Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

337 berichten • Pagina 5 van 17

Gebruikersavatar
lam6
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1074
Lid geworden op:
za 17 okt 2009, 15:45

Re: Liefde maakt gek - Mandy achtervolgt Alex

@ BabyBrowny, dat was zeker eng ja. Ze stond toen precies naar mij te kijken weet ik nog.
@ Deetui, ik heb ze nog geprobeerd te vertellen ooit, maar ze gingen het erg onderschatten.
@ Dave, het had wel een oorzaak, maar dat wordt pas aan het eind bekend...
Gebruikersavatar
lam6
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1074
Lid geworden op:
za 17 okt 2009, 15:45

Re: Liefde maakt gek - Mandy achtervolgt Alex

fjordjes schreef:Jeetje Lam, kan me voorstellen hoe erg dit geweest moet zijn voor je. Knap dat je er zo over kan praten.

Op wat voor school zat je?
Op een praktijkschool, voor leerlingen die moeilijk konden leren of gedragsproblemen hadden zo even kort samengevat.
Ik zat er vanwege een trage tempo.

@ Slimpie Hugo, het kon haar niet zoveel schelen wat ik voelde of vond...Haar wil was wet.

Ik doe vanmiddag weer een update.
Gebruikersavatar
lam6
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1074
Lid geworden op:
za 17 okt 2009, 15:45

Re: Liefde maakt gek - Mandy achtervolgt Alex

^Nu :)

Mandy wilt in de buurt zijn

Afbeelding
Alex vertelde alles aan Charel wat er gisterenavond was gebeurd bij zijn huis.
"Wat moet ik nu? Straks laat ze mij nooit meer met rust," Charel ging hem proberen te kalmeren.
"Alex, ze draait vast wel weer bij. Ik ben met je eens dat ze raar is, maar ik denk dat die obsessie maar van korte duur is. Zeker vlak na het uitmaken is altijd het ergst," vertelde Charel.

Afbeelding
Opeens kwam Mandy aangelopen...
"Alex, het spijt me enorm van de afgelopen tijd," begon ze direct. Alex wilde er niet naar luisteren maar Mandy gaf het niet op, hij moest haar kant horen.

Afbeelding
"Ik had niet zo gisteren moeten doen, dat was erg gemeen van mij," zei Mandy. Charel vond Mandy dit keer wel redelijk overkomen. Alex wilde er nog steeds niets van weten.
"Je hebt me behoorlijk laten schrikken de afgelopen tijd en nu moet ik je zomaar vergeven?" Mandy ging zuchten...
"Ik weet dat ik te ver ben gegaan, maar ik wil niet als ruzie uit elkaar gaan," vertelde Mandy.

Afbeelding
Charel besloot de twee even alleen te laten...
"Je hebt het wel zo erg ver gedreven allemaal," zei Alex.
"Ik weet het, Alex. Ik ben erg stom geweest...Ik weet dat je mij misschien niet kan vergeven...Maar, zullen we als gewone vrienden uit elkaar gaan? Wij zijn geen kleine kinderen meer," vertelde Mandy. Alex vond haar nu ook anders overkomen dan normaal...

Afbeelding
"Oké, ik vergeef het je. Maar laat het duidelijk zijn dat we nooit meer wat samen krijgen," zei Alex. Mandy knikte met haar hoofd, het leek erop dat ze het begrepen had.
"Ik zou normaal blijven doen voortaan, je zult voor mij altijd een goede vriend blijven," zei Mandy.

Afbeelding
Opeens kwam Charel er tussen.
"Alex, je moet opschieten. Straks ben je te laat bij de sportschool," waarschuwde Charel. Alex keek op zijn horloge...Inderdaad, hij was de tijd vergeten. Hij nam nog even snel afscheid van Mandy.
"Mandy, ik wens je alle geluk toe," nog voordat Mandy wat kon zeggen, liep Alex al weg.

Afbeelding
Niet lang daarna kwam Diana uit de klas samen met de docent van Alex.
"Kom je mee?" Vroeg Diana aan Mandy.
Maar Mandy had nog een vraag aan de docent over Alex.
"Meester, weet u waar Alex sport tegenwoordig?"

Afbeelding
Het werd avond en Alex was druk aan het trainen. Dat was voor hem altijd een goede afleiding, eindelijk had hij geen kopzorgen meer: Het was uit met Mandy en Mandy zou hem voortaan met rust laten. Wat een heerlijk gevoel was dat!

Afbeelding
Opeens verscheen Mandy in trainingskleren voor Alex.
"Mandy?" Alex keek verbaasd naar Mandy.
"Hoi, Alex! Ik had me aangemeld hier sinds net, toevallig dat jij er ook nu bent. Samen trainen is toch veel leuker?" Alex vond het erg toevallig maar negeerde het verder, want hij zou zich niet meer druk maken.

Afbeelding
Mandy was naast Alex gaan zitten en deed elke oefening wat Alex ook deed. Ze begon echter snel moe te worden en besloot te pauzeren...De pauze duurde alleen wel erg lang. Een halfuur lang stond ze naar Alex te kijken hoe hij ging trainen. Alex werd daar een beetje nerveus van.

Afbeelding
Toen de training was afgelopen ging Alex naar buiten om wat te gaan drinken, Mandy volgde hem...

Afbeelding
Alex ging naar een automaat toe en gooide er geld in. Mandy zag dit gebeuren.
"Ik heb drinken meegenomen, is toch veel goedkoper dan dat vieze spul uit dat ding," zei Mandy. Alex besloot toch om een blikje cola te nemen.
"Heel erg bedankt voor het aanbod, maar ik neem toch cola," zei Alex.

Afbeelding
Mandy begon weer boze gedrag te vertonen...
"Naja zeg, we kunnen toch samen drinken? Als sportmaatjes moet je wel goed met elkaar kunnen optrekken," zei Mandy.
"Mandy, ik kan heus wel zelf bepalen wat ik neem. Heb ik jou niet bij nodig," zei Alex.

Afbeelding
Alex wilde gelijk direct naar huis gaan.
"Zal ik met je meelopen naar je huis? Dan kan ik even ook gelijk je moeder gedag zeggen," zei Mandy. Alex had daar helemaal geen zin in.
"Nee, ik ga alleen. Jij kan ook beter gelijk naar jouw huis gaan, anders wordt het laat," zei Alex.
"Ben je er morgen dan weer met trainen? Dan ben ik er ook," vertelde Mandy. Alex antwoordde niet en liep gelijk door. Mandy probeerde zich in te houden...Ook al deed ze zich nu zo lief voor, het liefst wilde ze Alex terug hebben. Ze hoopte dat Alex weer gevoelens voor haar zal krijgen op deze manier.

---------------
In de volgende update wilt Mandy met Alex meegaan naar zijn stage, en haalt hem ook weer op...En solliciteert zelfs daar in de hoop collega's te worden.

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie