Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

85 berichten • Pagina 3 van 5

Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: De familie Nikko [A,L&L H2 update]

[center]Jamie & Michael
~2[/center]

Afbeelding
Omdat Jamie nooit vaak uit huis was, besluit ze dat ze nu nog de kans heeft om vrienden te maken. Ze praat een tijdje met iemand, waarna ze weer afscheid neemt.
Afbeelding
Michaels baan blijft ontzettend goed verdienen en dat terwijl hij nog niet eens de top van zijn carrière heeft bereikt! Volgens mij is hij nog niet eens op de helft.
Afbeelding
Michael speelt wat met Bonsai, hij vindt de kitten ontzettend leuk.
Afbeelding
Jamie besluit haar dochter uit te nodigen, samen met Andrew. Het is inmiddels een lange tijd geleden dat ze elkaar gezien hebben!
Afbeelding
Als Olivia gearriveerd is, geeft Jamie haar een dikke knuffel. Ze heeft haar dochter ontzettend gemist! En wat is ze toch volwassen geworden!
Afbeelding
Jamie en Olivia praten wat, waarbij Olivia vertelt over haar rampzalige date.
Arme meid, denkt Jamie. Olivia verdient veel beter!
Afbeelding
Daarna komt Andrew, die ook een dikke knuffel krijgt.
"Jongen, wat ben je groot geworden!" Roept Jamie uit.
Andrew grijnst. "Goed hé mam? En ik ga binnenkort ook naar school!"
Wat gaat de tijd hard, denkt Jamie. Hopelijk ben ik er nog als hij gaat studeren, of als een van de kinderen een kind krijgt!
Afbeelding
Afbeelding
Olivia en Michael praten wat, maar lang blijven ze niet. Michael voelt zich niet zo lekker en zegt dat het maar beter is als ze naar huis gaan.
"Dan steek ik jullie niet aan", zegt hij.
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: De familie Nikko [J&M H2 update]

Dankje! :knuffel

[center]Sem & Anne
~4[/center]

Afbeelding
Midden in de nacht wordt Anne wakker van een hoop gebonk en lawaai. Blijkt het bij de buren vandaan te komen....
Dat is echt een nadeel van in een appartement wonen, denkt Anne.
Afbeelding
Omdat het gebonk nog gewoon doorgaat en Sem vast slaapt, besluit Anne even TV te kijken.
Afbeelding
Echter wordt Sem ook vrij snel wakker en besluit hij te gaan hardlopen (zou ik ook doen als ik zwanger was, lekker verantwoordelijk xD)
Afbeelding
Sem is echter gauw terug en tegelijkertijd maken Anne en Sem ontbijt voor zichzelf, Anne moet wel opschieten, ze begon vrij laat met het ontbijt en ze wordt zo alweer opgehaald!
Afbeelding
Sem en Anne praten nog even over de zwangerschap van Sem.
"Hoe de f*** denk je dat we voor een kind moeten zorgen?", vraagt Anne,
"Alsof ik dat moet weten? Denk je echt dat ik dit geplant had, zwanger worden? Zo'n pretje is het niet!" Antwoordt Sem verontwaardigd. Anne rolt met haar ogen.
"Goed dan, maar hoe wilt je dit verbergen? Of wilt je dat iedereen het weet?"
"Wat, denk je dat ik het leuk vindt? Laat ze het dan maar weten, is er gelijk bewijs dat Aliëns bestaan!"
"Je weet nog niet hoe dat.... ding eruit gaat zien", antwoordt Anne. Sem zucht, hij had meelijden met alle vrouwen die zwanger zijn en ooit zwanger waren, het was geen pretje. Hij heeft zelfs last van hormonen en moet de hele tijd naar het toilet!
Afbeelding
Als Anne naar haar werk vertrekt duikt Sem weer het bed in, hij is doodmoe!
Afbeelding
Afbeelding
Gebeurt niet vaak dat ik een goede keuze maak!
Afbeelding
Bij thuiskomst maakt Anne nu het toilet schoon, Sem ging weer over zijn nek en is daarna gelijk weer gaan slapen.
Afbeelding
Negeer de deur
Nu Sem toch slaapt, besluit Anne gelijk het hele huis een poetsbeurt te geven. Soms maakt Sem nou niet echt geweldig schoon!
Afbeelding
Afbeelding
Als Anne gaat slapen, wordt Sem wakker.
Sem besluit maar om TV te kijken, naar het sportkanaal. Het team waar hij voor is zit in een spannende wedstrijd!
Afbeelding
Midden in de wedstrijd voelt Sem een harde trap in zijn buik, hij negeert het en wilt weer verder kijken.
Afbeelding
Afbeelding
Maar dan krijgt hij opeens weeën!
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Welkom in de familie Zaphod!
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: De familie Nikko [S&A H4 update]

Sinds ik er een default voor heb, vond dit veel schattiger haha.

Bedankt allebei :knuffel
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: De familie Nikko [S&A H4 update]

Ik vind 'm echt oerlelijk :|, haha

[center]Aiden, Levi & Lucas
~3[/center]

Afbeelding
Aiden legt zijn situatie uit aan de Koppelende zigeunerin.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Aiden bedankt de Koppelende zigeunerin en hoopt dat hij nu goed op een meisje af kan stappen, in plaats van dat de date niets wordt.
Afbeelding
Dit is Siska, ik vind haar er ontzettend leuk uit zien voor zo'n random townie. Misschien wel trouwmateriaal voor Aiden?
Afbeelding
Afbeelding
Aiden flirt er lekker op los.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
En krijgt zijn eerste kus :wub
Afbeelding
Afbeelding
Aiden vindt Siska ontzettend leuk en is klaar voor de volgende stap.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Helaas is Siska er niet klaar voor en lacht Aiden zelfs uit!
Afbeelding
Gelukkig heb ik de date weer weten op te krikken, het was net geen droomdate, maar gelukkig wel goed genoeg!
Afbeelding
Afbeelding
En zoals altijd een bosje bloemen na een goed verlopen date.
Afbeelding
Lucas is inmiddels weer vertrokken naar zijn werk.
Afbeelding
In het huis ruimt Aiden de troep van zijn broers op. Levi slaapt nog, want die heeft nachtwerk. Of nachtdienst. Aiden heeft echt geen flauw idee wat voor werk zijn broer doet.
Afbeelding
Maar Aiden laat het er niet bij zitten en vraagt 's avonds of Siska met hem mee uit wilt. Ze gaan naar een restaurant.
Afbeelding
Als Aiden wacht op de taxi besluit Levi wakker te worden en wat aan het huishouden te doen. Hij zet het vuilnis buiten. Ja zo voor de voordeur, want dan is het toch buiten?!
Afbeelding
Afbeelding
Ondertussen is de taxi gearriveerd en vertrekt Aiden met een bonkend hart na de date.
Afbeelding
Na het eten probeert Aiden opnieuw of Siska klaar is voor de volgende stap, en zakt weer door zijn knie.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Gelukkig zegt ze nu wel ja. Zijn er nu 2 bruiloften op komst in de familie!
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: De familie Nikko [A,L&L H3 update]

@Koen
Daarvoor is het de Sims :P

Bedankt alledrie :knuffel

[center]Sem & Anne
~5[/center]

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Sem is 's ochtends al vroeg op. Zaphod was vroeg wakker en begon al vroeg te krijsen. Hij wilde verschoont worden.
Afbeelding
Niet veel later heeft Sem de tuin helemaal klaar gemaakt voor de trouwdag van Anne & hemzelf.
Afbeelding
Afbeelding
's Middags gaat Anne jurken passen. Deze is opzich wel leuk, maar vrij simpel, vind ze zelf.
Afbeelding
Deze wordt het, het lila wat in de jurk zit verwerkt komt ook terug op hun taart en in de huwelijksboog.
Afbeelding
Afbeelding
Anne rekent af en gaat weer naar huis. Wie zegt dat het passen van jurken lang duurt?
Afbeelding
Maar gelijk als Anne thuis is, krijgt ze een raar gevoel en moet ze naar het toilet hollen. Ze wordt toch niet ziek zo vlak voor hun trouwdag?
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Anne speelt nog even met Zaphod. Ze behandelt hem alsof hij haar eigen zoon is.
Afbeelding
Maar ze moet er snel mee stoppen, want ze is weer misselijk!
Afbeelding
Ondanks dat Anne soms moet overgeven gaat de trouwdag gewoon door. Sem plant een huwelijksfeestje.
Afbeelding
En nu maar wachten op de familie!
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Anne had gewoon nog een werkdag, maar die heeft zich ziek gemeld en er is (helaas) een vakantiedag vanaf gehaald.
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: De familie Nikko [S&A H5 update]

Bedankt alle twee :knuffel

[center]Aiden, Levi & Lucas
~4[/center]

Afbeelding
Afbeelding
Nu Aiden verlooft is, vindt hij dat het tijd is dat hij zijn eigen huis gaat zoeken.
Afbeelding
Afbeelding
Gelukkig mag hij zijn baan houden.. Toch?
Afbeelding
Lucas is toch ontslagen en moet nu opzoek naar een nieuwe baan.. Helaas ):
Afbeelding
De taxi is gearriveerd om Aiden naar zijn nieuwe huis te brengen. Je broers zullen je waarschijnlijk wel gaan missen!
Afbeelding
Afbeelding
Levi betaalt nog even wat rekeningen. Gelukkig hebben ze voorlopig genoeg geld!
Afbeelding
Afbeelding
Niet veel later wordt Levi opgehaald om naar zijn werk te gaan... Crimineel dat hij is!
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: De familie Nikko [A,L&L H4 update]

Bedankt Imme :knuffel

Heb alle foto's enzo al bewerkt, maar het duurt wss nog eventjes tot een nieuwe update, ivm alles rondom het overlijden van mijn opa, maar dat snappen jullie wel. Daarom waren er deze week ook wat minder uodates ;)
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie