Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

337 berichten • Pagina 14 van 17

Gebruikersavatar
lam6
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1074
Lid geworden op:
za 17 okt 2009, 15:45

Re: Liefde maakt gek - Een verrassing voor Alex...

Bedankt voor de reacties! Leuk om te zien dat jullie het nog volgen. :)
Ik ga direct door met de volgende update.

Een onverwachte bekentenis

Afbeelding
"Oké, sla me maar in elkaar als je dat zo nodig vind!" Bader keek verbaasd naar Alex.
"Waarom denk je dat?" Alex moest zuchten...
"Alsof ik dat moet verklaren, je haat me toch?" Bader knikte langzaam.
"Ik haat je inderdaad. Maar ik ben me gaan realiseren dat het beter is om door te gaan met mijn leven. Ik wilde je alleen nog even flink laten zweten. En dat is mij dus gelukt!"

Afbeelding
Alex begreep er niets van...
"Ik kan gevaarlijk zijn, Alex. Ik wilde je laten zien waar ik toe in staat ben. Maar, ik ben tot de conclusie gekomen dat je het niet waard bent, ik heb je laten zweten voor even. Bij deze wil ik je zeggen dat ik je met rust laat, voorgoed." Bader en zijn vrienden liepen weg van Alex's afdeling. Bader keek nog voor de laatste keer om naar Alex, een teken van vaarwel.
"Opgeruimd staat netjes..." zei Alex opgelucht. Het bleef een rare, die Bader. Maar gelukkig was hij nu voorgoed uit Alex's leven.

Afbeelding
De volgende dag...

Afbeelding
Mandy keek half opzij en zag dat Gijs langzaam wakker werd...
"Verdorie, hij word nu al wakker!"
Gijs was Mandy's nieuwe, oudere vriendje. Maar Mandy's gevoelens voor hem waren niet echt oprecht. Ze probeerde hem als de nieuwe Alex te zien, maar Gijs was totaal anders. Niemand kon Alex vervangen...

Afbeelding
"Lieverd, wat doe je zo vroeg achter de computer?" Mandy sloot gelijk Alex's profiel af.
"Gewoon, email checken!"

Afbeelding
"Zal ik een ontbijtje voor je klaar maken?" Mandy had niet zoveel tijd om te gaan eten.
"Ik moet me nog douchen en omkleden. Ik heb vandaag een intake bij het MBO," vertelde Mandy gapend.
"Oja, jij wilt weer naar school. Goed van je zeg!"

Afbeelding
Gijs gaf haar een knuffel.
"Ik ben zo blij met jou. Straks heb ik een slim vriendinnetje!" Mandy moest bijna kotsen om het idee. Het is omdat ze nog altijd last had van haar borderline en daardoor iemand om zich heen moest hebben, maar als ze keuze had...Had ze liever Alex weer als vriendje.
"Ik hou ook van jou, Gijsje!"

Afbeelding
"Je gaat me toch succes wensen, hé?"
"Natuurlijk, Mandy! Jij probeert je leven weer op te pakken en dat waardeer ik zo aan jou!" Gijs wist helaas niet beter wat Mandy allemaal van plan was.

Afbeelding
Ondertussen was Alex al op school. Hij had een gesprek met mevrouw Hoekstra over Bader's verschijning gisterenavond.
"Je weet zeker dat hij nu echt weg is?" Vroeg mevrouw Hoekstra. Alex dacht van wel.
"Ik denk van wel. Ik heb hem nooit zo zien praten, volgens mij meende hij het dit keer," mevrouw Hoekstra had haar twijfels erover.
"Als hij je weer lastig valt, doe me een lol en bel meteen de politie!"

Afbeelding
Op dat moment kwam Rachel binnen...
"Is het nu al vergadertijd voor de Studentenraad?" Vroeg mevrouw Hoekstra.
"Nee, ik was opzoek naar Alex..." Mevrouw Hoekstra stond op.
"Nou, ik was toch al van plan om te lunchen. Ik zie jullie vanmiddag weer!"

Afbeelding
"Oja, en denk aan jullie huiswerk. Die moet morgen ingeleverd worden!" Rachel trok een zuur gezicht erbij.
"Waarvoor wil je me spreken?" Vroeg Alex.
Rachel ging tegenover Alex zitten en probeerde uit haar woorden te komen.

Afbeelding
"Tja, ik weet niet hoe ik moet beginnen..."
"Neem alle tijd," stelde Alex voor.
"Oké, ehm...Alex. Ik maak je al een tijdje mee in de Studentenraad. Ik vind dat je het echt goed doet!" Alex waardeerde het compliment.
"Dankje, haha. Kwam je helemaal hier naar toe om dat te zeggen?"

Afbeelding
"Nee...Oké oke! Ik geef het toe. Ik vind je eigenlijk leuk!" Gooide Rachel eruit. Alex keek geschrokken en schoot voor eventjes in de lach.
"Ik meen het. Ik vind je een leuke jongen. Ik zou je eigenlijk beter willen leren kennen als dat kan? Of ben je al met iemand samen?"

Afbeelding
Alex kon niet uit zijn woorden komen. Hij voelde zich gelijk bedreigd...De beelden uit de tijden met Mandy kwamen weer voorbij zijn hoofd spoken.
"Alex?" Rachel wachtte op een antwoord.
Alex begon zich te realiseren dat hij weer bang begon te worden, en dat was geen goed teken. Blijkbaar heeft hij zijn verleden toch niet volledig afgesloten over Mandy. Misschien begon hij inderdaad waanbeelden te zien over haar?
"Alex, waarom kijk je zo? Je trekt helemaal wit weg!" Zei Rachel bezorgd.
"Ik...Ik kan het niet. Je bent aardig, maar...Ik ben je gewoon niet waard." Rachel keek teleurgesteld naar Alex. Alex keek ook teleurgesteld, maar meer in zichzelf: Hij durft geen relatie meer aan te gaan met een ander.

---------------------------
In de volgende update dreigt er iemand om het leven te komen...
Gebruikersavatar
sims-mike
Gentherapeut Gentherapeut
Berichten:
1864
Lid geworden op:
di 26 apr 2011, 08:39

Re: Liefde maakt gek - Een onverwachte bekentenis

reactie deel I : OMG hopelijk loopt dat hier goed af en is er nog iemand in de winkel die hem kan helpen.

reactie deel II : Gelukkig is de situatie met Bader goed afgelopen en kan Alex zijn leven verder zetten. Hopelijk kan Mandy dat ook inzien dat ze Alex beter gerust laat.
Gebruikersavatar
lam6
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1074
Lid geworden op:
za 17 okt 2009, 15:45

Re: Liefde maakt gek - Een onverwachte bekentenis

Nog steeds heb ik dat, moeite met iemand te vertrouwen in de liefde... Bedankt voor de reacties weer. :)

Het einde van Mandy?

Afbeelding
"Je zult wat meer testen moeten doen om in aanmerking te komen voor onze school," zei meneer Schonenberg tegen Mandy.
Mandy keek een beetje verzuurd om het idee. Ze wist niet dat er zulke hoge eisen gesteld werden.
"Ik zal erover nadenken," antwoordde ze.

Afbeelding
Mandy liep richting de uitgang. Op dat moment kwam Alex uit het lokaal die Rachel's bekentenis moest verwerken...
"Mandy?" Mandy keek half om en trok een gemene grijns naar Alex.
"Doeg, Alex..." fluisterde ze.

Afbeelding
Alex wist nu zeker dat dit geen verbeelding kon zijn en wou haar achterna gaan. Maar meneer Schonenberg hield hem tegen.
"Alex, kan ik je even spreken?"
"NEE!"

Afbeelding
Rachel kwam op dat moment ook het lokaal uit, dat trok Alex's aandacht.
"Alex, het is heel belangrijk. Het gaat over onze nieuwbouw dat binnenkort wordt gestart aan de overkant. Wij willen vijf studenten inzetten die de eerste paal mogen inslaan, en we hebben jou gekozen als één de studenten. Ook willen we graag dat jij vanavond op de radio komt voor een interview," het kon Alex niet zoveel schelen op dat moment.
"Maar ik ben bezig!" Rachel mengde zich er tussen.
"Alex, ik wil ook nog even met je praten als het kan? We waren nog niet uitgepraat?" Alex werd er aardig gestrest door. Zoveel dingen kwamen nu op hem af...

Afbeelding
"Ik laat jullie wel even alleen," stelde meneer Schonenberg voor.
"Laat je het me weten straks of je het interview wilt doen op de radio?" Alex knikte. toen meneer Schonenberg wegliep ging Rachel door met haar verhaal.
"Kijk nou hoeveel mensen jou waarderen. Waarom vind jij jezelf niet waard?"
"Gewoon," antwoordde Alex kortaf.
"Gewoon? Je schrok je dood toen ik het ging bekennen. Of vind je mij erg vervelend?" Alex wilde het wel vertellen, maar kon dat niet. Vooral nu hij wist dat Mandy echt op school was geweest.
"Jij bent in orde, het ligt niet aan jou..."

Afbeelding
"Leg het me dan uit, misschien kan ik je helpen?" Alex schudde met zijn hoofd.
"Nee, dat kan je niet. Ik heb gewoon veel meegemaakt, het is beter dat je me vergeet..." Rachel keek verdrietig voor zich uit toen Alex weg liep.

Afbeelding
Later diezelfde dag...
"Ik ben er weer!" Riep Mandy die binnen kwam.

Afbeelding
Gijs liep naar de hal en keek haar ernstig aan.
"Waar ben je geweest?"
"Naar dat school, ik zou toch weer gaan studeren?"

Afbeelding
"Weet je dat zeker?" Vroeg Gijs. Mandy keek er vreemd van op.
"Natuurlijk, wat doe je raar?"
"Je hebt vanmorgen een profiel bekeken op Hyves van een andere jongen, Alex?" Mandy schrok daarvan maar liet zich niet kennen.
"Zou kunnen, ik bekijk zoveel profielen!" Gijs greep naar haar arm en trok haar mee naar boven.

Afbeelding
In de kamer ging hij achter de pc zitten en ging hem opstarten.
"Waarom doe je zo boos?" Vroeg Mandy.
"Mijn computer onthoudt alles, ik kan de geschiedenis bekijken...Kijk, daar heb je Alex! Je hebt zijn profiel al meer dan vijftig keer bezocht in twee dagen tijd. Vind je dat normaal? Wat heb jij met die jongen?" Mandy antwoordde niet en liep richting het balkon. Het werd te heet onder haar voeten.

Afbeelding
Gijs liep haar boos achterna.
"Ik vroeg je wat!"
"Het is gewoon een ex van mij, meer niet!" Schreeuwde Mandy.
"Die toevallig op dezelfde school zit als waar jij vandaag heen ging. Laat me niet lachen, Mandy...Je wilt hem, hé?" Mandy bleef met haar rug staan naar Gijs.
"Draai je om en kijk me in de ogen aan. Zeg me of je nog van hem houdt?"

Afbeelding
Gijs begon door te draaien toen Mandy hem aankeek.
"Je houdt van mij, zeg me dat je van mij houdt!" Gijs kwam steeds dichterbij. Mandy liep langzaam achteruit.
"Gijs, kap hiermee...Je maakt me bang!"
"ZEG DAT JE VAN ME HOUDT!"

Afbeelding
Mandy voelde de balkonrailing achter haar...
"Gijs alsjeblieft..."
"ZEG DAT JE VAN ME HOUDT OF IK DUW JE ERAF, H**R!"
Het zag er niet best uit voor Mandy...

------------------
In de volgende update heeft Alex een interview met de radio.
Gebruikersavatar
sims-mike
Gentherapeut Gentherapeut
Berichten:
1864
Lid geworden op:
di 26 apr 2011, 08:39

Re: Liefde maakt gek - Het einde van Mandy?

OMG, nadat ik Mandy zo verafschuwde, krijg ik nu opeens wat medelijden met haar. :S
Toch heeft ze het volgens mij allemaal zelf gezocht en moet ze zich er nu maar trachten uit te praten.
Je blijft ons verrassen met de verschillende wendingen in uw verhaal. :thumbsup
Ik ben benieuwd wat je ons als volgende update gaat voor schotelen. :D

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie