Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

85 berichten • Pagina 2 van 5

gitte2001
Supergeheim onderzoeker Supergeheim onderzoeker
Berichten:
2641
Lid geworden op:
ma 18 feb 2013, 16:05

Re: De familie Nikko

bij die screen waarbij Sem eten maakt ben je met je muis juist over hem gegaan waardoor er een geel balkje is met zijn naam...daar kan je misschien wat beter op letten(heb ik ook soms als ik een printscreen ofzo maak hoor ;) ) maar voor derest een leuke familie!
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: De familie Nikko

Soms gebeurt dat, maar ingame heb je dat niet door. En om dan moeilijk te gaan doen om hem overnieuw te maken c:

Ik heb nu updates liggen voor Sem & Anne (2 updates), voor Olivia & Andrew (2 updates) en voor Jamie & Michael.
Voor de 3 jongens ben ik nog bezig, ik heb ze verhuist, want als ik ze stopt in het appartement waar ze eerst woonden, was het spel vrij traag het t leek alsof het zwembad is overgelopen.
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: De familie Nikko

Mijn game loopt echt mega ver voor nu o:

[center]Olivia & Andrew
~2[/center]

Afbeelding
Olivia is echt dol op haar broertje Andrew. (Ik trouwens ook)
Ze knuffelt nog even met hem voor ze hem naar bed brengt.
Afbeelding
Nadat Olivia Andrew een nachtkus heeft gegeven op zijn voorhoofd vertrekt Andrew al snel naar dromenland.
Afbeelding
Afbeelding
Olivia gaat verder aan een schilderij. Ze heeft hem verkocht voor bijna 300 simleons! Ze heeft het balkje vol van de vaardigheid creativiteit.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Het enige wat Olivia minder vindt, is de luier verschonen van Andrew. Ze weet wel dat het erbij hoort, maar vindt het alsnog niet prettig.
Afbeelding
Maar ze is en blijft dol op haar broertje!
Het is volgens mij wel zo dat zwart haar echt heerst over blond haar. Michael is blond, maar geen enkel van zijn kinderen is blond.
Afbeelding
Afbeelding
Nadat Olivia Andrew weer in zijn wiegje heeft gelegd, besluit ze nog even een maaltijd voor zichzelf klaar te maken. Soms lijkt Olivia echt een keukenprinses.
Afbeelding
Hongerig schrokt ze de spaghetti naar binnen.
Afbeelding
Afbeelding
Daarna besluit Olivia om beneden toch nog even wat dingetjes op te ruimen, zodat dat morgen niet gedaan hoeft te worden.
Afbeelding
De volgende morgen wordt Olivia vroeg gewekt door een krijsende Andrew, die ontzettend veel honger heeft!
Afbeelding
Afbeelding
Olivia is nog niet eens bij de koelkast of Andrew krijst dat hij honger heeft. Olivia is toch bezig voor hem!?
Afbeelding
Gelukkig is Andrew snel stil als hij eten voorgeschoteld krijgt.
Afbeelding
Olivia heeft zelf ook veel honger en schrokt haar ontbijt snel naar binnen.
Afbeelding
Daarna moet alles weer afgewassen worden.
Afbeelding
Eigenlijk moet Olivia Andrew uit de stoel halen, maar als ze gebeld wordt, besluit ze die eerst op te nemen.
Afbeelding
Olivia speelt nog even met Andrew, maar ze vergeet dat Andrew net gegeten heeft. Tot twee keer toe krijgt ze wat over zich heen.
Afbeelding
Daarna gaat Olivia weer verder met het huishouden.
Afbeelding
Afbeelding
Als de krant bezorgt wordt, besluit ze gelijk te gaan zoeken voor een baan. Maar helaas, niks kunnen vinden!
Daarna kijkt ze even op de computer, maar daar waren ook geen leuke vacatures te vinden.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Maar voordat Olivia kan gaan treuren omdat ze weer geen baan heeft is er iets veel belangrijkers. Andrew is jarig!
Afbeelding
Andrew heeft een ontzettend goede jeugd gehad en bedankt Olivia even voor de laatste paar dagen dat ze voor hem gezorgd heeft.
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: De familie Nikko

Bedankt allebei :knuffel

@Koen
Ik vind t ook wel leuk dat je zo geïnteresserd bent :)

[center]Sem & Anne
~3[/center]

Afbeelding
Ondanks dat je misselijk bent of niet, de WC wordt gewoon lekker schoongemaakt, sorry Sem!
Afbeelding
Als alles schoon is, besluit Sem om samen met Anne even een film te kijken, voor ze het bed weer inkruipen, het is tenslotte nog midden in de nacht. En morgen moet Anne gewoon werken!
Afbeelding
Sem krijgt Anne zover om zich niet meer te focussen op de film...
Afbeelding
Damn those lips...
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Uiteindelijk vallen ze er allebei van in slaap.
Afbeelding
's Ochtends vroeg wordt het stel wakker. Anne werd gelukkig uit zichzelf wakker, want die moet vandaag werken!
Afbeelding
Sem werd wakker vanwege iets heel anders..
Afbeelding
Ik heb Anne even een make-over gegeven. Ik kreeg soms koppijn van die combinatie van haarkleur & huidskleur. Dit staat haar ook veel beter en natuurlijker.
Afbeelding
Daarna moeten Sem en Anne natuurlijk ontbijten.
Afbeelding
Anne is ontzettend zenuwachtig voor haar eerste werkdag en al een half uur van te voren heeft ze haar werk kleding aan.
Afbeelding
Sem bevindt zich weer hangend boven het toilet
Afbeelding
Gelukkig voor Anne ging te tijd snel en werkt ze opgehaald om richting werk te gaan.
Afbeelding
Voor Sem heb ik nog steeds geen leuke baan gevonden, dus hij doet maar het huishouden.
Afbeelding
Waarna hij lekker in een bubbelbad gaat.
Afbeelding
Helaas heeft Sem nog geen 2 uur na het ontbijt weer honger. Dus hij maakt even een hamburger voor zichzelf klaar.
Afbeelding
En hij is ook weer mega moe, dus besluit Sem om een dutje op de bank te doen. Hij heeft werkelijk geen flauw idee wat er aan de hand is, misschien moet hij binnenkort wel even naar de dokter?
Afbeelding
Inmiddels is Anne alweer thuis van haar eerste werkdag. Het is haar wel bevallen.
Afbeelding
En ze heeft gelijk een promotie verdient!
Afbeelding
Als Sem voor de zoveelste keer heeft overgegeven, voelt hij zich mega raar. En plots had hij een buikje! Nee toch? Dit gaat toch tegen de wetten van de natuur? Een man die zwanger is?!
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: De familie Nikko [S&A H3 update]

In mijn game is de baby lekker al geboren :flapper
Het enige nadeel is dat die baby's altijd zo lelijk zijn als de nacht o.o
Heb nog nooit een van "nature" mooie aliën baby gehad bij de Sims 2.

Bedankt allemaal :knuffel

Moet alleen nog even de foto's bewerken voor een update over Aiden, Levi en Lucas. En tussen de laatste 2 zit nu veel verschil ^-^
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: De familie Nikko [S&A H3 update]

Haha geeft niet, ik update ook best wel veel haha.
Weer een nieuwe update, want ik vind het gewoon té leuk!
Vanmiddag zal ik de screen bewerken voor een update van Aiden, Levi en Lucas. Deze updates had ik nog staan (:

[center]Olivia & Andrew
~3[/center]

Afbeelding
Afbeelding
Olivia besluit om even opzoek te gaan naar een huisgenoot. Misschien zitten daar wel wat leuke jongens tussen?
Afbeelding
Maar helaas, dus belt ze de Koppelende Zigeunerin.
Afbeelding
Voordat haar "date" zal arriveren, verandert Olivia van uiterlijk. Zo ziet ze er wat volwassener uit.
Afbeelding
Afbeelding
De Koppelende Zigeunerin wordt op z'n Frans begroet.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Olivia vertelt haar het verhaal over waarom ze graag een leuk iemand zou willen ontmoeten, maar dat gebeurt natuurlijk niks voor niks! Olivia betaalt haar 5.000 simleons om de ware te vinden!
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Volgens de Koppelende Zigeunerin zouden ze de ultieme match zijn!
Afbeelding
Helaas is hij niet de knapste, maar het gaat om innerlijk, toch?
Afbeelding
Afbeelding
Helaas werd het niks, hij lachte niet om haar grappen en als ze begon met een gesprek zei hij dat ze flut onderwerpen koos.
Afbeelding
En dan nog claimen dat het aan Olivia lag!
Afbeelding
Afbeelding
Ondanks dat de dag nou niet geweldig wordt afgesloten, maakt Olivia avondeten voor haar en Andrew.
Afbeelding
Afbeelding
Ze praten nog even over de dag en over Andrew jeugd. Hij heeft zin in zijn eerste schooldag! Zal hij vast snel anders over denken, denkt Olivia.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Andrew is wat eerder naar bed gegaan zodat Olivia nog even dingetjes kan opruimen, daarna kruipt ook zij onder de wol.
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: De familie Nikko [O&A H3 update]

@charlotte
De jurk heb ik hier vandaan gehaald :)

Bedankt alledrie :knuffel
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: De familie Nikko [O&A H3 update]

[center]Aiden, Levi en Lucas
~2[/center]

Afbeelding
Het nieuwe "appartement" van de broers.
Afbeelding
En Levi en Lucas hebben een make-over gekregen! Levi is de linker en Lucas de rechter.
Afbeelding
Lucas belt de Koppelende Zigeunerin, in de hoop op een leuke date.
Afbeelding
Gelukkig is ze snel terplaatse
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Maar helaas doet ze het niet voor niks.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Lucas is blij dat de Koppelende zigeunerin een date heeft weten te regelen en bedankt haar er voor.
Afbeelding
Dit is Roos, ze viel letterlijk uit de lucht.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Na een hoop geflirt, geeft Lucas Roos een rondleiding, maar veel verder als het bed komen ze niet.
Afbeelding
De rondleiding is zeker goed bevallen en zorgde ervoor dat de date een droomdate werd.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Aiden is ondertussen maar eten aan het klaarmaken. Hij interesseert zich er niet voor om maar 1 keer met iemand uit te gaan en daarna nooit meer wat van je laten horen. Aiden heeft liever een vaste relatie. En hij is sowieso te verlegen voor zo'n date van 1 keer.
Na het eten wast hij alle borden in het huis af, ondanks dat hij slordiger zou moeten zijn als zijn broers, heeft hij een hekel aan troep.
Afbeelding
Afbeelding
Lucas heeft ondertussen ook een baan weten te bemachtigen, ik ben vergeten welke het is, maar hij vindt het wel leuk.
Levi krijgt waarschijnlijk binnenkort een wat meer legale baan, hij wilt graag de top van de carrière dansen bereiken.
Afbeelding
Afbeelding
Roos heeft ondertussen een cadeautje voor Lucas achter gelaten.
Afbeelding
En de interesses van Aiden zijn ook verandert. In plaats van dat hij op meiden met make-up en rood haar valt, heeft hij nu liever een meisje die creatief is en hard werkt.
Afbeelding
Ook hij belt nu de Koppelende zigeunerin. Misschien dat dat wat meer werkt voor hem. Hij durft toch nooit zomaar op een meisje af te stappen!
Afbeelding
Afbeelding
Lucas is inmiddels weer thuis en heeft een promotie verdient!
Afbeelding
En Aiden heeft ook een make-over gekregen. Zo ziet hij er gelijk minder awkward uit!
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: De familie Nikko [A,L&L H2 update]

Bedankt allebei :knuffel

@Imme
Het scheelt omdat het gewoon een leuke familie is en alles lekker snel speelt (:

@Koen
Nee, heb alles gedownload. Ik kan niet inrichten, dan zijn bijvoorbeeld alleen de slaapkamer mooi ofzo.
En vaak zijn mijn huizen gewoon vierkant xD
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie