Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

Geloof jij dat Tina de stalker is van Leyla?

Ja!
3
33%
Ik heb geen idee...
0
Geen stemmen
Nee, het moet iemand anders zijn.
6
67%
Totaal aantal stemmen: 9

765 berichten • Pagina 36 van 39

Gebruikersavatar
lam6
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1074
Lid geworden op:
za 17 okt 2009, 15:45

Re: Zoete Lippen Zure Rimpels

Dankjewel!
Inmiddels gaat het weer veel beter met mij! Ik wil dus weer snel gaan beginnen om verder te gaan. :)
Ik moet alleen nog uitvogelen dat over Photobucket die nog verwarder is geworden...Werkt heel irritant!
Maar hou het maar weer in de gaten, ik ga nu echt gauw door om het seizoen voor eens en altijd af te krijgen na al dat tegenwerking steeds. XD
Gebruikersavatar
lam6
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1074
Lid geworden op:
za 17 okt 2009, 15:45

Re: Zoete Lippen Zure Rimpels

Afbeelding

Afbeelding
Johan en Meike kwamen afscheid nemen van Kim en Jackson, die vanavond thuis zouden komen.
Rik ergerde zich aan hun aanwezigheid, vooral van Piper.
"Kunnen jullie niet ergens anders heen gaan?" Rik was duidelijk niet gastvrij tegen zijn eigen familie.
"Jij moet nog een hoop leren, jongeman. Dat gedrag van jou kan echt niet," zei Meike als goede raad voor haar neefje.

Afbeelding
Toen Kim en Jackson thuis kwamen werden ze verrast.
"O, nee...Gaan jullie nu al weg?" Vroeg Kim.

Afbeelding
Meike kwam naar haar zus toe.
"Ja, onze verplichtingen in India roepen weer. We moeten nu echt terug gaan voor ons werk en Piper moet binnenkort weer naar school," vertelde Meike. Kim begreep het wel, toch vond ze het niet leuk dat haar tweelingzus weer weg zou gaan.

Afbeelding
"Mam, kunnen we nog niet een paar dagen blijven? Ik vind het zo leuk hier!" Zei Piper.
"Ik ga je totaal niet missen, eindelijk van jouw gezeik af," fluisterde Rik naar zijn nicht.
"Ik jou ook niet hoor, ook al ben je familie, je bent de stomste neef die ik ooit heb ontmoet!"

Afbeelding
Ook Johan en Jackson namen van elkaar afscheid.
"Het was leuk je ontmoet te hebben," zei Johan.
"Inderdaad, zorg je goed voor je vrouw daar in India?" Johan lachte vriendelijk.
"Reken maar!"

Afbeelding
De taxi stond buiten te wachten om naar Schiphol te gaan rijden. De zussen gaven elkaar nog een stevige knuffel.
"Hou je haaks, hé..." Kim moest bijna huilen.
"We zien elkaar weer snel, echt waar!"

Afbeelding
Kim liep met hun mee naar buiten. Ze keek toe hoe ze één voor één de taxi in gingen. Meike draaide zich om en zwaaide Kim uit die bij de voordeur bleef staan. Kim zwaaide terug...
Nog voordat Kim er erg in had, was de taxi al weggereden.

Afbeelding
Ondertussen waren Samuel en Rudy samen uit gegaan, al was het alleen maar om de domme Roos te vermijden die een vrije avond had.
"Vind je niet dat we een beetje te hard doen? Wil je haar blijven ontwijken?" Vroeg Rudy.
"Ik word gewoon knettergek van dat kind, serieus hebben ze haar hersens overgeslagen tijdens de geboorte?" Samuel had duidelijk de pest aan haar.

Afbeelding
Plotseling kwam Mariska aangelopen die Samuel herkende.
"Samuel, dat is een tijd geleden! Hoe gaat het met je?" Vroeg Mariska. Samuel had echter geen zin om met Mariska te praten, het deed hem weer teveel denken aan zijn blunders van vroeger.
"Gaat goed, doei..." zei Samuel. Rudy keek er vreemd van op.
"Waarom doe je zo flauw?" Vroeg Rudy.
"Ik heb gewoon een rothumeur," zei Samuel kortaf. Mariska wist wel beter, hij zat er nog steeds mee dat hij voor Marco was gevallen vroeger.
"Samuel, ik heb het je nooit kwalijk genomen hoor, ik..."

Afbeelding
Mariska kon haar verhaal niet afmaken omdat Samuel haar onderbrak door op te staan.
"Kom, Rudy. Wij hebben wel wat beters te doen!" Rudy ging maar als een hondje achter Samuel lopen. Mariska bleef verward achter...Zou Samuel er nog steeds mee zitten?

Afbeelding
De volgende dag kwam Arlega vroeg aan bij het huis van Gina.
"Wat doe jij hier zo vroeg?" Arlega wilde nog met Alex spreken voordat hij naar school ging.
"Ik wil weten wat Alex heeft besloten," zei Arlega.

Afbeelding
Arlega liep al verder naar binnen voordat Gina toestemming gaf, ze liep Arlega snel achterna.
"Ho even, wie zegt dat jij zomaar naar binnen mag! Alex moet zo naar school!"
"Gina, ik weet wat ik doe!" Zei Arlega vastbesloten.

Afbeelding
Maar Gina was ook al vastbesloten...
"Je komt niet meer bij hem in de buurt! Begrepen? Laatste keer was ook geen succes je had hem heel overstuur gemaakt!"
"Gina, iedereen zou schrikken van zo'n bericht, ik was me daar heel erg van bewust!" Arlega moest een beetje lachen om Gina's overbezorgdheid.

Afbeelding
"En nu is het genoeg, ik kan voor mezelf ook wel beslissen!" zei Alex die alles al had gehoord.
Gina schrok ervan, ze wist niet dat hij al beneden was.

Afbeelding
"Lieverd, sorry dat Gina en ik alleen maar ruzie maken steeds. Het enige wat ik wil is weten of jij mij een kans gaat geven, het spijt me enorm van de vorige keer..." vertelde Arlega.
Gina zat met spanning toe te kijken wat Alex zou gaan zeggen.

Afbeelding
"Ik heb lang nagedacht, en ik wil je inderdaad beter leren kennen. De vorige keer reageerde ik te overdreven en dat spijt me," zei Alex. Arlega was opgelucht toen Alex dat zei. Eindelijk kreeg ze de kans haar zoon beter te leren kennen.
Gina draaide zich om...

Afbeelding
...En begon tranen te krijgen. Ze had het gevoel dat ze Alex gaat verliezen aan Arlega.
Het leek er dus op dat Arlega alsnog haar zin gaat krijgen, wat Gina ook deed of zei.

---------
Binnenkort een nieuwe update :)
Gebruikersavatar
lam6
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1074
Lid geworden op:
za 17 okt 2009, 15:45

Re: Zoete Lippen Zure Rimpels

Dankjewel, het gaat gelukkig weer allemaal de goede kant op inderdaad. :D

Afbeelding

Afbeelding
In de middag ging Priya naar een winkel toe om wat nieuwe spulletjes te kopen. Ze had een vraag over een tijdschrift. Ze besloot te wachten tot iemand van het personeel haar ging helpen.
Op dat moment kwam er een andere klant binnen.

Afbeelding
"Ben jij hier bekend?" vroeg de onbekende man.
"Ligt eraan, zoek je iets speciaals?" vroeg Priya. De man keek paar keer om zich heen en daarna weer naar Priya.
"Niet echt, ik wacht wel tot ik geholpen kan worden," zei hij.

Afbeelding
Het personeel kwam echter niet...Na zo'n dik tien minuten wilde Priya alweer weggaan.
"Ga je nu al weg?" vroeg de man.
"Ik verspil mijn tijd hier, ik blijf niet eeuwig wachten," zei Priya boos.

Afbeelding
De man ging Priya achterna.
"Wacht even, ik wilde me nog voorstellen. Ik ben Harry, ik vroeg me af of je bekend bent in Droomzicht?" Priya keek er raar van op.
"Nou, mijn naam is Priya. En ik weet niet waar ik je mee kan helpen, maar ik heb wat betere dingen te doen," vertelde Priya.
"Jammer, ik wilde je vragen of je tijd had om samen koffie te gaan drinken," zei Harry.
Priya vond Harry een beetje opdringerig worden.
"Andere keer, oké? Als dat komt," zei Priya. Nog voordat Harry wat kon zeggen, liep ze al naar buiten.

Afbeelding
In de avond kon Shanna niet gaan slapen. Ze liep zachtjes door het huis omdat de rest wel al vroeg naar bed was gegaan.
Ze begon opeens erg dorst te krijgen en liep naar de keuken toe. Ze had het gevoel alsof ze bekeken werd...

Afbeelding
Opeens zag ze Shurlien naar binnen kijken.
"Shurlien, wat krijgen we nou?!" Shanna ging snel naar buiten om haar aan te spreken.

Afbeelding
"Wat doe jij hier zo laat? Waarom begluur je ons?" Shanna werd woedend op Shurlien.
"Ik ben ook familie, dat vergeet jij heel vaak," zei Shurlien. Shanna wilde er niks van weten.
"Dat jij de dochter bent van mijn man wilt niet zeggen dat ik ook een familieband met jou heb!" Shurlien begon kwaad te worden.

Afbeelding
Ze probeerde nog medelijden te wekken bij Shanna.
"Ik heb geen familie meer, jullie hebben mij eruit gezet en nu moet ik gedwongen leven bij mijn vriendin, Tina," vertelde Shurlien.
"Alsof jij en Tina elkaar niet liggen, klets niet. Jij en zij lijken precies op elkaar...En maak nu dat je weg komt!" Shurlien kon zich niet meer inhouden.

Afbeelding
Ze begon Shanna vast te grijpen uit woede en ging haar door elkaar schudden.
"IK HEB ALTIJD VERLANGD NAAR EEN WARM GEZIN EN JIJ NEEMT DAT AF!" schreeuwde Shurlien uit woede. Shanna duwde Shurlien van zich af.

Afbeelding
Ze gaf Shurlien vervolgens een harde klap voor haar gezicht.
"En nu moet je ophouden, beter ga je weg anders bel ik de politie, jongedame!"

Afbeelding
Shurlien had er spijt van dat zo was uitgevallen tegen Shanna. Ze kon maar inderdaad beter vertrekken.
"Ik wil je nooit meer zien hier, begrepen?" riep Shanna nog vervolgens. Shurlien ging haastig weg en verdween de straat uit. Terwijl ze haastig liep begon ze langzaam te huilen.

Afbeelding
Ondertussen was Tina ook nog laat de straat op. Ze vroeg zich af waarom David niets meer van zich heeft laten horen.

Afbeelding
Ze liep voorbij het huis van Leyla en zag David opeens naar binnen gaan.
"David?" Tina begreep er niets van. Wat moest hij bij Leyla's huis?

Afbeelding
Zachtjes op haar tenen liep ze er naar toe toen David al binnen was. Ze wilde weten waarom hij nog zo laat op bezoek ging bij Leyla.

Afbeelding
"Eindelijk, hier heb ik zo lang naar uitgekeken," zei Leyla. David kwam dichtbij haar zitten.
"Ik besef het nu pas, maar ik ben altijd van je blijven houden," zei David. Leyla vond dat leuk om te horen, maar toch zat het haar niet lekker over Tina.
"Wanneer ga je haar de waarheid vertellen? Ook al is ze mijn vriendin niet, ze heeft wel recht op de waarheid," vertelde Leyla.

Afbeelding
"Jij moet niet zoveel denken, laat het los!" David en Leyla begonnen te vrijen op de bank. Leyla wist eigenlijk dat David gelijk had. Tina was haar probleem helemaal niet.
"O, David! Ik heb hier zo lang naar verlangd!"

Afbeelding
Tina keek naar binnen en zag wat er gebeurde...Ze geloofde haar ogen niet.

Afbeelding
"Dat...Dat...DAT KLEINE KRENG!" Tina was nog kwader dan ooit.
"Hier ga je spijt van krijgen, Leyla. Echt SPIJT! Ik ben nog lang niet klaar met jou..."

-----------------
Volgende keer een nieuwe update :)
Gebruikersavatar
lam6
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1074
Lid geworden op:
za 17 okt 2009, 15:45

Re: Zoete Lippen Zure Rimpels

Dankjewel!
Ik begin al een beetje te wennen aan dat nieuwe Photobucket...het valt mee achteraf. :)
Was alleen even uitzoeken hoe en wat...Dat andere bleef handiger, maar hier moest ik even aan wennen.
Ik geloof dat we bijna bij de herhalingen al voorbij zijn (ja dat zijn er een hoop :') ). Ik zie al wat foto's namelijk die al een beetje bij het eind voorkwamen voordat de server eruit ging. En toen ontstonden er ook spannende verhaallijnen dus...Blijf het volgen! :D
Gebruikersavatar
lam6
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1074
Lid geworden op:
za 17 okt 2009, 15:45

Re: Zoete Lippen Zure Rimpels

Afbeelding

Afbeelding
De volgende dag waren Arlega en Alex de stad in gegaan om wat gezelligs te doen. Ze besloten wat te gaan eten en drinken bij Leyla's restaurant.
Roos zou hun bestelling opnemen maar ze vond andere dingen belangrijker...
"Hebben jullie gisteren dat waargebeurde tv film gezien? Ik moest zo huilen, over een meisje dat ontvoerd werd door een maniak en..." Roos kon haar verhaal niet afmaken omdat Arlega haar onderbrak.
"Mogen we nu wat bestellen? Als ik de film wil zien zoek ik het zelf wel op!"

Afbeelding
"Sorry, sorry! Ik ben natuurlijk aan het werk. Ik moet ook mijn centjes verdienen natuurlijk, om het dan in mijn spaarpot te doen!"
"Ehm, mensen sparen tegenwoordig op hun BANK," zei Alex.
"Laat het gaan joh," fluisterde Arlega.
"Ik wil een cola en een biefstuk. En wat wil jij, Alex?" Alex bekeek zijn menu even goed door.
"Ik bestel later wel wat," zei Alex. Roos stopte ineens met schrijven en keek haar notitieblokje moeilijk aan, dit viel Arlega ook op.
"Zijn er problemen?" Roos keek naar Arlega.
"Schrijf je cola nou met een C of een K?"
"Doe het nou maar gewoon!" zei Arlega boos. Roos ging het gelijk regelen.

Afbeelding
Arlega vertelde het hele verhaal vanuit haar kant hoe het vroeger gegaan was allemaal. Alex begon het steeds meer te begrijpen, ook al was het wat verward.
"Je hebt het echt niet makkelijk gehad," zei Alex. Arlega knikte...
"Ja, maar Gina ook niet hoor. Ik kan heel goed begrijpen waarom ze mij bij je vandaan wilt houden," vertelde Arlega.

Afbeelding
"Maar je bent veranderd, en daar gaat het om," zei Alex.
"Ik denk er zelfs over om in Duitsland opnieuw te beginnen. Misschien is het nog te vroeg om te vragen, maar zou je mee willen?" Vroeg Arlega.
Alex voelde zich overvallen ermee. Hij wist het antwoord nog niet...
"Rug recht, kin omhoog en niet te snel lopen!" Fluisterde Casper tegen Roos die haar bestelling wou gaan afgeven aan Arlega. Hopelijk doet ze het goed.

Afbeelding
"Je mag erover na denken," zei Arlega tegen haar zoon. Alex vond dat wel fijn om wat extra tijd te krijgen. Hij vond het ook wel spannend, een andere leven in het buitenland.

Afbeelding
"Zie hier, verse ham voor madam," zei Roos.
"Ik had een biefstuk besteld?" Arlega begreep er niks van.
"Maar mevrouw, deze ham is vers gesneden uit het lichaam van een varken. Na al dat bloed en vet wat eraan zat hebben we hem speciaal kunnen bereiden in onze geliefde restaurant! Zoals een varken zijn eigen stront eet, eet u hem! Eet smakelijk namens mijn alle geliefde collega's en mij zelf!"
Alex werd er stil van...Hij moest bijna in de lach schieten. Arlega was ondertussen aan het drinken en kon zichzelf net inhouden...
"We gaan! Denk maar niet dat we hier ooit terug komen!"

Afbeelding
Ondertussen was Mariska op bezoek bij Gina na dat ze had gebeld. ze wilde haar verhaal kwijt over Arlega die vandaag op pad was met Alex.
"Lieverd, het is moeilijk maar wie zegt dat jij Alex kwijtraakt aan haar?" Vroeg Mariska.
"Ik voel dat toch, ook al ben ik niet zijn echte moeder. Ik heb hem wel lang opgevoed," zei Gina verdrietig.

Afbeelding
"Ik ben zo bang om hem te verliezen. Misschien stookt ze hem wel op tegen mij, wie weet wat dat mens van plan is," zei Gina onzeker. Mariska kon zich goed vinden in haar vriendin, ze had misschien hetzelfde gereageerd.
"Het komt wel goed, echt waar!"

Afbeelding
Leyla had een vrije dag. David was bij haar blijven slapen vannacht en was vanochtend weer vertrokken. Leyla wilde een wandeling maken maar kreeg opeens een dringend telefoontje van Casper.
"Hallo Casper, gaat alles goed op het werk...Wat? O, nee....Jaagt Roos weer alle klanten weg met haar domme verhalen? Ja..Nee is goed. Ik kom er meteen aan!"
Leyla hing op en moest diep zuchten, ze dacht er sterk over om Roos te ontslaan als ze nog zo doorgaat.

Afbeelding
Toen Leyla naar de voordeur liep, kwam Tina al naar binnen.
"Goedemiddag, Leyla. Ik denk dat wij maar eens moeten praten," begon Tina direct.
"Ik heb geen tijd, ik moet naar mijn werk toe!" Leyla wilde er langs gaan maar Tina liet dat niet toe, ze liep ongevraagd naar binnen.
"Geniet toch eens van je vrije dag. Dan mogen we namelijk van alles doen," zei Tina.

Afbeelding
"Zoals ongevraagd hier binnen komen zeker? Wil je NU mijn huis verlaten?" Tina dacht daar anders over.
"NEE, ik ga niet weg! Jij gaat namelijk ook je eigen gang en dat kan ik niet accepteren!"

Afbeelding
"Jij zit met je vieze poten aan MIJN vriend! Ben je jaloers?" Vroeg Tina.
"Ik weet niet waar je het over hebt," zei Leyla die probeerde te ontkennen.
"LIEG NIET! Ik ken je langer dan vandaag," zei Tina woest.
"Denk je nou echt dat je beter bent dan mij, hé? Denk je dat?!" Leyla begon bang te worden voor Tina.

Afbeelding
Ze draaide zich om een keek bedroefd voor zich uit.
"Bij deze een waarschuwing, lieve schat. Nog één keer zo'n vuile streek, en ik maak je leven tot een HEL! Dat is een belofte," dreigde Tina.
Tina liep de deur uit en Leyla bleef angstig achter...Nu Tina dit wist, wat moest ze dan nou doen? Het wordt een heel gevaarlijk spelletje op deze manier.

-------------
Binnenkort een nieuwe update. :)
Gebruikersavatar
lam6
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1074
Lid geworden op:
za 17 okt 2009, 15:45

Re: Zoete Lippen Zure Rimpels

Afbeelding

Afbeelding
In de avond ging Rik naar de radio luisteren. Zijn favoriete nummer kwam erop en hij kreeg meteen zin om te dansen. Kim kwam op dat moment naar beneden.
"Rik, heb jij je huiswerk al gedaan?" Rik antwoordde niet.

Afbeelding
Kim deed de radio uit en Rik was hier niet blij mee.
"Waarom doe je dat nou? Het was net zo'n lekker nummer," zei Rik verbaasd.
"Ik vroeg jou wat en je hoorde mij niet door de radio," zei Kim. Rik moest zuchten.
"Ik hoorde je wel, maar had geen zin om te antwoorden. En NEE, ik heb mijn huiswerk niet gemaakt!"
Kim schrok van Rik's gedrag.
"Oké, als je het zo wilt. Naar je kamer!"

Afbeelding
Rik wilde niet naar zijn kamer gaan maar Kim dwong hem hierbij.
"Je leert maar eens om met mensen respectvol om te gaan!" Rik liep boos de trap op.
"Jaja, ik heb het al begrepen hoor," zei Rik boos. Wat had hij de pest aan zijn moeder...
"Ik moet aan mijn huiswerk maar zelf doe je helemaal niks!" Daar schrok Kim van...

Afbeelding
Jackson kwam vlak daarna de woonkamer in.
"Wat was er aan de hand, ik hoorde jullie ruzie maken?" Kim moest zuchten, ze zat er erg mee wat Rik zojuist zei.
"Rik had zijn bui niet. Maar lieverd, vind je ook niet dat ik werk moet gaan zoeken?" Jackson keek verbaasd naar zijn vrouw.

Afbeelding
"Hoe kom je er nou eens op om te gaan werken?" Vroeg Jackson.
"Nou, gewoon. We leven niet meer in de jaren vijftig. Bijna elke vrouw werkt tegenwoordig, ik wil gewoon weer een beetje onder de mensen zijn," vertelde Kim. Jackson vond dat even wennen, maar hij begreep het wel.
"Wat ben je toch ook een rare. Als jij wilt werken, dan moet je dat doen," zei Jackson.

Afbeelding
De volgende dag ging Uzlem even de stad in om een kopje koffie te gaan drinken en beter na te denken over de situatie tussen Arlega en Gina.

Afbeelding
Ze nam eerst een glaasje water om bij te komen van haar lange wandeling. De serveerster nam Uzlem's bestelling op en ging naar de keuken. Een blonde jongeman zat Uzlem aan te kijken...

Afbeelding
Hij kwam naar haar toe.
"Wat doet zo'n mooie jongedame als jij hier op de vroege dag?" Vroeg de man.
Uzlem voelde zich gevleid door de onbekende man.
"Sorry, kennen wij elkaar?" Vroeg Uzlem.
"Ik zou me voorstellen, ik ben Bart," zei Bart.
"Aangenaam, ik heet Uzlem," Bart keek verbaasd naar Uzlem.
"Uzlem? Ben je soms Turks?" Uzlem knikte. Bart moest in de lach schieten, hij had dat niet gedacht.
"Dat had ik echt niet achter je gezocht!"

Afbeelding
Uzlem was al uitgesproken maar Bart bleef staan, hij had blijkbaar meer te vertellen.
"Ik woon hier in de buurt, als je een keertje met iemand wilt praten...Ik ben altijd in de buurt te vinden," zei Bart vriendelijk. Uzlem had er nu geen behoefte aan om te praten, maar waardeerde het wel.
"Bedankt, Bart. Ik zou het onthouden, denk ik!"

Afbeelding
Toen Uzlem klaar was kwam Bart nog even snel naar haar toe.
"Heeft de koffie gesmaakt?" Uzlem moest lachen om hem, hij gedroeg zich alsof hij de eigenaar was van deze tent.
"Ja, was best lekker. Jij bent wel een sociaal iemand zeg, dat zie je niet vaak," zei Uzlem. Bart moest een beetje lachen om Uzlem's woorden.
"Ik heb zo meer kanten hoor, ik vind je best een aardige mevrouw. Normaal willen vrouwen niet zo snel praten, maar jij bent anders," vertelde Bart.
"Vind je dat? Maar, Bart. Ik wil de pret niet bederven maar ik moet weer gaan, eigenlijk...Ik spreek je vast nog wel een keer, oké?" Bart vond dat goed.

Afbeelding
Ondertussen loopt de spanning hoog op bij Gina's huis. Marky vertelde wat Alex heeft verteld over Arlega's plannen.
"Dat kreng, zie je wel...Ze wilt Alex gewoon weer voor zichzelf hebben!"
"Mam, Alex gaat toch niet weg? Hij is mijn halfbroertje maar ik zie hem nog steeds als mijn volledige broer," zei Marky bezorgd.

Afbeelding
"Marky, Alex blijft gewoon bij ons," zei Gina. Opeens kwam Alex de woonkamer binnen...
"Reken daar maar niet op," zei Alex. Gina en Marky schrokken van hem.
"Maar, lieverd...Je denkt toch niet echt erover om met Arlega naar Duitsland te vertrekken?" Vroeg Gina.
"Ik heb er wel over nagedacht," zei Alex.

Afbeelding
Het werd even stil...
"En, heb je een keuze gemaakt dan?" Vroeg Marky.
"Keuze maken, waarom zou hij," zei Gina verbaasd. Alex gaf inderdaad toe dat hij een keuze had gemaakt.
"Het is mijn leven en ik mag zelf bepalen!"

Afbeelding
"Ik...Ik heb besloten om met mijn ECHTE moeder naar Duitsland te gaan," zei Alex. Marky begon te huilen. Gina geloofde haar oren niet.
"W...W..WAT?" Alex knikte.
"Je hoorde mij wel, ik ga met Arlega mee naar Duitsland!" Gina kon het niet geloven wat Alex zojuist zei...


---------------------
Volgende keer een nieuwe update! :)
Gebruikersavatar
lam6
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1074
Lid geworden op:
za 17 okt 2009, 15:45

Re: Zoete Lippen Zure Rimpels

Afbeelding

Afbeelding
"Niks daarvan, je kan dit niet maken tegenover ons," zei Gina boos. Marky was nog steeds aan het huilen.
"Oké, als jullie er zo over denken...Kan me ook niets meer schelen. Je bent nooit mijn echte moeder geweest," zei Alex. Hij draaide zich om en liep boos naar buiten. Gina liep hem achterna maar bleef bij de deur staan.
"Je beseft niet eens wat jij je broertje nu aandoet hiermee!"

Afbeelding
Gina liep terug naar binnen en gaf Marky een stevige knuffel.
"Niet teveel huilen, hij gaat echt niet weg," zei Gina om haar zoon te troosten. Marky kon het niet geloven dat Alex echt weg wilde. Hoe kan hij nou weggaan na alles wat er was gebeurd met hun vader?
"Ik ben er voor je, Marky!" Zei Gina.

Afbeelding
In de middag ging Harry bij het huis van Priya aan bellen. Hij wilde de weg vragen, maar wist nog niet dat Priya hier woonde.

Afbeelding
Hij was dan ook verrast om haar te zien. Priya was ook al verbaasd.
"Jij weer? Ik wil nog steeds geen koffie met je drinken," begon Priya direct. Harry moest een beetje lachen.
"Haha, nee...Ik ben opzoek naar iemand maar ik weet niet waar die woont. Ik heb een familielid wonen hier in Droomzicht. Ik vroeg me af of jij die kende..."
Priya had echter geen zin om hem te helpen hiermee, ze had wel wat beters te doen.


Afbeelding
"Ik wil niet vals zijn. Maar je verspilt mijn tijd," zei Priya. Harry merkte toch iets anders.
"Weet je zeker dat je me niet wilt leren kennen?" Begon hij opeens uit het niets. Priya schrok daarvan.
"Ik heb een zoontje nu en daar moet ik me volledig op focussen. Dus als je niet erg vind wil ik nu afscheid nemen," zei Priya vluchtig om van Harry af te zijn.
Harry had echter vermoedens dat Priya dat alleen maar deed omdat ze hem leuk vond, maar er blijkbaar nog niet aan toe was.
"Oké, wat jij wil. Maar, je ziet me nog wel, madam," zei Harry. Nog voordat Priya daar iets op kon zeggen, liep hij al weg.
"Ik vraag wel iemand anders de weg, misschien is die veel vriendelijker dan jij...En toch, ben je een bloedmooie vrouw!" Riep Harry nog vervolgens. Priya begon te blozen...

Afbeelding
Rudy was de keuken aan het opruimen dat vol was met lege blikjes. Roos had zich gisterenavond uitgeleefd in de keuken zonder het op te ruimen. Samuel had er schoon genoeg van...

Afbeelding
Samuel zag dat Roos aan het spelen was met zijn tekenspullen.
"Roos, wij moeten dringend praten," zei hij streng.
"Ik wil nog eerst een zonnetje tekenen, daarna een meisje en een jongen. Dat blonde meisje ben ik, en dat mooie jongen heet Rudy. En dan gaan ze kussen, smak smak!"
Samuel begon razend te worden.

Afbeelding
Roos draaide zich om omdat ze Samuel hoorde grommen van woede.
"Je bent geen hond hoor," zei ze.
"MAAR JIJ BENT WEL DE DOMSTE EZEL DIE IK OOIT HEB ONTMOET!" Schreeuwde Samuel.
Roos begreep er niets van.
"Je maakt het al wekenlang onmogelijk voor mij en Rudy om hier gelukkig te zijn. Gisterenavond heb je WEER de keuken niet opgeruimd na dat je was gaan vreten en drinken. En nu heb je zojuist toegegeven dat je Rudy NOG STEEDS leuk vind. Terwijl je HEEL goed weet dat hij en ik bij elkaar horen!"
"Amen," zei Roos bijdehand.
"Dat doet de deur dicht, ONS huis uit...NU!" Samuel was het helemaal zat met Roos. Moest ze nu echt vertrekken?


------------------------
Binnenkort een nieuwe update :)
Gebruikersavatar
lam6
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1074
Lid geworden op:
za 17 okt 2009, 15:45

Re: Zoete Lippen Zure Rimpels

Afbeelding

Afbeelding
"Mij eruit zetten?" Roos schoot in de lach. Samuel begreep niet wat ze er nou grappig aan vond.
"Je bent vergeten dat dit Rudy's huis is. Jij hebt het niet voor het zeggen hier. Zo lang hij niet zegt dat ik weg moet, ga ik ook niet," vertelde Roos. Samuel realiseerde zich dat ze gelijk had.
"Ja, nou...laat maar," zei Samuel met een diepe zucht.

Afbeelding
"Ik maak wel een troost tekening voor je. Met jou en Rudy in een huisje en ik er buiten, zoals jij het graag wilt zien," zei Roos. Samuel reageerde er maar niet op. Wat is ze toch een gestoord mens...

Afbeelding
Diep in de nacht werd Eric wakker. Hij zag dat Shanna uit bed was gegaan.
Waar zou ze nou zijn?

Afbeelding
Eric trof haar in de woonkamer aan.
"Lieverd, wat doe je nog zo laat op? Het is bijna twee uur in de nacht," zei Eric.
"Ik kan niet slapen, ik blijf maar het gevoel hebben dat Shurlien hier rond het huis loopt," vertelde Shanna.
Eric geloofde dat niet.

Afbeelding
Opeens stond Shanna op.
"Misschien ze wel in de achtertuin. Je weet het nooit met haar," zei Shanna. Eric wilde zijn vrouw geruststellen.
"Je maakt veel te druk. Shurlien is echt niet zo dom om hier diep in de nacht rond de dwalen," zei Eric.
"Je had haar moeten zien toen ik haar de vorige keer aantrof, toen was ze ook hier. Ze viel me zelfs aan!"

Afbeelding
Eric liep naar Shanna toe en gaf haar een omhelzing.
"Rustig nou maar, je hoeft je echt geen zorgen te maken. Die komt hier echt niet meer. Ik denk dat ze van jou wel haar lesje heeft geleerd de vorige keer," vertelde Eric. Shanna voelde zich al wat meer gerust. Misschien had Eric ook wel gelijk en maakte ze zich veel te druk.
"Ik wil gewoon weer gelukkig zijn, net zoals vroeger," fluisterde Shanna.

Afbeelding
Eric en Shanna waren niet de enige die nog laat op waren. Marco kreeg een belangrijk telefoontje nog, ook al was het laat. Mariska was al in slaap gevallen op de bank.

Afbeelding
Toen Marco had opgehangen maakte hij meteen Mariska wakker.
"Jemig, hoelang heb jij wel niet aan de telefoon gezeten? Hoe laat is het nou?" Vroeg Mariska. Marco had iets belangrijks te vertellen en kwam naast Mariska zitten op de bank.

Afbeelding
"Ik weet dat het lang duurde. Maar het was ook de moeite waard," begon Marco.
"Je maakt me nieuwsgierig," zei Mariska.
"Mijn broer, Harry. Hij is in Droomzicht aangekomen een paar dagen geleden. Hij verblijf in een hotel nu ergens," vertelde Marco.
"Harry? Je hebt weleens over hem verteld maar nog nooit gezien. Hij woonde toch in Amerika?" Vroeg Mariska. Zij was net zo verrast als Marco.
"Ja, maar hij wilde weer in Nederland komen wonen. Ik heb hem zo lang niet gezien. Ik ben echt benieuwd wat die heeft meegemaakt in Amerika allemaal," vertelde Marco. Mariska was ook wel benieuwd naar de broer van Marco.

Afbeelding
In de ochtend trof Alex zijn halfbroertje huilend aan in de kamer.
"Marky, het was niet mijn bedoeling zo heftig te reageren de vorige keer," begon Alex. Marky reageerde niet.

Afbeelding
Alex ging naast hem zitten.
"Ook al ben ik straks ver weg, je zult altijd mijn broertje blijven, dat weet je toch?"
"Toch verlaat je ons!" Snikte Marky. Alex begreep dat dit moeilijk was, maar hij wilde altijd naar het buitenland gaan.
"Voor mij is het ook moeilijk hoor. Jij hebt altijd je echte moeder gehad, ik niet," zei Alex.
"Alsof je het zo slecht had met ons. Papa is nog geen jaar dood en je verlaat ons nu al. Ik vind dat grote verraad. Als jij met je moeder mee gaat, ben jij mijn broertje niet meer!" Zei Marky verdrietig.


--------------------
Volgende keer een nieuwe update. :)
Gebruikersavatar
lam6
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1074
Lid geworden op:
za 17 okt 2009, 15:45

Re: Zoete Lippen Zure Rimpels

Dan wacht ik toch? :P haha.
Ik hoef niet alles te bedenken. Omdat ik dat al had gedaan, weet precies wat ik wil neerzetten. Hoeft het alleen maar neer te schrijven. :P maar ik doe het wel wat rustiger aan. :)
Deetui
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
6010
Lid geworden op:
za 06 aug 2011, 21:40

Re: Zoete Lippen Zure Rimpels

^ Ja, inderdaad! Ik zat echt zo: 'Aaawwwhhh... :( ' Maar het is niet voor niets een soap XD :twisted

En ik vind het niet erg dat het zo snel gaat (A) Kan je lekker doorlezen! :D
Gebruikersavatar
lam6
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1074
Lid geworden op:
za 17 okt 2009, 15:45

Re: Zoete Lippen Zure Rimpels

Nog maar een paar updates en dan zijn de herhalingen weer voorbij. :P Dan zijn we bij het punt waar we gebleven waren voordat de server eruit viel.
Dit kon ik dus allemaal echt niet samen vatten, gebeurd veel te veel. :)
Ook kunnen we binnenkort twee nieuwe (vaste) personages verwelkomen...Wie dit zijn, hou ik nog geheim. :)

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie