Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

Geloof jij dat Tina de stalker is van Leyla?

Ja!
3
33%
Ik heb geen idee...
0
Geen stemmen
Nee, het moet iemand anders zijn.
6
67%
Totaal aantal stemmen: 9

765 berichten • Pagina 37 van 39

Gebruikersavatar
lam6
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1074
Lid geworden op:
za 17 okt 2009, 15:45

Re: Zoete Lippen Zure Rimpels

Afbeelding

Afbeelding
Gina zat bedroefd voor zich uit te kijken. Ze wilde helemaal niet dat Alex weg zou gaan. Maar wat kon ze er tegen doen? Was dit nou haar dank, jaren voor hem gezorgd en dan zomaar weggaan? Gina wou dat Hans nog in leven was, zodat ze wist dat ze er niet alleen voor stond.
"Hans, wat had jij nou gedaan in mijn plaats?"

Afbeelding
Plotseling kwam David binnen samen met Tina.
"David, ik moet je iets ergs vertellen," begon Gina direct.
"Nu even niet, rooie. David en ik hebben pas wat ergs te bespreken," zei Tina grof. Gina accepteerde de toon van Tina niet.
"Zo kan die wel weer, hé!" Tina trok zich niets aan van Gina.
"Sorry mam, ik weet ook niet wat Tina wilt bespreken. Ik kom straks wel bij je terug," zei David om zijn moeder gerust te stellen.
"Reken daar maar niet op, doorlopen!" Tina en David liepen verder door naar de eetkamer.

Afbeelding
Nog voordat de deur dicht viel, kwam Arlega binnen. Ze was net op tijd om de deur tegen te houden.
"Zo, ik heb blijkbaar nog goede conditie. Hallo Gina, ik kom voor Alex," zei Arlega. Gina was helemaal niet blij met de komst van Arlega.
"Ik wil dat je weggaat," zei Gina boos.

Afbeelding
Ondertussen was Kim op zoek naar werk, maar helaas kon ze nog niets vinden. Ze ging een pauze houden in het restaurant van Leyla.
Ze ging naast een jongen zitten en bestelde een kopje thee.
"Ik wil ook thee, maar dan zonder suiker. Ik heb zometeen fotoshoot," zei de jongen. Kim keek er verbaasd van op.
"Fotoshoot, ben jij een model?"

Afbeelding
"Zeker, al een paar maanden," zei de jongen. Kim vond het moeilijk te geloven, zo knap vond ze hem niet.
"Ik weet dat het moeilijk te geloven is. Maar bij het bedrijf waar ik zit, kan iedereen fotomodel worden," vertelde de jongen. Kim raakte nieuwsgierig.
"Echt waar? Ik dacht dat fotomodellen zo...erg dun moesten zijn," zei Kim.
"Mijn agente komt er zometeen aan. Dan laat ik je direct aan haar voorstellen!"

Afbeelding
Er kwam inderdaad een mevrouw aan, die heel netjes gekleed was en er zakelijk uit zag.
"Dag Michel, ben je klaar voor de shoot?" Kim draaide met haar hoofd om en besefte dat de jongen gelijk had. Hij is inderdaad een fotomodel.
"Zekers, maar dat blonde vrouw aan de bar heeft ook wellicht interesse," zei Michel.

Afbeelding
De agente ging meteen op Kim af. Kim merkte dat en draaide zich om.
"Mag ik mezelf even voorstellen? Ik ben Karen, de agente van Michel," Kim stond direct op en gaf een hand aan Karen.
"Ik ben Kim. Werkt u echt voor fotomodellen?"

Afbeelding
"Zeker weten! En ik ben altijd opzoek naar nieuwe talenten. En jij, Kim, jij bent er volgens mij wel één," zei Karen. Kim voelde zich gevleid...
"Ah, nee...Ik kan toch nooit een fotomodel worden," zei Kim.
"Niet zo bescheiden, Kimmetje! Ik maak van jou een TOPSTER! Je hebt een lieve uitstraling, een goed figuur ook," vertelde Karen.
"Mag ik hier even overna denken?" Vroeg Kim.
"Tuurlijk, neem alle tijd. Maar niet teveel, want je word met de dag ouder," zei Karen als geintje.
Kim kon het nog niet geloven...Zij als fotomodel?

Afbeelding
In de avond bij Gina...

Afbeelding
"We zitten hier al zo lang te praten, en nee, ik heb niks met Leyla," zei David die wou blijven ontkennen.
"Ik heb het toch zelf gezien? Je zoende met haar in haar huis," vertelde Tina.

Afbeelding
"David, ik weet dat mannen graag buiten de deur eten. Maar besef wel dat ik JOUW vriendin ben en niet zij," zei Tina boos.
"Maar, Tina..."
"NIKS MAAR! Ik ga eisen stellen en daar heb jij je aan te houden," Tina wilde duidelijk er boven staan.
"Nog één keer zoiets, en ik maak je leven tot een HEL!"

Afbeelding
Ondertussen in de woonkamer had Gina ook geen fijn momentje met Arlega, die nog steeds niet was weggegaan.
"Ik wil weten wat Alex heeft besloten," zei Arlega. Gina deed haar best om Arlega naar de deur te wijzen, maar Arlega negeerde dat steeds.
"Hij gaat niet met je mee," zei Gina.
"Dat hoor ik dan liever zelf van hem. Laat me er nou langs!" Gina schrok van Arlega's boze gedrag.

Afbeelding
"Jij pakt hem niet van mij af," zei Gina.
"Je doet je best maar, maar het is MIJN zoon!" Op dat moment kwam Alex de woonkamer binnen.
"Stop met dat geruzie, jullie zijn echt kinderachtig bezig," zei Alex. Gina en Arlega waren gelijk stil.

Afbeelding
Gina wilde naar Alex toe stappen, maar Arlega was haar voor.
"Het spijt me, lieverd. Ik wil gewoon weten wat je hebt besloten," zei Arlega. Alex was even stil...
"Ook al zijn Gina en ik geen vriendinnen, het is belangrijk dat je haar ook geen pijn doet," vertelde Arlega. Gina was verbaasd om Arlega's woorden, is ze dan toch echt veranderd?
"Ik heb besloten om met jou mee te gaan," zei Alex tegen zijn moeder. Gina schrok ervan...Het had nu geen enkele zin meer: Alex's besluit stond nu echt vast en dat moest Gina maar accepteren. Hoe erg pijn het ook deed...

----------
Binnenkort een nieuwe update :)
Gebruikersavatar
lam6
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1074
Lid geworden op:
za 17 okt 2009, 15:45

Re: Zoete Lippen Zure Rimpels

:D Goed om te lezen dat je het nog leuk vind. :)
Ik merk al dat nieuwe verhaallijnen beginnen te ontstaan en ik hoop dat ze goed in de smaak vallen bij jou/jullie. :)
Vanavond komt er nog een update!
Gebruikersavatar
lam6
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1074
Lid geworden op:
za 17 okt 2009, 15:45

Re: Zoete Lippen Zure Rimpels

Afbeelding

Afbeelding
Leyla ging zich meer focussen op haar bedrijf. En met succes: Het werd nu uitgebreider, klanten konden nu ook gezellig buiten gaan eten.
"Casper, het is ons gelukt. Nu kunnen de klanten met het mooie weer ook buiten eten," zei Leyla met volle trots.
"Jij was de kracht achter dit idee, ik heb alleen de handelingen gedaan," zei Casper bescheiden.

Afbeelding
Terwijl Casper en Leyla het terras goed bekeken, kwam Roos haastig aangelopen.
"Leyla, er is telefoon voor je," zei Roos.
"Als het de leverancier is, zeg maar dat ik hem zo terug bel," zei Leyla. Roos deed er een beetje moeilijk over.
"Nou, nee...Het is een man maar het schijnt dringend te zijn," vertelde Roos. Leyla had eigenlijk geen zin om te gaan, maar het bleek dus dringend te zijn.

Afbeelding
Ze gaf aan Casper door dat ze zo terug kwam en liep naar binnen. Ze nam de telefoon op.
"Met Leyla, waarmee kan ik u helpen?"
"....."
"Hallo?"
"...Dood....Doooooooooooooood," zei een bewerkte stem. Nog voordat Leyla iets kon zeggen werd er al opgehangen. Leyla was er een beetje van geschrokken...Zal wel weer van die kinderen zijn geweest die telefoongrappen uithalen met bedrijven. Ze haalde diep adem en ging het van zich afzetten.
"Pff, heb ik hiervoor nou naar binnen moeten gaan..."

Afbeelding
Leyla draaide zich om en zag Roos staan in de rij.
"Roos, wat ga je doen?"
"Ik wil alvast gaan lunchen ik heb zoveel honger," zei Roos. Leyla begreep er niets van, ze had nog lang geen pauze.
"Roos, je hebt over een uur pas pauze, dan mag je eten wat je wilt, oké?" Roos gehoorzaamde en ging weer achter de bar staan.
"Heb je de man nog kunnen spreken?" Vroeg Roos.
"Was niet belangrijk, was het echt wel een man?" Vroeg Leyla. Roos ging diep nadenken.
"Ik dacht van wel, maar kan me ook vergissen. Zo haal ik zeehond en een gewone hond weleens door elkaar," vertelde Roos. Leyla moest bijna in de lach schieten.

Afbeelding
In de avond kon Tina haar woede niet meer inhouden en reageerde dat af op de spulletjes van haar broertje. Shurlien kwam op tijd binnen.
"Tina, beheers je!"

Afbeelding
"David is gewoon verliefd op Leyla, ik had hem gisterenavond erover gesproken en ik zag het aan zijn ogen," zei Tina. Ze schopte het speelhuisje verder in.
"Dan is dat nog geen reden om het speelgoed kapot te maken van je broertje!" Schreeuwde Shurlien.

Afbeelding
Shurlien ging Tina vastgrijpen om haar te laten kalmeren. Tina greep ook naar Shurlien beet, het werd haar allemaal teveel.
"Wat moet ik nou. Straks gaat hij alsnog naar haar terug," snikte Tina.
"Ssst, ssst, rustig maar. Tante Shurlien is hier," zei Shurlien om haar vriendin gerust te stellen.
"Waren ze allemaal maar zoals jij," zei Tina. Ze begon helemaal bij te komen.
"Priya had je niet zo moeten zien met wat je net deed, dan had je echt ruzie gehad met haar. Ze is erg zuinig met haar zoontje," vertelde Shurlien. Tina realiseerde zich dat Shurlien gelijk had, ze moest zich wat meer rustig houden.

Afbeelding
Ondertussen vertelde Arlega het goede nieuws aan Uzlem over de situatie tussen Alex en haar.
"Geweldig, zie je wel dat je weer een band zou krijgen met je zoon," zei Uzlem trots. Arlega was erg opgelucht erover.
"Ik heb al de kaartjes geregeld voor de nachttrein naar Duitsland. We vertrekken vanavond nog," zei Arlega. Uzlem was verbaasd dat het al zo snel ging.
"Zo, dat is best snel..." Arlega knikte.
"Ja, ik ben er echt aan toe om ergens anders opnieuw te beginnen samen met Alex. Droomzicht is een geweldige plek. Maar ik heb mijn tijd wel gehad hier," vertelde Arlega.

Afbeelding
"Ik ga je best wel missen, ook al kende ik je maar zo kort. Ik ben al blij genoeg dat ik je heb kunnen helpen," zei Uzlem.
"Ik ben je ook eeuwig dankbaar, jij hebt mij de moed ingezameld om dit door te zetten. Je hebt meer voor mij gedaan dan iemand anders die ik hier ooit heb gekend. En ik ga jou ook zo vreselijk missen," zei Arlega.

Afbeelding
De twee gaven elkaar een knuffel als afscheid.
"Hou je haaks, hé. Laat me gauw weten wanneer jullie zijn aangekomen in Duitsland," zei Uzlem. Arlega beloofde dat ze dat zou doen. Ze keek op de klok en zag dat het al laat was. Ze moest nu Alex ophalen, want over twee uurtjes gaat hun trein vertrekken.
"Ik ben helemaal klaar voor het nieuwe avontuur!"

---------------
Binnenkort een nieuwe update :)
Gebruikersavatar
lam6
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1074
Lid geworden op:
za 17 okt 2009, 15:45

Re: Zoete Lippen Zure Rimpels

@Slimpie Roel, dankjewel! :)
@ Slimpie Hugo, Alex en Arlega gaan er inderdaad uit. Arlega voor de tweede keer trouwens, had haar voor dit verhaallijn weer even terug gebracht. :P
Daarvoor komen er nu twee andere nieuwe personages daarvoor in de plaats, één van hun zal waarschijnlijk bekend in de oren/ogen klinken. Maar dat houdt ik nog wel even geheim... :fluit

Wat betreft over Kim's nieuwe verhaallijn. Ik heb even voor je gekeken (dit doe ik normaal nooit, maargoed voor deze ene keer).
Ze komt ook niet in de volgende update voor, maar de update die daarna komt wel. :)
Wel grappig dat je het nu al een interessant verhaallijn vind, haha. En het wordt nog interessanter...Hoop ik tenminste, ben maar een bedenker/schrijver van dit dagboek. xD
Deetui
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
6010
Lid geworden op:
za 06 aug 2011, 21:40

Re: Zoete Lippen Zure Rimpels

Doei Alex en Arlega, het waren toch niet mijn favoriete personages XD

Maar wacht eens even, ik kom er nu pas achter dat ik dit heb gelezen >.< Mijn geheugen is net een zeef, maar die scene van Shurlien en Tina kan ik me nog al te goed herinneren! (A)

Leuke update weer! :swing
Gebruikersavatar
lam6
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1074
Lid geworden op:
za 17 okt 2009, 15:45

Re: Zoete Lippen Zure Rimpels

Haha, ik kan dan zo merken welke personages stiekem je favoriet zijn. ;)
Maar klopt dit zijn nog herhalingen, maar daar zijn we bijna over heen, eindelijk. :)
Gebruikersavatar
lam6
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1074
Lid geworden op:
za 17 okt 2009, 15:45

Re: Zoete Lippen Zure Rimpels

Afbeelding

Afbeelding
In de avond ging Leyla weer naar huis na een lange dag werken. Ze bleef vreemde telefoontjes ontvangen op het werk. Ze begon zich af te vragen of het wel echt kinderen waren...
Opeens zag ze licht branden binnen in haar huis...Was er iemand binnen?

Afbeelding
Leyla liep naar binnen...Tot haar grote opluchting zag ze dat het Julia maar was. Die met Leyla's nieuwe huisdier ging spelen.
"Julia, hoe kom jij hier binnen?" Vroeg Leyla.
"Je voordeur stond op een kier, vandaar. Ik dacht je thuis was maar toen vond ik dit schattige beestje," vertelde Julia.
Leyla begreep er niets van. Ze laat haar deur nooit op een kier achter...

Afbeelding
"Weet je zeker dat die op een kier stond?" Vroeg Leyla. Julia knikte.
"Zeker, hoe denk je anders dat ik binnen ben gekomen," vertelde Julia. Leyla keek naar haar kat die op de grond speelde.
"Ik wist niet dat jij een kat had," zei Julia.
"Klopt, ik heb haar gevonden op straat. Ik had besloten haar als huisdier te houden en dat werd gelukkig goedgekeurd. Tegenwoordig mag je niet zomaar dieren van de straat plukken..."

Afbeelding
Julia merkte aan Leyla dat er iets was.
"Je zit ergens mee," zei Julia. Leyla besloot er niet om heen te draaien en vertelde wat er tussen haar en David was gebeurd met als gevolg de boze Tina.
"Je moet je niets laten aantrekken door dat stomme mens, het is JOUW leven JOUW vriendje!" Leyla wist dat Julia gelijk had. Maar het was best lastig.
"Ze haat me zo erg, het zal me niets verbazen als zij achter die vreemde telefoontjes zit ook," zei Leyla.

Afbeelding
Ondertussen kwam Arlega bij Gina aan om Alex op te halen.
"Hij is boven, afscheid nemen van Marky..." Gina had er nog erg moeilijk mee maar hield zich groot.

Afbeelding
"Kun je toch niet wat langer blijven?" Smeekte Marky. Maar Alex's besluit stond allang vast.
"Marky, ik ga toch echt weg vanavond," zei Alex. Marky kon het nog steeds niet hebben dat zijn broer nu al weg ging.
"Alsjeblieft, heel even maar. Ga anders morgen weg maar niet vanavond al!"

Afbeelding
Alex begon het zat te worden met Marky. Arlega kwam op dat moment binnen...
"Marky, ik begin je nu echt zat te worden! Beter kap je hiermee anders hoef ik je nooit meer te zien!" Marky schrok van Alex's boze reactie. Arlega niet...
Vol trots keek ze naar haar zoon. Een hele andere kant van Arlega kwam naar boven...
"Kom, Alex. Het is tijd om te gaan. Je wilt toch niet blijven bij zulke zielige types," zei Arlega.

Afbeelding
Marky ging verdrietig de kamer uit. Alex vroeg zich af of hij niet te ver was gegaan. Maar Arlega moedigde hem aan.
"Je deed het uitstekend, trek je niets aan van die Marky," zei Arlega. Stiekem was Arlega toch niet zoveel veranderd.
"Laten we nu maar snel naar beneden gaan, straks komen we te laat..." Zei Arlega die nu enorme haast had. Gina mocht dit niet te weten komen over hoe Alex tegen Marky deed. Ze zou direct denken dat het onder invloed was van Arlega.

Afbeelding
Beneden ging Gina direct naar Alex toe en gaf hem een stevige knuffel. Het werd voor Alex ook even moeilijk.
"Hou je sterk, hé!" Alex beloofde dat ook. Arlega keek op de klok en hoorde Marky boven huilen, blijkbaar hoorde Gina dat niet. Ze werd er bloed nerveus van.

Afbeelding
Ook David kwam afscheid nemen van zijn halfbroertje.
"In Duitsland hebben ze hele lekkere braadworsten, laat me weten als je er één hebt gegeten," zei David.
"Haha, zou ik doen!" Zei Alex. Arlega kwam er tussen.
"Ik wil de pret niet bederven, maar we moeten nu toch echt gaan!"

Afbeelding
Gina wilde nog wat tegen Arlega zeggen. Arlega had er eigenlijk geen zin in maar liet het op zich afkomen.
"Arlega, ik wil je veel succes wensen met alles. Je hebt je leven verbeterd en gaat een nieuwe start maken in Duitsland. Pas goed op Alex," vertelde Gina. Arlega moest een beetje lachen.
"Natuurlijk doe ik dat!" Gina wist echter niet beter dat Arlega nog steeds niet veranderd was, en ze mocht er ook niet achter komen via Marky.

Afbeelding
Vanuit een ooghoek zag Arlega dat David naar boven ging omdat hij iets vreemds hoorde. Hij zal wel naar Marky gaan...
"Oké, kom nou nu moeten we echt gaan," zei Arlega haastig.

Afbeelding
Gina gaf Alex nog een laatste knuffel. Daarna gingen ze allebei de deur uit. Gina bleef uitzwaaien.
"Doeg, Alex!"
"Dag, Gina. Je zult altijd mijn tweede moeder blijven!"

Afbeelding
Op dat moment kon Gina het niet meer droog houden...
"Vaarwel, lieverd. Ik...Ik ga je zo vreselijk missen..."
"Mam, er is iets met Marky!" Riep David vanaf de trap. Gina ging weer snel naar binnen.

Afbeelding
Onderweg naar het station ging Arlega haar zoon stevig vastpakken.
"Vanaf nu komt niemand meer tussen ons," zei Arlega. De twee namen een taxi en gingen naar het station en namen de nachttrein...Binnen enkele uren waren ze uit Nederland.

-------------
Binnenkort een nieuwe update :)
Gebruikersavatar
lam6
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1074
Lid geworden op:
za 17 okt 2009, 15:45

Re: Zoete Lippen Zure Rimpels

Afbeelding

Afbeelding
De volgende dag kwam Jackson wat eerder thuis. Kim was nog steeds aan het afwassen. Jackson heeft haar nog nooit zo gezien...Kim deed het vooral om diep na te denken over het voorstel van Karen. Ze moest dit eigenlijk wel aan haar man vertellen...

Afbeelding
"Voel jij je wel goed?" Vroeg Jackson. Kim schrok zich rot.
"Je liet me schrikken. En nee, ik heb geen slecht geweten. Ik zat diep na te denken," vertelde Kim. Jackson was benieuwd er naar.
"Waar zit jij dan met je gedachten? Ik heb je nog nooit zoveel zien afwassen als nu."
Kim stond even te twijfelen, maar ze kon beter direct eerlijk zijn.
"Ik..eh...Ik ben gevraagd om fotomodel te worden," zei Kim.

Afbeelding
Jackson werd even stil...Kim was daar al bang voor.
"Wat zeg je me nou?" Kim moest zuchten, ze kon het al raden dat Jackson het een slecht idee vond.
"Ik bel Karen wel af, je vind het een slecht idee," zei Kim.
"Nee, nee! Helemaal niet, in tegendeel...Fotomodel. Ik wist wel dat ik met een knappe vrouw was getrouwd," zei Jackson die dus eigenlijk blij was.
Kim was verbaasd door Jackson's reactie.
"Je vind het niet stom? Ik ben gewoon zomaar van de straat geplukt," zei Kim. Toen ze het hele verhaal vertelde werd Jackson nog enthousiaster.
"Dat is toch geweldig, ik zeg dat je het moet doen! Maak maar gauw een afspraak met die Karen. Binnenkort hebben we een bekende Droomzichter in ons midden!" Kim was opgelucht en blij dat Jackson aan haar kant stond. Want zelf wilde ze dit ook. Ze zou gek zijn als ze dit afwees...

Afbeelding
In de avond ging Priya een eindje wandelen in het park. Ze wist niet dat Harry daar ook was.
Harry zag haar lopen, hij achtervolgde haar stiekem...
Priya nam een pauze en ging aan een tafeltje zitten. Harry zag zijn kans schoon om weer met Priya te gaan praten.

Afbeelding
"Wat doet zo'n mooie vrouw als jij zo laat nog over straat?" Vroeg Harry die ongevraagd erbij kwam zitten. Priya zat hier helemaal niet op te wachten.
"Je hebt gelijk, wat doe ik hier nog," zei Priya.

Afbeelding
Priya wilde opstaan om weg te gaan maar Harry vond dat niet leuk.
"Wat heb je tegen mij? Waarom ontwijk je me graag?" Vroeg Harry. Priya had er gewoon geen zin in...
"Ik moet naar Lars toe. Tina zit de hele tijd op hem te passen nu," zei Priya. Ze stond op en liep weg, maar Harry ging haar achterna.

Afbeelding
"Ik weet dat je mij leuk vind. Je hebt alleen zoveel meegemaakt dat je het niet wilt toegeven," vertelde Harry.
"Gaan we nou de wijsneus uithangen hier?" Vroeg Priya.
"Nee, maar ik heb genoeg mensenkennis om te zien dat jij diep van binnen niet zo hard bent als je lijkt," zei Harry. Harry had daar eigenlijk wel gelijk in. Het enige wat Priya wilde was gelukkig zijn, vooral voor Lars.
En ze voelde zich inderdaad aangetrokken tot Harry.

Afbeelding
"Oké, ik geef toe. Ik vind je een heel aantrekkelijke man. Eigenlijk al sinds het begin dat ik je zag. Maar ik wil niets overhaasten," zei Priya. Harry had daar alle begrip voor.
"Ik ga morgen mijn broer bezoeken, als je wilt kan je mee gaan? Dan krijg je misschien een beter beeld van mij," stelde Harry voor.
"Nee, sorry. Ik moet morgen de was doen en boodschappen halen. En dat is echt geen smoes..." Harry begreep het wel.
"We moeten inderdaad niet te snel gaan. Ik wil je de komende tijd beter leren kennen. Ik hoop alleen maar dat jij daar ook open voor staat," vertelde Harry. Priya wilde sowieso een nieuwe vader hebben voor Lars nu Wax in de gevangenis zat, en Harry vond ze nog leuk ook!
"Ja, ik denk wel dat ik er open voor sta," antwoordde Priya.

Afbeelding
Ondertussen bij Leyla's huis...

Afbeelding
Fluffy was al in haar mandje gekropen en viel direct in slaap. Opeens werd ze wakker door een vreemd geluid...

Afbeelding
Leyla lag in haar bed en merkte niets van het vreemde geluid...

Afbeelding
Een gedaante liep met een schep de tuin in van Leyla en begon te graven...De hele nacht door.

Afbeelding
In de ochtend werd Leyla weer wakker. Ze zag dat Fluffy lag te slapen in haar mandje.
"Wat een slaapkop is ze toch," zei Leyla die niet beter wist dat Fluffy de hele nacht wakker was gebleven.

Afbeelding
Toen Leyla gedoucht had vond ze bij de voordeur een briefje. Ze had geen post verwacht vandaag...
Op het briefje stond: "Hier slaap jij toch veel beter in?"
Leyla begreep er niets van wat de schrijver van het briefje haar duidelijk probeerde te maken, ze liep verder naar buiten.

Afbeelding
"OH MIJN GOD, WAT IS DAT?!"

Afbeelding
Leyla trof een lege graf aan met een grafsteen erbij...Ze keek vervolgens weer naar het briefje en begreep meteen wat er aan de hand was: Ze wordt met de dood bedreigd.
Leyla rende gelijk terug naar binnen en deed de deur op slot, meteen belde ze de politie op.
"Hallo? Ik heb hulp nodig. Iemand heeft vannacht in mijn tuin gezeten...Er ligt nu een open graf in mijn tuin...Alsjeblieft kom zo snel mogelijk!" Leyla was nog nooit zo bang geweest.

-----------------
Binnenkort een nieuwe update. :)
Gebruikersavatar
lam6
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1074
Lid geworden op:
za 17 okt 2009, 15:45

Re: Zoete Lippen Zure Rimpels

Afbeelding

Afbeelding
De politie was meteen gekomen om het te onderzoeken. Ook het briefje werd in beslag genomen voor verdere onderzoek naar het handschrift.
Een agent ging nog even met Leyla praten voor meer informatie.
"Heeft u veel vijanden?" Begon de agent.
"Ja, één maar. Tina Veldhuizen. Ze is de dochter van die Wax dus dat zegt genoeg," antwoordde Leyla.
"Je bedoeld Wax Veldhuizen? Weet u misschien of hij nog vriendjes heeft in Droomzicht? Misschien knappen ze wel zijn klusjes nog op en ben u mogelijk doelwit van een gevaarlijke groep," vertelde de agent. Leyla geloofde het echter niet.

Afbeelding
"Wat sta je nou te kletsen, man. Zijn dochter zit hierachter! Die wilt natuurlijk wraak op mij nemen. Ik was een tijd geleden ontvoerd door Wax samen met twee anderen. Maar wij wisten te ontsnappen en konden ervoor zorgen dat die gevangenis in ging. Tina zou het met daarvoor kwalijk nemen," vertelde Leyla.
"Dat is een bekend verhaal bij ons, mevrouw. Verder geen andere redenen over jullie rivaliteit?"
"Ja, mijn ex blijkt nog gevoelens voor mij te hebben, en dat is wederzijds. Daar wilt ze mij natuurlijk ook op pakken. Ze had me zelfs bedreigd!" Leyla ging angstig naar een hoekje lopen.
"Oké, wij gaan mevrouw Veldhuizen goed natrekken, of zij een alibi had gisterenavond. Probeert u niet bang te zijn. Het kunnen ook kinderen geweest zijn. Fijne dag verder, mevrouw!" De agent liep de deur uit.

Afbeelding
"Kinderen? Wat denken ze nou zelf," zei Leyla angstig. Ze durfde nu niet meer alleen te zijn. Ze kreeg Tina maar niet uit haar hoofd. Ze wist dat ze een kreng was, maar zou ze zo erg zijn?

Afbeelding
In de avond kwam Harry op bezoek bij zijn broer.
"Marco, veel te lang geleden!" De twee gaven elkaar meteen een omhelzing. Mariska stond er van te kijken. Dus dit was de broer van Marco waar ze zoveel over had gehoord.

Afbeelding
"Je bent niet veel veranderd, broertje," zei Harry.
"Dat kan ik niet van jou zeggen. Je lijkt een stuk volwassener," zei Marco. Harry was het daar wel mee eens.
"Amerika heeft mij goed gedaan, man. Maar ik mistte mijn vaderland enorm dus ben ik weer terug," vertelde Harry.

Afbeelding
Harry maakte ook kennis met Mariska.
"Zo, dus jij bent Mariska. Ik hoorde al van Marco dat hij een ijzersterke vrouw had gekregen na Sandra," vertelde Harry. Mariska werd verlegen.
"Sandra was ook een geweldige vrouw, ik zal nooit haar plaats kunnen innemen," zei Mariska bescheiden.
"Sandra was inderdaad een lieve vrouw. Niet te geloven dat ze al een lange tijd dood is. Maar, jij mag er ook wel zijn, Mariska," Marco begon er tussen te komen.
"Oké, zo kan die wel weer hé, broertje," zei Marco.
"Maak je geen zorgen, Marco. Ik heb al een oogje op een andere vrouw," vertelde Harry. Mariska en Marco waren allebei verrast.
"Dat is snel, kennen we haar?" Vroeg Mariska.
"Ik denk van niet, maar jullie zullen haar spoedig ontmoeten." Marco en Mariska waren benieuwd naar de vrouw waar Harry het over had.

Afbeelding
De volgende dag wou Julia gelijk naar Leyla gaan toen ze een telefoontje kreeg van haar. Ze vertelde aan John wat er was gebeurd. Shanna en Eric gingen mee luisteren.
"Jeetje, wat erg! Gaat alles wel goed met haar?" Vroeg Shanna.

Afbeelding
"Ja, ik denk van wel. Daarom wil ik er nu heen gaan," zei Julia.
Mike had het gesprek ook al gehoord vanaf de trap. Hij liep richting de keuken.
"Er zijn zoveel gekken die rondlopen. Er zitten meer buiten dan in het gekkenhuis zelf," zei Mike. John twijfelde of hij wel mee moest gaan.
"Ik kom je later wel ophalen bij Leyla, ik heb een sollicitatie ergens. Wens haar maar veel sterkte van mij!"

Afbeelding
"Wacht, Julia. Ik ga wel met je mee!" Eric was verbaasd dat Shanna mee wilde.
"Wat moet jij daar nou? Ze heeft aan Julia wel genoeg denk ik," zei Eric. Shanna dacht meer te weten dan de politie al wist.
"Shurlien is het, denk nou na! Dat mens liep hier ook laat in de tuin rond laatst. Waarom zou ze dat niet doen bij Leyla? Hun waren ook geen vriendinnen van elkaar. Bovendien woont ze samen met Tina in huis, die twee werken vast samen om ons bang te maken," vertelde Shanna.
"Draaf je niet een beetje teveel door? Shurlien had niet bij ons een graf gemaakt in de tuin. Zie jij haar nou echt zoiets doen?" Vroeg Eric.
"Ik weet het wel zeker! De politie zou haar ook moeten natrekken. Dat hele duivelse familie van Wax moeten ze natrekken inclusief hun vriendjes, dus ook Shurlien!"

Afbeelding
Ook David hoorde wat er gebeurd was. Hij wou er direct heen gaan.
"Waar ga je heen?" Vroeg Gina.
"Naar Leyla, het schijnt dat ze door iemand bedreigd wordt en ik wil even bij haar zijn," zei David. Gina schrok ervan. David ging haar het hele verhaal vertellen.
"Jezus, geef dat arme meisje een dikke knuffel van mij! Geloof het of niet, Leyla zie ik nog altijd als mijn ideale schoondochter dan die Tina," vertelde Gina.
"Misschien komt dat ook wel weer, mam," zei David als kleine hint.

Afbeelding
Gina ging zitten en hoorde dat David iemand binnen liet toen hij vertrok.
"Wie is daar?" Riep Gina.
Uzlem kwam te voor schijn. Ze liep richting Gina toe.
"Hallo, Gina. Kunnen we even gezellig bijpraten?"

Afbeelding
Gina was echter niet blij met de komst van Uzlem.
"Hoe durf jij jezelf hier nog te vertonen," zei Gina boos. Uzlem begreep er niets van.
"Hoezo, het was toch weer goed tussen ons?" Vroeg Uzlem verward. Voor Gina was het weer kapot gegaan.
"Weet je wel hoe Marky zich voelt? Het schijnt dat Arlega en Alex tegen hem waren uitgevallen. Waar heeft die jongen dat aan verdiend? Hij heeft de scheiding meegemaakt, zijn vader verloren, nu zijn halfbroertje kwijt," vertelde Gina.

Afbeelding
"Gina, nu moet je echt ophouden. Ik heb dit ook niet gewild. Ik hielp Arlega alleen maar om haar zoon weer terug te krijgen. Had ze daar dan geen recht op?" Vroeg Uzlem.
"Jij houdt met iedereen rekening behalve met mijn familie. Verdomme, Uzlem! Besef je wel wat jij Marky hiermee aandoet en mij?" Uzlem pikte de toon niet van Gina.
"Ik deed alleen maar wat het juiste was. Had je nog liever langer tegen Alex gelogen? Arlega de grond blijven intrappen, maakt jou dat echt gelukkiger?"
"JA! En nu trap ik JOU de grond in. Ik wil je hier nooit meer zien, heb je dat begrepen!"

Afbeelding
Marky hoorde vanaf boven al dat geruzie beneden. Hij kon er niet tegen...
"Oké, Gina. Jij zult me nooit meer zien hier, ik ben er ook helemaal klaar mee!" schreeuwde Uzlem. Ze liep boos het huis uit.
"Opgeruimd staat netjes!" Schreeuwde Gina er nog achterna.

Afbeelding
Het werd voor Marky allemaal veel te veel...Hij kon er niet meer tegen.
"Waarom sturen ze mij niet gewoon weg. Iedereen verlaat mij maar. Ik...Ik zou gestraft moeten worden..." Het gaat helemaal de verkeerde kant op met Marky.

-------------
Binnenkort een nieuwe update :)
Volgens mij zijn we al over de herhalingen heen... :D
Gebruikersavatar
lam6
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1074
Lid geworden op:
za 17 okt 2009, 15:45

Re: Zoete Lippen Zure Rimpels

Bedankt voor de reacties. :D Heb je al een vermoeden wie het kan zijn, Hugo?
Afbeelding

Afbeelding
Sinds iedereen het wist van Leyla's situatie kreeg ze veel bezoek van mensen die haar wilden beschermen. Roos ging zich op stellen als lijfwacht voor Leyla.
"Ze moeten eerst door mij heen komen om jou te pakken," zei Roos. Leyla begreep dat Roos het goed bedoelde, maar ze moest niet overdrijven.
"Roos, ik denk dat mijn 'lijfwacht' al onderweg is hier, en die is veel sterker dan jou," vertelde Leyla. Maar Roos accepteerde dat niet tot grote ergernis van Shanna.
"Jemig, wie ben jij eigenlijk? Ik heb je nooit eerder gezien," zei Shanna.
"Ik ben Roos, de grote lijfwacht van Leyla, dus maak me niet boos!"

Afbeelding
Op dat moment kwam David aan.
"Ik hoorde wat er was gebeurd, gaat alles goed met je?" Leyla liep direct naar hem toe.
"Ik ben zo blij dat je er bent!"

Afbeelding
Shanna en Roos zagen hoe gelukkig Leyla werd toen David eraan kwam.
"Ik zal je beschermen. Als hij er weer is, moet je me maar bellen. Of wil je dat ik liever blijf slapen?" Vroeg David. Leyla wou dat heel graag, maar moest weer denken aan Tina.
"Nee, doe maar niet. Ik red me wel," zei Leyla.

Afbeelding
Shanna schaamde zich een beetje.
"Ik denk dat onze hulp een beetje overbodig was. David is sterker dan ons twee," zei Shanna.
"Pff, jij behoort al in het bejaardentehuis. Hoe wou jij die engerd gaan aanpakken dan? Ik heb tenminste nog echte girlpower!" Zei Roos met vol trots.
Shanna en Roos vertrokken maar direct en lieten David en Leyla alleen.

Afbeelding
In de middag kwam Karen op bezoek bij Kim's huis. Ze zag een butler voorbij lopen.
"Zo, jullie hebben het niet slecht getroffen," zei Karen.
"Nee, zeker niet. Maar ik ben altijd bereid om meer geld te verdienen. En vooral te gaan werken," zei Kim.
Samen liepen ze door naar de eetkamer.

Afbeelding
Jackson kwam erbij zitten en de details en afspraken werden goed besproken.
"Als model ben je bij ons sowieso een halfjaar op contract. Maar, je gaat ook een hoop meemaken in dat halfjaar! Je zult op z'n minst drie keer in de week shoots krijgen in onze studio. Jouw foto's zullen te zien zijn bij promotie, mode en commerciële doeleinden," vertelde Karen.
Kim begon het steeds leuker te vinden.
"Mijn vrouw hoeft toch niet naakt voor 18+ tijdschriften?" Vroeg Jackson.
"Haha, nee! Natuurlijk niet. We gaan niet verder tot badkleding wat betreft 'naakt'. Ik weet zeker dat Kim daar een mooie figuur voor heeft," vertelde Karen.
Kim voelde zich steeds meer gevleid. Ze had nu al zin om te beginnen.
"Dat klinkt allemaal erg aantrekkelijk zo'n werk, hé schat?" Zei Jackson tegen Kim.

Afbeelding
"Zeker! Maar wat gaat er gebeuren na dat ene halfjaar?" Vroeg Kim aan Karen.
"Daarna gaan we kijken of je contract verlengd kan worden. Als je contract verlengd wordt kom je in fase twee. Fase twee houdt in dat je voor het buitenland gevraagd kan worden. Reken maar dat zelfs Hollywood in Amerika je gaat vragen," vertelde Karen. Kim werd er helemaal overdonderd ermee, dit was meer dan ze ooit had durven hopen.
"En als contract niet verlengd wordt?" Vroeg Jackson.
"Dan zal Kim weer zonder werk zitten. Maar maak je geen zorgen, je hebt een kans van 85% dat je in de tweede fase komt," vertelde Karen.

Afbeelding
"W...Waar...WAAR IS DAT CONTRACT?! Ik moet tekenen...O, Jackson! Dit is een droom die uitkomt!" Kim was helemaal in de wolken.
"Ik heb de contracten al bij me, je kunt ze gelijk tekenen na dat je ze hebt gelezen. We spelen als bedrijf geen spelletjes met je. Het kost je heel weinig en wij betalen de rest voor jouw succes!" Jackson stond op en ging naar de keuken om een fles te pakken.
"Daar moet op gedronken worden!"

Afbeelding
Terwijl Kim en Jackson al een soort van feestje deden samen met Karen, ging het bij Rudy en Samuel wat minder.
"Voel jij je wel goed?" Vroeg Samuel. Hij zag dat Rudy zich ziek voelde.
"Ik heb gewoon veel hoofdpijn," zei Rudy.
"Kom eens naast mij zitten," stelde Samuel voor.

Afbeelding
Rudy kwam naast Samuel zitten.
"Wij moeten gewoon nodig eens op vakantie," zei Samuel.
"Alweer? We zijn niet zo lang geleden nog geweest," zei Rudy.
"Ja, maar toen kwamen we Roos tegen. Dus dat was geen succes..."

Afbeelding
"Zie je het al voor je? Het witte zand, de blauwe zee?" Stelde Samuel voor.
"Met jou in een mooie zwembroek van goud," zei Rudy. Samuel moest lachen.
"Als jij dat wilt, dan koop ik er één voor je!" De twee begonnen te dagdromen daarover.
"Weet je wat? We gaan nu al boeken," zei Rudy direct. Hij was er wel aan toe om er tussen uit te gaan.

Afbeelding
In de middag kwam Tina laat thuis. Priya en Shurlien gingen direct naar haar toe.
"Wat was er aan de hand? Waarom moest je mee van de politie?" Vroeg Priya.
Tina begon te huilen...
"Ze verdenken mij! Ze denken dat ik Leyla lastig val," zei Tina verdrietig.
"Dat meen je niet," zei Shurlien geschrokken.

Afbeelding
Priya ging naast Tina zitten. Tina bleef overstuur huilen...
"Maar je hebt toch een alibi? Ik kan getuigen dat jij die avond bij mijn zoontje bent geweest," vertelde Priya.
"Je moet je niet zo van streek laten maken," voegde Shurlien eraan toe.
"Ik ben gewoon zo bang om David te verliezen aan Leyla. Maar geloof me, ik heb echt NIKS te maken met die bedreiging!"

Afbeelding
"Wij geloven je," zei Shurlien om Tina te troosten.
"Inderdaad. Zonder bewijs kunnen ze niets en wij hebben tenminste wel bewijs. Jij bent bij Lars geweest die avond en verder nergens anders," zei Priya in de hoop dat Tina een beetje bij kwam.
"Wat moet ik ook zonder jullie. Jullie zijn de enige twee die me nog begrijpen...Ik wou dat mijn vader hier was. Hij had me zeker in bescherming genomen," vertelde Tina.
"Ik mis hem ook, Tina. Maar wij zijn er nog gelukkig," Priya gaf Tina een knuffel.
"Het komt goed, echt waar!"

Afbeelding
Ondertussen in het centrum...

Afbeelding
...Zat Uzlem verdrietig voor zich uit te kijken in een café. Het geruzie met Gina ging maar niet uit haar hoofd. Ze zat er erg mee dat het weer fout liep tussen hun.

Afbeelding
Bart bleek ook in de buurt te zijn en herkende Uzlem van de vorige keer.
"Daar heb je mijn Turkse schoonheid," zei Bart. Uzlem was echter niet in de stemming.
"Hé, wat is er? Heb ik iets verkeerds gedaan?" Vroeg Bart.
"Ik voel me gewoon rot," zei Uzlem. Bart besloot om erbij te gaan zitten.

Afbeelding
"Oké, wat is er loos?" Begon Bart. Uzlem wilde er alleen niet teveel over kwijt.
"Ik heb gewoon ruzie met een vriendin, tenminste, ik dacht dat ze een vriendin was. We waren dichter naar elkaar gegroeid na de dood van een gemeenschappelijke vriend," vertelde Uzlem.
Bart schrok ervan.
"Jeetje, dat is best erg. En je hebt niemand om erover mee te praten?" Vroeg Bart.
"Nee, niet echt...Ik denk dat ik maar ga. Ik verveel je alleen maar hiermee," zei Uzlem.

Afbeelding
Bart keek verbaasd naar Uzlem.
"je verveelt mij helemaal niet," zei Bart. Maar Uzlem ging al op staan.
"Sorry, vergeet gewoon wat ik had gezegd," zei Uzlem vluchtig.

Afbeelding
Uzlem liep naar buiten en zag dat het al donker was geworden. Ze wilde snel naar huis gaan.
"Uzlem, wacht even!" Riep Bart die haar achterna liep.

Afbeelding
"Kom binnenkort anders even langs mijn kamer. Ik logeer momenteel in een hotel. Ik was sinds vorige maand uit mijn huis gezet omdat de huur te hoog werd. Ik zou het heel fijn vinden om met iemand te kunnen praten," vertelde Bart. Uzlem realiseerde zich dat Bart het ook niet makkelijk had. Misschien moesten ze inderdaad met elkaar gaan praten.
"Oké, geef mij je adres en het nummer van je kamer. Dan kom ik binnenkort bij je langs. Jij wilt tenminste wel naar mij luisteren," zei Uzlem.
Bart was blij om dat te horen.

-----------------
Binnenkort een nieuwe update. :)

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie