Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

Geloof jij dat Tina de stalker is van Leyla?

Ja!
3
33%
Ik heb geen idee...
0
Geen stemmen
Nee, het moet iemand anders zijn.
6
67%
Totaal aantal stemmen: 9

765 berichten • Pagina 31 van 39

Gebruikersavatar
lam6
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1074
Lid geworden op:
za 17 okt 2009, 15:45

Re: Zoete Lippen Zure Rimpels

Afbeelding

Afbeelding
De volgende dag waren Shanna en Eric in gesprek met Julia en John. Ze waren onzeker hoe het nu verder moest met hun.
"Gaan jullie trouwplannen nog wel door?" vroeg Eric.
"Pap, we zijn er gewoon nog niet aan toe!" zei Julia. Eric moest zuchten...
"Maar dit gaat al maandenlang zo door, het leven gaat door. Jullie moeten toch eens een beslissing nemen?" zei Shanna.

Afbeelding
"We zijn gewoon toe aan een pauze, dat kan toch?" zei John, die helaas beter wist waarom hij afstandelijk was in de relatie. Het had allemaal met Shurlien te maken. Hij moest weer terug denken aan de avond dat ze hadden gekust.
"Ik snap dat jullie tijd nodig hebben, als het maar niet eeuwig duurt," zei Eric.

Afbeelding
Op dat moment kwam Shurlien naar beneden, ze had John niet verwacht.
"Hoi, John!" riep ze. Maar John negeerde haar.
"We zitten in gesprek, kun je ons even niet storen?" vroeg Shanna aan Shurlien.

Afbeelding
"Rustig maar hoor, ik ga al!" zei Shurlien met een boze stem. Ze keek vervolgens nog boos naar John. Omdat hij haar negeerde. Shanna vond dit gedrag erg vreemd, ze zag ook dat John zich niet meer op zijn gemak voelde...Wat zou er aan de hand zijn tussen die twee?

Afbeelding
Casper was op bezoek gekomen bij Leyla. Ze gingen verder praten waar ze laatst gebleven waren, dat toen niet voorgezet kon worden vanwege Tina.
"Leyla, ik wil weten of het wederzijds is?" vroeg Casper.

Afbeelding
"Tja, je bent echt een leuke jongen, hoor..." zei Leyla.
"Maar?" vroeg Casper.
"Ja, ik weet niet. Het is nog niet zo lang geleden dat David en ik uit elkaar waren gegaan," vertelde Leyla. Casper wilde zijn eigen mening inbrengen erin.
"Dan waren jullie gewoon niet voor elkaar bestemd. Ik heb nog nooit voor iemand zoveel gevoeld als jij," vertelde Casper.

Afbeelding
"Casper, je maakt me verlegen..." zei Leyla die bijna begon te bloosen.
"Dan voel je dus wel wat voor mij?" vroeg Casper. Wat kon die Casper een charmant overkomen, heel anders dan hij altijd op zijn werk was.
"Ik moet eroverna denken, geef me wat tijd?" vroeg Leyla.
"Vooruit dan maar!" zei Casper.

Afbeelding
Bij afscheid nemen gaven ze elkaar een omhelzing.
"Ik wacht op je, neem de tijd," fluisterde Casper in Leyla's oor.

Afbeelding
Die middag waren Tina en David uiteten gegaan.
Tina ging vertellen wat ze laatst had gezien bij Leyla, dat Casper verliefd op haar is.
"Is toch niet normaal, dat slet kan elke man maar krijgen die ze wilt!" vertelde Tina.
"Let even op je taalgebruik, het is wel mijn ex," zei David.

Afbeelding
"Nou en? Je voelt toch niets meer voor haar?" vroeg Tina. David luisterde niet meer naar haar omdat hij werd afgeleid door een vrouw die daar achter zat...Was dat nou Arlega die daar zat? David kon zijn ogen niet geloven.
"Arlega?" zei David.

---------------
Binnenkort weer een nieuwe update :D
(omdat dit al nieuwe pagina is) Gisterenavond laat heb ik nog een update geplaatst, op pagina 60 :) Over Wax's exit.
Gebruikersavatar
lam6
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1074
Lid geworden op:
za 17 okt 2009, 15:45

Re: Zoete Lippen Zure Rimpels

Afbeelding

Afbeelding
David wou naar Arlega toe lopen toen ze opeens ervandoor ging. Maar Tina ging hem tegenhouden.
"Ho, even! Je hebt nog steeds niet geantwoord of je iets voor Leyla voelt?" vroeg Tina.
"Huh, wat?" vroeg David.

Afbeelding
David begon zich te realiseren dat hij Arlega niet meer kon inhalen. Tina greep hem beet.
"Waar zit jij toch met je gedachten, lekkerding!" zei Tina. Ze deed alsof ze David leuk vond, maar ze begon hem steeds meer stommer te vinden.

Afbeelding
Rudy en Samuel hadden een gesprek over Roos. Samuel begon een beetje spuugzat te worden met Roos in huis.
"Laatst wou ze een tekening voor ons maken, een leuke jongen. Alsof we niet van elkaar kunnen genieten," vertelde Samuel.
"Wat is het probleem dan?" vroeg Rudy.
"Nou, het lijkt alsof ze wilt stoken?" zei Samuel verward. Rudy moest een beetje lachen, hij vond Samuel zo schattig als die bezorgd raakte om niks.

Afbeelding
"En ze zei ook dat jij vreemdgaat buiten de deur, omdat ze jou langer kent," zei Samuel verdrietig. Rudy kwam dichterbij hem zitten.
"Je moet je niet zo laten op fokken door dat mens, laat haar gewoon! Let maar op, zodra zij een eigen vriendje heeft, laat ze ons met rust!" zei Rudy om Samuel gerust te stellen.
"Echt waar?" vroeg Samuel.
"Ja, echt waar. Je moet eens wat meer zelfvertrouwen hebben, Samuel!" zei Rudy.

Afbeelding
De twee begonnen te vrijen op de bank toen Roos binnenkwam.
"Ah nee, ga van de bank af! Ik wil televisie kijken," zei Roos.
Rudy en Samuel gingen toen samen naar boven zodat Roos de hele kamer voor haar zelf had.

Afbeelding
Ondertussen was David thuis gekomen. Alex stond te telefoneren met de meubelzaak, het huis van Gina wordt binnenkort volledig opgeknapt.
David moest dringend met Gina spreken over wat hij had gezien vandaag.

Afbeelding
Op dat moment ging de deurbel, Alex kreeg het maar druk.
"Dat zijn de meubels voor de tafels al die we gisteren hadden besteld, ik doe de deur wel open!" zei Alex terwijl hij wegliep.
Ondertussen vertelde David aan zijn moeder wat hij gezien had vandaag.
"Nee, dat kan niet," zei Gina.
"Mam, ik zweer je dat zij het was! Ze leek er sprekend op, volgens mij was zij het gewoon," vertelde David.

Afbeelding
"Arlega zit in de gevangenis, ze kan toch niet vrijgelaten zijn al?" vroeg Gina.
"Ik weet het niet, mam. Ik zal toch maar eens de politie even gaan bellen om na te trekken," stelde David voor.
"Wat een onzin, dan hadden ze allang naar ons gebeld als ze was vrijgelaten! Dat vrouw wilde mij vroeger vermoorden twee keer..." zei Gina verward.

Afbeelding
In de avond gingen Jackson en Kim met hun zoon over de komende bruiloft praten.
"Ik denk dat we het beste thuis kunnen trouwen, laten we lekker eens origineel doen: In de kelder beneden!" zei Jackson.
"Haha, grappenmaker!" zei Kim.
"Ik meen het, het is ruim en groot, misschien alleen beetje laten schoonmaken maar voor de rest is het toch best romantisch?" vroeg Jackson. Kim keek hem vreemd aan, hij meende het nog echt ook!

Afbeelding
"Rik, als jij samen met je moeder de gastenlijst wilt doornemen, dan komen we een heel eind. Al jouw schoolvrienden zijn ook van harte welkom!" vertelde Jackson.
"Geen denken aan!" zei Rik brutaal. Kim en Jackson schrokken van zijn reactie.
"Hoezo? Je vind het toch wel leuk?" vroeg Kim.
"Helemaal niet, dit kunnen jullie gewoon niet maken! Nu opa net in de gevangenis is beland en jullie vieren feest! Ik zal nooit op jullie trouwdag komen!" zei Rik kwaad. Hij was hier duidelijk op tegen...

-------------
Binnenkort een nieuwe update :D
Gebruikersavatar
lam6
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1074
Lid geworden op:
za 17 okt 2009, 15:45

Re: Zoete Lippen Zure Rimpels

Haha, ik ook hoor, Deetui :)
Ik ben gelukkig nog niet alles kwijt qua plannen. Maarja er zitten ook zoveel verhalen erin verwerkt en zoveel sims personages dat je het soms even kwijt ben ja.
In een echte televisie soapserie (zoals GTST) zitten er vaak meer schrijvers die het bedenken, meestal 3 of 4 schrijvers. Ik bedenk alles vaak in mijn ééntje :P haha, bevalt me prima hoor. Heb alles nog onder controle. :) Ik zorg alleen ervoor dat er wat minder kinderen geboren worden voorlopig, want ik heb er nu wel zat haha.
Gebruikersavatar
Simsfreak
Gekke geleerde Gekke geleerde
Berichten:
10304
Lid geworden op:
di 26 okt 2010, 17:18

Re: Zoete Lippen Zure Rimpels

Oehh, echt weer leuke updates! Het afscheid van Wax was best erg vond ik.. En ik ben echt benieuwd wat Gina en David gaan doen aan Arlega, of dat ze het gewoon laten zitten. En natuurlijk hoop ik ook dat Julia er niet op de een of andere manier achterkomt dat John is vreemdgegaan, maarja.. :P

Maar echt weer goede updates! :D
Welcome to the inner workings of my mind, so dark and foul I can't disguise. Nights like this I become afraid of the darkness in my heart.
Gebruikersavatar
lam6
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1074
Lid geworden op:
za 17 okt 2009, 15:45

Re: Zoete Lippen Zure Rimpels

Bedankt allemaal :D
Afbeelding

Afbeelding
"Rik hoe kun je dat zeggen!" zei Jackson kwaad. Rik stond boos op en verliet de kamer.
"Ik ga slapen, jullie bedenken het lekker zelf maar!" zei Rik boos toen hij weg liep.
"Laat hem nou maar, hij draait wel weer bij. Ik denk dat hij Wax gewoon mist," vertelde Kim.
"Hoe kan hij hem nou missen? Beseft Rik wel wat die man allemaal heeft gedaan?" vroeg Jackson.

Afbeelding
"Het kan ook door de puberteit komen. Trouwens, meende je dat nou echt dat je wilt trouwen in de kelder?" vroeg Kim.
"Ja, wat maakt het nou uit waar we trouwen? Onze liefde wordt er toch niet minder op?" vroeg Jackson. Kim vond het een gek idee, maar ze begreep wat Jackson bedoelde.
Ze gaf een lucht kusje naar hem toe.
"Ik kan niet wachten tot het zover is, ik ga meteen mijn zus bellen in India!" vertelde Kim.

Afbeelding
Ondertussen was het doodstil bij het huis van Wax, Priya voelde zich niet meer op haar gemak en ging met Tina bespreken wat ze van plan was.

Afbeelding
"Verhuizen? Waarom in godsnaam?" vroeg Tina verward.
"Ik wil samen met jou en Lars een nieuwe start maken, we kunnen niet eeuwig in dit huis blijven wonen," vertelde Priya.
"Er is niks mis met dit huis, ik wil Droomzicht niet verlaten hoor!" zei Tina.
"We gaan Droomzicht ook niet verlaten, we gaan alleen aan de andere kant wonen. Geef nou eens toe, jij moet toch steeds aan je vader denken als we hier blijven?" vroeg Priya. En daar had ze wel gelijk in...

Afbeelding
Tina wilde naar haar slaapkamer lopen maar Priya hield haar tegen.
"Toe nou, Tina. Dit kan toch zo niet langer, we moeten allebei door met ons leven!" zei Priya.
"JE ZOU OP HEM WACHTEN!" zei Tina kwaad. Priya begreep al dat Tina zich verraden voelde, maar dat was nergens voor nodig.
"Ik blijf hem trouw, en jij ook! Ik zou jullie nooit verlaten dat weet je toch, denk ook even aan Lars. Hij moet nu zijn vader missen voor een hele lange tijd. Ik denk dat het goed zal zijn voor Lars als die in een andere huis verder opgroeid," vertelde Priya. Tina begon te twijfelen, Priya had eigenlijk wel gelijk...

Afbeelding
De volgende dag waren Leyla en Julia naar de stad gegaan. Leyla vertelde aan Julia over Casper, dat hij verliefd is op haar.

Afbeelding
"Waarom ga je er niet voor?" vroeg Julia.
"Ik weet het gewoon niet, ik denk aan Casper maar mijn hart zit nog steeds bij David," zei Leyla onzeker.
"Wat heb je nou te verliezen? David is al een lange tijd met Tina samen, ik denk niet dat hij ooit nog bij je terug komt," zei Julia. Leyla werd er stil door, ze moest er bijna huilen erdoor.
"Ja, sorry...Ik ben eerlijk tegen je, Leyla. Je moet doorgaan met je leven, er zijn meer leukere jongens op de wereld? Ik heb het beste met je voor, je weet toch dat je mijn beste vriendin bent?" vroeg Julia.
"Ja, daar heb je gelijk in..." zei Leyla.

Afbeelding
Na het eten stonden ze op om te vertrekken, het werd Leyla opeens duidelijker: Ze moet doorgaan met haar leven en dan wel met Casper!
"Julia, door jou ben ik gaan realiseren dat ik ervoor moet gaan!" zei Leyla.
"Dus, je bent toch verliefd op Casper?" vroeg Julia.
"JAAA, nu ik er meer overna denk, hoe meer ik van hem ga houden!" zei Leyla.

Afbeelding
Julia gaf haar vriendin Leyla een knuffel. Op dat moment kwam Tina binnen lopen en zag de twee staan.
"Ik ga er gewoon voor! Hij wordt mijn man!" zei Leyla. Tina schrok ervan, ze dacht namelijk dat het over David gaat...
"Ohnee, NIKS ERVAN!" zei Tina kwaad.

---------------
Binnenkort een nieuwe update :D
Gebruikersavatar
lam6
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1074
Lid geworden op:
za 17 okt 2009, 15:45

Re: Zoete Lippen Zure Rimpels

Afbeelding

Afbeelding
Tina kwam boos op hun af.
"Tina, volg je mij ofzo?" vroeg Leyla. Julia bleef erbij staan voor het geval uit de hand liep tussen die twee.
"Jij wilt gewoon David van mij afpakken, ik heb je wel door hoor!" zei Tina boos.
"Ik wil David helemaal niet van je afpakken!" zei Leyla. Tina werd nog kwader.
"Nog ontkennen ook, over welke jongen hadden jullie het dan?" vroeg Tina. Julia nam het woord over voor Leyla.

Afbeelding
"Als je het persé weten wilt, we hadden het over Casper!" zei Julia die voor Leyla opkwam.
"Casper? Leyla je moet geen jongens gaan gebruiken die het plekje van David kunnen innemen," zei Tina met een boze stem. Ze keek naar Leyla alsof ze haar ieder moment kon wurgen.
"Nu ga je echt te ver, donder op en laat mij gewoon met rust!" zei Leyla.
"Geen zorgen, ik laat je met rust, zolang je David met rust laat!" Tina liep toen kwaad weg.
"Trek het je niet aan, ze kan het gewoon niet hebben dat je opnieuw gelukkig gaat worden," vertelde Julia.

Afbeelding
Ondertussen waren Shanna en Shurlien alleen thuis.
"Shurlien, kan ik even met je praten?" vroeg Shanna.
Wat moest dat mens nou weer, dacht Shurlien.
"Wat is er?" vroeg Shurlien.

Afbeelding
Toen Shanna er vlak naast kwam staan ging Shurlien opstaan om haar recht aan te kijken.
"Wat was dat laatst, tussen jou en John?" vroeg Shanna.
"Hoe bedoel je tussen mij en John?" vroeg Shurlien.
"Nou, hij negeerde je, en dat niet alleen, er was duidelijk een spanning tussen jullie!" zei Shanna. Shurlien moest een beetje lachen.
"Hij deed raar, niet ik. Je moet dan bij hem zijn en niet bij mij," vertelde Shurlien.

Afbeelding
"En als mevrouw niet even erg vind, ik heb een hoop te doen vandaag zoals lekker in mijn bedje liggen boven," zei Shurlien die langs Shanna voorbij liep.
"Niet zo snel, jongedame!" dreigde Shanna.

Afbeelding
"Er is iets aan de hand tussen jullie en ik kom er nog wel achter wat, misschien dat John wel zo eerlijk is als ik het hem ga vragen!" zei Shanna om Shurlien te laten schrikken.
"Doe vooral wat je niet laten kan, Shanna. Maar val mij daarmee niet lastig," zei Shurlien.

Afbeelding
Later die middag ging Marco bij Elise kijken of ze lekker lag in haar wiegentje, op dat moment kwam een vrouw naar binnen...

Afbeelding
Toen Marco zich omdraaide zag hij haar staan.
"Meike!" zei Marco verbaasd.
"Dag, pappa! Dat is lang geleden, hé!" zei Meike met volle vreugde, ze was blij om haar vader eindelijk weer eens terug te zien.
"Toen ik hoorde dat mijn zus opnieuw gaat trouwen, zijn we meteen gekomen!"

Afbeelding
Marco greep zijn dochter beet.
"Meike, wat heb ik je lang moeten missen!" zei Marco die bijna tranen kreeg in zijn ogen.
"Ik heb je ook erg gemist, pap!" zei Meike.

Afbeelding
"Hoelang blijf je hier? Is Johan ook meegekomen?" vroeg Marco.
"Ja, we blijven hier een tijdje tot dat de bruiloft is geweest," vertelde Meike. Marco was erg blij om dat te horen.
"Oja, dat is nog waar ook. Je kleindochter is ook meegekomen, Piper. Ze is een eigenwijze puber geworden hoor!" zei Meike. Opeens viel haar de wieg op met Elise erin...
"Wat is dat nou?" vroeg Meike verbaasd. Marco zag waar ze naar keek, opeens begon hij zich iets te realiseren. Meike en Johan weten nog niet dat Mariska hier woont, toen hun vertrokken was ze nog samen met Stan.
"Van wie is dat kindje, van Kim?" vroeg Meike.
Marco wist niet wat die moest antwoorden, vooral omdat Johan het nog niet weet dat zijn vader dood is gegaan jaren geleden, door te doen van Mariska die toen vreemd ging met Marco. Toen kreeg Stan een hartaanval. Mariska heeft jarenlang gezwegen erover.
"Pap, van wie is dat kindje?" vroeg Meike nogmaals.
"Ehm...Ehm..." zei Marco in paniek...

--------------------
Binnenkort een nieuwe update! :D
Gebruikersavatar
lam6
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1074
Lid geworden op:
za 17 okt 2009, 15:45

Re: Zoete Lippen Zure Rimpels

Afbeelding

Afbeelding
Meike pakte Elise uit haar wiegje en bekeek haar goed.
"Ze lijkt een beetje op jou, je bent toch niet opnieuw vader geworden?" vroeg Meike.
"Ja, het is mijn dochter. Ze heeft Elise," antwoordde Marco. Meike begon zich iets te realiseren.
"Maar, dat betekent dat je een nieuwe vrouw hebt! En dat heb je niet eens verteld!" zei Meike opgewonden.
"Hoe heet ze, hoe ziet ze eruit?" vroeg Meike door. Marco twijfelde of hij het moest vertellen dat het Mariska was. De man van Meike, Johan, zou razend worden als hij hoort dat Mariska niet meer bij Stan is, die overleden is.
"Nou, wie is het dan?" vroeg Meike nogmaals.
"Je zult het binnenkort wel zien..." zei Marco. Hij moet eerst overleggen met Mariska binnenkort.

Afbeelding
John was ondertussen bij Julia op bezoek. Alleen Julia had er niet zoveel zin in.
"Je ziet toch dat ik druk bezig ben?" zei Julia.
"Julia, ik wil dat het weer beetje zoals vroeger wordt tussen ons!" smeekte John. Hij durfde nog niet te vertellen dat hij was vreemd gegaan, hij wilde Julia niet meer gaan verliezen.
"Wij hadden zulke mooie plannen, we zouden trouwen en samenwonen?" ging John door in de hoop dat Julia van gedachten zou veranderen. Dit leek ook te lukken, een blik van spijt en verdriet verscheen in haar ogen.

Afbeelding
Julia ging opstaan en John kwam dichtbij haar. Ze keken elkaar even aan en begonnen te zoenen. Julia voelde zich opgelucht.
"Oh, John! Ik heb dit zo erg gemist, wanneer hebben we voor het laatst gezoend?" vroeg Julia.
"Veelste lang geleden, eindelijk laat jij jezelf weer eens toe!" zei John.
"Er is ook teveel gebeurd, maar we moeten in het NU leven en doorgaan met onze toekomst,"

Afbeelding
Terwijl ze door gingen met zoenen kwam Mike binnen.
"Gadver, doe dat in de slaapkamer!" zei Mike.

Afbeelding
Gina's huis was aardig opgeknapt, het behangen en neerzetten van de mooie spullen gingen sneller dan gedacht.
"Hoe vind je het?" vroeg Gina aan Alex.

Afbeelding
"Het lijkt net alsof ik in een poppenhuis zit, het lijkt zo meisjesachtig!" zei Alex.
"Haha, nou een kwestie van wennen, toch?" vroeg Gina.
"Ja, dat wel!"

Afbeelding
Later die middag ging Gina eventjes weg.
"Ik ga boodschappen doen, ik ben zo terug!" riep ze vanaf de woonkamer.

Afbeelding
Toen ze naar buiten liep wist ze niet dat Arlega om de hoek stond. Ze ging wachten tot Gina helemaal de straat was uitgelopen, zodat ze naar binnen kon gaan.
"Alex, je moeder is zo bij je!" zei Arlega.

Afbeelding
Arlega belde aan en Alex deed open.
"Hoi, je kent me vast nog wel!" zei Arlega. Alex keek haar verward aan.
"Ja, je komt een beetje bekend voor...Waar kom je nou voor?" vroeg Alex.
"Ik, ehm...Heb een afspraak met....Gina!" wist Arlega snel te verzinnen.
"Ze is net de deur uit, maar ga maar zitten ze komt zo terug," vertelde Alex. Op dat moment kwam Marky naar beneden.
"Alex, kom je nog? Ik ga van je winnen met de playstation hoor!"

Afbeelding
"Dat was mijn broertje, ga jij maar zitten ze is zo terug," zei Alex.
Halfbroertje zul je bedoelen, dacht Arlega.
Ze was helemaal niet van plan om te wachten op Gina, want ze mocht haar niet zien. Maar ze besloot wel om eventjes te zitten.
"Het is hier veranderd," zei Arlega.
"Ben je hier eerder geweest dan?" vroeg Alex.
"Ja, maar dat is heel wat jaren geleden!" zei Arlega met een kleine lach.

Afbeelding
Na een paar minuten kwam Gina onverwachts terug.
"Jongens ik was boodschappenlijst vergeten en..." Gina kon haar zin niet afmaken omdat ze Arlega opeens zag.
"ARLEGA?!" zei Gina geschrokken.
Arlega schrok ook van Gina...

-----------------
Binnenkort een nieuwe update :D
Gebruikersavatar
Simsfreak
Gekke geleerde Gekke geleerde
Berichten:
10304
Lid geworden op:
di 26 okt 2010, 17:18

Re: Zoete Lippen Zure Rimpels

Omfg, ik ben echt benieuwd naar Gina en Arlega! :O
En jeetje, jij update sneller dan dat ik die updates kan lezen, haha xD
Welcome to the inner workings of my mind, so dark and foul I can't disguise. Nights like this I become afraid of the darkness in my heart.
Gebruikersavatar
lam6
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1074
Lid geworden op:
za 17 okt 2009, 15:45

Re: Zoete Lippen Zure Rimpels

Er komen spannende tijden aan tussen Arlega, Gina en Alex. :)
Ik update inderdaad best snel, vooral omdat ik verloren tijd heb in te halen ook. Maar ik ga nu gewoon lekker verder het zesde seizoen afmaken want er liggen toch spannende verhaallijnen nog te wachten die nog in dit seizoen voorkomen... :) Nog spannender dan tussen Arlega en Gina kan ik je zeggen ;)
Gebruikersavatar
lam6
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1074
Lid geworden op:
za 17 okt 2009, 15:45

Re: Zoete Lippen Zure Rimpels

Afbeelding

Afbeelding
Arlega stond direct op en rende verder de kamer in. Gina ging de achtervolging inzetten.

Afbeelding
Arlega wou via de achterdeur naar buiten vluchten.
"ARLEGA, BLIJF WAAR JE BENT!" schreeuwde Gina.
Arlega bleef uiteindelijk staan en zag dat vluchten geen zin meer had, nu ze toch al gezien werd door de boze Gina.

Afbeelding
Arlega draaide zich om toen Gina op haar af kwam.
"Hoe kom jij in godsnaam hier terecht?" zei Gina kwaad.
"Hoe? Omdat ik een zoon hier heb rondlopen misschien?" zei Arlega. Gina pikte dat toon Arlega niet.
"Niet zo bijdehand, nogmaals wat doe je hier? David had dus toch gelijk! Hij had je van de week al gezien," vertelde Gina.
"Is dat je nog niet duidelijk, ik ben hier voor Alex! Ik heb jaren mijn kind moeten missen," vertelde Arlega.

Afbeelding
"Alex is MIJN kind! Ik heb hem al die tijd opgevoed samen met zijn broers," zei Gina.
"Halfbroers! Je hebt hem nog steeds niet verteld wie zijn echte moeder is, hoe kon je!" zei Arlega kwaad.
"Hij was nog te jong om te begrijpen wat voor levensgevaarlijk persoon jij bent!"
"WAS, Gina! Was! Ik was inderdaad gestoord bezig en dat spijt me echt enorm, maar ik heb van mijn fouten geleerd en ik ben hier om terug te eisen waar ik recht op heb, mijn zoon!" vertelde Arlega. Gina nam hier echter geen genoegen mee.
"En nu opdonderen, laat ik je hier nooit meer zien! Als je één keer in de buurt komt van Alex breek ik je poten, begrepen?" zei Gina dreigend. Arlega zag dat het geen zin had en verliet het huis.
Wacht maar, Gina. Alex is mijn zoon, hij hoort bij mij, dacht Arlega.

Afbeelding
Ondertussen was Roos op zoek naar een baan. Ze ging solliciteren voor serveerster in de zaak van Leyla.
"Heb je al wat werkervaring?" vroeg Leyla.
"Ik heb jarenlang in een hotel gewerkt, in Duitsland helemaal!" vertelde Roos.
"Wat waren je taken daar dan?" vroeg Leyla.
"Ik moest bedden schoonmaken als ze seks hadden gehad, ik moest hun kleding opruimen als ze door de modder waren gegaan en ik moest hun honden uitlaten elke ochtendvroeg! Wat konden die beesten schijten zeg, soms leek het een hele pudding!" Leyla begon misselijk te worden.
"Oké, ho maar! Luister, Roos. Dit is een restaurant, als jij hier wilt werken moet je dit soort verhalen echt voor je houden. Sorry, maar ik denk dat we hierdoor weinig aan je hebben," vertelde Leyla.

Afbeelding
Vlak voordat Roos teleurgesteld wou vertrekken kwam Casper zich ermee bemoeien die het gesprek had afgeluisterd.
"Leyla, geef haar nou een kans! Dat ze daar vieze klusjes deed in dat hotel wilt toch niet zeggen dat ze hier dat wel doet?" vertelde Casper.
"Ja, daar heb je wel een punt..." zei Leyla.
"Als Roos hier mag werken kan ze waarschijnlijk daarna de mooiste ervaringen vertellen over jouw zaak!" vertelde Casper.
Leyla keek vervolgens weer naar Roos.
"Oké, voorruit dan maar. Welkom in de club!" zei Leyla. Roos gaf Leyla een slappe hand, ze was zo blij dat ze vergat om een stevig hand te geven...
"Hier ga je geen spijt van krijgen!"

Afbeelding
In de avond waren Johan en Meike samen met hun dochter Piper, naar Kim en Jackson toe gegaan.
"Zusje, dat is veel te lang geleden!" zei Meike.
"Wat goed dat jullie er zijn!" zei Kim opgelucht.

Afbeelding
Kim en Johan gingen ook even snel bijpraten.
"Ik heb tegenwoordig een eigen bedrijf in India, ik help arme mensen om aan voedsel te komen," vertelde Johan.
"Wat goed van je, heeft mijn zusje het toch goed getroffen met je!" zei Kim.
"Ik heb mijn vader nog geen gedag gezegd, maar dat ga ik spoedig doen. Hij en Mariska zullen vast wel blij zijn om mij weer te zien," zei Johan vervolgens.
Kim moest even slikken op dat moment, Johan wist het blijkbaar nog niet over zijn vader. Maar ze ging haar mond maar houden erover.

Afbeelding
Piper was benieuwd naar haar neef, Rik. Maar Rik wilde niets van haar weten.
"Oh, jij gaat zeker het bruidsmeisje zijn voor dit stomme huwelijk?" vroeg Rik.
"Nou, een aardiger neef had ik me meer voorgesteld," zei Piper teleurgesteld.
"Dat is dan jouw probleem," zei Rik bot.

Afbeelding
Op dat moment kwam Kim de kamer binnen.
"Daar ben je, Piper! Geef je tante Kim eens een dikke kus!" zei Kim. Piper gaf Kim een kusje op haar wang.
"U bent een mooie vrouw," zei Piper.
"Zeg maar je, hoor! RIK, leg dat boek weg en maak eens kennis met je nichtje!" zei Kim.
"Moet dat nou?" zeurde Rik.

Afbeelding
In de avond kwam Casper op bezoek bij Leyla.
"Ik wilde weten of je hebt nagedacht," vertelde Casper bij binnenkomst.
"Dat heb ik zeker!" zei Leyla.

Afbeelding
Leyla pakte hem opeens beet.
"Ik vond je zo lief vandaag voor Roos, je liet me daardoor zien dat jij een hele lieve jongen kan zijn," vertelde Leyla.
"Dat was ik toch altijd al? Dus dat betekent een ja?" vroeg Casper.
"Ja, ik wil dat je mijn vriendje wordt!" zei Leyla.

Afbeelding
Niet veel later gingen ze samen naar de slaapkamer. Casper had zich al uitgekleed en ging zich buigen over Leyla heen.
"Leyla, wat ruik je toch zo lekker!" zei Casper.
"Jij ook, David!" zei Leyla.

Afbeelding
Casper stopte opeens...
"Hoe noemde je mij?" vroeg hij verward.
"Casper, zo heet je toch?" vroeg Leyla.
"Nee, je noemde me David?" vroeg Casper. Leyla begon te lachen.
"Haha, nee joh! Dat heb jij je vast ingebeeld!" zei Leyla om zichzelf hier uit te redden, ze wist dat ze hem onbewust David noemde maar wilde het ontkennen.
"Dan zal het wel aan mij liggen!" zei Casper.
Uiteindelijk gingen de twee samen door op hun avontuurlijke nacht...

------------
Binnenkort een nieuwe update :D
Gebruikersavatar
lam6
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1074
Lid geworden op:
za 17 okt 2009, 15:45

Re: Zoete Lippen Zure Rimpels

Afbeelding

Afbeelding
Later die nacht waren ze klaar.
"Ik lang niet zo goeie seks gehad!" zei Casper die zich ging uitrekken.
Leyla bleef stilletjes erbij, ze moest de hele tijd aan haar laatste keer met David.

Afbeelding
Casper kwam opeens naar Leyla toe.
"Zeg, jij hebt toch ook genoten?" vroeg Casper toen die haar beet pakte.
"Jaaa, ja tuurlijk!" zei Leyla. Ze moest lachen door Casper's gedrag.

Afbeelding
"Ik ben zo blij met je," zei Casper. Hij klonk gelukkiger dan ooit. Leyla's gezicht werd opeens zorgzaam...Ze zat te twijfelen of ze hiermee moest doorgaan.
"Ik ben ook blij met jou," zei Leyla vervolgens.

Afbeelding
De volgende ochtend vertelde Marco aan Mariska dat Johan en Meike terug in Droomzicht waren.
"Dat meen je niet, je hebt toch niet gezegd dat ik hier zit?" vroeg Mariska.
"Nee, maar Meike heeft Elise wel al gezien. Ik zou liegen als ik zei dat het mijn dochter niet was," vertelde Marco.
"Dus ze weet nu wel dat je met een vrouw bent?" vroeg Mariska.
"Ja!" antwoordde Marco een beetje boos.

Afbeelding
Mariska begon te piekeren...
"Mariska, ik snap je echt niet. Je had het Johan meteen moeten vertellen dat Stan dood was," vertelde Marco.
"Wat had ik dan moeten doen? Meike en Johan waren NET getrouwd toen, Stan is dood gegaan op hun huwelijksdag! En het was nog wel onze schuld ook nog, dat is een zeer kwalijke zaak! Als we niet hadden gezoend dan..." Mariska kon haar verhaal niet afmaken omdat Marco onderbrak.
"Alsjeblieft, Mariska. Niet met de kleine erbij nu!" zei Marco die aan Elise dacht.

Afbeelding
"Wat er gebeurd is, is gebeurd! Het word tijd om de waarheid te vertellen," stelde Marco voor.
"Johan zal het me nooit vergeven," zei Mariska.
"Mariska, het gaat mij erom dat je dit geheim niet mee in je graf neemt later!" Mariska zat nog steeds te piekeren.
Wat moest ik doen, dacht ze.

Afbeelding
Priya en Tina zijn verhuist naar een groter huisje aan de andere kant van Droomzicht.

Afbeelding
"Priya, hoeveel dit huis gekocht?" vroeg Tina.
"Een paar ton, hoezo?" vroeg Priya.
"Je zou zuiniger met het geld van Wax omgaan!" zei Tina boos.

Afbeelding
"Tina maak je nou niet druk, ik doe dit allemaal voor jou en Lars. Het zal jullie goed doen om in een nieuwe huis te wonen," vertelde Priya. Tina moest zuchten...
"Ja, dit huis is wel mooi, maar Priya doe alsjeblieft geen grotere aankopen meer!"

Afbeelding
Priya en Tina liepen de tuin in.
"Kijk eens, een lekker zwembadje erbij en wat palmbomen!" zei Priya. Tina was wel steeds meer onder de indruk, misschien was het toch niet zo'n slecht idee om hier te wonen.
"Wil je ook lekker limonade? Dan gaan we proosten op ons nieuwe plekje!" stelde Priya voor.
"Vooruit dan maar!" zei Tina opgelucht.

Afbeelding
In de middag kwam John op bezoek, hij kwam voor Julia.
Shurlien deed open.
"Fijn, wat kom je doen?" vroeg Shurlien.
"Ik kom voor Julia, is ze thuis?" vroeg John. Shurlien liep al richting de woonkamer met een boos gezicht.
"Nee, ze is niet thuis!"

Afbeelding
John liep achter Shurlien aan.
"Shurlien, over laatst, ik denk dat we er even over moeten praten," stelde John voor.
"Goh, nu heb je wel zin?" vroeg Shurlien.
"Doe niet zo, je weet dat ik gek ben op Julia en dat ik haar niet kwijt wil," zei John.
"En ik dan? De kus tussen ons stelde helemaal niets voor?" vroeg Shurlien boos.

Afbeelding
Shurlien probeerde John te zoenen.
"Neem mij alsjeblieft, NEEM MIJ!" schreeuwde Shurlien.
"SHURLIEN OPHOUDEN!" schreeuwde John terug.

Afbeelding
"Er is niks tussen ons! Accepteer dat nou eens!" zei John kwaad. Shurlien werd er stilletjes van...

Afbeelding
"En dat heb ik gehoord!" zei Shanna opeens die van de gang afkwam.
John ging uit schaamte weg en Shurlien bleef geschrokken staan, ze zijn betrapt! Shurlien had dit niet zien aankomen...
"John, ik spreek je hier later over. Ik ga nu met Shurlien even praten," zei Shanna boos.

Afbeelding
"Arm meisje, afgewezen door de vriendje van je halfzus. Wat ben je toch een gemene kreng!" zei Shanna. Shurlien begon bijna te huilen.
"Je snapt er niets van...Ik...Ik heb nooit iemand pijn willen doen!" zei Shurlien snikkend.
"Oh, nu begrijp je ineens wel wat je hebt aangericht, en dat na al die tijd?" vroeg Shanna.
"Ik wordt niet geaccepteerd, door niemand in dit huis! Vind je het gek dat ik me zo ga gedragen?" vertelde Shurlien.

Afbeelding
Shanna liep richting de kelder om via daar naar de tuin te lopen. Shurlien hield haar tegen.
"Wat ga je doen?" vroeg Shurlien.
"Eventjes lekker in de tuin zitten, en zodra de rest thuis komt, gaan we eens goed erover praten!" zei Shanna.

Afbeelding
"Nee, jij gaat niks vertellen!" zei Shurlien.
"Waarom niet? Het is niet mijn probleem?" vroeg Shanna. Shurlien begon steeds kwader te worden op Shanna.
"Luister eens, jij kan je beter niet met mijn zaken bemoeien," zei Shurlien.
"En anders wat? Ga je dan net zo doordraaien zoals je moeder? Dit gaat wel over mijn dochter's geluk die jij probeert kapot te maken! Ik was er al vanaf begin op tegen dat je bij ons introk, maar vanaf vandaag is dat verleden tijd, jongedame! Je bent veel te ver gegaan en jouw verhaal is hierbij afgelopen!" zei Shanna kwaad.

Afbeelding
"HOUDT JE BEK DICHT!" schreeuwde Shurlien. Ze gaf Shanna een duw...

Afbeelding
Shanna viel achterover van de trap af en kwam met haar terug tegen de grond aan. Shurlien bleef geschrokken kijken door de val, maar voor Shanna had ze geen medelijden.
"NIEMAND gaat mij vertellen wat te doen, en vooral niet met mijn zaken bemoeien, anders kan ik nogal erg zijn weetje..." vertelde Shurlien terwijl ze naar de bewusteloze Shanna keek op de grond.

------------------
Binnenkort een nieuwe update :D
Gebruikersavatar
lam6
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1074
Lid geworden op:
za 17 okt 2009, 15:45

Re: Zoete Lippen Zure Rimpels

Afbeelding

Afbeelding
Mariska en Gina gingen in de middag hun problemen bespreken.
"Nu weet ik dus niet wat ik moet doen, nu Arlega weer terug is. Ze wilt haar zoon terug!" vertelde Gina.
"Je kan toch ook eerlijk zijn naar Alex?" vroeg Mariska.

Afbeelding
"Ja, moet jij zeggen. Jij hebt jarenlang de dood van je ex verzwegen tegen Johan," zei Gina.
Mariska begon zich rot te voelen...
"Hé, wat flauw! Ik heb het ook niet makkelijk hoor, er moet toch een manier zijn dat Johan niets in de gaten krijgt?" zei Mariska.
"Je bent toch niet van plan om het langer geheim te houden?" vroeg Gina geschrokken.
"Jawel, ik kan hem dit gewoon niet aandoen..." zei Mariska die zich ervoor schaamde.

Afbeelding
"Je mag dan wel mijn vriendin zijn maar ik ben het niet eens met je keuze," vertelde Gina. Mariska zag in dat ze moest laten bezinken allemaal en ging door op een volgende onderwerp.
"Laat mij de rest van je huis zien, ik ben benieuwd wat je ervan gemaakt hebt!" stelde Mariska opeens voor. Gina vond dat geen probleem en samen liepen ze naar de andere kamers toe.

Afbeelding
In de avond ging Uzlem door het stadspark lopen, ze voelde zich alleen zonder Hans.

Afbeelding
Uzlem dacht aan de momenten terug samen met Hans.
"Ik mis je zo erg..." zei Uzlem verdrietig. Op dat moment kwam Arlega aangelopen, ze zag Uzlem staan.
"Uzlem?" riep Arlega.

Afbeelding
Uzlem draaide zich om en keek Arlega aan.
"Oh, ben jij het weer...Wat moet je van mij?" vroeg Uzlem. Arlega wilde alles gaan uitleggen.
"Ik ben niet helemaal eerlijk tegen je geweest, ik wil het je allemaal uitleggen maar niet hier," zei Arlega.
"Ik heb daar geen behoefte aan, je bent een vreemde vrouw. Ik weet niet wat jij met Hans had vroeger, maar hij is allang begraven en voor de rest wil ik met rust gelaten worden!" zei Uzlem boos.

Afbeelding
"Uzlem, ik weet dat ik veel van je vraag. Maar alsjeblieft ik moet echt met je praten, het is echt belangrijk!" smeekte Arlega. Uzlem moest zuchten, ze had er totaal geen zin in om naar Arlega te luisteren.
"Het heeft met zijn zoon te maken, Alex. Alsjeblieft, Uzlem. Je moet mijn verhaal aanhoren, het is belangrijk voor Alex!" zei Arlega. Uzlem was verbaasd.
"Wat heb jij nou met Alex te maken? Wat weet je van hem?" vroeg Uzlem.
"Daarom wil ik je dat uitleggen, kom nou? Het is zo laat en het is best een lang verhaal," vertelde Arlega.
Uzlem dacht even na, maar ging uiteindelijk akkoord ermee.
"Vooruit dan maar, kom maar mee,"

Afbeelding
De volgende dag liep Mariska naar het oude huis toe waar ze samen met Stan heeft gewoond. Het huis werd later overgenomen door Mariska's zus Louise.
Mariska had een plan bedacht.

Afbeelding
Louise deed open toen Mariska aan ging bellen.
"Mariska, dat is echt lang geleden!" zei Louise. Ze gaf haar zus een omhelzing.
"Veelste lang geleden!" zei Mariska.

Afbeelding
Samen liepen ze verder naar binnen.
"Zo zie je elkaar nooit en nu ineens weer wel," zei Louise. Mariska schaamde zich een beetje dat ze de band met haar zus had verwaarloosd.
"Ja, het spijt me dat ik niet eerder langs ben gekomen," zei Mariska.

Afbeelding
"Waar heb ik dan dit bezoek aan te danken?" vroeg Louise. Mariska wist niet hoe te beginnen...
"Oh, sorry...Wil je ook wat drinken?" vroeg Louise.
"Nee, bedankt. Ik blijf maar heel even..." Mariska keek om zich heen en haar tijden samen met Stan kwamen weer terug in haar geheugen.
"Waarvoor ben je dan gekomen?" vroeg Louise.
"Het zit zo...Johan en Meike zijn terug in Droomzicht!" zei Mariska.

Afbeelding
Louise draaide zich om van verbazing.
"Maar, dat is toch leuk! Jemig zeg, wordt het allemaal weer beetje net zoals vroeger! De goeie oude dagen," zei Louise.
"Dat is het nou juist...Ze weten niet dat Stan dood is," zei Mariska. Louise schrok van Mariska's woorden.
"Nog steeds niet? Je hebt al die jaren verzwegen?" vroeg Louise.
"Ja, daarom wil ik het volgende doen: Laat mij hier eventjes intrekken zodat als Johan langs komt, kan ik hem ontvangen en net doen alsof Stan op vakantie is," stelde Mariska voor.
"JEZUS, MARISKA!" zei Louise kwaad. Mariska schrok van Louise, hoewel ze wel wist dat ze verkeerd bezig was.
"Hoe kun je dat nou doen? En nee geen denken aan, Johan is de zoon! Hij heeft er recht op om te weten wat er met zijn vader is gebeurd, het is al erg genoeg dat je jarenlang hebt verzwegen erover!" vertelde Louise.
Toch bleef Mariska bij haar doorgedraaide plan...
"Ik heb geen keus!" zei Mariska.

-------------------------
Binnenkort een nieuwe update :D

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie