Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

337 berichten • Pagina 8 van 17

Gebruikersavatar
lam6
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1074
Lid geworden op:
za 17 okt 2009, 15:45

Re: Liefde maakt gek - Vreemde man achtervolgt Alex

Omdat een oud collega van stage waar ik 2 jaar mee werkte onverwachts was overleden, kon ik even geen nieuwe update plaatsen. Heb dinsdag de crematie.
Ze was 43 jaar...hersenbloeding overleden.

Ik beloof wel dat er snel een update komt binnenkort!
Gebruikersavatar
lam6
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1074
Lid geworden op:
za 17 okt 2009, 15:45

Re: Liefde maakt gek - Vreemde man achtervolgt Alex

Bedankt allemaal, het was een mooi afscheid gisteren. :)
Er zullen nu vanavond twee updates komen.

Onverwachts bezoek

Afbeelding
De dagen daarna volgde erg rustig voor Alex, hij was meer bijgekomen. Misschien was het nog niet nodig om naar de politie toe te stappen. Hij wilde er niet zo'n groot drama van maken. Mandy was nog steeds niet langsgekomen. Misschien bleef dat ook zo...

Afbeelding
...Maar als je het over de duivel had.
"Mandy, kom je gezellig langs?" Vroeg meneer Geurts.
"Ja, ik was toevallig weer terug in de stad vandaag. Ik dacht ik ga mijn oude klas eens opzoeken," vertelde Mandy.
"Dit was jouw klas niet," zei Charel.

Afbeelding
"Ik kom ook alleen voor Diana, zij is mij tenminste altijd trouw gebleven," zei Mandy terwijl ze naar Alex keek. Alex voelde zich niet op zijn gemak erdoor. Moet ze nou persé in zijn klas zijn vandaag?

Afbeelding
Alex merkte dat heel de klas erover begon te smoezen...Zijn vijanden vonden dit heerlijk.

Afbeelding
Mandy bleef naar Alex staren...Hij werd er nerveus van. Charel probeerde hem te kalmeren.
"Gewoon negeren, Alex..." Fluisterde ze.

Afbeelding
Alex moest toen verder aan zijn opdracht werken. Ook al zei Mandy dat ze voor haar vriendin kwam, ze was alsnog meer met Alex bezig.
"Gaat het goed, Alex? Word het een mooi project?" Vroeg Mandy.
Alex negeerde haar...
"Alex, ik meende niet wat ik laatst zei door de telefoon. Je had helemaal gelijk, ik ben verkeerd bezig tegen je geweest," Alex trapte hier echter niet in. Hij kende Mandy's trucjes nu wel.

Afbeelding
Mandy ging hem afleiden van zijn werk.
"Alex, alsjeblieft! Ik smeek het je...Praat dan op z'n minst met mij!" Alex kon haar niet echt aankijken, zo erg kwaad was hij.
"Mandy, laat me gewoon met rust!"

Afbeelding
Op dat moment ging de schoolbel af. Roy liep voorbij.
"Veel plezier met je h**rtje, nerd!" Zei Roy. Alex negeerde hem...
"Pesten ze je nog steeds?" Vroeg Mandy bezorgd.
"Mandy, ik hoef je steun niet..." Mandy begreep er niets van.
"Alex, ik geef nog steeds heel veel om jou! Ik heb echt alleen maar het beste met je voor," Alex werd er doodmoe van.

Afbeelding
"Ik heb laatst met een andere jongen gehad. Als ik met hem ging zoenen, dacht ik aan jou...We waren van plan een kind te nemen zelfs. Ik wilde hem dan Alex noemen, omdat jij de enige bent van wie ik echt heb gehouden. Maar ik heb die jongen gedumpt," vertelde Mandy. Alex werd er stil van...Hij kon het niet geloven wat Mandy allemaal vertelde.
"Ik wil JOU, Alex! Alsjeblieft neem mij terug?"
"NEE IS NEE!" Zei Alex boos. Voordat Mandy nog wat kon zeggen draaide hij zich om en liep gehaast de klas uit.

Afbeelding
In de avond was Alex aan het piekeren op zijn kamer. Kwam hier nou nooit een einde aan?
Mandy leek door te gaan met haar leven, maar bij elke andere jongen moest ze aan Alex denken. Straks komt ze de verkeerde tegen die erg jaloers is, dan zou Alex helemaal de pineut zijn!
Opeens kreeg hij een idee...Alex schoot even in de lach.
"Ah, nee...Nee! Alex, dat kun je niet maken...Maar, het is wel een manier..." Alex besloot maar om eerst te gaan slapen. Wat hij in zijn gedachten had, zou niemand ooit verwachten van hem...


--------------------
In de volgende update voert Alex zijn plan uit...
Gebruikersavatar
lam6
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1074
Lid geworden op:
za 17 okt 2009, 15:45

Re: Liefde maakt gek - Onverwachts bezoek

Clara

Afbeelding
De volgende dag kwam Alex weer op school. Hij zag Roy en Dian op de gang staan. En, zoals te verwachten, liepen ze ongevraagd naar hem toe.

Afbeelding
"Waar is die schatje van je, die gekke Mandy?" Vroeg Dian plagend.
"Verleden tijd," zei Alex.
"Hoe bedoel je verleden tijd? Ze was gisteren nog op school," zei Roy.
"Ja, nou ik ga ook door met mijn leven. Ik heb sinds gisterenavond een relatie met Clara!" Dian en Roy keken verbaasd.
"Wie is Clara dan? Ook van school?" Alex schudde met zijn hoofd.
"Nee, buiten school. Niet zo gek als jullie dus," zei Alex.

Afbeelding
Het nieuwtje ging zich verspreiden door de school: Alex heeft een nieuwe vriendin! Diana kreeg hier ook lucht van en ging naar Alex toe.
"Wanneer ga je ons voorstellen aan Clara?" Charel wist er nog niets van omdat Alex niet graag tegen haar loog.
"Clara? Wie is dat?" Charel keek verbaasd.
"Dat is zijn nieuwe vriendin, die schijnbaar beter is dan Mandy," zei Diana. Charel was de enige die blij keek voor Alex, hij voelde zich nu wel schuldig...Hij verzweeg iets.
"Wat gaaf, ik ben zo blij voor je!"

Afbeelding
"Wie ze ook mag zijn, ze kan nooit zo beter zijn als Mandy! Domme jongen ben je toch ook!" Charel nam het voor Alex op.
"Diana, bemoei je lekker met je eigen zaken. Als Alex verliefd is, mag hij dat gewoon zijn!"

Afbeelding
Na schooltijd vertelde Diana het aan Mandy over Clara...Mandy werd er stil van.
"Mandy, vergeet die jongen nou. Hij heeft al een ander. Het kan nooit meer wat worden tussen jullie, dat is nou echt voorbij!"

Afbeelding
"Ik snap het niet...Ik hou nog steeds van hem en hij gaat met een ander..." Mandy begon langzaam overstuur te raken.
"Mandy, er zijn zoveel andere leuke jongens! Alex is gewoon een nerd! En die Clara zal ook vast spuuglelijk zijn," vertelde Diana.

Afbeelding
"Ik wil die Clara zien, vandaag nog!" Diana vond dat niet zo'n goed idee.
"Kom op, we hebben toch wat beters te doen? Laten we vanavond uitgaan, dan gaan we op mannenjacht!" Stelde ze voor.

Afbeelding
"Ik wil geen andere jongen, ik wil ALEX! Waarom begrijpt niemand dat?!" Mandy stond op en liep kwaad weg, Diana ging haar achterna.

Afbeelding
Na schooltijd waren Charel en Alex op weg naar zijn huis. Ze gingen samen een film kijken die middag.
"Waar is Clara eigenlijk, Alex?" Alex begon zich schuldig te voelen weer en draaide zich om naar Charel.
"Charel, het was nooit mijn bedoeling geweest om tegen je te liegen," begon hij. Charel keek verbaasd.
"Hoezo?" Alex wist niet hoe hij het moest brengen.
"Verklaar me maar voor gek, maar...Clara bestaat niet. Ik heb haar verzonnen om van Mandy af te komen," Charel werd er stil van.

Afbeelding
"Alex, ik maak me nu echt zorgen om je. Dit draait allemaal door! Je doet nu dingen die je normaal nooit had gedaan," Charel kon het maar moeilijk geloven.
"Ik weet dat het idioot is, maar wat moet ik anders? Als zij het idee krijgt dat ik niet meer vrijgezel ben, geeft ze het eerder op," vertelde Alex.
"Nee, Alex...Dit moet kappen! Je liegt iedereen voor, wat moeten ze wel niet van je denken als blijkt dat je Clara gewoon had verzonnen? Dit is van alles behalve gezond!" Alex wist dat Charel eigenlijk gelijk had, maar er was geen weg meer terug.
"Zeg gewoon vanaf morgen dat het uit is tussen jou en Clara, dan hoef je niet meer te liegen en een dubbelleven te leiden," vertelde Charel.
"En dat Mandy haar kansen weer ziet zitten? Ik dacht het niet," zei Alex.

Afbeelding
Opeens kwamen Mandy en Diana eraan.
"WAAR IS ZE?!" Schreeuwde Mandy. Alex liep geschrokken achteruit. Diana ging voor Charel staan zodat ze even niets kon doen.

Afbeelding
"Waar is die Clara van je? Ik wil haar zien," zei Mandy boos. Alex verzon even iets snel ter plekke.
"Ze is net weg, Charel en ik hebben haar naar de bus gebracht!" Mandy kreeg een rood hoofd van boosheid.
"Zij zal vast nooit zo goed zijn als ik...Verdomme Alex! Waarom heb je niet voor mij gekozen?"

Afbeelding
Charel wist Diana te ontwijken en bereikte Mandy. Alex was bang dat ze hem ging verraden omdat ze het een idiote plan vond. Maar blijkbaar deed ze eraan mee...
"Clara is nu naar huis, dus game over! Je kwam toch voor haar? Dus ga nou maar weg!" Mandy begon bijna te huilen.
"Ik wilde haar alleen maar zien...Ik hou nog steeds van Alex!"
"Maar hij houdt niet meer van jou, hij is nu samen met Clara!"

Afbeelding
Diana probeerde Mandy te troosten, maar dat hielp niet...
"Blijf van me af! Ik wil die Clara vinden!" Mandy keek nog even naar Alex, maar die draaide zich al om. Toen liep ze boos weg met Diana achter haar aan.

Afbeelding
Charel kwam dichtbij Alex staan...
"Weet je, ik vind het eigenlijk best grappig..." fluisterde ze.
"Hoezo?" Fluisterde Alex terug.

Afbeelding
"Nou, ze gaan nu opzoek naar een persoon dat niet eens bestaat," zei Charel.
Alex en Charel schoten allebei even in de lach. Ergens was het inderdaad komisch hoe iedereen er makkelijk intrapt, maar dat kwam omdat ze dit nooit van Alex zouden verwachten.
"Dankjewel dat je het voor mij opnam, ik was bang dat je me ging verraden omdat je het een idiote plan vond," zei Alex.
"Vind ik nog steeds, Alex. Maar ik verraad jou nooit, dat weet je toch? Ik ben tenminste blij dat je eerlijk tegen mij bent," Alex vond dat goed om te horen. Zal zijn plan ook echt werken om van Mandy af te komen?
"Alex, kijk je wel uit met dit? De waarheid komt uiteindelijk altijd boven water, iedereen zal anders naar je kijken als dit aan het licht komt," waarschuwde Charel.
"Als het aan mij ligt komt de waarheid nooit boven water," zweerde Alex.

---------------------
In de volgende update komt iemand erachter dat Clara niet bestaat...
Gebruikersavatar
BabyBrowny
Gentherapeut Gentherapeut
Berichten:
1844
Lid geworden op:
za 28 jul 2012, 20:45

Re: Liefde maakt gek - Clara

Nog gecondoleerd met je oud-collega. :(
Maar wel twee geweldige ups!
Mandy wordt nu wel echt TE eng :scared en eigenlijk vind ik het ook wel grappig dat ze nu gaan zoeken naar een niet-bestaandpersoon :p

Maar ik maak me wel zorgen over degene die er achter gaat komen dat Clare niet bestaat :o
Gebruikersavatar
lam6
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1074
Lid geworden op:
za 17 okt 2009, 15:45

Re: Liefde maakt gek - Clara

Bedankt voor de reacties weer! :)
Het was best een gekke tijd... Ik zie nu zelf ook wel in gelukkig dat dat best stom was. Maar in de volgende update gaat het inderdaad even slikken zijn voor Alex.
Gebruikersavatar
sims-mike
Gentherapeut Gentherapeut
Berichten:
1864
Lid geworden op:
di 26 apr 2011, 08:39

Re: Liefde maakt gek - Clara

Twee superupdates. :thumbup
Die Mandy blijft een vervelend mens. :cursing
Gelukkig dat Charel het spelletje meespeelt. :D
Ai in de volgende update is het al zover. :(
Laat ons niet te lang wachten op de volgende update. ;)
Gebruikersavatar
lam6
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1074
Lid geworden op:
za 17 okt 2009, 15:45

Re: Liefde maakt gek - Clara

^Bij deze... :)

Smeken

Afbeelding
Charel ziet er toch nog steeds de ernst ervan in, het zal vast niet lang meer duren voordat iedereen erachter zou komen dat Clara niet bestaat. Ze sprak Alex hierover aan op de gang.
"Alex, heb je al iets bedacht wat je gaat doen nu?" Alex keek er vreemd van op.
"Wat doen? Het gaat toch prima zo? Mandy houdt zich nu wel op een afstandje," zei Alex.

Afbeelding
Op dat moment kwam Jordy binnen, een oud klasgenoot van Mandy...
"Dat doet ze alleen omdat ze tijd en energie steekt in Clara die niet eens bestaat!" Jordy bleef geschrokken staan. Alex zag hem...
"Charel, moest je dat nou zeggen?" Fluisterde hij.

Afbeelding
"Clara bestaat niet?" Vroeg Jordy die ongevraagd erbij kwam.
"Natuurlijk bestaat ze wel!" Zei Alex. Jordy trapte er niet in, hij zag al aan Charel dat ze schrok. Ze had Jordy niet verwacht.
"Je liegt, ze is nep hé..." Alex en Charel werden even stil. Dit was voor Jordy een duidelijke bevestiging.
"Jij bent echt gek geworden, hé! Gestoord mens!"

Afbeelding
De twee begonnen ruzie te maken, maar Charel kwam er tussen.
"Ophouden, allebei!" Jordy ging nog door...
"Mandy was altijd voor jou opgekomen, ook toen met dat schoolreisje naar Walibi, weet je het nog? En nu bedrieg je haar en iedereen erbij...Maar voor jezelf!"
"Jordy, je hebt geen idee hoe Mandy tegenwoordig in elkaar zit. Ze..." Jordy liet Alex niet uit praten.
"Dat kan me niets schelen, ook al hebben jullie ruzie ofzo...Je gaat dit soort dingen toch niet verzinnen? Ik weet wat mij nu te doen staat, ik ga het Mandy vertellen! Zij is nu het slachtoffer van jullie zieke spelletjes," zei Jordy.

Afbeelding
Jordy ging er direct vandoor...Alex moest hem tegenhouden en ging hem achterna.
"Alex, de les begint zo!" Riep Charel.
"Zeg maar dat ik iets vergeten ben en zo terug kom!" Antwoordde Alex. Hij vond Jordy nu wat belangrijker...Die staat nu op het punt om hem te verraden!

Afbeelding
Op straat liep Jordy snel door, hij wist waar Mandy was en ging er naar toe.
"Jordy, wacht nou even!" Riep Alex. Uiteindelijk bleef Jordy inderdaad wachten...Hij wilde weten wat Alex te zeggen had.

Afbeelding
Alex moest op adem komen van het rennen...
"Hijg...vertel het alsjeblieft niet!" Jordy begon weer boos te worden.
"Alex, je bent echt doorgedraaid. Ik vind dat Mandy de waarheid moet weten," zei Jordy.
"ZIJ STALKT ME!" Schreeuwde Alex. Jordy keek verbaasd...

Afbeelding
"Ach, schei uit! Mandy die jou stalkt? Geloof je het zelf, haha..." Alex was al bang dat Jordy hem niet zal geloven.
"Het is echt waar, Jordy. Mandy is heel anders dan je denkt. Als zij hierachter komt, dan betwijfel ik of ik nog wel heel thuis kom," zei Alex.
"Man, kap nou met dat onzin. Ik geloof je niet, klaar! Als je niet erg vind, ga ik nu naar onze grote vriendin toe en vertellen hoe het nou werkelijk zit," opeens kreeg Alex een idee om Jordy alsnog tegen te houden...
"Ik heb bewijs!"

Afbeelding
Alex gaf zijn mobieltje aan Jordy en liet hem het voicemail bericht afluisteren dat Mandy had ingesproken de vorige keer...
"KLOOTZAK! HOE DURF JE MIJ OP TE HANGEN! Jij wordt steeds meer bijdehand, hé! Wacht maar, binnenkort ben ik weer terug en dan ga je er spijt van krijgen! Ondankbaar verwende schoft!" Jordy schrok zich dood van Mandy's boze stem.
"Kijk maar bij oproepen gemist, ze had me tien keer gebeld. Mijn telefoon was op dus ik was niet bereikbaar," vertelde Alex. Jordy begon nu wel anders te denken...
"Jemig, ik wist niet dat het zo erg was..."

Afbeelding
"Ik hoop dat je mij nu wat beter begrijpt...Je kan het aan Charel vragen ook. Zij zal dit ook allemaal bevestigen, ik lieg echt niet!" Jordy zag in dat Alex toch wel gelijk had over Mandy...
"Oké, Alex...Ik denk maar dat ik niets ga vertellen. Als ze echt zo'n boze stem heeft zoals in dat voicemail bericht, dan durf ik het ook niet meer te vertellen..."

Afbeelding
Alex was opgelucht...
"Dankjewel, Jordy!"
"Je hoeft me niet te bedanken, ik blijf dit een rare maar vooral een idiote gedoe vinden. Ik zal me nergens mee bemoeien, dat beloof ik...Maar, kijk nou uit dat dit niet verder uit de hand loopt," vertelde Jordy. Alex was al blij genoeg dat Jordy niet meer naar Mandy ging. Samen liepen ze weer rustig terug naar school.

----------------
In de volgende update lijkt Alex's plan toch niet goed te werken...

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie