Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

337 berichten • Pagina 10 van 17

Gebruikersavatar
lam6
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1074
Lid geworden op:
za 17 okt 2009, 15:45

Re: Liefde maakt gek - Alex als voorzitter

Bedankt voor de reacties!
De Studentenraad was 1 van de leukste dingen vond ik, uit mijn schooltijd! :) Kreeg echt ineens heel veel taken op mij af, was eerst best eng maar kon het toen goed laten slagen allemaal met de juiste ondersteuning.
Gebruikersavatar
lam6
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1074
Lid geworden op:
za 17 okt 2009, 15:45

Re: Liefde maakt gek - Alex als voorzitter

Vreemde situaties

Afbeelding
In de avond ging Alex weer achter zijn computer om zijn Hyves te checken. Het was een lange dag vandaag op school. Charel was helaas niet online op dat moment, dat vond hij jammer. Hij wilde haar graag spreken. Toen besloot hij maar even op zijn foto's te kijken uit verveling...

Afbeelding
(Dit zijn de screens van de echte anoniem respects die er waren, die ik later gebruikte voor 'bewijs' uit reden van privacy laat ik alleen de onderste stukjes zien)
Alex zag dat hij weer anonieme respects erbij kreeg...

Afbeelding

Afbeelding
En zo ging dat door en door onder elke foto, zelfs op foto's waas Alex zelf niet op stond.

Afbeelding
Alex zat met verbazing te kijken hoe zijn hele album van zestig foto's allemaal dezelfde 'anonieme respect' kregen. Dit vond Alex een beetje erg vreemd...
Heeft iemand nou echt zijn hele album bekeken en overal anonieme respects neergezet? Dat was toch wel een beetje teveel van het goede.
Alex zag dat het laat werd en besloot maar om naar bed te gaan. Morgen moet hij naar zijn stage gaan.

Afbeelding
De volgende dag op stage sprak hij zijn stagebegeleider aan die af en toe kwam kijken hoe Alex het deed.
"Het is erg rustig vandaag," zei Alex.
"Dat is te zien, maar probeer wel open te staan voor de klanten. Het bedrijf moet toch wel winst maken vandaag," vertelde meneer Clinten.
"Ik zal mijn best doen!"

Afbeelding
"Kijk, daar heb je alweer een volgende klant. Veel succes, Alex! Ik zie je volgende week wel weer op school," zei meneer Clinten. Alex ging gelijk op de klant af.

Afbeelding
"Goedemorgen, kan ik u ergens mee helpen?" Vroeg Alex vriendelijk.
"Ja, ik vroeg me af of jullie nog de zomer collectie hebben," zei de klant. Alex keek een beetje bedroefd naar de klant.
"Het spijt me, die is sinds vorige week eruit gegaan. Maar ik kan u wel onze blad meegeven, dan kunt u zien wanneer wij de winter collectie binnen hebben," de klant was tevreden gesteld. Alex was blij dat hij zijn werk goed kon doen.

Afbeelding
Een klein uurtje later stond Alex helemaal alleen op de afdeling. Zijn collega had gebeld dat die wat later kwam. Alex bekeek de artikelen maar even goed om zo de tijd op te vullen. Alle schappen waren ook op tijd gevuld. Nu leek de tijd extra langzaam te gaan...

Afbeelding
Een bezoeker was de winkel binnengelopen en ging naar de afdeling waar Alex alleen was...
De jongen bleef op een afstandje staan en bekeek Alex de hele tijd. Alex had hem niet gezien maar voelde zich wel erg bekeken...

Afbeelding
Alex hoorde een paar vreemde geluiden vanuit dat hoek komen...
"Is er iemand? Kan ik u helpen?" Alex liep er naar toe.

Afbeelding
De jongen was spoorloos verdwenen...Alex dacht toch echt iets te horen.
"Hmm, raar..."
Alex keek goed om zich heen, er was niemand te bekennen. Toch klonk het net alsof iemand hier rondliep.

Afbeelding
Alex ging uiteindelijk weer verder om de artikelen te bekijken. De jongen dook weer op en pakte zijn camera...

Afbeelding
Hij maakte een foto van Alex...Hij was alleen vergeten de flitser uit te doen. Alex schrok ervan...

Afbeelding
Toen Alex zich omdraaide liep de jongen meteen weg. Alex zag hem weggaan...
"Hallo?" De jongen gaf geen antwoord en verdween snel uit het zicht van Alex. Alex dacht toch echt een flits te hebben gezien...Kwam dat nou van die jongen? Alex ging er vanuit dat de jongen misschien een foto gemaakt zou hebben van de artikelen, en dat mocht niet. Maar hij wist nog niet dat de foto op hem gericht was....

--------------
In de volgende update wordt Alex bedreigd...
Gebruikersavatar
sims-mike
Gentherapeut Gentherapeut
Berichten:
1864
Lid geworden op:
di 26 apr 2011, 08:39

Re: Liefde maakt gek - Vreemde situaties

Verd...... :cursing En ik dacht dat het pesten gedaan zou zijn maar zo te zien blijft het maar duren. :cry

Wederom een erg leuke, verrassende en erg spannende update. :klap
Hopelijk komt er snel een nieuwe update, zodat we weten wie die kl... 'euhm ' jongen is. ;)
Gebruikersavatar
lam6
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1074
Lid geworden op:
za 17 okt 2009, 15:45

Re: Liefde maakt gek - Vreemde situaties

^Ik word eigenlijk liever bij mijn nickname genoemd hier. ;) Weet je dat voor de volgende keer. :)
Bedankt voor de reacties allemaal!

Bader

Afbeelding
De laatste dagen verliepen normaal voor Alex. Hij had geen vreemde berichten meer gekregen op zijn profiel. Na een lange vergadering in de Studentenraad, ging hij even zitten om bij te komen. Op dat moment kwam mevrouw Hoekstra binnen met een leerling.
"Alex, ik heb een kandidaat hier voor jou. Als voorzitter moet jij hem gaan beoordelen, want hij wilt bij de Studentenraad gaan horen!"

Afbeelding
"Hallo, ik ben Bader. Ik had me hier al op verheugd," zei Bader vriendelijk.
"Ik laat jullie wel alleen, dan kunnen jullie rustig praten," zei mevrouw Hoekstra. Ze verliet gelijk de ruimte. Alex had er eigenlijk geen zin in, maar was bereid om Bader uit te horen.
"Zo, waarom wil je graag erbij komen?" Vroeg Alex om mee te beginnen.

Afbeelding
Bader ging rustig zitten en staarde wat vaagjes naar Alex.
"Ik wil graag meer voor anderen betekenen," zei Bader. Alex knikte...Dat was natuurlijk een goed punt.
"En hoe wil je dat gaan doen? Hoe zie jij jezelf in deze groep?" Bader besloot om iets te gaan bekennen...
"Eigenlijk heb ik mij alleen maar aangemeld om zo dichtbij jou te zijn, Alex..." Alex keek er vreemd van op.
"Dichtbij mij?"

Afbeelding
"Ja, ik heb je al paar keer gezien op school en je lijkt me een hele aardige gozer. Ik zal best wel vrienden met je willen worden, als dat kan?" Alex voelde zich overvallen hiermee...
"Ehm, je kwam toch alleen voor de Studentenraad?" Vroeg Alex.
"Ik bewonder je. Ik wil eigenlijk net zoals jou zijn...Misschien vind je me wel eng overkomen nu. Maar ik denk echt dat we goede maatjes kunnen vormen," ging Bader door.
"Maar je hebt nog steeds niet gezegd waarom je dan in de Studentenraad wilt zitten," zei Alex.
"Dat interesseert me niets, ik wil jou beter leren kennen!" Zei Bader.
Alex zag het totaal niet zitten...
"Oké, Bader. Dit word niks. Je hebt nog geen concrete plannen voor jouw plaatsing in de Studentenraad, en vrienden worden...Ik ken je nauwelijks..."
Bader vond dat niet fijn om te horen.

Afbeelding
"Mattie, we kunnen een leuke tijd meemaken samen! Jij en ik!" Ging Bader door.
"Bader, ik denk dat je beter kunt gaan," zei Alex.

Afbeelding
Alex stond op en wou naar mevrouw Hoekstra gaan om te zeggen dat Bader zojuist was afgewezen. Bader stond ook op.
"Wacht even, jongen!"

Afbeelding
"Wie denk jij wel niet dat je bent? Ik wil alleen maar een vriend van je worden, ik mag je heel graag en dan doe jij zo lelijk tegen mij?" Alex begreep niet waarom Bader opeens kwaad werd.
"Bader, ik ken je alleen nog maar bij naam. Ik kan niet binnen een minuut vrienden met je worden, daarvoor heb ik langer de tijd nodig. Ik ken je nauwelijks," zei Alex.
"Mensen die mij afwijzen, daar ga ik heel vervelend tegen doen. En ik ben niet te genieten als ik vervelend ben," dreigde Bader.
"Bader, ga naar huis oké. Jouw plek is niet hier, en op deze manier zul je nooit een vriend van mij worden!"

Afbeelding
"Ik heb een foto van jou," zei Bader. Alex keek verbaasd naar Bader...
"Hoe bedoel je?" Bader liet zijn camera zien en toonde de foto van Alex op zijn stage.
"Huh, waarom heb je dat gemaakt? Waarom doe je dat?" Vroeg Alex.
"Ik heb lang van te voren uitgezocht wie jij was, zo kwam ik erachter waar jij stage liep. Toen ik je zag daar heb ik een foto van jou gemaakt, voor het geval jij mij zou afwijzen..." Alex begreep niet waar Bader heen wou gaan.
"Dus die flits kwam van jou af? Verwijder die foto!"
"O, nee, niets ervan! Jij gaat mij accepteren als vriend, of jouw foto komt straks op hele verkeerde sites terecht," dreigde Bader.

Afbeelding
Alex voelde zich bedreigd...
"Bader, ik heb jou toch niks aangedaan? Waarom doe je dit?"
"Jij wees mij af! En denk maar niet dat het alleen bij die foto blijft. Accepteer mij als je beste vriend, anders ga ik je lastigvallen...En ik zal pas kappen als jij samen met mij optrekt," vertelde Bader. Alex moest weer plotseling denken aan Mandy en klapte helemaal dicht. Bader liep de kamer uit...
"Tot gauw, vriend! Maak een wijs besluit, hé!" Alex kreeg trillende handen...
"Nee hé, niet weer...Niet alweer zo'n iemand..."

------------------
In de volgende update wordt Bader aangenomen als stageloper bij Alex's stage.
Gebruikersavatar
lam6
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1074
Lid geworden op:
za 17 okt 2009, 15:45

Re: Liefde maakt gek - Bader

^ (weet niet of dat nu nog gebeurd) maar ze konden van alles doen met je foto dat je toch belachelijk naar voren kwam, en dat dan op internet...zie dat dan maar eraf te halen...Daarom had ik dat liever niet.
Gebruikersavatar
GoldenQueen
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
110
Lid geworden op:
di 21 aug 2012, 14:58

Re: Liefde maakt gek - Bader

Zo hee, Bader heeft wel kapsones, zeg!
Ik weet bijna zeker dat hij (eng genoeg) iets met Mandy te maken heeft. Arme Alex, arme jij... Zal het ooit eens goedkomen? Mandy wordt wel steeds maffer D:

Laatst gewijzigd door GoldenQueen op di 23 jul 2013, 20:35, 1 keer totaal gewijzigd.

AfbeeldingAfbeelding

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie