Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

337 berichten • Pagina 12 van 17

Gebruikersavatar
lam6
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1074
Lid geworden op:
za 17 okt 2009, 15:45

Re: Liefde maakt gek - Het gevecht

Bedankt voor de reacties weer :)

@ Sims-mike, Alex gaat het nog vertellen later allemaal. ;) En politie gaat er ook nog in voorkomen, maar voorlopig nog niet.

@ Ddeemm, nee het was best afgelegen van de winkel...

De afrekening

Afbeelding
Alex was de laatste dagen enorm gespannen, hij moest ook weer veel aan vroeger denken: Aan Roy en aan Mandy...Bader liet hem vooral denken aan hen. Roy had Alex ook ooit willen aanvallen met een mes en Mandy was net zo vervelend bezig als Bader.
Mevrouw Hoekstra en meneer Schonenberg namen Alex's verhaal serieus. Ze hadden besproken met de directeur wat er moest gebeuren. In de aula spraken ze met elkaar af. De docenten hadden goed nieuws: Bader wordt van stage getrapt.

Afbeelding
"Echt waar?" Vroeg Alex verbaasd.
"Ja, je bent voorzitter van de Studentenraad, Alex. Dan moeten we jou wel serieus nemen hierover. Bovendien heb ik Bader een tijdje in de gaten gehouden. Hij heeft het constant over jou, dus je verzint dit ook niet," vertelde mevrouw Hoekstra.
Alex was blij dat hij serieus werd genomen en dat Bader gestraft zou worden.
"Je stagebegeleider is op de hoogte ervan," voegde mevrouw Hoekstra eraan toe.

Afbeelding
"Wordt Bader ook geschorst van school?" Vroeg Rachel.
"Nee, hij wordt wel in andere lessen geplaatst zodat hij Alex niet meer lastig kan vallen," vertelde meneer Schonenberg. Alex was erg opgelucht hierover...Want hij vond Bader nu echt eng worden na wat hij laatst deed.
"Dankjewel, jullie helpen mij tenminste..."
"We hebben de politie ingeschakeld ook voor de zekerheid, die heeft Bader een waarschuwing gegeven," vertelde mevrouw Hoekstra.

Afbeelding
De volgende dag op stage kwam meneer Clinten langs om Alex gerust te stellen.
"Ik hoop dat je nu gerust je stage verder kan afmaken, Alex. Bader komt hier niet meer," zei hij. Alex wist dat al sinds gisteren.
"Ik weet het al, het is nu gewoon voorbij. Kan ik eindelijk weer met een veilig gevoel op stage komen," zei Alex.

Afbeelding
"Ik heb me zo vergist in die Bader. Ik dacht echt dat het een goede jongen was. Maar maak je geen zorgen Alex, niemand kan je meer raken!"

Afbeelding
Ze wisten niet dat Bader de winkel was ingelopen met zijn werkkleding aan...Hij was iets van plan met Alex.

Afbeelding
In de middag moest Alex naar het magazijn gaan om iets te halen voor een klant.
"Eens kijken, een spijkerbroek...Waar liggen de spijkerbroeken..."

Afbeelding
Opeens kwam Bader binnen die Alex achtervolgde...
"Jij valse ***kind!"
Alex draaide zich geschrokken om en was verbaasd om Bader te zien.
"Bader, wat doe je hier?"

Afbeelding
Bader kwam boos naar hem toe...
"Ja, wat doe ik hier hé? Door jou ben ik mijn stage kwijt. Denk je nou echt dat ik je wou neersteken? Waar zie je mij voor aan?"
"Je zwaaide zeker voor de lol met dat mes? Bader, ik ben niet achterlijk. Ik heb meer zulke types meegemaakt. Doe jezelf een plezier en ga hier weg," zei Alex. Bader was niet van plan om weg te gaan...
"Ik ga nergens heen, en jij ook niet!"

Afbeelding
"Jemig, Bader. Beginnen we weer van vooraf aan? Er staat een klant op mij te wachten," zei Alex.
"Ik trap nergens meer in, in die smoesjes van je! De vorige keer nam je me in de zeik, maar dit keer niet...Ik reken vandaag nog met je af! Ik heb met jou nog een appeltje te schillen..." Alex voelde zich bedreigd weer.
"Elke collega kan zo hier binnen lopen en jou betrappen. Maak het niet erger dan het al is en laat mij met rust!"

Afbeelding
"Ohw, ja sorry...Ik ben zo stout geweest...Ik laat je wel met rust," zei Bader die vreemd begon te doen. Alex stond ervan te kijken.

Afbeelding
Opeens viel Bader hem aan...
"WIE DOE IK NA, HÉ?! Eerst mensen laten geloven dat je het meent en dan ze volledig laten schrikken. Zoals je de vorige keer bij mij deed!" Alex probeerde zich los te trekken van Bader.
"Laat me los, idioot!"

Afbeelding
Alex wist Bader van zich af te duwen op dat moment. Alex wou weer wegrennen maar kreeg kramp in zijn been. Bader zag een schoonmaakmiddel staan en greep er naar.

Afbeelding
Hij maakte het flesje open en gooide het recht in Alex's gezicht...Het kwam in Alex's ogen....

Afbeelding
Alex raakte in paniek en deed zijn handen voor zijn ogen...
"MIJN OGEN, MIJN OGEN!" Alex voelde het branden...

Afbeelding
Bader stond er geschrokken bij te kijken...Hij draaide zich om en rende weg. Alex bleef alleen achter...Zijn ogen deden enorm zeer. Alex vreesde voor het ergste...

---------------
In de volgende update wordt Bader geschorst...maar neemt wéér wraak op Alex.
Gebruikersavatar
BabyBrowny
Gentherapeut Gentherapeut
Berichten:
1844
Lid geworden op:
za 28 jul 2012, 20:45

Re: Liefde maakt gek - De afrekening

Oh, jeetje, Lam, wat erg. Wat verschrikkelijk voor je. Ik ben er echt even misselijk van... dat dit je allemaal is overkomen :O
Ik hoop echt dat dit dagboek nu snel voorbij is, want dat betekent dat jij er eindelijk van af bent gekomen, al schrijf je wel ontzettend goed ;)
En door 'in de volgende update' krijg ik nog meer medelijden met je, ik vind het echt zo erg :scared
Gebruikersavatar
lam6
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1074
Lid geworden op:
za 17 okt 2009, 15:45

Re: Liefde maakt gek - De afrekening

Bedankt voor de reacties weer. :)
Het was een heftige en enge ervaring ja...Had al eens eerder problemen met mijn ogen (hoornvlies) waardoor ik lenzen moest gaan dragen voortaan. En dan was dit natuurlijk eng.
Gebruikersavatar
lam6
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1074
Lid geworden op:
za 17 okt 2009, 15:45

Re: Liefde maakt gek - De afrekening

De fotoshoot

Afbeelding
Alex had geluk: Door zijn lenzen waren ze ogen verder niet beschadigd. En het spul ging er snel uit...
Samen met Rachel ging hij afspreken met zijn oude schoolgenoot Charel. Alex vertelde allemaal wat er gebeurd was de afgelopen tijd.
"Die Bader is echt gestoord! Je moet het aangeven op school," zei Charel geschrokken.
"Heb ik gedaan, als goed is word hij vandaag nog geschorst," zei Alex. Rachel was ook geschrokken ervan.
"Dat er zulke gekken rondlopen op de wereld..."

Afbeelding
"Alex, beloof me dat je op jezelf past. Ik zit niet meer op dezelfde school als jij. Zoals wat Mandy tegen je gedaan had destijds," vertelde Charel.
"Wie is Mandy?" Vroeg Rachel.
"Een gestoord meisje die Alex stalkte een lange tijd," vertelde Charel. Rachel vond het erg om te horen allemaal.
"Je hebt een hoop meegemaakt, Alex!"

Afbeelding
"Ach, die dingen gebeuren gewoon," zei Alex bescheiden.
"Nee, ze moeten gewoon kappen! Je kan niet altijd het slachtoffer blijven van pesterijen," zei Charel.
Rachel keek ondertussen op haar horloge en zag dat de tijd begon te dringen.
"Alex, we moeten zo weer naar school. Mevrouw Hoekstra had me gezegd dat we straks een fotoshoot hebben," zei Rachel. Alex schrok ervan, hij was dat helemaal vergeten dat het vandaag was.
"Een fotoshoot?" Vroeg Charel.
"Ja, een blad heeft ons opgemerkt als Studentenraad en wilt graag een verslag daarvan uitbrengen met ons op de foto," vertelde Alex.
"Ik was het helemaal vergeten en ik zie er niet uit vandaag," voegde hij eraan toe.
"Onzin, je ziet er prima uit!" Zei Charel. Ze namen afscheid van Charel en gingen toen direct door naar school.

Afbeelding
Aangezien de fotograaf te laat was had iedereen nog tijd om bij te komen en zich voor te bereiden op de shoot. Alex ging op zijn Hyves kijken...
"Huh, weer anonieme respects erbij?" Alex vroeg zich nou toch echt af waar die vandaan kwamen...

Afbeelding
"Zo, daar hebben we onze aansteller," zei een bekende stem. Alex schrok zich rot...

Afbeelding
Het was Bader die binnen was gekomen.
"Je mankeert helemaal niets aan je ogen, en toch ga ik geschorst worden vandaag!" Alex stond direct op en keek naar Bader.
"Wil je alsjeblieft weggaan?" Maar Bader was dat niet van plan.

Afbeelding
Bader probeerde naar Alex toe te lopen maar Alex ging hem ontwijken.
"Alex, waarom ben je zo bang voor mij? De vorige keer was een ongeluk! Ik wil alleen maar jouw vriend zijn!"

Afbeelding
"ALEX BLIJF NOU EENS STAAN!" Alex bleef geschrokken staan...Hij klapte weer dicht. Realiseerde zich dat hij Bader nog meer kwaad maakte.

Afbeelding
Bader greep hem weer beet...
"Waarom doe je alsof ik een monster ben? Alex, jij laat die schorsing nu intrekken! Ik wil mijn diploma halen en door jou kan ik dat wel vergeten! Voorzitter, hé? Jij maakt mensen kapot, jij bent pas een monster!" Alex kon zichzelf niet meer verdedigen en liet het allemaal over zich heen komen...Hij voelde zich nog rotter dan daarvoor.

Afbeelding
Op dat moment kwam meneer Schonenberg binnen.
"NU IS HET AFGELOPEN, BADER!" Bader nam gelijk een stap achteruit...

Afbeelding
Alex liep er meteen vandaan...
"Je kan het niet laten, hé...Laat Alex gewoon met rust! Je hebt het nu echt te bont gemaakt, jongeman!" Bader deed net alsof het hem niets kon schelen.
"Ik heb niks verkeerds gedaan, ik kwam gewoon voor mezelf op," zei Bader.
"Bader, Alex heeft jou helemaal niets misdaan! Dit moet nu echt kappen. Ik EIS dat je nu per direct de school verlaat," zei meneer Schonenberg.

Afbeelding
"En als ik niet ga?" Vroeg Bader.
"Dan roep ik de bewaking, jou de keus!" Bader realiseerde zich dat hij beter kon gaan...
"Goed, ik ga al! Jullie zijn een zielig clubje. Ik kom er ook wel zonder school! Stelletje aanstellers!" Bader liep met grote passen het lokaal uit. Alex was opgelucht...
"Alex, die komt hier echt niet meer terug," zei meneer Schonenberg om Alex gerust te stellen.

Afbeelding
"Je had wel blind kunnen worden door hem," zei meneer Schonenberg.
"Nou, gelukkig is dat niet gebeurd..." zei Alex. Op dat moment kwam mevrouw Hoekstra binnen.
"De fotograaf is aangekomen! Snel, de fotoshoot vind plaats in de aula!" Meneer Schonenberg en Alex liepen er direct naar toe.

Afbeelding
Alex en zijn Studentenraad groepje begonnen met poseren. Meneer Schonenberg ging erbij staan...
In totaal werden er meer dan dertig foto's gemaakt.
Alex vond het een vreemde maar wel een leuke ervaring.
"Ik voel me net een fotomodel," zei Tina lachend die naast Alex stond.
"Goed gedaan, jongens! Jullie zijn een natuurtalent!" Zei de fotograaf.

Afbeelding
Twee weken later...
"We staan erin! We staan erin!" Zei Tina die vrolijk het lokaal binnen kwam.
"Is het blad al uit?" Vroeg Rachel.

Afbeelding
"Ja, op de voorpagina! Het wordt nu verkocht in de winkels. We worden beroemd!" Alex moest lachen.
"Haha, jemig. Ik had nooit gedacht dat dit een succes zou worden," zei Alex die eigenlijk erg onzeker was.
"Je bent een goede voorzitter, Alex. Onthoudt dat, jij maakt deze Studentenraad levendig!" Zei mevrouw Hoekstra.
"Inderdaad, ik heb zelfs een telefoontje gekregen vanmorgen. Een filmploeg heeft ons ook opgemerkt en wilt binnenkort een documentaire vastleggen over ons," vertelde meneer Schonenberg. Iedereen werd verrast...
"Komen we op tv? OH MAN WAT GAAAF!" Schreeuwde Rachel.

Afbeelding
Ondertussen in een winkel...
"Kun je niet uitkijken? Blinde!"
"Mandy, gedraag je!" Riep de begeleidster van Mandy.
"Het is niet goed dat je zovaak op Hyves zit tegenwoordig, koop een leuke tijdschrift en ga erin lezen," Mandy moest zuchten.

Afbeelding
Opeens zag ze het blad staan waar Alex met zijn groepje op stond. Ze pakte het direct.
"Ik koop deze, ik wil me meer verdiepen in het studeren," zei Mandy.
"Dat is een hele goede instelling, Mandy!"

Afbeelding
"Verkoper, kunt u mij vertellen waar deze foto's zijn gemaakt?" Vroeg Mandy.
"Dat is op een school aan het Hoffenplein. Dat zijn studenten die actief zijn in de Studentenraad," vertelde de verkoper. Mandy raakte onder de indruk...

Afbeelding
"Dus daar zit je...Hihi. Had ik het me toch niet verbeeld...Ohw, Alex. Binnenkort zullen wij weer samen zijn! Maar eerst ga ik je compleet gek maken. Je hebt me in de steek gelaten, en daar krijg je spijt van...Het gaat niet alleen blijven bij die anonieme respects..."

-------------------
In de volgende update krijgt Alex nog meer vreemde berichten via het internet en loopt Mandy rond op zijn school...
Lestis
Oplichter Oplichter
Berichten:
1374
Lid geworden op:
do 23 mei 2013, 18:56

Re: Liefde maakt gek - De fotoshoot

Net als ik dacht Mandy :angry
Net als de Mandy van Totally spies (daar deed die naam me dus aan denken :P )
vertrekt Bader eindelijk komt zij weer :cursing
wel leuk een fotoshoot. en een documentaire, nou ja ik neem aan dat hij gewoon doorgaat.
die studentenraad is geweldig. rachel en Charel zijn vast goede vrienden van :knuffel je stond er dus iniedergeval niet alleen voor ;)
Gebruikersavatar
lam6
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1074
Lid geworden op:
za 17 okt 2009, 15:45

Re: Liefde maakt gek - De fotoshoot

Dankjewel voor de reacties. :)
We naderen al bijna het einde...Duurt nog wel eventjes denk ik. Gaat nog iets heftigs gebeuren over een paar updates en daarna volgt het einde al bijna...

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie