Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

337 berichten • Pagina 17 van 17

Gebruikersavatar
Mavless
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
157
Lid geworden op:
di 06 aug 2013, 12:34

Re: Liefde maakt gek - Chaos op het station

Lam, ik wil zeggen dat ik het echt dapper en stoer van je vindt dat je dit met ons wilt delen. Ik vind het echt een prachtig, zielig en natuurlijk een vervelend (voor jou) verhaal. Ik wordt min of meer zelf nu ook een beetje gestalkt, maar het is lang niet zo erg als dat wat jij hebt meegemaakt. :cry
If you have a dream, follow it.
Gebruikersavatar
lam6
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1074
Lid geworden op:
za 17 okt 2009, 15:45

Re: Liefde maakt gek - Chaos op het station

Dat vind ik heel vervelend om te horen, Mavless! Laat je niet gek maken door hem/haar. Als je erover wilt praten kun je me altijd een PM sturen.

Twee jaar later

Afbeelding
In de afgelopen twee jaar is er een hoop veranderd en gebeurd: Alex is klaar met school, maar kan door de crisis helaas geen werk vinden. Zijn nieuwe huis en nieuwe omgeving bevalt hem prima. Hij heeft zijn fitness sport weer opgepakt en gaat er paar keer in de week naar toe. Het lijkt goed te gaan met hem, maar schijn bedriegt: Diep van binnen ziet hij elk vrouw een soort van gevaar waardoor hij geen relatie meer aandurft.
Op een dag kwam Charel langs, de enige die hij nog vertrouwt.

Afbeelding
"Wat ben jij veranderd de afgelopen tijd...Een volwassen man geworden!"
"Kan ik ook van jou zeggen, geen lange haren meer!"

Afbeelding
"Je hebt een leuk hoofdje gekregen..haha. Man, wat voelt het goed om jou weer terug te zien!" Alex en Charel gaven elkaar nogmaals een omhelzing.
"Kom maar binnen, dan laat ik je het huis zien!"

Afbeelding
Ze liepen de woonkamer binnen...
"Wow, Alex. Je woont nu heel anders!" Alex moest een beetje lachen.
"Mijn ouders en ik hebben ons best gedaan om het zo mooi mogelijk te maken. Maar ik kan niet wachten tot ik op mezelf kan. Alleen werk vinden is zo lastig nu..."
"Hoe staat het in je liefdesleven?" Vroeg Charel.
Alex negeerde de vraag, hij wilde er liever niet over hebben.

Afbeelding
Opeens kwamen de ouders de woonkamer binnen.
"Charel, wat leuk om jou weer te zien!" Zei de moeder. De vader ging even naar Alex toe om te zeggen dat ze de hele middag weg blijven.
"Jullie hebben het rijk dus nu alleen. Je weet wat je gaat koken vanavond?"
"Ja, pap. Ik weet al wat ik ga nemen," zei Alex.

Afbeelding
Toen de ouders weg waren gingen Alex en Charel op de bank zitten.
"Ze zijn ook oud geworden zeg!" Alex knikte.
"De tijd gaat hard..."
"Je hebt toch ook nieuwe vrienden gemaakt hier?" Vroeg Charel.
"Nou, één maar...Die komt niet eens van hier. Hij komt uit Brabant maar is hier komen studeren. Zijn naam is John. Wij hebben elkaar toevallig ontmoet tijdens een plaatselijke feestje," vertelde Alex.
"Ik ben blij dat het eindelijk wat beter met je gaat!" Zei Charel.
"Ja, alleen ik merk nog wel dat ik bang ben voor een nieuwe relatie," Charel was verbaasd. Blijkbaar was Alex er nog steeds niet helemaal over me heen.
"Ik dacht echt dat het beter met je ging, je lijkt veel gelukkiger?"

Afbeelding
Opeens ging de telefoon. Alex stond op en liep er heen.
"Mandy kan je echt niets meer doen. Ze weet niet waar je woont, je hebt een andere naam aangenomen op internet. Niemand kan je terug vinden!" Alex knikte.
"Ik begrijp het, Charel. Toch ben ik nog bang voor herhaling..."

Afbeelding
Charel keek ondertussen verder door het huis, ze was nog steeds verbaasd hoe groot Alex nu woont. Alex nam de telefoon op...
"Spreek ik met Alex?" Vroeg de stem.
"Ja, wie bent u?"
"Ik ben de therapeut van Mandy. Eindelijk heb ik je gevonden..."
"HOE KOMT U AAN DIT NUMMER?!" Charel keek geschrokken naar Alex.
"Rustig, Alex! Ik wil je niets aandoen. Maar ik heb je hulp nodig bij de proces van Mandy. Ze is er BIJNA uit. Het enige wat ze nu nog nodig heeft om af te ronden is met jou en jouw ouders te gaan uitpraten," Alex was het er niet mee eens.
"Ik ben een nieuw leven begonnen. Laat me gewoon met rust!" Woedend hing hij op. Charel liep naar hem toe.
"Alex? Wie was dat?"
"Dat was...de therapeut van Mandy. Ze verwachten nu van mij dat ik weer contact moet maken met haar. Maar waarom begrijpt niemand dat ik opnieuw wil beginnen?!"

-----------------
In de volgende update denken Charel en Alex goed na over wat het beste is om te doen...
Lestis
Oplichter Oplichter
Berichten:
1374
Lid geworden op:
do 23 mei 2013, 18:56

Re: Liefde maakt gek - Twee jaar later

Ik zou precies dezelfde reactie hebben. Sorry hoor, maar het toch belachelijk dat je gewoon terug moet om met je stalker te praten. Misschien dat het dan helpt in haar genezingsproces maar voor Mandy zou ik nog liever lopend naar China gaan. Nee ik zou echt hetzelfde reageren als jij. Mooi geschreven lam6.
Gebruikersavatar
Mavless
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
157
Lid geworden op:
di 06 aug 2013, 12:34

Re: Liefde maakt gek - Twee jaar later

Lam ik heb twee vraagjes voor je

Ik wil zelf ook een dagboek maken, dat over pesten gaat. Ik ben op de basisschool heel erg gepest en ben hier zelfs voor een tijdje opgenomen. Ik wou vragen of ik je kan pm'en als ik ergens mee zit, zou je dat erg vinden? :)

En nog een vraagje, gebruik jij downloads in de Sims 2?
If you have a dream, follow it.
Gebruikersavatar
lam6
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1074
Lid geworden op:
za 17 okt 2009, 15:45

Re: Liefde maakt gek - Twee jaar later

Hoi Mavless :)

Antwoord op vraag 1: Natuurlijk mag je me erover Pm'en. Ik heb het zelf ook geschreven trouwens in een andere dagboek.
Geldt trouwens voor iedereen: Ik luister graag naar anderen als ze iets kwijt moeten. :)

Antwoord op vraag 2: Ik gebruik wel kapsels en kleding als download. Die had ik destijds gedownload op de sims 2 site, maar dat is dus weg helaas.
Gebruikersavatar
lam6
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1074
Lid geworden op:
za 17 okt 2009, 15:45

Re: Liefde maakt gek - Twee jaar later

Ik was van plan om vorige week een update te doen, maar ik krijg mijn sims niet meer opgestart. Het ziet er zelfs naar uit dat ik ook een nieuwe pc moet krijgen, deze is 8 jaar oud.
Voorlopig kan ik dus niets updaten, helaas... :(
Gebruikersavatar
lam6
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1074
Lid geworden op:
za 17 okt 2009, 15:45

Re: Liefde maakt gek - Twee jaar later

sorry voor mijn latere antwoord.
Maar het lijkt erop dat het niet meer gaat lukken, in ieder geval niet met deze sims.

Ik krijg een nieuwe pc en daar zal ik 2 en 3 op kunnen installeren. Ik ga de karakters zo goed mogelijk namaken zodat ik alsnog een einde kan geven hier aan. :)
Ik hoop alleen dat jullie er geen probleem mee hebben als ze er een beetje anders uitzien.

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie