Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

Geloof jij dat Tina de stalker is van Leyla?

Ja!
3
33%
Ik heb geen idee...
0
Geen stemmen
Nee, het moet iemand anders zijn.
6
67%
Totaal aantal stemmen: 9

765 berichten • Pagina 35 van 39

Gebruikersavatar
lam6
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1074
Lid geworden op:
za 17 okt 2009, 15:45

Re: Zoete Lippen Zure Rimpels

Afbeelding

Afbeelding
Alex stond op en liep richting de woonkamer. Arlega en Gina stonden ook snel op.
"Als dit een grap is, is het allang niet leuk meer," zei Alex geschrokken.
"Het is geen grap, Alex. Arlega is echt jouw moeder," vertelde Gina. Arlega probeerde dichterbij Alex te komen om hem te kalmeren.

Afbeelding
"Lieverd, kom even zitten weer dan kunnen we je het allemaal uitleggen," stelde Arlega voor. Alex wilde dat echter niet.
"NEE, wat valt er nog aan uit te leggen? Ik voel me bedrogen..." Alex kon zijn woede niet meer inhouden. Hij kon het maar niet begrijpen.
"Laat het dan ons uitleggen, Alex. Kom nou even zitten," ging Arlega door.
"NEE!" Schreeuwde Alex.

Afbeelding
"Alex, ik heb je nooit willen bedriegen maar..." Gina kon haar zin niet afmaken omdat Alex haar onderbrak.
"Toch heb je het gedaan! Jij bent een slechte moeder, en je bent het niet eens! Ik haat je, hoe kon je me dit aandoen!" Gina schrok van Alex's boze woorden en begon zelf ook even kwaad te worden.
"Ho eens even, jongeman. Ik heb jaren voor je gezorgd dus ik ben geen slechte moeder geweest voor je," zei Gina met een boze stem.
"Ik vind ook wel dat je nu te ver gaat, Alex. Ik ben Gina dankbaar voor wat ze heeft gedaan. Dus iets meer respect naar haar als dat kan!" Gina was verbaasd om Arlega's woorden. Is ze dan toch echt veranderd?

Afbeelding
Alex draaide zich opeens om en rende de keuken in. Vervolgens nam hij de achterdeur en rende kwaad naar buiten. Arlega ging hem achterna en bleef bij de achterdeur staan.
"Alex, kom terug! Waar ga je heen?" Alex negeerde het en rende door.

Afbeelding
David kwam naar beneden toe.
"Wat is er aan de hand? Ik hoorde geschreeuw," zei David. Hij zag dat Gina helemaal overstuur was geraakt.
"David, ga Alex achterna! Hij is net overstuur weggelopen..." Gina was helemaal in paniek geraakt.
"Snel, straks overkomt hem wat! Je moet hem tegenhouden!" Riep Arlega. David rende naar buiten en ging Alex achterna.

Afbeelding
Alex rende boos door de straten van Droomzicht. David kon hem op het nippertje bij houden.
"ALEX, HÉ! Wacht nou even!" Riep David. Alex negeerde hem en probeerde nog harder te rennen. Als hij maar zo ver mogelijk vandaan was van alle leugenaars.
"Alex, blijf hier!"

Afbeelding
Zonder op te letten stak Alex plotseling de straat over. Op dat moment kwam er een taxi aan die Alex niet meer kon ontwijken. David zag het gebeuren.
"ALEX, PAS OP!" Alex keek om en zag de auto op zich afkomen. De auto raakte de been van Alex en wist toen te remmen. Alex viel met een harde klap op de grond. Hij begon langzaam te huilen...

Afbeelding
Ondertussen hadden Jackson en Kim het heel gezellig op hun huwelijksreis. Ze zaten samen op bed om te bedenken wat ze gingen doen vandaag.

Afbeelding
"Ik heb zin om naar de sauna te gaan," zei Kim die Jackson begon vast te houden. Jackson had echter andere plannen, hij had niet zoveel zin in de sauna.
"We kunnen het ook hier gezellig maken op de kamer," stelde hij voor.
"Hoe zie jij dat voor je?" Vroeg Kim.

Afbeelding
Jackson en Kim begonnen te vrijen.
"Ah, deze manier dus..." zei Kim. Jackson moest een beetje lachen.
"Inderdaad, zo krijg je het ook wel warm. We maken onze eigen sauna wel in deze hotelkamer," vertelde Jackson.
"Gek, haha!" Kim had in geen tijden zoveel plezier gehad.

Afbeelding
Een agent kwam langs bij Gina om te vertellen dat Alex niks ergs mankeerde, alleen een paar kneuzingen.
"Uw zoon heeft geluk gehad," zei de agent. Gina was enorm opgelucht.
"Ik vernam dat uw zoon overstuur uit huis was weggelopen. Kunt u mij vertellen wat er aan de hand was?" Vroeg de agent. Gina ging uitleggen dat het om een familie kwestie ging.
"Het was gewoon een kwestie in de familie. Je weet hoe tieners daar soms op kunnen reageren," vertelde Gina.
"Dat is waar. Veel sterkte met wat de problemen ook zijn. Ik denk dat uw zoon heeft geleerd nu dat weglopen niet altijd de oplossing is," zei de agent. Niet lang daarna vertrok hij.

Afbeelding
Toen de agent weg was ging Gina snel naar de telefoon om Arlega op te bellen.
"Arlega? Met Gina, je hoeft je geen zorgen meer te maken. Alex is niet ernstig gewond geraakt, alleen een paar kneuzingen," vertelde Gina.
"Godzijdank..." Zei Arlega aan de lijn.

Afbeelding
Uzlem stond erbij om mee te luisteren.
"Ik kom morgen weer langs om te kijken hoe het gaat," zei Uzlem.
"Ja wacht eens even, toen je vanmiddag hier was was dat ook geen succes," zei Gina boos. Arlega begreep al waar Gina heen wilde.
"Gina, we wisten beiden dat Alex heftig zou reageren. Maar ik heb ook niet gewild dat die overstuur wegliep," vertelde Arlega.
"Volgens mij begrijp jij het niet helemaal. Hij kwam bijna onder een auto vandaag! Arlega, het is echt beter dat je uit zijn buurt blijft. Hele ellende begint weer van voor af aan..." Arlega was het hier niet mee eens.
"Je kunt me niet nog een keer verbieden, Gina! Hij weet het nu..." Zei Arlega.
"Precies, hij weet het nu. En kijk wat ervan is gekomen? Arlega, jij blijft uit zijn buurt...Begrepen?!" Gina hing toen meteen op.

Afbeelding
Arlega begon te huilen. Ze vertelde Uzlem wat Gina zojuist had gezegd.
"Dat kan ze niet maken. Dit konden je niet voorkomen wat er gebeurde," zei Uzlem verbaasd.
"Ja maar dankzij mij kwam hij wel bijna onder een auto. Ik ben echt een slechte moeder," zei Arlega verdrietig.

Afbeelding
Uzlem probeerde Arlega gerust te stellen.
"Arlega, het is allemaal voor jullie een heftige dag geweest. Alex heeft tijd nodig en Gina en jij ook. Het is al een grote stap dat jullie het verteld hebben. De rest komt vanzelf wel," vertelde Uzlem. Arlega begon iets meer hoop te krijgen.
"Dankje, Uzlem. Je bent een echte vriendin," zei Arlega. Uzlem glimlachte naar Arlega.
"Het komt goed, echt waar."


-----------------
Binnenkort een nieuwe update :)
Gebruikersavatar
lam6
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1074
Lid geworden op:
za 17 okt 2009, 15:45

Re: Zoete Lippen Zure Rimpels

@ Slimpie Hugo, al een favo personage op het moment? :P haha.
Afbeelding

Afbeelding
In de ochtend gingen Samuel en Rudy samen eten. Op dat moment kwam Roos naar beneden, ze ging al naar haar werk toe.
"Fijne dag, schatjes!" Roos wilde meteen door lopen maar werd tegen gehouden door Samuel.

Afbeelding
"Je hebt de afwas van gisteren alweer laten staan," zei Samuel. Roos zag dat er inderdaad een berg lag in de keuken.
"Dat kan vanavond ook wel," zei Roos. Samuel was het hier niet mee eens.
"Vanavond gaan we weer koken. Dan moet alles schoon zijn," zei Samuel die zich ergerde aan Roos.
"Pff, je lijkt wel een opa. Ik doe het vanavond wel want dan heb ik tijd. En als jij zo'n haast hebt doe je het toch zelf?"
"Ik doe het wel," zei Rudy die zichzelf op gaf om ruzie te voorkomen tussen de twee.

Afbeelding
Shurlien verveelde zich dood. Ze zat alleen maar thuis en werk vinden was erg moeilijk in deze tijden. Priya kwam naar beneden toen ze Lars naar bed had gebracht. Ze zag dat Shurlien ergens over aan het piekeren was.

Afbeelding
Priya kwam naar haar toe.
"Je mist je vader, hé?" Vroeg Priya. Shurlien zat inderdaad aan haar vader te denken maar wilde zich er niet aan toegeven.
"Nee hoor, die zak kan me niets schelen," zei Shurlien die zich groot hield. Priya herkende haar zelf enorm in Shurlien.
"Net zoals ik toen was. Ik deed ook alsof mijn vader gestolen kon worden. Maar diep van binnen mis ik hem nog steeds," vertelde Priya. Shurlien keek verbaasd naar Priya.
"Heeft jouw vader je ook in de steek gelaten dan?" Vroeg Shurlien. Priya knikte.
"Ja, hij zat vaak aan de drank. Hij verliet mijn moeder toen ik nog heel jong was. Ik heb nooit echt een vaderfiguur gekend in mijn leven," vertelde Priya.

Afbeelding
Shurlien schrok om Priya's verhaal. Dat had ze nooit achter haar gezocht.
"Wat erg. Ik weet niet wat ik moet zeggen," zei Shurlien.
"Geeft niets. Ik heb ermee kunnen leren leven uiteindelijk. Maar ik wil niet dat het met Lars dezelfde kant op gaat. Nu Wax in de gevangenis zit dankzij Mariska en Marco. Ze begrijpen niet dat ze een vader hebben afgenomen van mijn kind," vertelde Priya boos. Priya hoopt dat ze op een dag alles kan bieden aan haar zoontje Lars.

Afbeelding
In de avond kwam Julia op bezoek bij Mariska en Marco om het goede nieuws te vertellen: Zij en John gingen hun huwelijksplannen eindelijk voort zetten.
"Wat leuk!" Mariska was heel blij om dat te horen.
"Nu Shurlien uit huis is, kunnen we eindelijk aan onze huwelijksplannen doorgaan," vertelde Julia. Mariska vond het ook wel tijd worden dat haar zoon eindelijk gaat trouwen, zeker met zo'n leuke schoondochter.

Afbeelding
"Dit moeten we vieren," zei Marco. John vond het daar wat veel te vroeg voor.
"We moeten niets forceren. Straks loopt alles mis," zei John.
"Welnee joh, jullie zagen dat het huwelijk tussen mijn dochter en Jackson ook goed was verlopen. Dan moet het bij jullie ook lukken," vertelde Marco.

Afbeelding
Als iedereen naar beneden wou gaan om er op te toasten, wilde Mariska nog eventjes boven blijven met Marco.
"Marco?" fluisterde ze.

Afbeelding
Marco draaide zich om en keek naar Mariska.
"Wat is er aan de hand? Je zoon gaat trouwen en je kijkt zo bezorgd," zei Marco. Mariska wachtte tot Julia en John uit de kamer liepen.
"Ik kan op het moment niet aan feestjes denken. Ik zit teveel met mijn hoofd bij Johan. Ik vind het zo erg wat ik heb gedaan," vertelde Mariska.
"Dat had je je eerder moeten bedenken, lieverd. Nu is er geen weg meer aan terug. Ik kan me best goed voorstellen als hij het niet meer goed wilt maken," vertelde Marco. Mariska raakte beetje teleurgesteld in Marco.
"Jij bent ook lekker motiverend. Ik mag toch wel hopen dat dit ooit nog goed komt?"

-------------
Binnenkort een nieuwe update :)
Gebruikersavatar
lam6
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1074
Lid geworden op:
za 17 okt 2009, 15:45

Re: Zoete Lippen Zure Rimpels

Afbeelding

Afbeelding
Marco zag dat Mariska er echt mee zat dat het stuk was gegaan tussen haar en Johan. Misschien moest hij haar meer motiveren erin ook al maakte ze fouten.
"Weet je, misschien komt het wel goed," zei Marco. Mariska begon iets vrolijker te worden. Eindelijk zei haar man iets positiefs.
"Ik hoop het zo. Johan is echt een lieve stiefzoon geweest voor mij," zei Mariska. De twee gingen daarna samen naar beneden om de toasten samen met John en Julia.

Afbeelding
De volgende dag was Roos zich aan het ergeren aan Casper. Casper had sinds de afwijzing van Leyla helemaal geen zin meer om te werken in haar restaurant, dus verveelde hij zich nogal.
"Waarom moet ik zo hard werken en jij niet?" Vroeg Roos.
"Omdat ik geen zin heb, dat zie je toch," zei Casper boos.
"Nou, wacht maar tot Leyla dit ziet. Ze gaat je vast ontslaan," dat deed Casper helemaal niks. Hij hoopte juist ontslagen te worden of anders nam hij zelf ontslag.

Afbeelding
Op dat moment kwam Leyla aanlopen.
"Wie wilt ontslagen worden?" Vroeg ze verbaasd. Roos nam gauw het woord over.
"Waarom mag Casper de hele dag niks doen en moet ik mij rot werken om dit bedrijf draaiend te houden?" Leyla pikte de toon niet van Roos.
"Roos, bemoei je er niet mee anders gooi ik jou vandaag nog eruit. Jij hebt nog een hoop te leren vergeleken met Casper," zei Leyla.
Roos schrok van Leyla's uitval tegen haar en ging meteen weer werken. Leyla wilde met Casper even apart spreken.

Afbeelding
"Casper, het spijt me enorm van laatst," zei Leyla. Casper kon Leyla zelfs bijna niet meer aankijken.
"Je hebt mijn hart gebroken die avond. Ik dacht dat je net zoveel voor mij voelde als ik voor jou," vertelde Casper droevig. Leyla besefte dat ze verkeerd bezig was.
"Casper, mijn gevoelens voor jou waren echt. Maar het is gewoon zo dat ik nog steeds meer van David hou. Ik bedoel, hij was mijn allereerste echte vriendje. Zulke gevoelens gaan zelden weg, er blijft altijd wat van over. Aangezien Droomzicht klein is komen we elkaar vaak tegen en soms...Roept dat oude gevoelens op," vertelde Leyla in de hoop dat Casper het een beetje zou begrijpen.
"Ik had je ook gelukkig kunnen maken," zei Casper boos.
"Dat kan, maar was jij gelukkig geweest met een vrouw die meer voor een ander voelt? Ik denk dan dat we beiden ongelukkig waren. En je kan er beter nu achter komen dan voordat je al getrouwd bent!"

Afbeelding
Casper begon zich te realiseren dat Leyla gelijk had. En wat betreft gevoelens kan niemand die volledig in de hand hebben.
"Leyla, eigenlijk heb ik bewondering voor je. Hoe jij ondanks alles toch weer boven op komt voor je eigen gevoel," zei Casper. Leyla was verbaasd dat Casper opeens van gedachten was veranderd.
"Meen je dat nou? Dus je vergeeft het mij?" Vroeg Leyla.
"Ik vergeef het je," zei Casper. De twee gaven elkaar een omhelzing. Leyla was opgelucht dat het was uitgepraat.
"Laten we nu maar gaan werken, anders komt het er maar niet van. O, en Leyla. Ik hoop echt dat David en jij weer bij elkaar komen," zei Casper.

Afbeelding
In de avond was Arlega in een café gaan zitten om na te denken. Ze wist niet hoe het nou verder moest gaan. Op dat moment kwam Johan binnen die ook toe was om na te denken. Hij zag Arlega zitten.
"Zo, over oude bekende gesproken," zei Johan.

Afbeelding
Hij kwam naast Arlega zitten.
"Dat is inderdaad erg lang geleden, hoe gaat het met je? En je vader?" Vroeg Arlega. Johan begon verdrietig te worden op dat moment. Arlega schrok ervan.
"Heb ik iets verkeerds gezegd?" Johan begon weer langzaam bij te komen na een paar tranen te hebben gelaten.
"Mijn vader is dood, al jaren..." Zei Johan. Arlega schrok ervan, ze wist dit niet.
"Huh, wanneer dan?" Vroeg Arlega. Johan vertelde haar het hele verhaal wat er destijds gebeurd was. Arlega kon het maar moeilijk geloven.
"Hoe kan dat nou, ik was er ook bij op je bruiloft en die man leefde nog," zei Arlega verward.
"Ja, maar het gebeurde in dat huis en Mariska heeft het al die tijd geheim gehouden voor mij. Jij had ook niks in de gaten?" Vroeg Johan.

Afbeelding
"Nee, ik was niet echt mezelf toen. Ik was alleen maar bezig met Gina en Hans. Ik mis Hans zo vreselijk...En ik heb een zoon nu gekregen van hem maar door dat ik zo doordraaide moest ik de gevangenis in," vertelde Arlega droevig. Johan was verbaasd.
"Was je zo diep gezonken toen?" Vroeg hij. Arlega knikte.
"Ja, maar ik heb van mijn fouten geleerd! Ik wil een tweede kans met Alex, maar Gina laat me niet toe," zei Arlega. Johan stond er aardig bij stil.
"Jeetje, we zijn allebei erg veranderd. Ik leerde je kennen als een studiegenoot destijds en nu zijn we allebei ouders geworden. Ik heb een dochter met Meike gekregen, ze heet Piper," vertelde Johan.
"Binnenkort ga je ook terug naar India zeker? Geloof me, Johan. Je kan het beter een beetje goed maken met Mariska," zei Arlega.
Johan begreep er niks van.

Afbeelding
Johan stond op en was van plan om weg te gaan.
"O, als je aan haar kant staat ben ik zo weer weg," zei Johan boos. Arlega probeerde hem tegen te houden.
"Johan, ik praat niet goed wat Mariska heeft gedaan. Maar ik weet uit mijn ervaring dat je iets beter kan uitpraten inplaats het zo achter te laten," vertelde Arlega.

Afbeelding
Johan bleef staan en luisterde aandachtig naar Arlega.
"Maak niet dezelfde fout als wat ik deed. Ga met Mariska praten voordat jullie weer vertrekken. Het zal een hoop ellende besparen voor later," ging Arlega door.
"Jij...jij bent echt veranderd," zei Johan verbaasd. Hij herkende Arlega bijna niet meer zoals vroeger. Het leek nu een wijzer vrouw te zijn geworden. En ze had ook gelijk, hij moet er inderdaad over praten.

Afbeelding
"Ik ga je vreselijk missen als je terug gaat naar India," zei Arlega. Johan zou Arlega ook wel missen, ook al mochten ze elkaar niet zo vroeger. Ze gaven elkaar een omhelzing.
"Ik wens je veel succes met alles wat je nog gaat doen," zei Johan. Arlega was blij om dat te horen van hem.
"En je moet gaan voor je kind. Alex is JOUW zoon en niet van Gina!"

Afbeelding
"Meen je dat nou?" Vroeg Arlega. "Dus jij vind dat ik ervoor moet gaan?"
Johan vond dat inderdaad.
"Je bent echt veranderd. En iedereen verdiend een tweede kans, Mariska dus ook," zei Johan.
Niet lang daarna namen ze afscheid van elkaar.
"Veel geluk, en het allerbeste," zei Johan.
"Jij ook, Johan! Vaarwel..." Arlega werd beetje droevig bij het idee dat Johan binnenkort weer weg gaat. Maar door zijn ingesproken moed bij haar, weet ze wat haar nu te doen staat: Alex krijgen.

-------------------
Binnenkort een nieuwe update :)
Gebruikersavatar
lam6
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1074
Lid geworden op:
za 17 okt 2009, 15:45

Re: Zoete Lippen Zure Rimpels

Afbeelding

Afbeelding
Julia werd geroepen door Eric om naar beneden te komen.
"Julia, er is bezoek voor je!" Julia stond vermoeid op van haar bed en ging naar beneden toe. Wie zou er zijn gekomen?

Afbeelding
Toen ze beneden kwam zag ze het.
"Je verloofde wilde even met je overleggen," zei Eric. Julia was blij om John te zien. Maar hij zat echter met een vervelende kwestie.
Julia kwam naast hem zitten en Eric liet ze alleen.

Afbeelding
"Julia, hoe doen we het nou met halfzus? Gaat ze wel of niet komen op onze trouwdag?" Vroeg John direct. Julia vond dat een domme vraag.
"Wat denk je nou zelf? Dat mens hoeft nooit te komen wat mij betreft," zei Julia. John begreep dat wel, hij had het ook niet zo met Shurlien.
"Maar ze is toch familie van je, weet je het zeker?" Vroeg hij.
"John, als het aan haar lag waren we niet eens bij elkaar geweest. Nee, zij mag NOOIT komen!" Julia was vastbesloten daarover.

Afbeelding
Vandaag was de laatste dag van Kim en Jackson's huwelijksreis. Ze vertrekken vanavond weer terug naar Nederland. Om het goed af te ronden gingen ze nog samen dansen. Terwijl Jackson keek of zijn haar nog goed zat, kwam Kim al de kamer binnen.

Afbeelding
Jackson vond haar prachtig, ze straalde schoonheid uit.
"Wat ben je toch zo mooi," zei Jackson die naar Kim staarde. Kim moest een beetje lachen.
"Jij was zo te zien nog niet echt klaar. Ik zag je wel met dat spiegeltje," zei Kim.
"Maar nu ik jou zo zie maakt me dat helemaal niets meer uit," zei Jackson.

Afbeelding
Jackson deed een romantische cd op met mooie nummers. De twee begonnen samen te dansen.
Ze waren helemaal in de wolken.
"Konden we maar eeuwig zo doen," fluisterde Kim.

Afbeelding
"Ik weet nog iets beters," fluisterde Jackson. Nog voordat Kim het in de gaten had. Ging Jackson haar zoenen.
"Je bent geweldig, Jackson!"

Afbeelding
In de middag kwam Leyla op bezoek bij het huis van Gina. Ze kwam voor David. David was verbaasd haar te zien.
"David, mag ik binnen komen?" Vroeg Leyla.
"Ja, eh...Tuurlijk!" Leyla kwam naar binnen en keek David met een serieuze blik aan.
"Ik moet met je praten, heb je even tijd?" Vroeg Leyla.
"Ja, maar laten we het achterom doen. Mijn moeder is in gesprek met Alex," zei David.

Afbeelding
Leyla en David liepen door naar de keuken om naar de achterdeur te gaan. Intussen was Gina samen met Alex aan het praten.

Afbeelding
Alex was genezen van zijn kneuzing en heeft goed na kunnen denken de afgelopen dagen. Hij was tot de conclusie gekomen dat hij Arlega beter wilde leren kennen.
"Weet je het wel zeker?" Vroeg Gina. Gina vond het niet zo'n leuk idee dat Alex toch nog zijn echte moeder wou leren kennen.
"Ja, ik ben heel zeker. Ik moest door de schrik heen komen. Ik heb mijn spijt niet eens betuigt nog aan haar, omdat ik de vorige keer zo boos wegliep. Ik realiseer me nu hoe moeilijk het voor haar moest zijn geweest," vertelde Alex.
"En ik dan? Ik had er ook moeilijk mee, Alex," zei Gina.

Afbeelding
"Jij wist dat deze moment ooit zou aankomen. Jij was er misschien onbewust op voorbereid, ik niet," zei Alex.
"Maar dat neemt niet weg dat ik jou ook als mijn eigen kind zie!" Gina begon een beetje teleurgesteld te raken in Alex.
"Ik ben je dankbaar voor wat je hebt gedaan. Maar ik blijf erbij, als Arlega nog contact wilt. Dan sta ik daar graag voor open!" Gina had het er maar moeilijk mee. Maar wat kon ze eraan doen? Het is Alex's leven...

Afbeelding
"Oké, vertel nou maar wat er is?" Vroeg David ongeduldig aan Leyla. Leyla besloot er niet meer om heen te gaan en ging het eerlijk bekennen.

Afbeelding
"David, ik hou van je! Altijd van je gehouden en dat is nooit over gegaan," zei Leyla. David schrok ervan.
"Ho even, je hebt nog steeds gevoelens voor mij? En die Casper dan?" Vroeg David verward. Leyla ging uitleggen dat dat niks voorstelde, enige van wie ze echt houdt is David.
"Ik wil jou, David. Ik kan er niet langer meer om heen. Toen je naast mij kwam zitten op de bruiloft begon ik het pas echt te realiseren. Jij bent de man waar ik mee verder wil," vertelde Leyla.

Afbeelding
"Het spijt me, Leyla...Maar ik ben met Tina nu. Ik kan haar niet bedriegen op deze manier," zei David.
"Je wilt haar niet bedriegen omdat je nog steeds van mij houdt. Ik zie het aan je ogen, David. Je bekijkt Tina niet op die manier. Alleen naar mij toe," zei Leyla. David begon er beetje genoeg van te krijgen.
"Leyla, nu moet je echt ophouden. Ik ben niet verliefd op je!" Ook al zeiden de gevoelens van David heel iets anders, hij wilde zich er niet aan toegeven. Leyla besloot maar om weg te gaan.
"Oké, als jij het zo wilt. Is denk ik maar beter dat ik naar huis ga," zei Leyla teleurgesteld. Ze liep langzaam bij David vandaan.

Afbeelding
David begon spijt te krijgen. Hij realiseerde zich dat het pijn deed, niet alleen voor Leyla maar ook voor hem. Hij komt niet eerlijk voor zijn gevoelens uit en Leyla deed dat wel.
"Leyla, wacht even!" Riep hij. Leyla bleef staan en zag dat David met zijn gezicht omlaag aan kwam lopen.
"Je...Je hebt gelijk," zei hij. Leyla wist niet wat ze hoorde.
"Meen je dat nou?" Vroeg ze.
"Ja, ik realiseer me nu dat het me niks doet als Tina boos wegloopt. Maar zoals jij net weg liep, mijn hart brak bijna..."

Afbeelding
Leyla en David begonnen dichter bij elkaar te komen...
"Ik verlang naar je, Leyla. Altijd al zo geweest," fluisterde David.
De twee begonnen bijna te zoenen. Kwam daar eindelijk de lang verwachtte verzoening tussen hun?

--------------------
Binnenkort een nieuwe update :)
Gebruikersavatar
lam6
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1074
Lid geworden op:
za 17 okt 2009, 15:45

Re: Zoete Lippen Zure Rimpels

Afbeelding

Afbeelding
Opeens trok David zich terug.
"Niet hier, iedereen kan ons zo zien," fluisterde David. Leyla moest een beetje lachen. Dat was ze vergeten.
"Tina kon hier zo ons aantreffen. Dat moeten we niet hebben," Leyla wilde weten of David al wat zekerder was.
"Ga je het haar vertellen?" Vroeg Leyla.
"Ik weet nog niet, maar laten we volgende keer afspreken bij jou. Voelt wat veiliger," zei David. Dat vond Leyla geen enkel probleem.
"Als je het maar wel gaat vertellen aan Tina binnenkort.."

Afbeelding
In de avond kwamen Johan en Meike naar het huis toe van Mariska en Marco. Johan had besloten om het uit te praten. Hij liep richting Mariska terwijl Marco en Meike naar Elise gingen kijken.

Afbeelding
"Wat wordt ze toch snel groot," zei Meike. Ze vond het leuk om haar nieuwe zusje te zien.
"Ook al is het mijn halfzusje, ik blijf net zoveel van haar houden als van Kim," Marco was blij om dat te horen. Dat Meike er vrede mee had dat hij en Mariska een kind hadden gekregen.

Afbeelding
Johan kwam naast Mariska zitten. Mariska had hem helemaal niet verwacht.
"Johan, wat brengt jou hier?" Vroeg Mariska verbaasd. Johan ging uitleggen dat hij het wilde uitpraten.
"Mariska, ik begrijp dat het ook een moeilijke tijd voor jou moet zijn geweest. En het laatste wat ik wil is met ruzie hier vertrekken," vertelde Johan. Mariska was blij dat Johan dat zelf ook in zag nu.
"Ik wil ook niet met ruzie uit elkaar. Jij bent best belangrijk geweest voor mij," vertelde Mariska. Johan moest een beetje zuchten.
"Maar niet zo belangrijk dat je het mij ging vertellen, maar gebeurd is gebeurd en ik vergeef het je voor nu," zei Johan. Mariska was opgelucht om dat te horen. Maar Johan was nog niet klaar.
"Daarna wil ik je nooit meer zien of spreken. Ik hoop dat jij en Marco samen erg gelukkig blijven," zei Johan.
Mariska schrok van Johan's woorden maar kon het ergens wel begrijpen. Ze was ook veel te ver gegaan.
"Het spijt me zo erg," zei Mariska.

Afbeelding
Niet lang daarna kwam Sheila naar beneden. Ze kondigde aan mee te willen met Johan naar India. Mariska schrok hiervan. Ook al had ze niet zoveel aandacht besteed aan haar dochter, toch deed het pijn dat ze weg wou gaan.
"Ben je hier dan niet gelukkig?" Vroeg Mariska.
"Jawel, maar ik heb gemerkt dat Droomzicht gewoon niet echt mijn thuis is. Bovendien wil ik bij mijn halfbroer zijn," vertelde Sheila. Sheila was de enige dochter die ze kreeg met Stan. Maar ze moet het verleden dit keer echt loslaten.

Afbeelding
Mariska ging haar dochter omhelzen.
"Het spijt me zo dat ik je misschien heb verwaarloosd...Ik begrijp het heel goed als je weg wilt," zei Mariska. Sheila vond dat Mariska geen verwijten naar haar zelf moest maken.
"Ik red me wel, ma. Ik wil de wereld verkennen samen met Johan," zei Sheila.

Afbeelding
Ook Meike en Marco moesten er aan gaan geloven. De twee begonnen afscheid te nemen van elkaar.
"Vertrekken jullie direct?" Vroeg hij.
"Nee, we blijven nog even tot Kim en Jackson terug zijn. Dan nemen we afscheid van hun en dan vertrekken we echt," zei Meike. Marco vond het nu al moeilijk zijn dochter voor de tweede keer gedag te zeggen.
"Kon je maar langer blijven, ik mis je vreselijk..." zei Marco.
"Ik kom heus nog wel een keertje langs, maar je kan begrijpen dat Johan voortaan niet meer komt," zei Meike. Dat begreep Marco wel.
"Hou je taai, lieverd!"
Toen ze vertrokken waren gingen Mariska en Marco elkaar omhelzen. Mariska was blij dat ze nog kon uitpraten met Johan, ook al was het voor de laatste keer.

Afbeelding
Ondertussen was Tina gestrest aan het raken. Shurlien kwam haar kamer binnen.
"Jij zit nooit zo lang achter je pc," zei Shurlien. Tina kon zich niet meer inhouden.
"Vind je het gek? David laat al de hele dag niks van zich horen!"

Afbeelding
Tina stond op en begon rondjes te lopen uit verveling.
"Jullie spraken elkaar gisteren nog. Je hoeft toch niet elke dag contact te hebben?" Vroeg Shurlien verbaasd.
"Jawel, we hebben wat met elkaar! Dan is het belangrijk dat je trouw naar elkaar toe bent. Als die niet kan komen moet die op z'n minst laten weten wat die aan het doen is!" Tina begon aardig door te draaien.
"Probeer nou rustig te blijven. Je doet net alsof die dood is gegaan!"

Afbeelding
Tina ging met een zucht op haar bed zitten.
"Wat moet ik nou? Ik kan niet zonder hem, Shurlien. Een leven zonder David kan ik me niet voorstellen," zei Tina.

----------------------
Binnenkort een nieuwe update. :)
Ik wacht even tot sommigen van jullie bij zijn ;) voordat ik de volgende updates plaats.
Gebruikersavatar
lam6
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1074
Lid geworden op:
za 17 okt 2009, 15:45

Re: Zoete Lippen Zure Rimpels

Voorlopig even geen update, want ik kan dat niet echt opbrengen.
Ik ben van de week naar de huisarts geweest omdat ik al een tijd last heb van eczeem.
Ik heb inplaats van een zalfje, antibiotica pillen gekregen. Twee per dag en dat vier maanden lang. Met tussendoor controles van het ziekenhuis omdat dit zwaar kan zijn qua bijwerkingen.
Ik ben gisteren met de kuur begonnen en moet zo weer één nemen, maar de bijwerkingen beginnen al vrij snel: Vermoeid, hoofdpijn, duizelig etc. Ik kan op deze manier dus even geen updates maken want dat vraagt energie, en die heb ik dus nu niet momenteel. Zelfs achter pc zitten en typen valt even zwaar tegen.

Sorry voor het ongemak, ik hoop dat dit niet zo lang hoeft te duren. En als er een moment komt dat ik me iets beter voel, update ik natuurlijk!

Tot gauw, hoop ik.
Gebruikersavatar
ikkest
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
337
Lid geworden op:
ma 24 jan 2011, 02:17

Re: Zoete Lippen Zure Rimpels

Beterschap lam :)

Hoop dat de antibiotica werkt, anders heb je straks voor niks zo'n rot tijd uitgezeten met die kuur.
En voel je niet verplicht om te updaten zodra je je iets beter voelt. Soms is het dan juist lekker om even niks te doen, ziek zijn (van de antibiotica in dit geval dan) kan ontzettend vermoeiend zijn.
Gebruikersavatar
lam6
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1074
Lid geworden op:
za 17 okt 2009, 15:45

Re: Zoete Lippen Zure Rimpels

Bedankt voor de beterschappen! :)
Het gaat weer iets beter gelukkig, nog wel last van bijwerkingen maar dat moet over kunnen gaan. Zo niet, terug naar de dokter.

@ Froos, je blijft me verbazen :P haha. Antibiotica is een medicijn dat je (meestal) krijgt voorgeschreven in ernstige situaties zoals een longontsteking. Ik heb het gekregen voor mijn eczeem, ik vind het nog steeds onnodig. Maarja het moet maar zo, heb de zachtere versie gekregen maar hij valt alsnog zwaar. Dit moet ik tot Juni blijven slikken, twee per dag. Zolang duurt de kuur...met controles tussendoor van het ziekenhuis.

Ik wil binnenkort weer snel doorgaan met ZLZR, maar wil daarnaast ook een andere dagboek beginnen met één verhaal. Ik heb dat verhaal eens geschreven voor mijn nicht. Ik ga het binnenkort in de sims 2 doen. :) Ik denk wel dat jullie het leuk zullen vinden. Is wel een soort meidenverhaal maar dan met beetje "zwarte" humor erin. Het gaat niet een eng verhaal worden ofzo. ;)
Gebruikersavatar
lam6
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1074
Lid geworden op:
za 17 okt 2009, 15:45

Re: Zoete Lippen Zure Rimpels

Hoi Deetui en Slimpie Roel,

sorry dat ik vaak afwezig ben. Ik worstel nog steeds met mijn gezondheid. Ik heb nu veel last van vermoeidheid en geen motivatie in dingen en beetje down zijn. Allemaal bekende kenmerken met een trage schildklier. Ze willen eind april pas verder onderzoeken doen.
Ik stond vaak op het punt om te gaan updaten, maar kon het niet opbrengen. Voor de buitenwereld lijk ik nu erg lui ofzo, ik wil wel maar handelen ernaar lukt niet. En soms heb ik momenten van: Pff wat heeft het voor nut?
Niet alleen met dit dagboek hoor maar in bijna alles wat ik doe: sporten, tekenen/schilderen, fotografie, gedichten en verhalen schrijven, al die dingen vind ik geen motivatie of kracht meer in terwijl ik er vroeger altijd fanatiek mee bezig was.
Ik hoop op een betere tijd maar er komt wel een update hoor, ik was/ben sowieso niet van plan om te stoppen.
Deetui
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
6010
Lid geworden op:
za 06 aug 2011, 21:40

Re: Zoete Lippen Zure Rimpels

Hey lam,

Oew, dat klinkt allemaal niet zo fijn. Heel veel beterschap :knuffel En ik snap dat je nu de puf niet hebt om het allemaal te doen ;) Als je weer wat energie krijgt, zou ik maar eerst beginnen met wat je het leukste vind van sporten, tekenen/schilderen, fotografie, gedichten en verhalen schrijven. En als je er dan weer helemaal bovenop bent, of zover dat kan (ik weet niet hoe het zit met een trage schildklier) dan zien we graag een update verschijnen! :swing Maar voor nu veel beterschap, en rust maar lekker uit! :)

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie