Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

337 berichten • Pagina 11 van 17

Gebruikersavatar
BabyBrowny
Gentherapeut Gentherapeut
Berichten:
1844
Lid geworden op:
za 28 jul 2012, 20:45

Re: Liefde maakt gek - Bader

Ik wil even zeggen dat ik het erg knap vind dat je/Alex zo voor jezelf/zichzelf opkomt :thumbsup Goed zo!
Maar die MandyII is echt een engerd.
Waarom snapt Bader dan niet dat dit niet echt de manier is om iemand je aardig te laten vinden...

Wel goed gemaakt :D
Gebruikersavatar
lam6
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1074
Lid geworden op:
za 17 okt 2009, 15:45

Re: Liefde maakt gek - Bader

Ziet Alex spoken?

Afbeelding
Alex had het erg druk op zijn stage. Toch moest hij vaak aan Bader denken...Het zat hem dwars daarover.
Opeens kwam zijn stagebegeleider aan...
"Alex, je krijgt een nieuwe collega erbij. Iemand van school wilt hier ook graag stage lopen," zei meneer Clinten.

Afbeelding
Alex keek om en zag tot zijn verbazing Bader erbij staan.
"Hij?" Vroeg Alex. Meneer Clinten knikte.
"Leuk toch, nu hoef jij je niet meer als enige te voelen hier. Maar denk eraan, jongens: Er moet wel gewerkt worden!"
"Komt helemaal goed," zei Bader om meneer Clinten gerust te stellen. Meneer Clinten ging toen met een tevreden gevoel weg.

Afbeelding
"Alex, ik wilde even zeggen dat het mij spijt. Ik had de vorige keer niet zo tegen je moeten uitvallen," begon Bader.
"Ik ben aan het werk," zei Alex om van Bader af te zijn. Maar Bader ging toch door...
"Luister nou, het spijt me echt! Het was nooit mijn bedoeling geweest om je te bedreigen. Maar je deed echt rot tegen mij," Alex werd er doodmoe van.

Afbeelding
Alex keek hem verveeld aan.
"Bader, alsjeblieft. Kap nou gewoon! Ik heb genoeg ellende meegemaakt en ik wil nu graag rust hebben," vertelde Alex.
"Ik kan je rust geven, ik sta altijd aan jouw kant!" Bader bleef hopen op een vriendschap tussen hem en Alex.

Afbeelding
"Nee..."
"Maar, Alex..."
"NEE!" Alex's geduld begon op te raken. Bader begon droevig omlaag te kijken.
"Het spijt me echt, Alex. Ik ben een foute jongen geweest vroeger, ging altijd stoer doen en met de verkeerde vrienden omgaan. Jij bent iemand van de goede kant, daarom zit je ook natuurlijk in de Studentenraad als voorzitter. Alex, ik wil mijn leven verbeteren en wil graag met jou vrienden worden, wat is daar nou zo fout aan?"
"Ik kan ook wel voor mezelf denken en beslissen, Bader. Laat mij gewoon met rust voorlopig!" Bader draaide zich om en liep boos weg.

Afbeelding
De volgende dag op school was Alex met één van zijn leden aan het praten van de Studentenraad: Rachel. Samen zaten ze in de aula. Opeens kwam Bader...
"Nee, hé...Krijg je hem ook weer," fluisterde Alex naar Rachel.

Afbeelding
Ongevraagd kwam Bader erbij zitten...
"We zitten in gesprek," zei Rachel tegen Bader.
"Waarom doen jullie dat dan in een aula? Iedereen mag hier gaan en staan waar ze willen," zei Bader. Alex vond Bader steeds vervelender worden.
"Niet heel de wereld draait om jou, Bader...Maar als jij erbij wilt zitten, mij best. Verwacht alleen niet dat ik nu met je ga praten, want ik was al in gesprek met Rachel," zei Alex.
"Pff, ja baas!"

Afbeelding
Opeens kwam er iemand anders binnen in de aula. Alex keek naar haar...

Afbeelding
Alex herkende haar...
"Nee, dat kan niet..." Rachel keek bezorgd naar Alex.
"Alex, is er iets?" Bader zag dat Alex keek naar het meisje dat binnen kwam.
"Oehw, een nieuwe chickie voor mijn mattie!"

Afbeelding
Maar het was geen nieuw iemand...Het was Mandy! Alex zat met vol verbazing te kijken toen ze weer de aula uitliep en in de gang verdween van de school.
Alex begon wit te worden van zijn schrik...
"Alex, gaat het wel?" Vroeg Rachel.

Afbeelding
Alex stond op en liep haastig weg...
"Sorry, ik moet even met iemand praten!" Rachel en Bader keken er vreemd van op.
"Bader, jouw schuld! Je ziet toch dat Alex last van jou heeft?" Zei Rachel.
"Rachel, hij gaat achter dat meisje aan die net binnen kwam en weer wegging, hij is gewoon smoorverliefd!"

Afbeelding
Alex ging echter niet Mandy achterna, maar ging direct door naar mevrouw Hoekstra. Hij vertelde haar wat die had gezien en meneer Schonenberg ging het natrekken bij de administratie.
"Alex, waar maak jij je zo druk om? Heel veel mensen krijgen dagelijks een rondleiding door de school om een kijkje te nemen," zei mevrouw Hoekstra.
"Het was niet zomaar iemand, ik moet echt weten of ze nou een aankomend leerling is," zei Alex bezorgd.

Afbeelding
"Waar ken je haar van dan?" Vroeg mevrouw Hoekstra.
"Dat is een lang verhaal, ik moet gewoon weten wat ze hier kwam doen," zei Alex. Mevrouw Hoekstra vond het wat overdreven allemaal.
"Waarschijnlijk was ze gewoon bezoeker van de school of een leerling, maak je toch niet zo druk..."

Afbeelding
Op dat moment kwam meneer Schonenberg binnen.
"En, wat zeiden ze bij de administratie?" Vroeg mevrouw Hoekstra.
"Nou, er is geen leerling op deze school die 'Mandy' heet, tenminste. Geen Mandy's met blonde haar in een knot, zoals je het beschreef Alex..." Alex keek verbaasd.
"Dan moet ze een bezoeker zijn geweest, wat kwam ze dan doen?"

Afbeelding
Meneer Schonenberg keek een beetje moeilijk naar Alex.
"Tja, onze bezoekers worden altijd gemeld bij de balie beneden. Maar er staat nergens geregistreerd dat er vandaag een 'Mandy' op school was gekomen," Alex keek verbaasd naar zijn docenten. Mevrouw Hoekstra was ook verbaasd, maar ging er vanuit dat Alex zich misschien verbeeld kon hebben.
"Veel mensen hebben een dubbelganger dezer dagen, trek je er niet veel van aan, Alex!"
"Nee, ze was het echt! Ze is alleen wat veranderd maar dat gezicht herkende ik meteen. Ze moet wel gemeld zijn bij de balie met haar naam. Ik heb haar echt gezien," zei Alex. Meneer Schonenberg en mevrouw Hoekstra begrepen niet waar Alex zich zo druk om maakte.
"Alex, er staat echt nergens aangegeven dat zij er vandaag was. Maak je niet zo druk erom, ik weet niet wat je tegen haar hebt, maar laat het gewoon los, oké? Er zijn belangrijkere dingen aan de gang nu. Het welzijn van de studenten ligt nu in jouw handen. Maak er een goede tijd van, Alex," zei meneer Schonenberg.
Had Alex het zich toch ingebeeld over Mandy? Dat de ervaringen met Bader hem weer lieten denken aan Mandy? Zo erg dat hij spoken begon te zien? Alex begreep er niets meer van.


-------------------
In de volgende update wordt Alex bedreigd met een mes door Bader...
Gebruikersavatar
GoldenQueen
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
110
Lid geworden op:
di 21 aug 2012, 14:58

Re: Liefde maakt gek - Ziet Alex spoken?

Bader lijkt qua gedrag sprekend op Mandy, alsof ze manisch depressief zijn, maar dan in sociaal opzicht: Het ene moment over de rooie gaan en het volgende moment poeslief doen met de nodige 'Sorry.' Maar blijkbaar herkende Bader haar niet? Ik denk niet dat Alex spoken ziet en ik vrees voor Mandy.
Mooie up en wat er staat bij "in de volgende update" geeft me een beetje een naar soort kippenvel O.o
AfbeeldingAfbeelding
Gebruikersavatar
lam6
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1074
Lid geworden op:
za 17 okt 2009, 15:45

Re: Liefde maakt gek - Ziet Alex spoken?

Bedankt voor de reacties weer! :) En de volgende update was van oorsprong erg heftig, maar Bader's mes heb ik niet in beeld gebracht (had ik sowieso niet in de sims zelf, anders was het een erg gewelddadig spelletje).

Het gevecht


Afbeelding
Alex kreeg Mandy maar niet uit zijn hoofd...Hij was er toch bijna zeker van dat zij het was. En alsof het nog niet erger kon kwam Bader naar zijn afdeling toe.
"Hallo, Alex. Hoe gaat het nu met je?" Vroeg Bader beleefd.
"Laat me gewoon met rust, ga naar je eigen afdeling. Ik ben aan het werk nu," zei Alex.
"We krijgen er niet eens voor betaald en jij doet er zo serieus in, jij bent echt grappig," zei Bader.

Afbeelding
"Heb je nog over mijn voorstel nagedacht? Ik heb nog steeds jouw foto," begon Bader. Alex was dat al helemaal vergeten, dat was nog waar ook!
"Kunnen we dan nu eindelijk dikke maatjes worden?" Vroeg Bader. Alex wou dat nog steeds niet, maar Bader was nou ook niet echt honderd procent. Tegen hem moest je dus voorzichtig zijn...Toen kreeg Alex een idee.
"Oké, ik ga je als vriend accepteren, Bader. Ik geef je mijn MSN," vertelde Alex. Bader begon erg blij te kijken.
"Geweldig, ik wist wel dat je mijn vriend zou worden!"

Afbeelding
"Nou, kom op! Schrijf het op dan ga ik je vanavond toevoegen," zei Bader.
"Ho even, in een vriendschap is het geven en nemen. Als ik je mijn MSN geef, wil ik wel dat je eerst mijn foto verwijderd. Want die heb je nou toch niet meer nodig," zei Alex. Bader begon na te denken en realiseerde zich dat Alex wel gelijk had.
"Hij staat opgeslagen op mijn mobiel," zei Bader. Hij pakte zijn mobiel en liet de foto zien aan Alex. Vervolgens klikte hij op 'delete' en de foto was meteen verwijderd. Alex was opgelucht maar speelde het spelletje nog voor de zekerheid mee, voor het geval dat hij een reserve had.
"Oké, ik ga het opschrijven in de pauze en dan geef ik het aan je....vriend...." Zei Alex. Bader was erg blij hiermee.

Afbeelding
"Jongens, praten doen jullie maar in jullie eigen tijd. Deze klant moet geholpen worden," zei de bazin van de winkel.
"Ik spreek je vast vanavond op MSN, vriend!" Zei Bader. Alex knikte. Wat Bader alleen niet wist is dat Alex zijn oude MSN gaf, waar hij al meer dan drie jaar niet meer actief op was.

Afbeelding
In de avond was Alex wat stilletjes aan tafel. Zijn ouders hadden nog zijn favoriete toetje gemaakt, maar hij had helemaal geen trek. Hij zat te piekeren over Mandy en zichzelf...Hij zal toch niet gek geworden zijn?
"Je bent zo stil, lieverd," zei zijn moeder bezorgd.

Afbeelding
"Ik heb gewoon een drukke dag gehad," antwoordde Alex.
"Nooit je werk mee naar huis nemen, want het is maar werk. Ook al doe je alleen nog maar stage, ik snap dat het even wennen is voor je," vertelde zijn vader als advies.
"Inderdaad, je vader heeft gelijk. Alex, morgen is er vast een betere dag voor je," zei zijn moeder.

Afbeelding
De volgende dag kwam Alex de kleedkamer binnen op zijn stage. Hij trok zijn werkkleding aan en ging op de stoel zitten om zijn schoenveters te strikken...

Afbeelding
Op het moment dat Alex op stond, verscheen Bader opeens...
"Bader, ik had je nog niet gezien," zei Alex. Bader keek niet blij.
"Waarom heb je mij niet geaccepteerd? Ik heb urenlang gewacht achter de pc gisterenavond," zei Bader.

Afbeelding
Alex liep achteruit terwijl Bader dichtbij kwam.
"Bader, we moeten nu naar de winkel, het gaat zo open," zei Alex. Bader was helemaal niet van plan om naar de winkel te gaan.
"Ik had je Hyves gevonden, gisterenavond. Daar zag ik een andere MSN adres? Waarom speel jij smerige spelletjes met mij? Ga jij tegenwoordig zo met je vrienden om?" Alex slikte. Hij dacht dat zijn Hyves was afgeschermd, blijkbaar bij zijn contactinfo niet.
"Bader, ik kan het je uitleggen..."

Afbeelding
"Houdt je mond! Vuile leugenaar dat je bent! Je hebt mij gewoon bedrogen om dat stomme foto weg te krijgen, hé. Jij denkt echt dat je slim bent, hé!" Alex kwam voor zichzelf op.
"Bader, op deze manier zullen we NOOIT vrienden worden. Ik laat me niet bedreigen en chanteren door een zogenaamde vriend. Wat mij betreft ben je geen vriend en zul je dat nooit worden ook!"

Afbeelding
Op dat moment pakte Bader een stanley mes uit zijn zak. Alex keek er geschrokken naar...
"Vuile ****kind, hier ga je spijt van krijgen," zei hij dreigend.
"Bader, wat je ook van plan bent, doe het niet..." Zei Alex zachtjes...

Afbeelding
"Gaan we bang worden? Net had je zo'n grote mond..." Alex begon inderdaad bang te worden van Bader. Één verkeerd woord en het kon zo afgelopen zijn...
"Bader, je wilt toch geen vriend vermoorden?" Bader moest lachen.
"Haha, vriend?! Jij bent een bedrieger! Je zei net dat je me nooit zult accepteren als vriend. Ik laat je niet meer gaan, Alex. Probeer te ontsnappen uit deze kamer en ik steek je neer," dreigde Bader.

Afbeelding
Al bijna een kwartier werd Alex vastgehouden door Bader in de kleedkamer. Het zal toch niet lang duren voordat één van zijn collega's gingen zoeken naar hen? Misschien was het dan al te laat...Alex besefte dat hij echt moest wegkomen...
"Bader, doe alsjeblieft dat mes weg. Dan praten we erover, ik beloof je dat ik niet weg ren. Als ik zie wat het met je doet, dat ik je afwees. Ik heb dit nooit gewild, echt niet! Je hebt helemaal gelijk, ik ben erg vals tegen je geweest...Maar alsjeblieft, laten we erover praten...Maar dan moet je wel dat mes weg doen," vertelde Alex in de hoop dat Bader zich zou bedenken.
Bader keek naar zijn mes en trok een twijfelende blik...
"Misschien heb je gelijk. Waar ben ik nou mee bezig?" Hij deed zijn mes terug in zijn zak.

Afbeelding
Op dat moment nam Alex gelijk actie en sloeg Bader van zich af...Hij probeerde gelijk naar de deur te rennen.

Afbeelding
Maar Bader had een snelle reactievermogen en greep Alex beet.
"LAAT ME LOS!" Schreeuwde Alex.
"BEDRIEGER DAT JE BENT, IK LAAT JE NOOIT MEER GAAN!" Bader probeerde zijn mes weer eruit te halen maar Alex wist hem een stomp te geven bij zijn maag.

Afbeelding
Bader probeerde Alex tegen de grond aan te krijgen maar Alex duwde Bader van zich af. Bader verloor zijn evenwicht en viel hard op de grond...

Afbeelding
Bader probeerde weer op te staan en Alex rende er meteen vandoor.
"ALEX!" Riep Bader. Alex negeerde hem en rende nog harder door...Bader ging de achtervolging inzetten.
"ALEX KOM TERUG!" Alex rende het magazijn in en ging zich verstoppen. Toen Bader daar aan kwam nam hij een andere richting, tot grote opluchting van Alex...
Dit kan niet zo langer, dit moet gemeld worden bij de school!

---------------
In de volgende update probeert Bader Alex opnieuw aan te vallen, dit keer met een gevaarlijke schoonmaakmiddel voor Alex's ogen...
Gebruikersavatar
GoldenQueen
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
110
Lid geworden op:
di 21 aug 2012, 14:58

Re: Liefde maakt gek - Het gevecht

Wat erg!
Ik vind Bader echt een naar persoon, toch vreemd dat hij Mandy dan niet kende, want ze lijken sprekend op elkaar qua gedrag, al vond ik Mandy eerder emotioneel bezig en niet echt bedreigen op zo'n manier.
Echt heftig dat je dit zelf mee hebt moeten maken en ik blijf het knap vinden dat je dit durft te posten!
AfbeeldingAfbeelding
Deetui
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
6010
Lid geworden op:
za 06 aug 2011, 21:40

Re: Liefde maakt gek - Het gevecht

Dit is misschien nog wel erger dan Mandy! :O

Bedreigen met een mes, en het dan ook nog willen doen!
Ik zou hem echt nooit aangevallen, dus ik vind het wel stoer wat je toen deed!

Hopelijk doet school er iets aan!
Maar het schoonmaakmiddel brengt niet veel goeds! :scared

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie