Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

337 berichten • Pagina 7 van 17

Gebruikersavatar
sims-mike
Gentherapeut Gentherapeut
Berichten:
1864
Lid geworden op:
di 26 apr 2011, 08:39

Re: Liefde maakt gek - Bij Mandy in de klas

enkele hoofdstukken bijgelezen.
OMG die Mandy kan toch een pest zijn.
Laten we hopen dat er ooit een echt einde aan haar stalken komt waardoor Alex zijn gewoon leven weer kan oppakken.
Laat ons niet te lang terug in spanning wachten.
Doe zo voort.
Gebruikersavatar
lam6
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1074
Lid geworden op:
za 17 okt 2009, 15:45

Re: Liefde maakt gek - Bij Mandy in de klas

Bedankt voor de reacties allemaal! :)

@ Colindavey, Diana was mijn klasgenoot. Die altijd aan de kant stond van Mandy. :)

Mandy gaat verhuizen

Afbeelding
Wekenlang bracht Alex zijn tijd door in de klas van Mandy. Het leek niemand iets te schelen of op te merken hoe hij zich voelde.
Mandy's oom merkte het echter wel, maar dan bij Mandy...Ze hadden uiteindelijk besloten om te gaan verhuizen naar een andere stad. Hij wilde dit aan Mandy vertellen.

Afbeelding
"Mandy, kunnen we even praten?"
"Niet nu, ik moet naar school nu. Vooral nu Alex mijn klasgenoot is geworden," zei Mandy met volle trots. Alsof haar doel was bereikt om dicht bij hem in de buurt te zijn.
"Maar Alex is jouw vriendje niet meer, hij is door gegaan met zijn leven en binnenkort vind hij weer een stage," zei haar oom in de hoop dat Mandy zich ging realiseren dat het geen nut had. Maar helaas, ze bleef erin geloven.

Afbeelding
Nog voordat Mandy naar de deur liep gooide hij het hoge woord eruit.
"We gaan verhuizen, binnenkort. We hebben een leuk appartementje gevonden waar we helemaal overnieuw kunnen beginnen," Mandy was echter niet blij...
"Verhuizen? Waarom? We hebben het toch prima hier?"
"Nee, Mandy. Dat denk je maar...Het is beter dat we de stad gaan verlaten," vertelde haar oom.

Afbeelding
Mandy werd weer erg kwaad...
"Ik wil deze stad niet verlaten, ik wil bij Alex blijven!"
"Lieverd, kijk nou wat het met je doet. Alex heeft totaal geen goede invloed op je, al vanaf begin vond ik dat. Vergeet die jongen!"
"NOOIT! WIJ HOREN BIJ ELKAAR! Waarom begrijpen jullie dat nou niet?!"

Afbeelding
"Ik kan niet zonder hem...Echt niet, hoe moet ik nou vrolijk verder gaan als hij straks ver weg is, dan ben ik hem echt kwijt," zei Mandy verdrietig.
"Lieverd, het is het beste voor iedereen. Je vind heus wel een andere jongen," zei haar oom.
"Ook al vind ik er honderd, ze zullen nooit zoals Alex zijn...Als ik zoen met een ander, denk ik aan hem," Mandy rende huilend naar haar kamer toe en belde Diana op.

Afbeelding
In de middag kwam Diana langs Alex's huis, gestuurd door Mandy. Diana kreeg de opdracht om een laatste lijmpoging te doen tussen Alex en Mandy.

Afbeelding
Toen Alex buiten kwam vertelde Diana alles aan Alex wat er was gebeurd, dat Mandy ging verhuizen binnenkort tegen haar wil in.
"O, nou ik ben juist blij voor haar. Kan ze eindelijk opnieuw beginnen," zei Alex opgelucht. Diana vond dit niet kunnen...
"Verdomme, Alex! Waarom moet je zó hard zijn dat je haar nog steeds niet kan vergeven?" Alex probeerde weer voor zichzelf op te komen.
"Het gaat niet om vergeven, het gaat erom dat zij mij terug wilt. En wat ik erbij voel of vind dat kan niemand wat schelen blijkbaar, ik heb ook mijn rechten!"

Afbeelding
"Wat voor rechten? Wat praat je voor onzin? Alex, jij bent god niet! Jij kan niet zomaar iemand dumpen en dan doorgaan alsof er niets is gebeurd, ze houdt van je! Ben je zo blind dan?" Diana wilde helemaal niets van Alex's kant horen, de enige die gelijk had in haar ogen was Mandy.
"Met jou valt echt niet te praten. Jij gunt Mandy alle geluk van de wereld maar mij trap je altijd de grond in wanneer het maar kan. Het kan jou niets schelen hoe ik mij voel, door al die pesterijen erbij ook nog," vertelde Alex.
"Veel mensen haten jou, ja! Ik ook dat geef ik nog toe, maar Mandy is de ENIGE die normaal doet tegen je. Ze wilt zelfs een kind met jou krijgen later," vertelde Diana.
"Charel is de enige die goed is voor mij en Samantha, Mandy had haar laatst aangevallen en vind je dat dan normaal? Ze loopt dagen en nachten rondom mijn huis, volgde me op stage en op straat en op de sportschool. Zij stalkt mij gewoon!"

Afbeelding
Diana schoot bijna in de lach door Alex.
"Man, wat kan jij je aanstellen zeg. Geen wonder dat je gepest wordt met zo'n zwak karakter. Jij gaat het niet redden in deze wereld, Alex. Heel de school spuugt jou uit. Jij met je rare bril, je verpest niet alleen je uiterlijk maar ook nog je karakter. Ik had misschien nog wat respect kunnen krijgen voor jou als je terug ging bij Mandy, maar nee...Je bent een loser! Het wordt tijd dat Mandy dit ook gaat inzien over jou, eigenlijk iedereen! Je bent een afschuwelijk monster dat een meisje zoveel pijn doet...Als zij zichzelf wat aandoet, ben jij van mij..."
Alex probeerde te laten zien dat hij niet te raken was, ook al ging hij kapot van binnen.
"Je doet je best maar, gelukkig zouden veel mensen wel mijn gelijk geven, zelfs god zou dat doen. Jij bent verkeerd bezig en Mandy ook! Nu ze gaat verhuizen kan dit hoofdstuk eindelijk afgesloten worden," Diana trok een boos gezicht en liep weg.

-----------------
In de volgende update denkt Alex dat het allemaal voorbij is, maar dan wordt hij achtervolgt door een vreemde man uit het niets die hem in de gaten houdt...
Gebruikersavatar
lam6
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1074
Lid geworden op:
za 17 okt 2009, 15:45

Re: Liefde maakt gek - Mandy gaat verhuizen

Bedankt voor de reacties weer :)
Het gaat wel vanaf nu weer wat erger worden en idioter eigenlijk...Echt getwijfeld even of ik de volgende stukjes ook erin zou doen, Alex (ik) gaat zelf ook een beetje doordraaien erin (logisch als je zolang wordt lastig gevallen)...Maar dat kwam omdat ik destijds echt geen andere optie zag. En nee het is niet eng of gevaarlijk, eerder beetje erg laag van niveau actie...Maarja dat zien jullie wel vanzelf in de komende updates. :fluit
Gebruikersavatar
lam6
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1074
Lid geworden op:
za 17 okt 2009, 15:45

Re: Liefde maakt gek - Mandy gaat verhuizen

Vreemde man achtervolgt Alex

Afbeelding
Mandy's afscheid op school was nog dramatischer dan alle natuurrampen bij elkaar. Huilen, huilen en nog eens huilen. Ze werd aangemeld op een andere school in een andere stad. Sindsdien had Alex meer rust op school en buiten school. Ook al gingen de pesterijen nog gewoon door, hij had wel een beetje meer rust gekregen sinds Mandy weg was.
In de avond ging hij naar bieb om een boek uit te kiezen die hij wou lezen. Voor het eerst sinds tijden voelde hij zich weer ontspannen.

Afbeelding
Een vreemde man stond de hele tijd te kijken naar Alex...

Afbeelding
Alex merkte dat op en keek een paar keer terug. De man lachte dan vriendelijk en Alex lachte terug. Waarschijnlijk was het een vaste bezoeker van de bieb die iedereen gedag kwam zeggen of vriendelijk toelachen. Maar dit ging de hele avond door...Het bleef Alex opvallen hoe vaak die vreemde man naar hem bleef kijken.

Afbeelding
Niet lang daarna besloot Alex weer om naar huis te gaan...De man ging ook toevallig weg en liep vlak achter Alex aan. Alex wilde hem begroeten maar hield zich in, want zou een beetje vreemd zijn om pas aan het eind te gaan groeten...En bovendien kende Alex hem ook niet.

Afbeelding
De man volgde Alex overal heen, Alex werd er nerveus van en liep een beetje sneller. De man ging ook zijn tempo verhogen om zo Alex bij te houden. Alex liep een park in en keek half om...De man was er nog steeds. Alex wilde zich omdraaien en vragen waarom de man hem achtervolgde de hele tijd. Maar hij durfde dat niet...
Na een paar rondjes lopen om een speeltuin wist Alex het zeker: De vreemde man achtervolgt hem!

Afbeelding
Alex vreesde voor het ergste en opeens begon hij hard weg te rennen. De man die hem volgde begon ook te rennen.
"Hé, jongen!" Riep hij. Alex negeerde en rende van het pad af, hij rende de bosjes in. Misschien was deze man wel erg gevaarlijk...

Afbeelding
Alex keek half om en zag dat de man het nog niet opgaf...Alex begon nu echt in paniek te raken en zag verderop een paar bomen staan.
Hij sloeg gelijk af en rende het grote veld op...Door de duisternis werd het voor de man moeilijk om Alex nog scherp te zien.

Afbeelding
Alex ging zich verstoppen achter een boom en keek met een halve oog om wat de vreemde man aan het doen was. Hij bleef staan en keek heel snel om zich heen. Hij was duidelijk Alex kwijt...
De man besloot verder te rennen en nam een andere richting. Alex zag zijn kans om weg te komen en rende gelijk door naar de uitgang van het park. Hij was zo opgelucht dat die hem kwijt was. Wie weet wat er had kunnen gebeuren...

Afbeelding
Vermoeid kwam Alex thuis, vermoeid door de heftige achtervolging wat hij had...Gelukkig waren zijn ouders niet thuis dus konden ze ook geen vragen stellen waarom Alex zo moe was.
Op zijn kamer ging hij bijkomen, hij kreeg die vreemde man maar niet uit zijn hoofd.
"Was het nou wel verstandig om weg te rennen?" Vroeg Alex zich af. Hij was toch wel benieuwd wat die vreemde man nou van hem wou, maar misschien was het een gevaarlijk iemand en deed Alex er juist goed aan om weg te rennen voor zijn eigen veiligheid.
Opeens ging zijn mobieltje af...

Afbeelding
"Hallo?"
"Alex, waarom was je weggelopen van Cody?" Vroeg Mandy aan de lijn. Alex was verbaasd dat ze belde, en hij kende helemaal geen Cody...
"Wie is Cody? Waar heb je het over?" Mandy moest zuchten.
"Die man die jou zag in de bieb en daarna in het park. Waarom rende je weg van hem? Het is een goede jongen hij doet geen vlieg kwaad," vertelde Mandy.
"Ho even, dus jij kent die man?" Alex kon zijn oren niet geloven...
"Ja, ik had hem gevraagd om goed op jou te letten terwijl ik ver weg ben. Hij houdt me dan op de hoogte," zei Mandy. Alex begon boos te worden...
"Mandy, dit moet nu echt kappen! Ik heb mijn ouders en vrienden die wel op me zullen passen, daar heb ik geen vreemde mensen bij nodig die mij overal achtervolgen!" Mandy vond dat Alex erg ondankbaar deed...
"Alex, ik hou nog steeds van je! Ik begin dit ook echt zat te worden, weet je dat...Alex, wacht maar tot..." Opeens werd de verbinding verbroken.
Alex keek op zijn mobieltje en zag dat de accu leeg was. Het moest weer opgeladen worden.

Afbeelding
Toen Alex zijn mobieltje weer had opgeladen zag hij dat hij tien oproepen had gemist van Mandy. Bij de laatste gemiste oproep sprak ze een voicemail bericht in. Alex luisterde hem af...
"KLOOTZAK! HOE DURF JE MIJ OP TE HANGEN! Jij wordt steeds meer bijdehand, hé! Wacht maar, binnenkort ben ik weer terug en dan ga je er spijt van krijgen! Ondankbaar verwende schoft!" Toen was het bericht afgelopen...

Afbeelding
Alex deed zijn handen voor zijn gezicht en nam een diepe zucht...Een gevoel van genade ging er door hem heen...
Houdt dit dan nooit op? Alex begon na te denken over aangifte te doen bij de politie. Misschien was dat nog zijn enige redmiddel om van Mandy's gezeur en gestalk af te komen.

-----------------
In de volgende update is Mandy weer terug in de stad en krijgt Alex een idiote plan, in de hoop om voor altijd van Mandy af te zijn...
Gebruikersavatar
BabyBrowny
Gentherapeut Gentherapeut
Berichten:
1844
Lid geworden op:
za 28 jul 2012, 20:45

Re: Liefde maakt gek - Mandy gaat verhuizen

Deetui schreef:Tsssss, dat ze durft te zeg dat Alex zich aanstelt! :O

Ik ben wel benieuwd naar de komende updates! :D
Dit eigenlijk gewoon.
Geweldig gemaakte up weer, maar leuk is anders.... :P

Edit: Volgens mij heb je de nieuwe up gelijk geplaats met mijn reactie xD
Maar goed, hopelijk werkt zijn 'idiote' plan... Maar jammer genoeg denk ik van niet :|

Laatst gewijzigd door BabyBrowny op za 06 jul 2013, 20:20, 1 keer totaal gewijzigd.

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie