Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

Geloof jij dat Tina de stalker is van Leyla?

Ja!
3
33%
Ik heb geen idee...
0
Geen stemmen
Nee, het moet iemand anders zijn.
6
67%
Totaal aantal stemmen: 9

765 berichten • Pagina 1 van 39

Gebruikersavatar
lam6
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1074
Lid geworden op:
za 17 okt 2009, 15:45

Zoete Lippen Zure Rimpels

Hallo,

Ik ga hier door met mijn langste dagboek van de sims site: Zoete Lippen Zure Rimpels.
Het verhaal verteld over een aantal gezinnen uit Droomzicht die van alles meemaken.
Ik heb al twee volle seizoenen afgerond. De derde is ook nu bijna klaar.
Ik begin dus met waar ik gebleven was, dus het kan mogelijk zijn dat het even moeilijk te volgen is vanaf dit stuk. Omdat ik midden in een grote verhaallijn zit.
Maar ik ben zo vrij geweest nu om jullie te vertellen wat er is gebeurd in de afgelopen (bijna) drie seizoenen. Maar je mag ook zelf terug lezen als je dat prettiger vind op desims2.nl.
Dit is er tot nu toe gebeurd:


Mariska,John,Stan,Mary
Mariska was samen met Henk vanaf de eerste update. Maar al gauw kwam Henk te overlijden. En bleef ze alleen achter terwijl zij zwanger was van hem. Ze kon de zwangerschap niet alleen aan en besloot hulp in te schakelen van Mary. Een zogenaamde zuster die bereid was Mariska te helpen.
Wat Mariska niet wist, was dat Mary uit was op de toekomstige kind van Mariska. Het werd uiteindelijk een zoon en zijn naam was John. Vlak na zijn geboorte werd hij ontvoerd door Mary.
Mariska liet het er niet bij zitten en ging Mary achterna. Ze werd bijna vermoord door Mary en verloor de strijd. Mary wist te ontsnappen en nam John met haar mee.

Mariska was verdrietig om de verlies van haar zoon. Ze kreeg veel steun van Stan van Dijk. De buurman die verliefd was op Mariska.
De twee kwamen uiteindelijk bij elkaar en kregen samen een dochter, Sheila.
Mariska begon een eigen bedrijf, een kapperzaak.
De verdwijning van John bleek niet lang te duren. Ondertussen was hij al een tiener geworden en kwam stage lopen bij Mariska's bedrijf. Mariska vond hem al erg lijken op haar verloren man Henk. Mary probeerde te voorkomen dat Mariska en John samen zouden komen. Maar dit mislukte. Op een avond toen Mary en Mariska aan het vechten waren, besloot ze zelfmoord te plegen.

Het huwelijk van Mariska en Stan hield ook niet lang stand. Mariska valt eindelijk voor Marco Steen. De rijkste buurman van de buurt.
Ze gaat een tijdje vreemd met hem. Stan komt hierachter en krijgt een hartaanval. Mariska's tweede man is dus ook overleden.

Shanna en Eric
Shanna en Eric zitten ook al vanaf het begin erin. Samen hebben ze een dochter gekregen, haar naam is Julia.
Julia is uiteindelijk verliefd geworden op John en heeft daar een relatie mee. Shanna was de beste vriendin van Mariska (en nog steeds).
Eric is ook een keer vreemd gegaan en viel voor zijn oude schoolvriendin Sofia. Sofia en Eric besloten samen te wonen, tot verdriet van Shanna en Julia.
Sofia bleek niet zo normaal te zijn. Ze beeld zich dingen in en denkt steeds een geest te zien die haar volgt. Eric en Sofia krijgen samen nog een dochter, haar naam was Shurlien.
Niet lang daarna komt Eric erachter dat Sofia toch niet zo leuk leek zoals ze eerst was. Hij vertrekt bij haar.
Sofia draait door en denkt dat Shanna de oorzaak is van alles. Ze komt naar Shanna toe, het loopt allemaal uit de hand. Er brak zelfs brand uit. De brandweer was op tijd om Shanna te redden, maar Sofia had het niet gered.

Eric en Shanna zijn al een tijdje weer samen en hebben een tweede dochter gekregen. Haar naam was Jessica.

Marco,Sandra,Kim,Meike

Marco en Sandra waren de rijkste mensen van de buurt. Ze hadden samen een tweeling gekregen: Kim en Meike.
Helaas was het geluk van korteduur. Tijdens een vakantie valt Sandra van een berg af. Iedereen denkt dat ze dood is en door de rivier is meegenomen.
Maar niets was daarvan waar. Ze bleek het overleefd te hebben en werd vastgehouden door Wax Veldhuizen. Hij was de eigenaar van het vakantiegebied en wilt niet dat Sandra doorverteld dat ze was gevallen. Dit zal minder bezoekers krijgen.
Sandra weet uiteindelijk te ontsnappen van Wax en keert terug bij haar familie. Wax liet het er niet bij zitten en stuurde een huurmoordenaar op haar af. Voordat Sandra werd vermoord had ze alles aan Marco verteld over Wax.
Marco is er altijd in gaan geloven dat Wax achter de aanslag zat op zijn vrouw. Na de dood van Sandra, is hij na een lange tijd verliefd geworden op Mariska. Meike is uiteindelijk getrouw met Johan, de zoon van Stan, en is vertrokken met hem naar India. Johan is er bovendien nooit achter gekomen dat Stan dood is. Dit wist Mariska te verbergen voor hem.

Leyla, Isabel
Leyla is de dochter van Isabel. Ze wonen ook in Droomzicht. Leyla was in begin een onzeker meisje. Maar na een tijdje kreeg ze meer kapsones. Isabel is heel anders dan haar dochter, zij is lief en heel naiëf. Ze is zelfs verliefd op Wax en geloofd niet in de verhalen over de moord op Sandra.
Leyla was niet zo lang geleden nog het slachtoffer geworden van een sekte. Samen met Julia en John kwam ze daar in. De moeders van de kinderen, Mariska, Shanna en Isabel namen actie om de sekte te stoppen en hun kinderen terug te krijgen.

Wax,Merel,Jackson
Wax is de gemeenste van heel Droomzicht. Hij is zelfs niet eerlijk tegenover zijn vrouw Merel. Hij gaat vreemd met Isabel en Priya tegelijk. En die twee weten zelfs ook niet van elkaar's bestaan.
Hij heeft Sandra vermoord en sinds toen is Marco zijn ergste rivaal geworden. Jackson, de zoon van Wax en Merel, is uiteindelijk verliefd geworden op de dochter van Marco, Kim. Wax en Marco hadden hier veel moeite mee, maar uiteindelijk hadden ze het geaccepteerd. Maar of Wax zich nou nog netjes houdt tegen over Marco? Je weet maar nooit met hem.

Gina, Hans, Arlega
Gina was de psycholoog van Mariska in de tijd dat ze John had verloren. Maar niet zo lang daarna werd ze uitgebreider erin toen ze met haar man Hans in het oude huis van Mariska ging wonen. (Mariska ging namelijk bij Stan intrekken) Hans en Gina kregen ook kinderen.

Arlega was de studiegenoot van Johan. Ze was verliefd op hem, maar uiteindelijk werd het niets. Johan was namelijk al verliefd op Meike.
Arlega heeft nooit echt succes gehad in de liefde. Tot dat ze Hans tegenkwam op de sportschool en toen begon haar obsessie voor Hans.
Arlega heeft een bloedhekel aan Gina. Ze deed er alles aan om Hans voor zich te winnen. Ze ontvoerde Gina zelfs en ging haar levend begraven. Gina overleefde dit maar wist niets meer wat er was gebeurd. Hierdoor kon Arlega het een tijdje geheim houden.
Arlega had diezelfde avond iets in het eten gedaan van Hans. Waardoor hij zichzelf niet meer was en maakte Arlega zwanger. Arlega en Hans kregen een kind. Gina kon hier moeilijk mee leven.
Uiteindelijk kwam het aan het licht dat Arlega Gina wou vermoorden vroeger. Hans spreekt haar hier op aan, maar het loopt uit de hand en de twee begonnen te vechten. Arlega viel uiteindelijk bewusteloos neer. Terwijl Hans de politie ging bellen, was ze daarna verdwenen.
Niemand weet dat ze nu er anders uitziet en zich voordoet als de oppasser van haar eigen kind bij Gina en Hans...


Dit is tot nu toe allemaal gebeurd. Ik ga snel de eerste update doen binnenkort. :D

Laatst gewijzigd door lam6 op ma 12 mar 2012, 16:27, 23 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
lam6
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1074
Lid geworden op:
za 17 okt 2009, 15:45

Re: Zoete Lippen Zure Rimpels.

Eerste update:
Afbeelding
Gina liet de vrouw meekomen naar binnen.
"Moet u wat drinken, voordat u naar de baby gaat?" vroeg Gina beleefd.
Arlega probeerde haar stem een beetje anders te doen zodat Gina niets in de gaten zou hebben.
"Nee bedankt, ik ga maar gelijk naar dat kleine schatje."

Afbeelding
Arlega ging snel de trap al op. Gina stond net op het punt even weg te gaan.
"Ik kom zo terug, hoor!" riep Gina.
"Wel lief zijn voor Alex, hij heeft een hoop meegemaakt." riep ze nog daarna.

Afbeelding
"Hmpf, wat denkt die Gina wel. Dat ik niet voor mijn eigen kind kan zorgen ofzo..."
Arlega probeerde Alex op te pakken.

Afbeelding
"Rustig maar lieverd, mamma is bij je nu. Ze halen mij echt niet bij je vandaan...Weet je wat? Ik neem jou gewoon mee! Gina en je vader kunnen voor mij dood vallen na alles wat ze mij hebben aangedaan!"

Afbeelding
Ondertussen hadden Kim en Jackson ruzie. Kim was het spuugzat om nog langer in deze huis te wonen.
"Jackson, ik trek dit niet meer! Wij wonen hier al een paar maanden, en je weet dondersgoed dat het hier spookt. En de baby en ik lopen gevaar hierdoor, en jij doet er niets aan?" zei Kim boos.
"Waar wil je dan wonen? In een doos?"

Afbeelding
Kim liep naar Rik toe en wou hem uit zijn wieg halen.
"Wat ga je doen?" vroeg Jackson.
"WEG, weg van dit huis en van jou!" zei Kim die bijna moest huilen.

Afbeelding
"Dit kun je niet doen. Wij zijn pas begonnen met onze leven! Vergooi dat nou niet, alsjeblieft!" zei Jackson smekend.
"Het is te laat, mijn vader had gewoon gelijk. Ik had nu misschien nog niet voor je moeten gaan. Ik ga bij hem weer wonen samen met Rik." Niet veel later nam Kim de taxi en keek zelfs niet meer om.

Afbeelding
Intussen waren Leyla en Julia onderweg naar het bedrijf van Wax.
"Wat gaan we daar doen? We hoeven nog niet te werken?" vroeg Julia.
Leyla moest opeens hard lachen.
"Gewoon een beetje lol trappen!"

Afbeelding
Leyla had ook gevraagd of John en David mee gingen. En die kwamen een paar minuten later ook aan. Ze gingen toen het gebouw in.

Afbeelding
Ze gingen het computerlokaal in.
"Computers! Ik heb wel zin om paar spelletjes sites te bezoeken!" zei Leyla.
Julia en de rest deden ook mee, als ze maar niet werden betrapt...

Afbeelding
Leyla werd woest achter de pc.
"Hé, ik heb die modewedstrijd niet gewonnen?!"
"Ssst, beetje rustig ja. Straks hoort iemand ons nog." zei John.

Afbeelding
Wax hoorde inderdaad iets vreemds en was er onderweg naar toe.
Julia hoorde al voetstappen op de gang...

Afbeelding
"Iedereen snel weg! Er komt iemand aan!"
Leyla en de andere stonden gelijk op en namen de andere deur richting de uitgang.
Nog geen tien seconden later kwam Wax binnen. Hij had uiteindelijk niemand gezien.

Afbeelding
Merel was ook op haar werk vandaag en ging een klant begroeten die net binnenkwam lopen.
Priya wist wie Merel was, en ze bekeek haar van top tot teen.
"Zo, dit is dus de vrouw van Wax Veldhuizen. Wat een lelijk blondje." dacht Priya.
Ze besloot maar om beleefd te blijven.

Afbeelding
Priya liep voorbij Merel.
Merel vond dat vreemd waarom ze haar ging negeren.
"Is mijn adem niet fris ofzo?" vroeg Merel.
Priya draaide haar om en deed alsof ze Merel niets kwalijk nam. Merel vondt het vreemd maar accepteerde het wel.
Priya liep toen verder door.
"Eens ga ik met Wax erover hebben voor wie hij nou gaat kiezen." dacht ze bij haar eigen.

Afbeelding
Bij de villa van Marco was Kim al gekomen met Rik. Ze gingen naar hun logeerkamer.
Mariska ging samen met haar vriendin Shanna de tuin in. Mariska moest Shanna iets vertellen.

Afbeelding
"Je raad het nooit..." zei Mariska.
"Wat is er dan? Wat wil je mij vertellen?" vroeg Shanna.
"Ik ga binnenkort trouwen met Marco. Maar ik voel me nog steeds schuldig tegenover Stan." zei Mariska met tranen in haar ogen.

Afbeelding
Shanna ging haar omhelzen.
"Mariska, jij kan er echt niets aandoen wat er met Stan is gebeurd." vertelde ze. Shanna en Mariska bleven in de tuin verder praten later in de middag.

Afbeelding
Het was bijna avond, en Arlega besloot met Alex ervandoor te gaan.

Afbeelding
Opeens zag ze dat Hans en Gina al thuis waren, dat had ze niet verwacht...

Afbeelding
Arlega schrok zich dood, en kon er niet tegen dat Hans en Gina zo intiem waren met elkaar. Arlega ging zich verstoppen om het hoekje.


Afbeelding
"Ooh, waarom moesten ze nu al thuis komen. Ze werken echt op mij zenuwen zo."

Afbeelding
"Ik ga dit anders aanpakken, Gina moet binnenkort nog haar straf krijgen. En als dat gebeurd is, dan neem ik mijn kind mee. En dan mag Hans lekker rouwen om de dood van zijn vrouw en het verlies van Alex!"

-------------------
Volgende keer meer Zoete Lippen Zure Rimpels. ;)
Gebruikersavatar
lam6
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1074
Lid geworden op:
za 17 okt 2009, 15:45

Re: Zoete Lippen Zure Rimpels.

Vandaag een mini update

Afbeelding
Arlega ging snel terug naar boven met de baby. Gina en Hans gingen ook al richting naar boven om te kijken hoe het ging met de baby.

Afbeelding
Arlega deed hem terug in zijn wieg.
"Ik kom terug hoor, dat beloof ik jou. Jij bent van mij en niet van hun."

Afbeelding
Een minuutje later kwamen Hans en Gina binnen in de babykamer.
"Hé, de oppasser is nu al weg?" zei Gina.
Hans vond dat ook al vreemd, maar hij zat met zijn gedachten nog veel bij Arlega. De politie had vanmiddag laten weten dat ze nog steeds onvindbaar is.

Afbeelding
Hans denkt weer terug aan de avond dat Arlega was verdwenen. Voordat ze weg was, viel ze Hans nog aan met geweld.

Afbeelding
Hans wist haar bewusteloos te slaan en rende weg om de politie te bellen. Alleen toen ze terug kwamen in de kamer, was ze verdwenen.

Afbeelding
De volgende dag bij de familie van Leeuwen, ging Eric naar zijn werk.
Julia en Jessica waren naar school. Shanna bleef met de baby achter die ze pas had gekregen met Eric.

Afbeelding
Later in de ochtend kreeg Shanna bezoek. Een meisje kwam bij haar wat vragen stellen over Eric.
"Woont Eric van Leeuwen hier?" vroeg het meisje.
"Ja, maar wie ben jij?" vroeg Shanna.
"Ooh, ik ben ehm...jullie nieuwe buurmeisje en mijn vader kent Eric al sinds zijn jeugd." vertelde ze.
Shanna vond nogal vreemd. Ze wou vragen hoe ze heet, maar toen liep het meisje al weg.

Afbeelding
Marco wilt weten waarom Kim niet meer bij Jackson wilt zijn.
Kim wilt het er liever niet over hebben.
Ze gaf Rik aan Marco en ging even naar de badkamer, de tranen sprongen in haar ogen.

Afbeelding
"Nou nou, jij en je moeder hebben heel wat meegemaakt."

--------------
Volgende keer meer ZLZR :)
Gebruikersavatar
lam6
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1074
Lid geworden op:
za 17 okt 2009, 15:45

Re: Zoete Lippen Zure Rimpels.

Nieuwe update

Afbeelding
Mariska bespreekt al met haar kinderen, John en Sheila over toekomstige huwelijk van haar en Marco.
John had er blijkbaar niet veel moeite mee. Maar Sheila had er erg moeilijk mee, ze werd er helemaal stil door.
"Wat is er lieverd, ben jij niet blij voor mama?" vroeg Mariska.

Afbeelding
"Het is gewoon niet eerlijk tegen over papa, hij is nog geen halfjaar dood en jullie hebben nu al plannen om te trouwen." Sheila voelde zich enorm verdrietig nog over de dood van Stan.

Afbeelding
Die middag waren Isabel en Wax samen naar bed geweest bij haar thuis. Isabel sliep als een roos daarna, maar Wax niet. Hij zit met nog twee andere vrouwen in zijn hoofd, Merel en Priya. Hij moest nu echt een keuze maken voordat het allemaal uit de hand loopt.

Afbeelding
Hij besloot uit bed te gaan om Priya te bellen. Isabel werd er wakker door.
"Waar ga je heen, schat?" vroeg ze half wakker.
"Even een telfoontje plegen naar mijn bedrijf." ging Wax maar verzinnen. Hij besefte opeens dat Priya de ware voor hem is.

Afbeelding
Wax had Priya gebeld om te vragen of ze langs wou komen, ze kreeg het adres mee van Wax door de lijn. Toen ging hij even op de bank zitten.
Een halfuurtje later kwam Isabel met haar favoriete jurk de kamer binnen. Ze hoopte dat Wax zal opkijken van haar mooie jurk.
Wax begon zich echter alleen maar te ergeren aan Isabel.

Afbeelding
"Kijk Wax, speciaal voor jou aangetrokken. Ik geloof nu in onze geluk. Jij bent gewoon de ware voor mij." zei Isabel die helemaal verliefd was.
Wax zat alleen maar te zuchten en hoopte dat Priya snel eraan zou komen, dan kon hij aan Isabel laten zien dat zij niets voor hem betekende. Op dat moment werd er aan de deur geklopt.

Afbeelding
Isabel had niemand verwacht, maar toch deed ze het open. Priya stapte gelijk naar binnen en keek recht naar Isabel.
"Jij bent dus de hoer van Wax? Nou de pret is voorbij, want hij is nu mijn man!" zei Priya.

Afbeelding
"Wax, stuur haar weg. Ze is vast jaloers ofzo." zei Isabel. Maar wax luisterde niet haar en keek meer naar Priya dan naar Isabel, en Isabel merkte dat goed.
"Ik...ik snap dit niet? Ben jij vreemd gegaan, Wax?" Isabel begon een beetje bang te worden.

Afbeelding
Wax besloot nu eindelijk de harde waarheid te vertellen.
"Isabel, jij was maar een tussendoortje. Jij en Merel ben ik nu echt klaar mee. Priya en ik hebben veel meer gemeen met elkaar en zij maakt mij meer gelukkig." vertelde Wax.
Isabel's hart begon te breken...
"Dit kan niet waar zijn...JIJ hebt mij GEBRUIKT?" Isabel begon tranen te krijgen.
"Jaja, Isabel jouw fijne tijd is voorbij. Wax is van mij!" zei Priya die gemeen begon te lachen.

Afbeelding
Terwijl Wax en Priya van elkaar genoten, werd Isabel razend.
"VUILE KLOOTZAK!"

Afbeelding
"Ze hadden al die tijd gelijk over je, jij bent echt harteloos en gemeen!" zei Isabel.
"Ik zou maar beter op je woordjes letten, ga vooral zo door en jij eindigt net zoals Sandra. Het is verstandig als jij binnenkort gauw Droomzicht verlaat. Ik wil jou vieze gezicht hier NOOIT meer zien, is dat duidelijk?"
Isabel voelt zich bedreigd door Wax.

-------------------------
Volgende keer meer ZLZR :D
Gebruikersavatar
o0simsfreak0o
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
7316
Lid geworden op:
di 28 jul 2009, 20:25

Re: Zoete Lippen Zure Rimpels.

goeie update :thumbup
wat zielig voor haar dat ze een 'tussendoortje' was


BTW ik zie dat bij jou ook de middelvinger ringvinger en pink aan elkaar vastzitten dat had ik ook ziet er eigenlijk best geestig uit :lol:
Afbeelding
(っˆ•ˆ)っ
Gebruikersavatar
lam6
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1074
Lid geworden op:
za 17 okt 2009, 15:45

Re: Zoete Lippen Zure Rimpels.

Nieuwe update

Afbeelding
Isabel zat de hele middag te huilen.
Leyla kwam toen thuis en vond haar moeder huilend aan in haar eigen mooie jurk. Leyla vroeg wat er was gebeurd. Na een tijdje vertelde Isabel dat Wax inderdaad een klootzak is.

Afbeelding
Leyla moest tegen de avond nog komen werken bij Wax. Ze had er nu wel minder zin in na wat Wax had gedaan tegen Isabel.

Afbeelding
Jessica kwam daar langs om te gaan eten. Aangezien Shanna en Eric ook samen uiteten zijn moesten Jessica en Julia maar zelf ergens gaan eten. Hun broertje had al zijn fles gehad.
Jessica merkte aan Leyla dat ze niet zo in de stemming was.
"Heb jij soms een hekel aan halloween? Dat is nu vanavond." zei Jessica.
"Nee, dat hele halloween gedoe kan me niets schelen. Ik ben gewoon beetje boos op Wax, je moet echt uitkijken met die man."

Afbeelding
Shanna en Eric genoten ook van het uitgaansleven.
"Heerlijk om even weer eruit te zijn, alle kinderen bellen vast nu bij ons aan om snoep te vragen." zei Shanna die er een beetje om moest lachen.

Afbeelding
"Lekker belangrijk, ik heb meer zin om met jou nu te gaan dansen." zei Eric.
Shanna werd er verlegen door.
"Eric, je doet je eigen weer voor als een puber. De eerste keer dat je mij vroeg waren we allebei bijna twintig."

Afbeelding
Toen ze daarna allebei gingen zitten vertelde Shanna over het vreemde meisje dat laatst voor de deur was, op zoek naar Eric. Eric vond het vreemd, net zoals Shanna er ook over dacht.

Afbeelding
David en Marky zaten naar griezelfilms te kijken op tv omdat het halloween was.
"Bah, die "Texas chainsaw massacre" is al meer dan vier keer erop geweest." zei David.
"Over enge dingen gesproken, wat is er met Arlega nou gebeurd? Ze is opeens verdwenen." zei Marky die zich afvroeg.
"Dat is iets tussen mam en pap." zei David.

Afbeelding
Gina en Hans waren ondertussen aan het shoppen, vanwege halloween waren de kledingzaken wat langer open vandaag.
"Wat denk jij schat, iets strakkers? Ik word deze sombere jurk al aardig zat."

Afbeelding
"Kies maar gewoon welke jij het beste vind." zei Hans die erbij kwam staan.
"Maar het is zo moeilijk, en ik voel me al zo oud." zei Gina die zich een beetje ging aanstellen.

Afbeelding
Gina koos zomaar wat uit en ging richting de paskamers.
Hans ging even bij de heren voor zichzelf kijken. Terwijl Gina naar de paskamers liep keek een vrouw naar haar.

Afbeelding
Het was Arlega die Hans en Gina aan het achtervolgen was!
Ze droeg een hoofddoek om zodat ze niet snel herkend zou worden...Ze keek razend naar Gina.

Afbeelding
Gina ging een pashokje in.
Ze had totaal niet in de gaten dat Arlega langzaam naar haar kwam...

Afbeelding
Arlega liep de kamer binnen en wreef langzaam in haar handen...
"Geniet nog maar van je laatste minuten...Gina!" dacht Arlega.
Wat is Arlega van plan? Gaat ze Gina iets aandoen?


------------------------
Volgende keer meer Zoete Lippen Zure Rimpels :D
Gebruikersavatar
lam6
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1074
Lid geworden op:
za 17 okt 2009, 15:45

Re: Zoete Lippen Zure Rimpels.

Nieuwe update
Afbeelding
Arlega hoorde dat Hans eraan kwam. En ze wou niet betrapt worden en ging snel in de andere paskamertje dat er naast stond.

Afbeelding
Gina kwam eruit om te kijken of de jurk haar stond.
"Past dit wel bij mij?" vroeg ze onzeker. Hans vond het wel een prima kleur en stijl, echt een mooie glamour jurk.
Gina en Hans verlieten daarna de paskamer...En Arlega ook...

Afbeelding
De bruiloft komt er bijna aan en Mariska heeft nog steeds geen trouwjurk. Shanna had deze week geen tijd om met haar mee te gaan. Dus vroeg ze beleefd aan Kim of ze zin had om met Mariska op pad te gaan.
"Natuurlijk Mariska, ik help mijn aankomende stiefmoeder wel aan een bruidsjurk!"
"Hoe gaat het eigenlijk tussen jou en Jackson? Ik hoor niets meer over hem." zei Mariska. Maar Kim wou er niets over kwijt.

Afbeelding
Even later waren ze in de winkel. Volgens Kim de beste kleding winkel van Droomzicht.
Mariska zocht zich rot voor de beste en mooiste trouwjurk. Maar na lang zoeken had ze er één gevonden. Ze ging ermee naar de paskamers.

Afbeelding
Na ongeveer een kwartiertje had ze hem eindelijk aan.
Kim vond hem prachtig.
Kim was ook wel toe aan nieuwe kleding en had zelf er ook één uitgezocht.
"Mariska, je lijkt net een prinses in deze jurk!"

Afbeelding
Mariska en Kim gingen hun kleding afrekenen bij de kassa met daarbij de trouwjurk. Kim trok gelijk haar nieuwe kleding aan bij de paskamers.
De twee gingen elkaar omhelzen bij de kassa. Mariska ging Kim bedanken voor haar hulp.

Afbeelding
De volgende dag namen Priya en Wax een lekkere bad bij haar thuis. Ze gingen samen in een jacuzzi dat in de tuin zat.
"Is het hier niet een beetje te koud voor?" vroeg Wax.
"Dat maakt het extra spannend." zei Priya.

Afbeelding
"Wax, wanneer gaan we het nou aan je vrouw vertellen dat zij verleden tijd is? Nu we van Isabel af zijn moeten we wel opschieten hoor."
"Heb jij haast dan?" vroeg Wax.

Afbeelding
Hij trok haar langzaam naar zich toe.
"Wij hebben nog alle tijd van de wereld, ik kan je zeggen dat als je in mij leven komt, dat het niet makkelijk zou zijn. Ik ben nou niet één van de geliefde mannen in dit dorpje." vertelde Wax.
"Wat kan mij dat schelen, wie zegt dat ik heilig ben?" zei Priya die een beetje moest lachen.
"Ik heb nu gehoord dat Jackson en Kim uit elkaar zijn, mijn kleinzoon woont nu bij die vuile klote familie van Marco. Ik ga hem een binnenkort een bezoekje brengen." Wax heeft nog altijd een hekel aan Marco.

Afbeelding
De twee begonnen te vrijen...

Afbeelding
In de middag toen Leyla uit school kwam werd ze gelijk gebeld door Jessica. Die heeft afgesproken om vanavond uit te gaan met een leuke jongen die ze heeft leren kennen via school. Maar Leyla had er niet veel zin in.
"Sorry Jessica, mijn moeder is al wekenlang enorm chagerijnig, en me nagels moeten ook gelakt worden." vertelde Leyla terwijl ze naar haar nagels keek.

Afbeelding
Toen Leyla even later ging ophangen ging ze naar haar kamer toe.
Isabel kwam toen net haar bed uit, ze had heel slecht geslapen...

Afbeelding
...Ze is namelijk over tijd sinds ze voor het laatst met Wax naar bed was geweest.
"Ooh god, ik ben toch niet zwanger?"

----------------------------
Volgende keer meer Zoete Lippen Zure Rimpels :D
Gebruikersavatar
lam6
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1074
Lid geworden op:
za 17 okt 2009, 15:45

Re: Zoete Lippen Zure Rimpels.

Nieuwe update

Afbeelding
Het was avond, en Marco zat rustig in de zitkamer. Na te denken over hoe zijn trouwdag met Mariska eruit zal zien.

Afbeelding
Hij wist niet dat Wax de villa was binnengeslopen...

Afbeelding
Marco schrok zich dood toen hij Wax achter zich zag staan, hij stond gelijk boos op.
"WAX, doe durf jij zomaar mijn huis binnen te komen! Wat kom je doen?"

Afbeelding
"Rustig aan Marco, ik kwam alleen maar even kijken hoe met mijn kleinzoontje gaat. Ik hoorde al dat Kim weg is gegaan bij mijn zoon. Waar is de baby?"
Marco wist gelijk waar Wax op uit was.
"Denk maar niet dat jij hem te zien krijgt, ik ken je langer dan vandaag. Eerst mijn vrouw en nu..." Marco kon zijn zin niet uitspreken omdat Wax hem onderbrak.
"Hoor eens, er is NOOIT bewijs gevonden dat ik je vrouw heb vermoord. Dus het lijkt me verstandig dat je dat nou een keer laat rusten."

Afbeelding
Marco liep voorbij Wax en wou naar de telefoon gaan. Hij draaide zich nog naar Wax toe om hem te waarschuwen.
"Voor de laatste keer, mijn huis uit! Of ik laat de politie komen." zei Marco dreigend.
Wax vond het verspilde moeite en besloot weg te gaan. Hij deed net alsof hij het opgaf. Maar in zijn gedachten ging het heel anders: "Wacht maar, ik ga ervoor zorgen jij je trouwdag niet snel zult vergeten."

Afbeelding
Ondertussen had Jessica een date met haar vriendje Gordy. Waar ze nu ongeveer een week mee heeft. Ze zitten naast elkaar in de klas tijdens biologie.
Jessica viel voor zijn charmes, en Gordy vond Jessica altijd heel grappig en leuk.

Afbeelding
Jessica en Gordy bleven zo romantisch door dansen. Jessica had helemaal niet door dat het al na elfen was, en ze moest om half twaalf weer thuis zijn.

Afbeelding
Even later gingen ze aan de bar zitten.
"Leyla had er nu ook bij moeten zijn, maar met jou alleen vind ik het veel leuker!" zei Jessica.
Gordy en Jessica bleven veel drinken daar, en ze werden allebei dronken...

Afbeelding
De volgende morgen had Isabel een test gedaan of ze zwanger was...En inderdaad, ze is zwanger.
Isabel vond dat helemaal niet leuk, ze wist gelijk van wie het was.
"Ik wil geen kind van Wax!" dacht ze.

Afbeelding
Op dat moment kwam Leyla binnen met een kado voor haar moeder.
"Mam, kijk is! Heb ik speciaal voor je gekocht gisteren, om je pijn te verzachten. Wax is jou niets waard." zei Leyla om haar moeder op te vrolijken.

Afbeelding
Isabel was blij ermee. Ze twijfelde of ze Leyla moest vertellen dat ze zwanger is...Uiteindelijk besloot ze het nog maar voor haar te houden.
"Dat is heel lief, schat." zei Isabel tegen haar dochter.

Afbeelding
Julia kwam om tien uur uit haar bed en ging naar de woonkamer toe. Daar zag ze haar ouders bezorgd zitten.
"Wat is er aan de hand?" zei Julia terwijl ze aankwam schuiven.
"Jessica is vannacht niet thuis gekomen, we hebben haar al tien keer gebeld maar ze neemt haar mobiel ook niet op!" zei Shanna bezorgd.

Afbeelding
Aan de andere kant van Droomzicht in een huis werd Jessica wakker in een vreemde kamer...

Afbeelding
Ze zag op haar horloge dat het al tien uur was geweest.
Ze schrok zich dood toen ze Gordy naast haar zag liggen...Ook zag ze vlekken op de lakens...
"Ohnee..." zei Jessica geschrokken.

----------------------------
Volgende keer meer Zoete Lippen Zure Rimpels :D

Laatst gewijzigd door lam6 op di 10 nov 2009, 13:50, 1 keer totaal gewijzigd.

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie