Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

337 berichten • Pagina 3 van 17

Gebruikersavatar
lam6
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1074
Lid geworden op:
za 17 okt 2009, 15:45

Re: Liefde maakt gek - Op het feestje van Charel

Charel was inderdaad een hele goede vriendin voor mij. Als je dat andere waargebeurde dagboek had gelezen, daar steunde ze me ook altijd in. :)

@ Deetui, ik vrees dat dat nog wel even gaat duren...De ruzie gaat om iets anders en zal heftig toenemen. Moet alleen een manier bedenken hoe ik dat 'netjes' in beeld breng in verband met de regels, want één moment erin is wel vrij heftig in de volgende update.
Gebruikersavatar
lam6
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1074
Lid geworden op:
za 17 okt 2009, 15:45

Re: Liefde maakt gek - Op het feestje van Charel

Ik had wat extra vrije tijd vanavond, dus hierbij alvast de nieuwe update.
Ik hoop dat die niet te heftig is.

De ruzie

Afbeelding
De dag na het feest van Charel, realiseerde Alex zich dat hij die dingen mist. Sinds zijn relatie met Mandy leek het wel onmogelijk als zij overal bij was. Ook zat het Alex dwars over Mandy, hield ze echt van hem of was het meer een obsessie?
Alex besloot het voorzichtig te brengen en vroeg aan Mandy of zij er weleens aan dacht om één dag in de week elkaar niet te zien, zodat ze meer tijd hadden voor andere dingen...Dit viel echter verkeerd bij Mandy.
"Mandy?" Alex keek haar bezorgd aan.
"Je wilt het uitmaken, hé...Geef maar toe," zei Mandy geschrokken.

Afbeelding
"Dat is niet waar!" Zei Alex. Mandy kon haar woede niet meer inhouden.
"JE WILT MIJ DUMPEN, HÉ? HOE DURF JE!" Alex schrok van Mandy's woede, hij had haar nooit zo boos meegemaakt.
"Mandy, je begrijpt het totaal verkeerd, ik vraag alleen maar om één dag. Heb jij dan geen hobby's of vrienden waar je ook tijd aan wilt besteden?" Mandy werd nog kwader...
"IK WIL JOU, ALLEEN JOU! VERDOMME!"

Afbeelding
Alex had er even geen woorden voor...Hij begon Mandy steeds vervelender te vinden.
"Donder op, ik wil jou NOOIT meer zien," zei Mandy kwaad. Alex liep echter nog niet weg...
"Mandy, alsjeblieft..." Mandy wilde het allemaal niet meer aanhoren.
"GA WEG!"

Afbeelding
Alex draaide zich om en liep snel weg...Mandy begon te huilen.

Afbeelding
Alex zag buiten dat het al donker was...Rustig liep hij naar de bushalte. Misschien moest hij het maar inderdaad uitmaken, hij begon Mandy zelfs een beetje eng te vinden.

Afbeelding
"ALEX, WACHT!" Alex draaide zich om en zag dat Mandy hem achterna was gegaan.
"Sorry, sorry! Ik bedoelde het niet zo," zei Mandy.

Afbeelding
"Alex, ik kan echt niet zonder je. Geen één dag! Probeer te begrijpen dat ik heel veel van jou hou...Ik droom er zelfs van om met jou een kind te krijgen later," vertelde Mandy.
"Mandy, je respecteert alsnog mijn keuze niet. Ik kan hier niet gelukkig van worden, ook wordt je heel snel jaloers als ik met iemand anders ben. Waarom, Mandy? Je weet toch dat ik met jou ben?" Vroeg Alex.
"Blijf dan ook ELKE dag bij mij!" Mandy begon Alex te smeken...
"Oké, dit heeft geen zin meer...Mandy, misschien moeten we dit maar vergeten, of beter gezegd: elkaar vergeten. Dit gaat alleen maar botsen tussen ons," Mandy was in shock.
"Wat zeg je nou...Je maakt het uit hé?!"

Afbeelding
Mandy draaide zich opeens om en wou op de weg gaan...
"Wat ga je doen?" Vroeg Alex. Mandy antwoordde niet...Op dat moment kwam een auto voorbij op hoge tempo. Opeens begreep Alex het...

Afbeelding
Hij greep Mandy beet en trok haar terug.
"LAAT ME LOS, IK WIL DOOD!"
"BEHEERS JE IN GODSNAAM!" Alex won op kracht en kreeg Mandy weer veilig langs de kant.

Afbeelding
Mandy begon te huilen...
"Jezus, Mandy. Je had me beloofd dit soort dingen nooit meer te doen!" Alex twijfelde nu echt aan Mandy's geestelijke toestand.

Afbeelding
Mandy keek geschrokken naar Alex.
"Houdt je mond, jij weet niet beter! Je wilt niet weten wat voor een rotleven ik heb gehad...Die twee die je hebt ontmoet, mijn zogenaamde ouders...dat zijn niet eens mijn ouders! Het is mijn peetoom met zijn vrouw," vertelde Mandy. Alex werd er stil van...
"Kom even zitten," stelde hij voor.

Afbeelding
Samen gingen ze aan een tafeltje zitten vlakbij.
"Leg me nou uit, het zijn je ouders niet?" Mandy ging haar levensverhaal vertellen aan Alex.
"Mijn echte moeder heeft totaal acht kinderen gekregen, niet tegelijk...één voor één. Ik ben daar één van. Ze zijn allemaal weggegeven, behalve de laatste...Die hield ze voor haar zelf," begon Mandy. Alex ging aandachtig luisteren, hij was in shock.
"Niemand wilde mij hebben, tot dat mijn peetoom besloot om voor mij te zorgen. Ik ken mijn broertjes en zusjes niet, zelfs niet mijn vader..."
"Jemig, wat erg..." Alex begon medelijden te krijgen met Mandy.

Afbeelding
"Snap je nou waarom ik niet zonder je kan? Jij komt uit een gezin waar wel liefde is, waarin je echte moeder je toedekt als je slaapt, je een cadeautje geeft als je jarig bent...Ik heb dit allemaal moeten missen. Ik wil zo'n leven als jou, Alex..." Alex wist er niets op te zeggen. Hij begon Mandy nu wel wat beter te begrijpen.
"Het spijt me dat ik zo deed," zei Alex.

Afbeelding
Mandy's gezicht trok opeens een enge blik.
"Dat is je geraden ook," zei ze. Alex keek haar aan.
"Ik heb toch niets verkeerds gedaan nu?" Vroeg Alex.
"Nee, maar je wilde het wel uitmaken. Alex, ik waarschuw je. Als je mij dumpt, ga ik alsnog zelfmoord plegen. Je hebt het net gezien, ik bluf niet!" Alex vond dit weer niet kunnen.
"Mandy, doe dit nou niet...Waarom probeer je mij emotioneel te chanteren?"
"Alex, ik zeg het je nogmaals: Dump je mij, dan ga ik dood. En mijn peetoom zal je achterna blijven gaan. Ik hou van je en ik wil dat dit nooit gebeurd. Dus het is van alle belang dat je bij mij blijft," Alex voelde zich machteloos...

---------------
In de volgende update krijgt de moeder van Alex genoeg van Mandy en probeert Alex te stimuleren om uit te maken.
Deetui
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
6010
Lid geworden op:
za 06 aug 2011, 21:40

Re: Liefde maakt gek - De ruzie

Wat erg dat ze voor de auto wilde springen! :O
Maar vooral het laatste is vreselijk erg! :scared
Je zou het niet willen dat er een dood iemand op je naam hebt staan! :O
En het is natuurlijk twee keer zo erg dat het echt gebeurd is, en drie keer zo erg dat jij het hebt meegemaakt...

En ik ben het eens met BabyBrowny:
Je doet het echt goed, ik wil maar blijven lezen, dus het is erg fijn dat je zo snel upt (A)
Gebruikersavatar
lam6
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1074
Lid geworden op:
za 17 okt 2009, 15:45

Re: Liefde maakt gek - De ruzie

colindavey schreef:Waah Mandy is gek!! Woow totaal geen medelijden met haar hele levensverhaal! Toen Mandy je chanteerde had je dat tegen je ouders gezegt?
Nee, eigenlijk niet...best stom geweest natuurlijk. Maar ik werd toen minder open naar mijn ouders toe, omdat ik ook gepest werd.

@Fjordjes, oei! Ik hoop dat je er nog wel goed van af kwam?

Bedankt dat jullie meeleven met Alex (ik), het was wel een moeilijke update om dit te schrijven.
fjordjes
Mest analist Mest analist
Berichten:
580
Lid geworden op:
di 07 sep 2010, 21:02

Re: Liefde maakt gek - De ruzie

Helaas heeft hij me aan de kant gezet zodra al zijn schulden waren afbetaald dankzij mij en er zijn nog meer dingen die het daglicht niet kunnen verdragen -gebeurt. (maar dat vertel ik liever per pb als je het graag wilt weten, wil je topic niet vervuilen en voor sommige jonge lezers lijkt het me niet zo handig om het te weten)
Gebruikersavatar
lam6
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1074
Lid geworden op:
za 17 okt 2009, 15:45

Re: Liefde maakt gek - De ruzie

^Je mag me erover PM'en, alleen als je het zelf wilt, als jij je verhaal graag kwijt wilt. ;)

Het toppunt is bereikt

Afbeelding
De dagen daarna was het voor Alex al geen leuke relatie meer...Ook al liet hij dat niet aan de buitenwereld merken. Mandy was een persoon waar je heel voorzichtig mee moest omgaan, anders kon het nog fataal aflopen. Mandy kwam nog steeds elke dag op bezoek en bleef tot avonden laat.
"Heerlijk dit, wij samen. Ik zie het echt voor me dat we later samen kinderen krijgen," Alex moest daar juist niet aan denken. Hij begon steeds minder gevoelens te krijgen voor Mandy.

Afbeelding
Opeens kwam de moeder overspannen de woonkamer binnen.
"Mandy, het is al laat. Kun je weggaan?" Vroeg ze brutaal.
"Het is pas half elf, ik kan nog wel een uurtje blijven," zei Mandy.

Afbeelding
"NEE NU!" Mandy en Alex schrokken van haar. Mandy begon boos te worden.
"Mam, waarom doe je zo tegen mij?"
"Ik ben jouw moeder niet, Alex is mijn zoon! Je komt hier TE vaak! Ik wil nu dat je weggaat en op z'n minst een week weg blijft," zei de moeder kwaad.

Afbeelding
Mandy stond op en de twee begonnen ruzie te krijgen. Alex was hier helemaal niet blij mee...Je moest Mandy vooral niet overstuur krijgen.
"Gaan we bijdehand doen? Mijn huis uit!" Zei de moeder.
"Jij kan me niet zomaar eruit zetten want ik hoor nu erbij!" Mandy was nog steeds niet van plan om te vertrekken.

Afbeelding
"Nu heb je echt het toppunt bereikt, jongedame! Misschien is het zelfs beter als je gewoon nooit meer komt!"
"Dat bepaal ik nog altijd zelf, ik laat me niet zomaar wegjagen!"

Afbeelding
"Hoe kom je er trouwens bij dat ik voor jou een moeder ben? Alex is mijn kind en dat ben jij niet," Alex begreep wel waarom Mandy zo deed, omdat haar echte moeder haar had weggegeven, maar hij hield verstandig zijn mond daarover.
"Maak nou geen ruzie," zei Alex.

Afbeelding
"Laat maar, ik ga al! Ik wil geen seconde langer blijven hier met dat oude wijf!" Alex wilde Mandy achterna gaan maar zijn moeder hield hem tegen.
"Alex, laat haar gaan. Ze is het niet waard!"

Afbeelding
Mandy deed de voordeur met een harde klap dicht.
"Alex, wat zie jij in vredesnaam in haar? Ze zorgt alleen maar voor problemen, ze doet net alsof dit haar thuis is. Jullie hebben nog niet eens twee maanden met elkaar," zei zijn moeder.
"Mam, Mandy is gewoon wat anders..."
"Anders? Ze is knettergek!"

Afbeelding
"Alex, maak het gewoon uit met haar. Het bespaart je een hoop ellende voor nu en later," vertelde zijn moeder. Alex begon steeds minder te voelen voor Mandy door haar extreme gedrag, maar dan moest hij weer denken aan de chantage die ze bij hem deed.
"Ik...Ik hou nog steeds van haar," verzon Alex ter plekke.
"Ik begrijp jou niet, hoe kan jij nou van iemand houden die zo gemeen doet tegen je eigen moeder?"

Afbeelding
"Je stelt me nu echt teleur, Alex. Als je bij haar wilt blijven, fijn...Maar ik wil haar hier nooit meer over de vloer hebben," de moeder liep daarna weg en Alex voelde zich enorm rot. Hij wilde vertellen wat Mandy had gedaan, maar hij kon het niet...
"Het is nog altijd beter om het uit te maken, Alex!" Riep zijn moeder nog na.

----------------
In de volgende update doet Mandy zichzelf wat aan en krijgt Alex daarvan de schuld...

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie