoete Lippen Zure Rimpels.

In het topic van Hiki met "kerst vier je met sims 3 nieuws" kun je de kaart zien van alle spelers uit dit dagboek die jou een fijne feestdagen wenst! :D
Het is bij forum Babbelhoek.
Klaas
Mest analist Mest analist
Berichten:
616
Lid geworden op:
di 22 sep 2009, 16:42

Re: Zoete Lippen Zure Rimpels.

Trouwens, even een opmerking, ik vind dat je het heel goed doet. Maar dat meisje kan niet aids hebben. Ze is eerst een HIV-patient. Na een paar jaar kan ze danpas aids hebben.
Gebruikersavatar
lam6
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1074
Lid geworden op:
za 17 okt 2009, 15:45

Re: Zoete Lippen Zure Rimpels.

I know 8D
Maar dat word in seizoen 4 wat duidelijker.
Jessica is namelijk in shock en denkt meteen dat ze aids heeft. Dat ene stukje met de dokter heb ik met opzet nog niet in laten voorkomen.
Zodra ze weer gaat met haar ouders dan zou het wat duidelijker worden, het verhaallijn is pas begonnen met haar. :P
Gebruikersavatar
lam6
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1074
Lid geworden op:
za 17 okt 2009, 15:45

Re: Zoete Lippen Zure Rimpels.

Dankjewel :)

Nog even en dan zie je het vervolg :biggrin
Seizoen 4 beloofd een heel spannend seizoen te worden.
Er komen donkere tijden aan over onze personages erin, zeer donkere tijden. :omg :smile
Gebruikersavatar
lam6
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1074
Lid geworden op:
za 17 okt 2009, 15:45

Re: Zoete Lippen Zure Rimpels.

Seizoen 4
Afbeelding

Afbeelding
Mariska en Kim kwamen de hal binnen lopen en zagen Marco bewusteloos op de grond liggen.
"Wat is hier gebeurd?" zei Mariska die geschrokken was.

Afbeelding
Kim besloot gelijk het alarmnummer te bellen terwijl Mariska hard begon te huilen. Toen Kim naar boven ging zag ze dat Rik weg was...

Afbeelding
Intussen kwam Hans weer thuis. En zag dat Gina gewond op de grond lag.
"Jezus, wat is hier gebeurd?" dacht hij.
Op dat moment kwam Arlega naar beneden met Alex.

Afbeelding
Opeens kwamen ze tegen over elkaar te staan.
Opeens begreep Hans het allemaal wat er aan de hand was. Arlega had hem nog niet thuis verwacht.
"Arlega, wat ben je van plan?" vroeg hij.
"Aan de kant, jij hebt niets meer te zeggen over mij." zei Arlega boos. Hans probeerde haar tegen te houden.
"Leg Alex neer dan gaan we erover praten." zei Hans. Zijn plan was om daarna Arlega meteen te pakken zodat hij Alex veilig had.

Afbeelding
Arlega deed wat haar werd voorgesteld en ging Alex op de grond zetten.
Hans stond al klaar om haar te grijpen...

Afbeelding
Arlega draaide haar om en gaf meteen een klap op Hans's gezicht.
"Sukkel, dacht je nou echt dat ik je de kans zou geven?"

Afbeelding
Arlega keek met een duivels blik naar Hans en Gina die allebei op de grond lagen. Ze pakte de baby op en verliet het huis...

Afbeelding
Leyla zat alleen maar vooruit te kijken. David probeerde haar te troosten. Leyla zit er erg mee dat haar moeder weg is.

Afbeelding
Leyla ging opstaan en wou naar de keuken lopen om thee op te zetten. Maar meteen moest ze weer huilen.
David ging naar haar toe.
"Als ik iets voor je kan doen..." zei hij.

Afbeelding
"Hoe kan mijn moeder dit doen, ik kan niet eens de huur betalen. Mijn bijbaantje bij Wax verdiend erg weinig. En hoe kon ze mij verlaten!" schreeuwde Leyla.
David ging haar troosten. Leyla ging helemaal uit huilen bij hem.

------------------------
Volgende keer meer Zoete Lippen Zure Rimpels :D

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie