Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

337 berichten • Pagina 16 van 17

Gebruikersavatar
lam6
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1074
Lid geworden op:
za 17 okt 2009, 15:45

Re: Liefde maakt gek - Krijgt Alex hulp van de politie?

Alex gaat verhuizen

Afbeelding
"Het is dus definitief?" Vroeg Charel. Alex knikte.
"Ja, mijn ouders denken er ook over om weg te gaan hier," antwoordde Alex. Charel keek een beetje droevig.
"Ik zal je dan wat minder vaak zien..."
"Ik ga niet ver, ik laat je wel tijdig weten waar ik ga wonen!"

Afbeelding
Charel gaf haar beste vriend een knuffel.
"Ik mis je nu al. Als dit allemaal niet gebeurde was dit nooit nodig geweest," jammerde ze.

Afbeelding
"We houden contact. Maar dit is voor mij de enige oplossing om van Mandy af te komen," vertelde Alex.
"Maar ik begrijp het niet. Ze zal je digitaal blijven stalken," zei Charel.
"Ik ga mijn profiel verwijderen en ga een nieuwe maken onder een andere naam. Het komt wel goed allemaal. Als je de naam 'Matthijs Onbekend' tegenkomt, dan ben ik dat!"

Afbeelding
Een tijdje later was Alex verhuisd. Charel ging wandelen in de stad en kwam in een café Diana tegen.

Afbeelding
Diana zag Charel ook en liep direct naar haar toe.
"Zo, jij bent ook niet veel veranderd de afgelopen tijd," zei Diana. Charel keek triestig uit haar ogen.
"Laat me met rust!" Diana keek verbaasd.
"Waarom?"
"Jouw vriendin Mandy heeft het voor elkaar hoor. Alex heeft de stad verlaten!"

Afbeelding
"Zit ze nog steeds achter die nerd aan?"
"Houdt je kop! Jij bent pas niet veranderd. Nog altijd zo onwetend als altijd. Jij hebt echt geen idee wat jullie hem hebben aangedaan," zei Charel kwaad.
"Ho even, ik heb Alex niet lopen stalken. Ik heb Mandy ook geprobeerd wijs te maken dat ze beter af is zonder hem!"
"Alex is een goede jongen, waar jullie allemaal een voorbeeld van kunnen nemen. Hij heeft nooit iemand kwaad gedaan en jullie waren al die tijd alleen maar egoïstisch bezig..."

Afbeelding
"Ik mag hem gewoon niet. Is dat ook al strafbaar dan?" Vroeg Diana.
"Dankzij jou en vooral Mandy ben ik nu een vriend kwijt!" Diana schoot even in de lach.
"Wat een vriend dan, dat die jou heeft verlaten. Vrienden groeien altijd uit elkaar, Charel. Wordt toch eens volwassen!" Charel werd nog kwader.
"Hou toch op! Ik weet dat Alex wel weer contact zal maken met mij. Maar geef maar lekker door aan die Mandy van je dat ze DIK verloren heeft! Alex is weg en NIEMAND weet waar heen, zelfs ik niet nog. En ook al zal ik het binnenkort weten, dan geef ik nooit wat door aan jullie. O, en zijn profiel is ook al verwijderd inmiddels. Jullie kunnen hem nooit meer raken!"

Afbeelding
In de avond ging Diana bellen met Mandy.
"Diana, wil jij even inloggen op Hyves en naar Alex's profiel gaan zoeken? Ik kan het nergens meer vinden," Diana moest zuchten.
"Mandy, vergeet hem nou! Je kan het nu echt wel vergeten want hij is weg!"

Afbeelding
Mandy raakte van streek...
"WEG? Hoe bedoel je weg?!"
"Mandy, het is voorbij. Alex heeft zijn profiel laten verwijderen en is gaan verhuizen. Ik heb Charel gesproken vanmiddag," Mandy kon haar oren niet geloven.
"Nee! Nee! Dit mag niet! Waar is hij heen? Heeft ze dat gezegd?"
"MANDY! Hoor jij jezelf wel? Je hebt nog steeds een obsessie voor hem. Ik weet dat je van hem houdt maar dit is wel erg ongezond. Hij is WEG..Voorgoed! Geef het nou maar op..."
Mandy ging kwaad ophangen.

Afbeelding
Mandy realiseerde zich langzaam wat ze al die tijd gedaan had. De tranen begonnen te lopen. In volle stilte deed ze de computer aan. Ze surfte naar de website van het station en keek hoe laat de treinen gingen rijden.
"Ik ben het zat...spuugzat..."

-----------------------
In de volgende update probeert Mandy voor de trein te springen...
Gebruikersavatar
lam6
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1074
Lid geworden op:
za 17 okt 2009, 15:45

Re: Liefde maakt gek - Alex gaat verhuizen

Bedankt voor de reacties! :)

Chaos op het station

Afbeelding
Diana had een voicemail bericht van Mandy gekregen en luisterde die af.
Opeens raakte ze in shock..ze hing meteen op.

Afbeelding
"Nee..." Snel belde ze de politie op.
"Hallo? U moet meteen komen naar het station...Er gaat iemand zelfmoord plegen!"

Afbeelding
Eventjes later was Mandy op het station gekomen en ging voor de rails staan.
De mensen om haar heen waren in grote paniek.
"Verlaat allemaal deze ruimte, over een paar minuten komt er een trein aan en dan spring ik..."

Afbeelding
Nerveus keek ze naar beneden...
"Iemand moet de politie bellen!" Schreeuwde één van de mensen.
"Mijn leven is over!" Bleef Mandy zeggen.

Afbeelding
Op dat moment arriveerde de politie met Diana.
"Snel, daar staat ze!" De agenten gingen er naar toe rennen.

Afbeelding
"Meisje, blijf staan..." zei de agent.
"Laat me met rust! Dit is MIJN keuze!" Iedereen bleef in volle angst toekijken hoe Mandy steeds dichterbij het spoor kwam.

Afbeelding
"Probeer jij de mensen te kalmeren, dan ga ik naar haar toe..."

Afbeelding
De trein kwam al langzaam in zicht...
"Mandy, doe het niet!" Schreeuwde Diana.
"Jullie vinden mij allemaal maar lastig. Ik maak levens kapot!" De agent kwam dichterbij.
"Meisje, je bent nog veel te jong. Je hebt een hele leven voor je nog. Laat dat niet verpesten..."
"Ik heb niets meer! Laat me met rust!" Diana kwam langzaam op Mandy af.

Afbeelding
"Mandy, kom maar...Kom met mij mee..." Mandy probeerde zich los te maken.
"Nee, laat me los!" Mandy begon tegen te stribbelen terwijl Diana haar nog vasthield.

Afbeelding
Mandy wist zich los te krijgen door Diana te slaan. Ze verloor bijna haar evenwicht maar werd op tijd gepakt door de agent. Vlak daarna reed de trein voorbij...
"Mandy, wat doe jij jezelf toch aan!" Schreeuwde Diana.

Afbeelding
Mandy begon te huilen...
"Ga jij maar even met ons mee, jongedame. Even afkoelen in de cel," zei de agent.
"U gaat mij opsluiten?" Mandy werd inderdaad in de boeien geslagen en meegenomen door de politie.
De volgende dag mocht ze uit de cel, maar werd meteen weer opgenomen voor een langere en zware behandeling.

------------------
In de volgende update is het twee jaar later
Lestis
Oplichter Oplichter
Berichten:
1374
Lid geworden op:
do 23 mei 2013, 18:56

Re: Liefde maakt gek - Chaos op het station

Eerste reactie: :scared

Ik vind het wel echt heftig. Zelfmoord is wel een grote stap. En ik vind het echt vervelend voor je dat je moest verhuizen voor zo'n stom kind. Ze heeft dus eigenlijk je gewoon weggejaagd. Hopelijk zie je Rachel En Charel nog wel.

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie