Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

13 berichten • Pagina 1 van 1

Koen
Gentherapeut Gentherapeut
Berichten:
1941
Lid geworden op:
ma 10 sep 2012, 19:15

Toekomstzicht in Droomzicht ~ Bigoli

Toekomstzicht in Droomzicht

Afbeelding

Er is een hele hoop gebeurd in 25 jaar! Een aantal van de nieuwe bewoners zorgt voor rivaliteit en spanning voor de bewoners die ooit zo gelukkig waren. Lukt het om het oude vertrouwde buurtgevoel weer terug te vinden?

Voor het eerst heb ik gespeeld met alleen de bestaande huishoudens in Droomzicht. Dit heb ik trouwens ook gedaan zonder cheats! (bij de meeste families). In dit topic laat ik zien wat ik met alle families gedaan heb. Vond het namelijk erg leuk om te delen :).
Afbeelding
Koen
Gentherapeut Gentherapeut
Berichten:
1941
Lid geworden op:
ma 10 sep 2012, 19:15

Re: Toekomstzicht in Droomzicht

Familie Bigoli
Afbeelding

Wie is Stefano Bigoli? Is zijn verloving met Alexandra een uiting van ware liefde? En wat is er waar van het gerucht dat haar moeder, Cora, voor het laatst is gezien in de buurt van zijn appartement?

Familie Blut
Afbeelding


Wendy staat helemaal alleen voor de opvoeding van haar twee zoontjes na het verdachte ongeluk dat haar echtgenoot had met een zwembadtrappetje. Kan Wendy Douwe leren de juiste beslissingen in het leven te nemen nu Bastiaan alle aandacht voor zichzelf opeist?

Familie Dromer
Afbeelding

Daan is bezig zijn levensdroom te vervullen en stort zich in het artiestenleven, terwijl zijn zoon Dirk aan de studie is. Daan heeft zijn inspiratiebron gevonden, maar is zijn creativiteit wel genoeg om Alexandra te strikken?

Update 1

Familie Heethart
Afbeelding

Was het niet meer dan toeval dat de gezusters Heethart ten tonele verschenen op hetzelfde ogenblik dat Cora verdween? En ligt hun interesse in Christiaan op het fysieke vlak, of het fiscale?

Familie van de Kerkhof
Afbeelding

Alexandra is helemaal klaar voor een eigen gezinnetje, maar kan ze de Casanova van de stad zover krijgen om zijn versierdersstreken op te geven? En komt Christiaan er ooit nog bovenop na het verlies van zijn vrouw Cora?

Update 1 (Alexandra)
Update 2 (Alexander)

Familie Boersma
Afbeelding

John, Jennifer en kleine Loesje hebben hun snelle stadsleven ingeruild voor een beetje frisse lucht en hopen een fijn thuis op te kunnen bouwen in Droomzicht.
Afbeelding
Koen
Gentherapeut Gentherapeut
Berichten:
1941
Lid geworden op:
ma 10 sep 2012, 19:15

Re: Toekomstzicht in Droomzicht

Familie van de Kerkhof – Heethart (Alexandra) ~ update 1

Afbeelding

Stefano liet Alexandra alleen achter op het altaar, hun relatie was over. Christiaan trouwde met Dina Heethart. Kort daarna overleed Christiaan (niet door ouderdom, snapte er zelf helemaal niks van). Alexander groeide op, kreeg natuurlijk kenniswens, en ging gelijk naar de universiteit. Alexandra haar levenswens was minister van onderwijs, ze kreeg een nieuwe baan in het onderwijs. Dina haar levenswens was magnaat worden. Ze kreeg een baan in de commercie.

Afbeelding

Ik realiseerde me dat de familie van de Kerkhof enorm veel geld had. Dus ik bouwde een nieuw huis voor deze familie. Alexandra trouwde met Pieter van der Jacht. Ze kregen samen een dochter, Sophia van der Jacht. Sophia is een exacte kopie van Alexandra. Je kan het bijna niet geloven, maar Alexandra ging vreemd met Dina. Ze werden betrapt en ze gingen uit elkaar. Pieter van der Jacht en Sophia gingen uit huis.

Dina trouwde met Alexandra, zo kreeg ze haar eigen achternaam weer terug. Ze kregen samen een tweeling *kuch* tombstone of l and d*kuch*. De tweeling heette Gabriël en Gabriëlla. Gabriël lijkt veel op Dina. Hij had oorspronkelijk zwart haar, maar heb zijn haren blond gemaakt. Gabriëlla is ook een exacte kopie van Alexandra.

Afbeelding

Alexandra en Dina zijn nu oudere. Ze hebben allebei hun levenwens voltooid. Gabriël en Gabriëlla zijn opgegroeid tot tieners. Gabriël heeft romantiekwens en Gabriëlla heeft populariteitswens.
Afbeelding
Koen
Gentherapeut Gentherapeut
Berichten:
1941
Lid geworden op:
ma 10 sep 2012, 19:15

Re: Toekomstzicht in Droomzicht

Dankjewel Rudy :D
Familie van de Kerkhof (Alexander) ~ update 2

Afbeelding

Alexander ging naar de universiteit. Daar ontmoete hij Daniëlle. Ik realiseerde me dat ik de universiteit vrij saai vond, dus hij ging weer weg. Zijn levenswens was Gameontwerper worden. Hij kreeg een baan in de game industrie.

Ondertussen trouwde hij met Daniëlle. Zij heeft ook kenniswens en als levenwens meestercrimineel. Ze kreeg een baan in de misdaad. Ze kregen samen een zoon, Casper van de Kerkhof. Hij lijkt qua uiterlijk op zijn vader. Zijn haren waren eerst zwart, toen rood geverfd en nu weer zwart. Daniëlle en Alexander groeien bijna op tot oudere.

Afbeelding

Casper is nu tiener en heeft populariteitswens. Daniëlle is op het laatste moment nog bevallen van haar tweede zoon, Jasper van de Kerkhof.
Afbeelding
Koen
Gentherapeut Gentherapeut
Berichten:
1941
Lid geworden op:
ma 10 sep 2012, 19:15

Re: Toekomstzicht in Droomzicht

Familie Dromer – Van der Jacht ~ update 1

Afbeelding

Dit is uiteindelijk mijn ‘cheat’ familie geworden. Daan kreeg een carrière in misdaad, dit om zijn levenswens te voltooien als meestercrimineel. Dirk is opgegroeid als volwassenen en heeft als levenwens de top bereiken in de architectuur.

Afbeelding

Aangezien het Daan niet lukte om een relatie te krijgen met Alexandra, nam hij genoegen met Pieter van der Jacht (ex-man van Alexandra). Ze trouwde samen en zo kwam Sophia in het huishouden. Kort daarna overleed ‘plotseling’ Pieter Dromer. Sophia is opgegroeid tot tiener en heeft romantiekwens gekregen. Kort daarna zijn ze verhuist.

Afbeelding

Daan heeft zijn levenwens behaalt. Hij is, voor de 3de keer, getrouwd. Dit keer met de veels te jonge Adelé. Ze kregen samen een kind, Daan Junior. Sophia is opgegroeid tot volwassenen. Ze is getrouwd met Dirk. Ze is net bevallen van haar eerste dochter, Diana Dromer (1ste kleinkind van Alexandra van de Kerkhof).
Afbeelding
Koen
Gentherapeut Gentherapeut
Berichten:
1941
Lid geworden op:
ma 10 sep 2012, 19:15

Re: Toekomstzicht in Droomzicht

Familie Bigoli

Afbeelding

Stefano ging natuurlijk door met het versieren van alle vrouwen. Het gevolg dus dat bijna elke vrouw in Droomzicht heb leuk vond. Ik vond het erg leuk om droomdates te hebben, daarom dat hij nu heel veel rozenboeketten heeft ontvangen.

Afbeelding

Na een tijd besloot ik toch om het te laten trouwen met Marylena, een van zijn vele liefdes. Ik vond Marylena persoonlijk erg knap en ze had een hele goede baan in de sport, namelijk twee promoties verwijderd tot de top. Ze kregen hun eerste zoon Orlando Bigoli, combinatie van vader en moeder. Door een bonus van Stefano en Marlyena kon ik een nieuw huis voor ze bouwen.

Marylena heeft de top van sport bereikt, levende legende. Ze werd zwanger en beviel van haar tweede zoon, Diego Bigoli. Hij lijkt het meest op zijn vader. Stefano was een stuk ouder dan Marylena, hij werd namelijk al bijna een oudere. Om dit te voorkomen kocht ik ook voor hem zo’n verjonger/verouder ding. Hiermee werd hij stukken jonger.

Orlando en Diego zijn nu beide tieners. Orlando heeft kenniswens en Diego genotswens. Ondertussen is Marlyena bevallen van haar eerste dochter, Bo Bigoli. Stefano is nu Chef de Clinique, tevens zijn levenswens. Orlando is opgegroeid tot een volwassenen en Bo is opgegroeid tot tiener.

Afbeelding

Stefano en Marylena zijn nu beide oudere. Orlando is de allereerste, bestuurbare Sim die ontvoert is door aliens! Hij beviel namelijk van een jongen en heeft deze heel eigenhunkering Orlando II genoemd.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Toekomstzicht in Droomzicht ~ Bigoli

Erg leuk weer. Ze gaan echt allemaal aparte kanten op. Zelf vind ik het "zonde" om aan die families te komen en hun leven te veranderen :p
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie