Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

85 berichten • Pagina 4 van 5

Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: De familie Nikko [A,L&L H4 update]

Leuk toch, nog een huishouden :P
Merk wel dat ik favoriete huishoudens heb ;x

[center]Sem & Anne
~6[/center]

Afbeelding
Afbeelding
Helaas niet veel foto's kunnen maken, er zat een tuinhek in de weg. Dus die zag je anders de hele tijd.
Afbeelding
Gelijk nadat de ringen zijn omgedaan moet Anne weer een sprintje trekken. Ze hangt weer boven het toilet...
Afbeelding
Maar de familie Nikko is erg enthousiast over de bruiloft!
Afbeelding
Sem geeft Anne nog even een zoen. Hij is dolblij met zijn kersverse vrouw!
Afbeelding
De taart wordt aangesneden en lieflijk voert Sem zijn vrouw de taart.
Afbeelding
Binnen eet de familie het op.
Afbeelding
En daarna wordt er nog wat getoost op het echtpaar.
Afbeelding
Anne begint binnen alvast op te ruimen, langzaam aan gaat de familie weg.
Afbeelding
Afbeelding
Olivia en Andrew zijn de hele tijd al samen aan het dansen.
Afbeelding
En het was een geslaagd feestje!
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
En de huwelijks nacht, niet te vergeten! (Het was middag)
Afbeelding
Sem nog even bij Zaphod, hij was erg stil. Hij slaapt nog. Sem stopt hem in en gaat de kamer weer uit.
AfbeeldingAfbeelding
Terwijl Sem besluit even wat te lezen, maakt Anne wat eten klaar voor zichzelf.
Afbeelding
Afbeelding
Anne maakt even de keuken schoon, het is echt een bende geworden!
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Daarna kleedt ze zich om en verzorgd Zaphod nog even, want behalve de trouwdag is hij vandaag ook jarig!
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Zaphod is nu een peuter.
Afbeelding
En Sem blijft de gelukkige vader van hem. Ondanks dat het een Aliën is, is hij dol op zijn zoontje.
Afbeelding
Sem en Anne besluiten vanavond vroeg naar bed te gaan, ze zijn allebei kapot!
Afbeelding
Afbeelding
En Anne wordt 's nachts wakker met een raar gevoel in haar maag.
Ze is zwanger! Dat verklaart de misselijkheid!
Afbeelding
Afbeelding
De volgende morgen zet Anne Zaphod op het potje. Hij moet tenslotte zindelijk worden!
Afbeelding
En daarna krijgt hij eten. Een honger dat hij namelijk heeft!
Afbeelding
Afbeelding
Terwijl Anne chocolademelk voor zichzelf zet, besluit Sem om Zaphod te leren lopen. Maar zo gemakkelijk gaat dat niet!
Afbeelding
Maar Sem geeft ook niet snel op. Als Zaphod iets van hem is, dan moet hij wel leergierig zijn!
Afbeelding
Sem heeft ook een nieuw apparaat aangeschaft. Voor flesjes melk voor Zaphod. Er gaan geruchten dat door deze bijzondere melk je peuters eerder vaardigheden op doen!
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Zaphod interesseert het niet zoveel of de melk bijzonder is, en drinkt het gulzig op.
Afbeelding
Sem en Anne kijken nog even TV terwijl Zaphod slaapt. Anne is zelf wel erg moe van de zwangerschap en gaat niet veel later zelf een dutje doen.
Afbeelding
Afbeelding
Sem zoekt nog even voor een baan in de gezondheidszorg, maar vindt deze niet. Dan maar binnen een tijdschrift lezen!
~
Weten jullie trouwens nog leuke babynamen? Voor beide geslachten graag, want ik weet niet of Anne zwanger is van een meisje of jongen.
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: De familie Nikko [S&A H6 update]

Bedankt beide :knuffel
Het kindje is echter gisteren al ingame geboren, dus heeft het kindje een andere naam. Maar de gegeven namen zullen wel te gebruiken zijn bij de andere toekomstige kinderen!
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: De familie Nikko [S&A H6 update]

[center]Aiden & Siska
~1[/center]

Afbeelding
Afbeelding
Dit is Aiden's huis. Aiden houdt van lichtblauw, en dat staat weer goed met wit. Vandaar de kleuren van het huis.
Afbeelding
Het eerste wat Aiden besluit te doen, is in de badkuip spelen.
Afbeelding
Afbeelding
Daarna besluit Aiden Siska uit te nodigen, hij wilt namelijk vragen of ze met hem samen wilt gaan wonen. Helaas is ze niet thuis.
Afbeelding
Lichtelijk geïrriteerd, hij wilt heel graag dat ze bij hem intrekt, gaat Aiden even liggen op de bank. Er is bijna geen geld meer, dus een TV zit er ook niet in. Ook is er geen bureau voor een computer. Dus helaas kan Aiden niet beginnen aan een nieuw boek, dan toch maar een baan zoeken?
Afbeelding
Gelukkig wordt de krant snel bezorgd. Alleen heeft de bezorger er weinig zin in.
Afbeelding
Afbeelding
Aiden leest eerst even de krant, voordat hij naar de vacature pagina gaat. Veel bijzonders staat er niet in de krant, behalve dan dat Anne en Sem getrouwd zijn, maar dat wist hij al. Hij was immers bij hun bruiloft!
Afbeelding
Afbeelding
Aiden heeft een hoge vaardigheid met sporten, dus besluit hij deze baan te nemen, dan hoeft hij voorlopig ook niets te kopen qua fitness apparaten.
Afbeelding
Daarna doet hij nog de kruiswoordpuzzel in de krant, iets beters heeft hij voorlopig toch niet te doen!
Afbeelding
Aiden probeert Siska weer te bellen, maar helaas is ze nog steeds niet thuis.
Afbeelding
Daarna gaat hij maar kijken in zijn vuilnisbak, hij heeft er iets uitgehaald wat wel 16 simleons waard is!
Afbeelding
Afbeelding
Daarna besluit Aiden eten voor zichzelf klaar te maken, het wordt een tosti. Hij eet deze staand op, een tafel en stoel heeft hij nog niet.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Er kwamen wat buren langs om Aiden te begroeten, hij praat een tijdje met een meisje, haar naam is hem ontglipt. Ze is wel aardig, wel erg bleek.
Aiden neemt, na een tijdje praten, afscheid van haar.
Afbeelding
Afbeelding
Daarna moet Aiden even schoonmaken.
Afbeelding
En hij speelt nog even op de bank.
Afbeelding
Poging 3, zou Siska nu wel thuis zijn?
~
Stamboom nu anders gedaan, check eerste post of klik hier :D
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: De familie Nikko [A&S H1 update]

Bedankt beide :knuffel

[center]Sem & Anne
~7[/center]

Afbeelding
Afbeelding
Gelukzalig kijkt Anne naar Sem, die een poging waagt om Zaphod te leren lopen. Geen van beide geeft op als het niet lukt. Zaphod lijkt op dat moment veel op Sem, denkt Anne.
Ondanks dat hij wat.. "anders" is, houdt Anne ook van hem.
Afbeelding
Anne's buikje. Vind 't echt zo leuk dat ze zwanger is <3
Afbeelding
Er belt iemand die Anne niet kent, hij vertelt haar een raar verhaal, Anne kapt het snel af en hangt op.
Afbeelding
Zaphod loopt telkens grotere stukken. Sem en hem hebben niet opgegeven en het lukt zo aardig!
Afbeelding
Als Anne eten voor zichzelf klaar maakt, zit Zaphod hongerig achter haar. Hij krijgt dat eten niet hoor, hij krijgt gewoon lekker zijn flesjes!
Afbeelding
Sem waagt een poging tot het zindelijk maken van Zaphod.
Afbeelding
Afbeelding
En daarna is Sem weer bezig om een flesje voor Zaphod klaar te maken.
Afbeelding
Afbeelding
Dit keer heeft het flesje een soort witte gloed, en niet het rode gloed wat er eerder aanwezig was. Sem besluit wat awkward te dansen terwijl Zaphod zijn flesje leeg drinkt.
Anne maakt weer wat eten klaar.
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: De familie Nikko [Sem&Anne H7 update]

Bedankt beide :knuffel

@Koen
Ik vind t juist moeilijk met een zwangere sim.

[center]Aiden & Siska
~2[/center]

Afbeelding
Gelukkig is Siska nu wel thuis en komt ze gelijk langs. Ze knuffelen een tijdje met elkaar.
Afbeelding
Daarna vertelt Aiden dat hij graag wilt dat Siska bij hem komt wonen. Gelukkig stemt ze in! Ze neemt ook 1.000 simleons mee, wat ze zelf had verdient.
Afbeelding
Een kleine make-over voor Siska. Haar haar wilde ik niet veranderen, dit stond haar veel beter, ook haar make-up wilde ik zo neutraal mogelijk houden, zo vind ik haar namelijk het mooist.
Afbeelding
Afbeelding
En daarna even "vieren" dat ze nu samen wonen!
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Na het vieren, zijn zowel Aiden als Siska vrij hongerig, dus besluiten ze wat eten klaar te maken. Aiden liet lekker onbeschoft een boer.
Afbeelding
Siska besloot om lekker spaghetti voor zichzelf klaar te maken.
Aiden is in middels als gaan slapen, hij is moe van vandaag.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
's Ochtends is Aiden als eerste wakker. Hij laat Siska nog even in zijn armen slapen, maar uiteindelijk is zij ook wakker, dus samen gaan ze het bed weer uit.
Afbeelding
Allebei zijn ze nog wel ontzettend slaperig!
Afbeelding
Helaas is Siska wat misselijk wakker geworden en ze geeft gelijk over. Gelukkig haalt ze het toilet wel, maar die is er wel erg smerig van geworden. Dus dat moet gelijk worden schoongemaakt!
Afbeelding
Daarna is het weer tijd voor het ontbijt. Siska laat ook lekker onbeschoft een boer, ze passen wel bij elkaar.
Afbeelding
Afbeelding
Aiden ruimt even alles op en maakt alles schoon.
Afbeelding
Van het geld dat Siska meenam toen ze introk, hebben ze een TV gekocht. Siska gebruikt hem nu om haar vaardigheid lichaam wat hoger te krijgen, wat moet voor haar werk.
Afbeelding
Is de spaghetti van Siska dan zo verkeerd gevallen?
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: De familie Nikko [Aiden&Siska H2 update]

Sssst :P

[center]Sem & Anne
~8[/center]

Afbeelding
Nadat Zaphod zijn flesje op heeft, heeft hij ook een witte gloed om zich heen.
Sem doet nu een poging om Zaphod te leren praten.
Afbeelding
Na dat flesje, heeft Zaphod vrijwel gelijk geleerd om te praten! Sem waagt nog een poging en zet Zaphod op het potje.
Afbeelding
Helaas net niet zindelijk. Sem wilt het wel opnieuw proberen, maar Zaphod is ontzettend moe, dus gaat hij maar weer zijn wiegje in om te slapen.
Afbeelding
Daarna maken Sem & Anne wat eten voor zichzelf klaar.
Afbeelding
Waarna ze allebei moe in bed stappen.
Afbeelding
Helaas begint Zaphod midden in de nacht te krijsen, Sem wordt niet boos en knuffelt even met Zaphod om hem te troosten.
Afbeelding
Sem heeft Zaphod weer een flesje gegeven en zet hem weer op het potje. Op naar zindelijkheid!
Afbeelding
Daarna wilt Sem Zaphod een kinderliedje leren, alleen lijkt Zaphod het er niet mee eens te zijn!
Afbeelding
(Foto van Anne's buikje <3)
Anne wordt ook wakker en maakt lekker eten voor zichzelf klaar. Ze moet namelijk eten voor twee!
Afbeelding
Ze schrokt de lekkere pannenkoeken naar binnen.
Afbeelding
Afbeelding
Anne ruimt de keuken op, terwijl het nu Sems beurt is om te eten.
Afbeelding
Anne besluit om gewoon lekker het huishouden te doen, en zet ook het vuilnis buiten.
Afbeelding
Sem besluit binnen even wat TV te kijken.
Afbeelding
Terwijl Anne Zaphod vermaakt, ze kan niet wachten tot het kindje komt!
Afbeelding
Afbeelding
Zaphod vindt het ontzettend fijn dat Anne hem even aandacht geeft en geniet er ook van met alle teugen!
Afbeelding
Zaphod heeft nu een teddybeer, waar hij graag mee speelt.
Afbeelding
En Sem besluit om weer te gaan slapen, moe dat hij is!
~
Ik ben wel van plan om met dit dagboek door te gaan, ondanks dat de Sims 4 binnenkort uitkomt. Daar verschijnt mss ook een dagboek van mij van.
Maar ik heb de Sims 3 weer aan t werken gekregen, dus was ik even bezig met die spelen. Daar heb ik ookal zo'n grote familie. Ze hadden al 2 kinderen, kregen ze een drieling :sweatdrop.
Maar de familie Nikko zal beslist niet eindigen, ik ben van plan om sws 1x per week te updaten :)
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: De familie Nikko [Sem&Anne H8 update]

Bedankt allemaal :knuffel

De volgende update kan wss wat langer duren, ivm de Sims 4 enzo (:

[center]Aiden & Siska
~3[/center]

Afbeelding
Afbeelding
Siska wordt 's ochtends vroeg opgehaald, ze werkt in de tak Ordehandhaving.
Afbeelding
Aiden wordt, nadat Siska is opgehaald, gebeld door het meisje wat hij gisteren heeft leren kennen. Ze praten een tijdje met elkaar als Aiden's hongerige maag hun gesprek onderbeekt.
Afbeelding
Aiden besluit een lekker omeletje te maken voor zichzelf.
Afbeelding
Afbeelding
Waarna hij even voor de TV traint. Ondanks dat zijn vaardigheid Lichaam hoog is, kan het geen kwaad er even aan te werken.
Afbeelding
Afbeelding
Het eerste wat Siska doet als ze thuis is, is overgeven.
Afbeelding
Daarna duikt ze vrijwel gelijk het bed in. Ze voelt zichzelf echt niet lekker.
Afbeelding
Wat later voegt Aiden zich bij Siska. Ook hij is wat moe van het trainen.
Afbeelding
Midden in de nacht wordt Siska wakker. Wat blijkt, ze is zwanger!
Afbeelding
Ze kruipt snel weer in bed, ze is echt kapot!
Afbeelding
's Ochtends vroeg wordt Siska wakker, ze besluit om wat TV te kijken, nu ze toch wakker is.
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie