Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

Welk student is jouw favoriet?

Browny
3
13%
Deetui
2
8%
Froos
6
25%
Hugo
4
17%
Simsmeid
1
4%
Luna
2
8%
Jente
1
4%
Markos
5
21%
Totaal aantal stemmen: 24

184 berichten • Pagina 9 van 10

Gebruikersavatar
lam6
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1074
Lid geworden op:
za 17 okt 2009, 15:45

Re: The studs - November 2000 (deel 2)

November 2000 (deel 3)

Afbeelding
Deetui lag al een paar dagen bewusteloos in de kamer van Simsmeid. Steeds als hij bijna wakker werd, schopte ze hem nogmaals.
"Blijf liggen, stomkop! Ik heb nog geen idee wat ik met jou aan moet," zei Simsmeid steeds. En nu snurkte Deetui...
"ZO KAN IK NIET NADENKEN!" Simsmeid schopte hem weer en ging vermoeid op haar bank loungen.

Afbeelding
Opeens ging ze overeind zitten...
"Ja, dat idee is geweldig! Dat laat hem wel in zijn broek schijten," zei ze met een gemene stem. Wat was Simsmeid nou van plan?

Afbeelding
Ondertussen waren Luna, Jente en Markos in de eetkamer.
"Ik snap niet waarom jij bijles krijgt in wiskunde, je zit toch niet weer achter Roel aan?" Vroeg Jente aan Luna.
"Nee, natuurlijk niet! Ik wil gewoon goede cijfers halen," loog Luna.
Luna ging opstaan...
"En nu ga ik een lekkere douche nemen," zei ze.

Afbeelding
"Gadverdamme, dat jij gaat douchen tussen al die ratten daar die ook douchen!" Riep Jente. Luna hoorde haar niet, ze zat met haar gedachten bij Roel.

Afbeelding
Jente kreeg opeens een idee en ging opstaan om naar Markos te lopen.
"Markos, jij bent best een slimme jongen hé," zei Jente. Markos vond het eng dat Jente zo dichtbij kwam opeens, dat deed ze nooit...Maar hij hield zich in.
"Ja, ik denk van wel?"

Afbeelding
"Dan weet jij ook vast hoe je een jacuzzi moet bouwen en een privé douche," zei Jente met haar charmante stem. Markos keek angstig uit zijn ogen naar haar.
"Eh, ja...Wil je die dan?" Vroeg Markos.
"Als jij die nou eens voor mij maakt, dan geef ik je een dikke grote zoen!"

Afbeelding
Markos ging direct naar zijn kamer om het uit te vinden...Hij besloot om naar zijn verborgen kamer te gaan.
"Straks raak je weer opgesloten," zei Froos die verveeld voor de televisie zat.
"Ik weet nu hoe het werkt, dus deze keer raak ik niet weer opgesloten," zei Markos.
"O, fijn...Ga maar doorstuderen," zei Froos kortaf.
"Jente vroeg iets om raad, dus ik ga dat nu uitvinden," zei Markos. Froos stond direct op...
"WAT? WAT WILDE DIE CHICKIE?"

Afbeelding
Froos ging met hem mee naar Markos's verborgen kamer.
"Dude, het is wel een beetje eng hier hoor, je moet geen gekke geleerde worden hoor," zei Froos.
"Je kijkt teveel naar die domme films," zei Markos.

Afbeelding
Froos zag een voorwerp staan dat kon bellenblazen.
"O, bellenblazen!" Hij ging er meteen mee spelen. Markos ging bij de boekenkasten kijken, opzoek naar een antwoord...Ondertussen vertelde hij wat Jente had gevraagd.
"Ga je echt een jacuzzi voor haar maken? Doe dan wel tweepersoons!" Stelde Froos voor.
"Nee, ik zoek nu een handboek over meisjes die je charmeren om iets te vragen. Ik heb daar weinig verstand van," vertelde Markos.
"Ome Froos weet daar ALLES van. Vraag maar raak!"

Afbeelding
Ondertussen beleven Hugo en Browny samen hele gelukkige tijden...
"Hugo, ik voel me zo veilig bij jou," zei Browny.
"Ik laat je nooit meer gaan," beloofde Hugo.
"Maar straks komt die Jente weer naar ons toe..." Hugo beloofde Browny dat die haar zal blijven beschermen.

----------------
In de volgende update zitten we al in december en komen de feestdagen eraan! Maar worden het wel leuke feestdagen? ;)
Gebruikersavatar
BabyBrowny
Gentherapeut Gentherapeut
Berichten:
1844
Lid geworden op:
za 28 jul 2012, 20:45

Re: The studs - November 2000 (deel 3)

Die foto aan de muur is echt leuk :swing
Wat een gelukkig koppel :wub
En Jente die een Jacuzzi wil xD
Maar ik maak we wel zorgen om Deetui, SimsMeid keek zo evil op de tweede screen :O

Dus ik vraag me af of de feestdagen goed gaan... :|
markos
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1228
Lid geworden op:
vr 15 feb 2013, 19:43

Re: The studs - November 2000 (deel 3)

Heb weer alles ingehaald!
Ik moest echt lachen bij die herdenking! XD
Dit schrijf je echt supeer goed! n dan Browny en Jente! Een perfect koppel! :wub
Ík moest ook lachen dat de zogenaamde 'Stoere' ome froosje wou bellenblazen.. Hij zat daar zo :lol
Heb weer vele gelachen en vond het weer super om te lezen :)
Deetui
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
6010
Lid geworden op:
za 06 aug 2011, 21:40

Re: The studs - November 2000 (deel 3)

Wat doet SimsMeid mij aan! :O
Mij zomaar een beetje schoppen om me bewusteloos te houden! :scared

Die foto van Browny en Hugo (en zij zelf samen) zijn ook leuk! :D
Ik ben benieuwd of het Froos en Markos gaat lukken om een jacuzzi te maken! :woot

En ik denk (Lam6 kennende) dat het geen gelukkige feestdagen worden... :flapper
Gebruikersavatar
lam6
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1074
Lid geworden op:
za 17 okt 2009, 15:45

Re: The studs - November 2000 (deel 3)

Deetui schreef:En ik denk (Lam6 kennende) dat het geen gelukkige feestdagen worden... :flapper
:fluit

Bedankt voor de reacties weer! :D Browny en Hugo zijn inderdaad erg gelukkig nu samen, maar of dat zo blijft? 8-) xD En Deetui leeft nog in ieder geval, en blijft leven als die weet te ontsnappen...
Gebruikersavatar
lam6
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1074
Lid geworden op:
za 17 okt 2009, 15:45

Re: The studs - November 2000 (deel 3)

December 2000 (deel 1)

Afbeelding
Froos kwam Jente informeren dat de jacuzzi werd gemaakt voor haar. Hij had hard gewerkt samen met Markos.
"Fijn om te weten," zei Jente kortaf.

Afbeelding
"Pff, van al dat harde werk krijgt ome Froosje het warm...Zal ik maar mijn shirt uittrekken?" Froos probeerde voor de zoveelste keer Jente te verleiden. Hij had hard getraind van de week en wilde graag dat Jente zijn sixpack zag.
"Moet je zelf weten," zei Jente. Dat werkte dus niet...

Afbeelding
"Van al dat harde werk krijg je zulke grote spierballen, poeh...Zie je dat, Jente? Wat zijn ze toch groot hé," Jente stond en liep straal voorbij Froos.

Afbeelding
"Ik wil mijn jacuzzi zien. Ik wil weten hoe ver jullie zijn," zei Jente terwijl ze haar kamer uitliep. Froos begon er doodmoe van te worden...
"Waarom ziet ze mij nou niet staan?"

Afbeelding
Browny en Hugo wilden alvast kerstinkopen gaan doen in de stad, ze vroegen of Luna zin had om mee te gaan.
"Sorry, ik blijf lekker hier. Voel me niet zo lekker," zei Luna.

Afbeelding
"Weet je het zeker?" Vroeg Browny.
"Ja, heel zeker. Ik heb ook wat afleiding nu dus ga maar gezellig met Hugo naar het centrum," vertelde Luna.
"Oké, zelf weten dan maar. We zijn binnen een uurtje weer terug," zei Hugo.

Afbeelding
Luna zat eerder te bedenken wat ze gaat kopen voor Roel...Hij zal vast ook een kerstcadeautje willen!

Afbeelding
Ondertussen in de kamer van Simsmeid...
"Simsmeid, alsjeblieft doe dit niet!" Smeekte Deetui.

Afbeelding
"Staan blijven, player! Deze gaat raak worden," zei Simsmeid. Opeens gooide ze het pijltje richting Deetui.

Afbeelding
Deetui bukte en het pijltje ging vlak langs zijn gezicht...Dat scheelde niet veel.
"Die had raak moeten zijn!" Zei Simsmeid boos. Als wraak wou ze met hem gaan darten, maar dan moesten de pijlen het gezicht van Deetui raken.

Afbeelding
Deetui vond het mooi geweest en probeerde weer te ontsnappen. Simsmeid hield hem weer tegen...
"Waar dacht jij heen te gaan?"

Afbeelding
Deetui realiseerde zich dat het nog zijn dood kon worden om langer gevangen te blijven in Simsmeid's kamer en kwam dus voor zichzelf op. Hij sloeg haar weg...
"AU!"

Afbeelding
Deetui deed gelijk de deur open en nam de benen...Hij was eindelijk ontsnapt!
"IK KRIJG JE NOG WEL! Dit is nog niet voorbij!" Schreeuwde Simsmeid.

-------------
Binnenkort deel 2 van December :)

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie