Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

Geloof jij dat Tina de stalker is van Leyla?

Ja!
3
33%
Ik heb geen idee...
0
Geen stemmen
Nee, het moet iemand anders zijn.
6
67%
Totaal aantal stemmen: 9

765 berichten • Pagina 38 van 39

Gebruikersavatar
lam6
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1074
Lid geworden op:
za 17 okt 2009, 15:45

Re: Zoete Lippen Zure Rimpels

Heel wat drama... :P
En de dader is misschien iemand anders...maar wie o wie... :fluit xD En misschien is het Tina toch wel?
Er komt zometeen nog een update.

Laatst gewijzigd door lam6 op vr 10 mei 2013, 18:02, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
lam6
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1074
Lid geworden op:
za 17 okt 2009, 15:45

Re: Zoete Lippen Zure Rimpels

Afbeelding

Afbeelding
Marco trof zijn broer al vroeg in de ochtend aan.
"Wat doe jij buiten, zeker zo vroeg?" Vroeg Marco. Harry kon niet meer slapen.

Afbeelding
Marco kwam erbij zitten.
"Weet je dan niet meer hoe jij je gedroeg toen je Sandra net leerde kennen?" Vroeg Harry. Marco wist dat nog goed, hij kon ook niet echt uitslapen.
"Ja, en nu heb jij dat hetzelfde zeker? Wanneer gaan we haar nou eens ontmoeten?" Vroeg Marco. Harry wilde alleen niets overhaasten.

Afbeelding
"Rustig aan, broertje. Ik wil niets overhaasten. Anders loop je het risico dat het echt fout kan lopen," vertelde Harry. Marco ging verbaasd kijken naar zijn broer. Was dit de oude Harry wel?
"Je bent veel veranderd vergeleken met vroeger. Bij jou moest alles zo snel mogelijk," zei Marco. Harry knikte, hij wist dat allemaal nog erg goed.
"Ja, en veel ook fout gegaan. Ik heb er soms nog moeite mee, maar ik leer al wat beter dan daarvoor. Dus geef me even de tijd om haar eerst beter te leren kennen," zei Harry. Marco vond dat geen probleem.
"Als jij er tijd voor wilt nemen, dan neem je dat ook!"

Afbeelding
David was blijven slapen bij Leyla. De twee waren ook vroeg opgestaan. Alleen was dit niet uit verliefdheid, Leyla was nog steeds bang.
"Ik heb vanmorgen bij je tuin gekeken en er zijn geen vreemde dingen gebeurd," zei David om Leyla gerust te stellen.
Leyla was daarover opgelucht. Dat was tenminste iets...
"Maar ik heb ook wat minder goed nieuws. Tina is weer vrijgelaten. Ze hadden gebrek aan bewijs," vertelde David.

Afbeelding
Leyla was verbaasd hierover.
"Waarom weet ik daar niets van? Hadden ze gebeld dan?" Vroeg Leyla. David greep naar Leyla's hand.
"Ja, maar jij zit zo met je gedachten ergens anders dat je de telefoon niet eens hoorde. Het doet me pijn om jou zo bang te zien, Leyla. Dat mag je niet laten gebeuren. Je bent een sterke vrouw!" Leyla voelde zich al een beetje beter met David in de buurt.
"De politie gaat straks jou terug bellen voor meer informatie. Het schijnt dat Tina een alibi had op die avond. Maar ze vraagt zich af waar ik blijf natuurlijk. Dus ik moet wel even naar haar toe," vertelde David. Leyla begon hier moe van te worden.
"Wanneer ga je kappen met een dubbelleven te leiden? Je kan toch ook voor mij kiezen?" Vroeg Leyla.
David was het daar mee eens, maar hij had er nog moeite mee.
"Tina is geen makkelijk iemand, dat weet jij net zo goed als ik. We moeten dit voorzichtig brengen naar haar," zei David.
"Daarom verbaasd het me ook niets als zij de dader is, maarja...Ik zou me wel weer vergissen," zei Leyla teleurgesteld.

Afbeelding
In de middag was David alweer vertrokken. Leyla was al omgekleed en stond op het punt om weg te gaan, maar toen ging de telefoon. Het zal wel weer de politie zijn, dacht Leyla.
"Met Leyla..." Leyla hoorde een droevig muziekje afspelen door de lijn. Leyla stond er raar van te kijken.
"Hallo? Zit ik in een radio programma ofzo?" Het droevig liedje bleef zich verder afspelen...

Afbeelding
"Vind je dit een mooi nummer voor je begrafenis? Ik vind het uitstekend bij je passen," zei de bewerkte stem opeens die het nummer onderbrak. Leyla schrok zich dood...
"Wat wil je van me? Wie ben jij? Tina, geef nou maar toe dat jij het bent!"
"Tina? Wie is Tina? Je kan die sukkel van een David wel als logeerpartijtje vragen. Maar daar schrik ik echt niet van af," zei de bewerkte stem.
"Hoe ken jij David dan? Als je hiermee doorgaat pakt de politie je zo op!" Leyla begon boos te worden.
"Ik zou als ik jou was me eerder druk maken om je levensverzekering. Ik wil jou nog even bang zien voordat je straks onder grond ligt!" Toen werd er opgehangen...
Leyla was volledig in shock.

Afbeelding
Marky ging alleen maar veel chips eten de laatste dagen. Gina begon zich een beetje zorgen te maken.
"Marky, het gaat toch wel goed met je?" Vroeg Gina.
"Uitstekend!" Antwoordde Marky kortaf.

Afbeelding
"Je bent de laatste dagen ook alleen maar binnen en je loopt alleen maar in je pyjama rond," zei Gina.
"Ik geniet gewoon van het leven, mag dat ook al niet?" Vroeg Marky.
"Jawel, maar als je Alex mist mag je dat gerust wel zeggen," zei Gina die er alle begrip voor wou tonen.

Afbeelding
Marky werd opeens erg kwaad.
"Hou nou eens op over Alex! En laat mij met rust!" Marky liep snel langs Gina heen en ging naar boven.
"Marky, ik maak me alleen maar zorgen," riep Gina. Marky gaf geen antwoord en liep kwaad door. Gina wist niet wat ze hiermee aanmoest.

Afbeelding
Ondertussen kwam David bij Tina aan.
"Waar was jij afgelopen nacht? Ik had je nodig," begon Tina. David kon er niet langer om liegen en vertelde dat hij bij Leyla was geweest.
"David, besef je wel waar ze mij van probeert te beschuldigen?" Vroeg Tina.
"Jij hebt toch een duidelijk motief?" Vroeg David.

Afbeelding
Tina stond boos op en maakte ruzie met David.
"Waarom twijfel jij aan mij? Oké ik ben niet één van de aardigste maar ik zou NOOIT zoiets doen!" David geloofde haar niet.
"En waarom had je haar dan bedreigd de dag na dat ik bij haar was geweest? Ze heeft me ALLES verteld, Tina. Draai er niet om heen en geef gewoon toe dat je haar stalkt uit wraak," zei David.
"HOUDT JE MOND, DAVID! Ik was toen Lars aan het oppassen. Ik ZWEER je, ik heb er geen donder mee te maken. Geloof je me niet, dan is daar de deur! Ik ben hier nu echt klaar mee!" David had Tina nog nooit zo kwaad gezien. Was zij het dan echt niet? En wie was het dan wel?

---------------
Binnenkort een nieuwe update :)
Gebruikersavatar
lam6
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1074
Lid geworden op:
za 17 okt 2009, 15:45

Re: Zoete Lippen Zure Rimpels

@ Deetui, een soort van 'uit' ja...Maar laat Tina het er wel bij zitten? XD
@ Lopter12, dankjewel voor je reactie! :) Leuk om te weten dat je het ook volgt. Wist ik namelijk niet haha, maar je bent ook een stille lezer dus vandaar. :)
Gebruikersavatar
lam6
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1074
Lid geworden op:
za 17 okt 2009, 15:45

Re: Zoete Lippen Zure Rimpels

Afbeelding

Afbeelding
Priya kreeg Harry aan de lijn. Hij wilde binnenkort wat gaan afspreken met haar.
"Je belt ongelegen. We zitten even in een lastige situatie thuis," zei Priya. Shurlien kwam de badkamer uit en zag Priya telefoneren, ze raakte nieuwsgierig.
"Harry, we spreken echt nog wel een keer af. Ik vind je nog steeds leuk hoor, maar laten we niets overhaasten," vertelde Priya.

Afbeelding
Toen ze ging ophangen kwam Shurlien naar haar toe.
"Zo, een nieuwe vlam?" Vroeg Shurlien. Priya schrok van Shurlien, ze wist niet dat ze stond af te luisteren.
"Oké, je weet het nu. Ik heb inderdaad een leuke man ontmoet," antwoordde Priya met moeite. Shurlien vond dat leuk om te horen.
"Maar dat is toch leuk? Eindelijk kan je dan weer door met je leven," zei Shurlien.

Afbeelding
"Maar zeg maar nog niks tegen Tina erover, ze kan haar vader natuurlijk niet vergeten," fluisterde Priya. Op dat moment kwamen David en Tina naar beneden.
"Ga maar naar die Leyla van je. Ik wil je voorlopig niet meer zien!" Schreeuwde Tina. David reageerde er maar niet op en liep door.
"Wat ben je nou voor een vriend als je niet eens in mij gelooft!"

Afbeelding
Shurlien hield Tina tegen. Priya liep David achterna om hem eruit te zetten.
"Tina, ik had de politie even geleden gebeld. Ze kunnen de handschrift niet achterhalen dus ze kunnen je nog niet oppakken," zei Shurlien.
"Ze kunnen me ook niet oppakken want ik heb echt niks gedaan!" Zei Tina boos. Ze begon nog meer een hekel te krijgen aan Leyla.
"Dat mens brengt alleen maar problemen in mijn leven, ik haat haar echt. Ik hoop dat die stalker erin slaagt om haar te vermoorden!"

Afbeelding
Julia was de hele dag op haar kamer tot dat ze werd geroepen door John. Ze kwam toen naar beneden.
"Julia, wat is er met je? Je bent zo afwezig de laatste tijd," zei John bezorgd. Julia voelde zich machteloos.
"Ik wil Leyla beschermen maar ik weet niet wat ik er tegen kan doen," zei Julia. John begreep dat wel.
"Maar, Julia. Ik weet dat ze een vriendin van je is. Maar we moeten nu toch eens gaan nadenken over onze trouwdag," zei John. Julia vond het niet leuk wat John nu deed.

Afbeelding
"Trouwen? Hoe kun je nou aan trouwen denken in deze tijden? Leyla zit in nood en jij wilt trouwen?" Zei Julia driftig.
"Hé, kom op nou. Julia, we willen al JAREN trouwen maar steeds kwam er iets tussen. Eerst met je zus en toen de ontvoering. En toen kwam Shurlien ook nog eventjes tussen ons," vertelde John. Julia besefte wel dat John gelijk had. Steeds als ze willen trouwen gebeuren er ellendige dingen.
"Je kan toch wel begrijpen dat mijn geduld op raakt? We zijn al een tijd volwassen en we wonen nog niet eens samen door alle toestanden," vertelde John.
"Sorry, lieverd. Maar ik kan nu echt niet trouwen op deze manier," zei Julia.

Afbeelding
Beneden waren Gina en Mariska op bezoek gekomen. Mariska ging aan haar vriendinnen vertellen over Marco's broer.
"Lijken ze ook echt op elkaar?" Vroeg Shanna.
"Nee, ik vind van niet. Misschien een beetje," antwoordde Mariska. Shanna zag iets in Mariska's ogen. Een blik dat ze vaker had gezien.
"Ah, nee...Mariska..." Mariska keek verbaasd.
"Wat?" Gina had het ook al gemerkt aan Mariska maar hield haar mond erover.
"Je vind hem leuk, die Harry," zei Shanna.

Afbeelding
"Nou, ik moet toegeven het is een lekkerding ja," gaf Mariska toe. Gina en Shanna keken haar geschrokken aan.
"Mariska, dat kun je niet maken. Je bent al zo lang met Marco. Jullie hebben ook nog een dochtertje gekregen," vertelde Gina.
"Jemig, wat denken jullie wel van mij? Natuurlijk ga ik geen move maken naar Harry. Maarja, hij mag er best zijn," vertelde Mariska. Shanna en Gina begonnen nieuwsgierig te worden.
"Ik wil hem dan wel eens ontmoeten," zei Shanna. Gina echter niet...Zij was nog steeds in de rouw om Hans.

Afbeelding
"Ik wil dat lekker hapje dan weleens zien," zei Shanna. Eric kwam op dat moment binnen.
"Welk 'lekker hapje'?" Shanna ging snel iets verzinnen.
"Eh, jij natuurlijk schat! Wie anders," zei Shanna vluchtig. Eric begreep het al.
"Het is weer een damesmiddagje zo te zien, stoor je niet aan mij hoor..."

Afbeelding
Eric kwam er plotseling bij zitten.
"Dan praat ik gezellig mee. Wat is het onderwerp, dames?" Shanna, Mariska en Gina stonden er van te kijken.
"Andere onderwerp!" Zei Mariska opeens.
"Ja, goed idee!" Voegde Shanna eraan toe. Eric was het daar ook mee eens.
"Wie weet een onderwerp?" Op dat moment waren Julia en John naar beneden gekomen.
"Het onderwerp is: De bruiloft is uitgesteld!" Riep John.

Afbeelding
Iedereen was erom geschrokken. Mariska stond meteen op om naar haar zoon te gaan.
"John, waarom? Wat is er gebeurd?" Vroeg Mariska.
"Niets, Julia trekt zich gewoon teveel aan van anderen. Alle ellende in de wereld waardoor ze niet kan trouwen," zei John op een kinderachtige toon.
"Doe niet zo flauw, John! Ik kan niet gelukkig zijn als mijn hartsvriendin ongelukkig is!" Zei Julia.
"En wat ben ik dan voor je? Ik ben je vriend en lichtknop-verloofde! Steeds maak je me blij als we elkaar verloven en dan breek je het keer op keer af!"
"Jongens, geen ruzie maken! Kom op, geef elkaar wat de tijd," zei Eric streng.

Afbeelding
Terwijl Shanna en Mariska naar de twee toe liepen om proberen te sussen, richtte Eric zich op Gina.
"Hoe gaat het nu eigenlijk met je?" Vroeg Eric belangstellend.
"Gaat, ik maak me eerder zorgen om Marky. Hij eet en slaapt slecht de laatste tijd. Het vertrek van Alex heeft hem dieper geraakt dan ik had verwacht," vertelde Gina. Eric was geschrokken.
"Hou hem goed in de gaten, je weet nooit wat er in zijn hoofd kan afspelen," zei Eric.

Afbeelding
Later die middag had Karen een afspraak met Kim.
"Je eerste opdracht is al binnen. Je gaat binnenkort een shoot doen voor een nieuwe jurk," vertelde Karen. Kim raakte nieuwsgierig.
"Leuk, wanneer kan ik beginnen?" Vroeg Kim. Karen keek even door in haar agenda...
"Over een week al. Dus je moet wel opschieten een beetje al," zei Karen.

Afbeelding
"Opschieten met wat?" Vroeg Kim.
"Met afvallen. Voor dit project willen ze dat je op z'n minst vijf kilo gaat afvallen de komende week zodat het resultaat perfect is," vertelde Karen. Kim begreep er niets van.
"Zo dik ben ik toch niet?" Vroeg Kim.
"Je bent ook niet echt dik, maar er kan er wel altijd wat van af. Dus ik zou maar alvast beginnen door niets vet of zoet te eten hier. Ja, sorry...Kim. De modelwereld is prachtig, maar ook erg hard. Je zult dunner moeten worden als je veel succes wilt bereiken," vertelde Karen. Kim was toch wel een beetje geschrokken...Ze had het niet verwacht. Is ze echt zo dik?

------------------
Binnenkort een nieuwe update :)
Gebruikersavatar
lam6
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1074
Lid geworden op:
za 17 okt 2009, 15:45

Re: Zoete Lippen Zure Rimpels

Afbeelding

Afbeelding
In de avond was Uzlem bij het hotel aangekomen van Bart. Ze kreeg zijn kamernummer door en kon door gaan naar de tweede etage.
"Kamer 125, hier zou hij moeten wonen," zei Uzlem. Ze klopte aan. Na een paar minuten deed Bart de deur open.
"Uzlem, dus je bent toch gekomen?" Uzlem moest een beetje blozen, het was grappig om te zien dat Bart heel erg blij was met haar komst.
"Kom maar naar binnen," stelde hij voor.

Afbeelding
Het was een mooie en een ruime kamer waar Bart in woonde.
"Mooi ingericht, ik wist niet dat je zo'n leuke smaak had," zei Uzlem.
"Ga jij maar lekker op de bank zitten. Dan ga ik wat drinken voor je pakken," zei Bart. Hij liep voorbij de televisiekast.

Afbeelding
Bart bleef er echter achter staan en ging een snelle telefoontje plegen.
"Ja, ze is hier. Je weet wel, die Turkse waar ik het over had. Ik hou haar hier dus kom maar gauw," fluisterde hij. Wat was Bart van plan?

Afbeelding
Intussen waren Kim en Karen klaar met afspraken maken. Kim zag al dat het laat werd en wou al naar huis gaan.
"Denk eraan, Kim: Niet teveel eten en probeer wat meer af te vallen," zei Karen nogmaals. Kim had het helemaal begrepen.
"Ik zou erop letten," beloofde ze.

Afbeelding
Toch voelde Kim zich niet goed, ze twijfelde enorm aan haar zelfbeeld...Ze zag Leyla aan de bar zitten met Casper.
"Fijne avond, Leyla!" Leyla keek om en zag dat Kim naar huis ging.
"Jij ook, doeg!" Kim liep toen de deur uit.
"Hebben ze die engerd nou nog niet te pakken?" Vroeg Casper. Leyla moest zuchten.
"Nee, ze konden niet achterhalen wie dat briefje had geschreven. Ze hebben mijn tuin ook weer in orde gemaakt," vertelde Leyla. Casper kon het maar niet begrijpen.
"Het moet wel die Tina zijn. Zij is de enige die je haat..."

Afbeelding
"Ik ga jou vanavond wel naar huis brengen. Jij mag nou niet alleen over straat gaan," stelde Casper voor.
"Heel lief van je, maar ik kan mezelf wel verdedigen als het moet," zei Leyla.
"Leyla, er is telefoon voor je!" Riep een collega plotseling. Leyla wou niet naar de telefoon gaan...
"Zal ik maar opnemen?" Stelde Casper voor. Leyla realiseerde zich dat het ook misschien de leverancier kon zijn die nog zou bellen.
"Nee, ik ga wel," zei Leyla.

Afbeelding
Leyla liep naar de telefoon en nam op...
"Hallo?"
"Goedeavond Leyla, sorry dat wij nu pas bellen. Uw had een bestelling besteld?" Leyla realiseerde zich dat het de leverancier was, ze was opgelucht.
"Ja, dat klopt. Het ging om een paar pond biefstuk," zei Leyla.

Afbeelding
"O, maar bij ons staat er dat u een grafkist had besteld voor u zelf," zei de stem die een bewerkte toon begon te krijgen. Leyla schrok, ze wist even niets te zeggen...
"Ben jij je tong verloren, meisje? Ik zal maar goed op op jouw keukentje letten bij jouw werk. Zoiets kan in brand vliegen," vertelde de bewerkte stem.
"Wie ben jij? Wat moet je van me?" Casper kwam er direct bij staan toen hij Leyla in paniek zag.
"Is dat die klootzak weer? Geef hem aan mij!"

Afbeelding
Maar er werd al ophangen toen Casper de telefoon afpakte...
"Luister eens jij....Nouja, hij heeft opgehangen!" Leyla voelde zich erg verdrietig. Ze trok helemaal wit weg. Casper zag dat en deed de telefoon weg. Hij gaf Leyla een omhelzing.
"Rustig maar, meisje..."
"Dankjewel, Casper..." fluisterde Leyla.

Afbeelding
Uzlem was nog steeds bij Bart. Ze was haar verhaal aan het vertellen over de situatie tussen haar en Gina, dat ze daar erg mee zat. Bart zat alleen maar 'ja' te zeggen...Hij leek minder open ervoor te staan dan eerst. Dit begon Uzlem na een tijdje te merken.

Afbeelding
"Je doet vreemd," zei Uzlem.
"Tja, ik ben vanavond niet in de stemming voor dramatische verhalen. Laten we het leuker maken samen," zei Bart. Uzlem begon raar te kijken naar Bart.
"Samen, op deze bank?" Bart kwam dichterbij naar Uzlem.
"Ho even, ik denk...dat ik maar ga," zei Uzlem plotseling. Bart kon er niet tegen dat Uzlem ineens zo afstandelijk deed.
"Ik doe toch niets verkeerd, Uzlem?!"

Afbeelding
Uzlem liep naar de deur toe, opeens kwamen er drie onbekenden mannen binnen. Uzlem bleef geschrokken staan.
"Wie zijn jullie?" Vroeg Uzlem.
"Bart, is die Turkse waar je het over had? Ze mag er best wel zijn," zei één van de jongens.
"Ze is vanavond helemaal van ons, jongens!" Riep Bart. Uzlem begreep ineens waar dit heen ging.
"O, nee! Geen sprake van, ik ga naar huis!"

Afbeelding
"Spelbreekster, jullie Turken zijn altijd hetzelfde!" Zei Bart die opeens erg kwaad werd. Uzlem realiseerde zich dat ze diep in de problemen zat.
"Wat gaan jullie met mij doen...Wat willen jullie?" De jongens kwamen dichterbij...
"Lekker hapje, kom eens hier..."

Afbeelding
Bart greep Uzlem als eerste vast.
"Ik heb haar binnen gehaald dus ik mag als eerst, jongens!" Uzlem probeerde zich los te maken maar dat hielp niet. Bart was te sterk.
"LAAT ME LOS! HELP!" Uzlem wist een harde klap te geven aan Bart en probeerde naar de deur te rennen...

Afbeelding
...Ze werd echter tegengehouden door de andere jongens.
"Gooi haar op bed, jongens! Het mag tijd worden," zei Bart.
"NEEEEE! ALSJEBLIEFT LAAT ME MET RUST...HELP!" Schreeuwde Uzlem.

-----------------
Binnenkort een nieuwe update. :)
Gebruikersavatar
lam6
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1074
Lid geworden op:
za 17 okt 2009, 15:45

Re: Zoete Lippen Zure Rimpels

@ Deetui, haha, bereid je dan maar op voor: Het wordt komende tijd nog spannender.
@ Slimpie Hugo, dan ga ik daarmee rekening houden. :) Doe ik de volgende update morgen laat in de middag zoiets.
Slimpie Hugo
Genetisch manipulator Genetisch manipulator
Berichten:
2205
Lid geworden op:
za 10 nov 2012, 22:06

Re: Zoete Lippen Zure Rimpels

^ Ik ben weer bijgelezen. (A)

Op de een of andere manier denk ik ook dat het casper is. Ik denk niet dat het Tina is, want dat zou zo voor de hand liggen. Of omdat iedereen dat denkt juist wel weer? :P

En wat erg voor Uzlem! Ik hoop dat het goed afloopt. :S

Ik hoop niet dat Kim zo'n laag zelfbeeld krijgt dat ze anorexia krijgt! :O
Gebruikersavatar
lam6
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1074
Lid geworden op:
za 17 okt 2009, 15:45

Re: Zoete Lippen Zure Rimpels

Goed dat je weer bij bent, Hugo! :D

Afbeelding

Afbeelding
Diep in de nacht kwam Uzlem thuis...Ze voelde zich beschaamd en erg smerig. Ze kon de beelden maar niet uit haar hoofd krijgen en begon te trillen...

Afbeelding
"Ik moet douchen...heel lang douchen...." Zei Uzlem. Ze schaamde zich dood ervoor, dat ze verkracht was door de jongens. Een gevoel van pijn en verdriet ging er door haar heen.
"Iedereen gaat me smerig vinden..." Uzlem kroop stil in een hoekje en begon te huilen...de hele nacht door.

Afbeelding
In de ochtend leefde Roos zich helemaal uit: Samuel en Rudy waren met vakantie gegaan. Het hele rijk was voor haar alleen.
"Wat zou ik toch eens doen vandaag?" Vroeg Roos zich af.

Afbeelding
Ze liep naar de keuken en kreeg een spontaan idee.
"Ik ga een taart bakken!" Snel pakte ze de spulletjes die ze nodig had om het beslag te maken.

Afbeelding
"Eens kijken, vier eieren?! Waarom zo weinig, ik maak er tien van!" Zei Roos. Terwijl ze ging door lezen op de beschrijving kwam ze meer dingen tegen waar ze het niet mee eens was.
"Drie schepjes suiker? Ik hou van zoetigheid dus maak ik er maar vijftien GROTE scheppen van. Deze taart gaat zo heerlijk smaken," zei Roos.

Afbeelding
Marco merkte dat Harry al de deur uit was voordat hij wakker werd. Even later kwam hij Mariska tegen.
"Weet jij waar Harry is?" Vroeg Marco.
"Hij is even de stad in. Hij is vanmiddag terug," antwoordde Mariska.

Afbeelding
"Ik weet zeker dat hij naar die vrouw is gegaan. Ik ben zo nieuwsgierig wie het is," zei Marco. Mariska liep naar haar man toe.
"Waarom bemoei jij je ermee? Laat Harry lekker verliefd zijn als die dat wilt," zei Mariska. Marco wist dat Mariska eigenlijk gelijk had. Maar broers konden soms erg bemoeizuchtig zijn naar elkaar.
"Geef hem de ruimte. Hij komt vanzelf hier met haar," zei Mariska.

Afbeelding
"Ach, je zult wel gelijk hebben. Ik moet alleen nog aan het idee wennen dat hij misschien al een vrouw krijgt. Hij was altijd alleen vroeger," zei Marco.
"Leven gaat door, schat. Jij hebt ook al drie kinderen gekregen..."

Afbeelding
In het centrum was Harry inderdaad uit gegaan met de vrouw van zijn dromen...
"Hoelang heb je in Amerika gewoond?" Vroeg Priya.
"Een aantal jaren, maar ik heb al genoeg over mezelf verteld. Vertel eens wat meer over jou," zei Harry die nieuwsgierig was naar Priya's verleden.
Priya had het er alleen niet graag over.
"In verleden...tja, wat doet het er toe. Ik was samen met een man die niet zo leuke dingen heeft gedaan. Daar heb ik dus een kind mee," vertelde Priya.
"Viel je altijd op slechte mannen dan?" Vroeg Harry.
"Nee, Wax was de eerste die mij spanning kon brengen...Het was alleen te spannend soms. Daarom zit hij nu ook in de gevangenis," vertelde Priya.

Afbeelding
"Nou, weet je. Het verleden doet er inderdaad niet meer toe," zei Harry. Priya was blij om dat te horen.
"Ik heb er ook niet graag over, laten we ons beter op het heden richten...En de toekomst vooral," zei Priya. Harry raakte steeds meer onder de indruk van Priya.
"Je bent een bijzondere vrouw. Ik weet zeker dat als mijn broer jou ziet, zou hij onder de indruk zijn," zei Harry met volle zelfvertrouwen.
"Het moeten vast hele aardige mensen zijn!" Priya begon Harry steeds leuker te vinden.

Afbeelding
Het afspraakje tussen Harry en Priya was een groot succes, de twee begonnen meer voor elkaar te voelen dan eerst. Maar het eten was een minder succes.
"Aangebrand, naja zeg!"

Afbeelding
In de middag ging Eric op weg naar zijn werk, hij had avonddienst.

Afbeelding
Hij had Shurlien niet verwacht daar...
"Pap, wacht even!" Riep ze. Eric vond het niet leuk dat Shurlien was gekomen.
"Wat moet je hier, Shurlien?" Vroeg Eric. Shurlien kwam naar hem toe gelopen.


Afbeelding
"Ik mis jullie vreselijk, Pap. Vooral jou...Jij bent mijn enige familielid dat ik nog heb!" Begon Shurlien.
"Was dat het? Ik moet nu naar mijn werk," zei Eric. Shurlien hield haar vader tegen.
"Verdomme, Pap! Ik ben je dochter! En ja ik heb dingen gedaan die niet juist waren. Maar ik ben echt niet zo'n slecht mens als wat jullie van mij denken," vertelde Shurlien. Eric vond het moeilijk, diep van binnen gaf hij nog steeds om Shurlien. Omdat het ondanks alles toch nog zijn dochter is...
"Alsjeblieft, ik smeek het je. Mag ik weer bij jullie komen wonen? Alsjeblieft, vergeef het me?" Smeekte Shurlien.
Wat moest Eric nou doen? Zou Shurlien echt hebben ingezien dat ze fout was, of was dat weer een truc van haar om wraak te nemen?

------------------
Binnenkort een nieuwe update :)
Gebruikersavatar
lam6
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1074
Lid geworden op:
za 17 okt 2009, 15:45

Re: Zoete Lippen Zure Rimpels

Afbeelding

Afbeelding
"Het spijt me, Shurlien. Maar er is teveel gebeurd om jou nu te vergeven," antwoordde Eric. Shurlien was hier niet blij mee, maar wat kon ze anders doen?
"Ik blijf je dochter, Pap...Een vader hoort er voor zijn kinderen te zijn. Ook al geef je veel om Julia en Mike, ik ben er zelf ook nog," vertelde Shurlien. Eric's geduld begon op te raken.
"Het spijt me, ik moet nu toch echt naar mijn werk toe..." Eric ging in zijn auto stappen en Shurlien keek toe hoe hij weg reed...Ze begon zich af te vragen of het nog wel zin had om voor haar vaderliefde te vechten.

Afbeelding
Marky was weer de hele dag op zijn kamer. Gina naar zijn kamer toe om te kijken of alles wel goed ging.

Afbeelding
Ze schrok van al die lege zakken chips die op de grond lagen...Het was een bende in Marky's kamer.
"Mijn god, Marky! Waarom ruim jij je kamer niet meer op?"

Afbeelding
Marky ging van zijn bed af terwijl Gina naar hem toe liep.
"Ik voel me niet zo lekker, een beetje misselijk," zei Marky. Gina vond dat geen wonder.
"Vind je het gek? Hoeveel chips heb jij wel niet gegeten de laatste dagen? Jij gaat nu mee helpen met opruimen!" Zei Gina streng.

Afbeelding
Marky weigerde om mee te helpen.
"Laat mij nou maar, ik voel me echt niet goed," zei Marky. Gina moest zuchten. Ze herkende haar eigen zoon niet meer.
"Marky, ik snap best als je ermee zit dat Alex weg is. Maar praat er tenminste over met mij. Je kan jezelf nog zo vol proppen met al dat troep, maar dat neemt je verdriet echt niet weg," vertelde Gina. Ze besloot maar om zelf te gaan opruimen. Marky had veel meer verdriet dan hij wou toegeven...Hij zag het opeens allemaal niet meer zitten maar durfde dit niet te vertellen aan Gina. Ze maakte toch al met iedereen ruzie zoals met Uzlem laatst...

Afbeelding
Kim vertelde aan haar vader en Mariska het goede nieuws dat ze fotomodel ging worden.
Marco was erg verbaasd.
"Had je daarvoor ons gebeld?" Vroeg Marco. Mariska leek het leuker te vinden dan Marco.
"Wat goed zeg, wanneer mag je beginnen?" Vroeg Mariska.
"Volgende week al, ik ben erg benieuwd naar de foto's!" Marco leek het toch niet zo leuk te vinden...

Afbeelding
"Je weet dat de meeste fotomodellen enorm veel kapsones krijgen?" Vroeg Marco aan zijn dochter. Kim wist al ergens dat haar vader erop tegen zou zijn.
"Pap, ik weet heus wel wat ik doe. Je kan me niet altijd blijven beschermen," zei Kim. Mariska was het daar mee eens.
"Ze heeft wel een punt, lieverd. Je kan toch ook blij zijn voor je dochter? Wie weet wordt ze straks heel erg beroemd," zei Mariska. Marco besefte dat ze gelijk hadden, maar het was even wennen voor hem.
"Straks wordt je tweelingzus nog herkend in India omdat jij een fotomodel bent," zei Marco voor de grap. Kim moest erg lachen.
"Heb je een taart in huis? Dit moet gevierd worden," stelde Mariska voor. Kim wist nog dat ze appeltaart had liggen in de koelkast.

Afbeelding
Kim ging naar de keuken toe lopen...
"Gaaf zeg, straks heb je een beroemde dochter," fluisterde Mariska tegen haar man. Marco moest eraan wennen, maar stiekem vond hij het zelf ook wel leuk.
"Kim is al een tijdje een grote meid, maar straks moet ik haar ook met de wereld delen als ze beroemd wordt," zei Marco.
"Joh, komt vast wel goed!" Mariska had er volle vertrouwen in dat het goed kwam.
Kim kwam terug met twee stukjes appeltaart.
"Neem je er zelf niet één?" Vroeg Marco.
"Nee, dit waren de laatste twee," zei Kim. Eigenlijk loog Kim...Er was nog een derde stuk over, maar die had ze stiekem weggegooid, omdat ze dacht dat ze dikker zou worden...

Afbeelding
Ondertussen was Julia op bezoek bij Leyla. Leyla had al een tijdje niets gehoord van haar stalker.
"Leyla, je moet echt even eruit hoor. Het is niet goed om de hele dag binnen te zitten. Misschien is die gek wel opgehouden," vertelde Julia. Leyla was daar niet zeker van...

Afbeelding
"Hoe weet jij dat nou? Ik voel me gewoon niet prettig als ik alleen naar buiten ga," zei Leyla.
"Daarom ga ik toch met je mee? Toe nou, even een rondje om het park. Het zal je echt goed doen, Leyla..." Julia hoopte dat Leyla van gedachten zou veranderen...
"Nou, vooruit dan maar!"

Afbeelding
Een paar minuten later vertrokken ze. Leyla deed deur goed op slot toen ze naar buiten gingen.
"Kijk, het is prachtig weer. Doodzonde als je dat moet missen omdat iemand je bang probeert te maken," zei Julia. Leyla besefte dat haar vriendin gelijk had. Ze moest wat meer genieten van het leven.

Afbeelding
Niet lang daarna kwam er iemand bij de voordeur aan en wist met een tweede sleutel open te krijgen...De persoon ging zachtjes naar binnen sluipen. Overal ging die kleine microfoontjes neerzetten...
"Vanaf nu kan ik je dagelijks horen, trut..." Zei de stalker.

---------------
Volgende keer een nieuwe update! :)
Deetui
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
6010
Lid geworden op:
za 06 aug 2011, 21:40

Re: Zoete Lippen Zure Rimpels

Arme Uzlem! :O En ook arme Marky! :O
En Roos die een taart bakt XD

En spannend zeg! Ik ben benieuwd wie er nou echt achter zit... En het lijken me vrouwenlaarzen (A)
En volgens mij werkt ze niet samen met Julia ;)

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie